Juistquote:Op vrijdag 10 februari 2012 07:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
Fahdronc of hoe jhet ook schrijft ?
Ik zal het maar zeggen dan. In een bedrijf hadden ze een camera op het koffiezetapparaat gezet om te controleren of ie was doorgelopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:10 schreef trabant het volgende:
Dan was het een filmpje op intranet.
Oh ja, nu je het zegt herinner ik het me weer. Grappig toch dat dat eens spectaculair was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal het maar zeggen dan. In een bedrijf hadden ze een camera op het koffiezetapparaat gezet om te controleren of ie was doorgelopen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal het maar zeggen dan. In een bedrijf hadden ze een camera op het koffiezetapparaat gezet om te controleren of ie was doorgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar stond dat koffiezetapparaat precies?
Nee het was niet bij Netscape.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:55 schreef Berkery het volgende:
Bij Netscape?
..of ben ik in de war met de Netscape Fishcam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |