Frank Kramer? Te cynisch?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef tong80 het volgende:
Wie was de eerste presentator van de AVRO's Weekentkwis ? En waarom werd ie ontslagen ?
Nee veel ouder iemand. Was oorspronkelijk sportverslaggever.quote:
Hij werd ontslagen door zijn alcoholismequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:24 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Peter Knegjens en later Fred Oster (zonder snor). Met de marmottenrace
Peter werd ontslagen omdat hij te 'markant' was met zijn hippe taalgebruik. (deze heb ik opgezocht)
Korsakov?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de band van Bonnie St. Claire ?
Ze hebben er idd allebei in gezongenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Unit Gloria?
-edit nee die was van Robert Long-
Topsies, Tops of Toppies of zoiets toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de band van Bonnie St. Claire ?
United Gloria was al goed Bluezz. De bands die jij noemt ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Topsies, Tops of Toppies of zoiets toch?
John Lennon begon in the Cricketsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:38 schreef Bluezz het volgende:
Nee ze is begonnen in een bandje die de Topsy's heet (even nagezocht)
Stuif es in? Gokjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
In welk programma uit de jaren 70 was Erika Terpstra jurylid ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:08 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Je bedoelt toch niet Tweekamp hè? Daar was ze een soort spreekstalmeester, maar ze zat niet in de jury. Die bestond uit de heren Krijn en Van Pesch. Ik hoor het Judith Bosch nog zeggen!
Neequote:Op zondag 22 januari 2012 17:42 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Ah, de Berend Boudewijn kwis dan?
Voor een Briefkaart op de Eerste Rang.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:21 schreef tong80 het volgende:
In welke kwis waren Yoka Beretty en Rinus Ferdinandusse jurylid ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |