Je had net makkelijk puntjes kunnen pakken in de AKQ.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:38 schreef tong80 het volgende:
Is goed.
Je mag altijd meedoen en meeposten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
Ik kijk er af en toe. Er zijn erbij die zitten vrijwel alleen daar. Ben dan ook vaak te laat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:41 schreef ß het volgende:
[..]
Je had net makkelijk puntjes kunnen pakken in de AKQ.
Wie had er hits met o.a Against the wind, Mainstreet en still the same?
Dankquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:33 schreef Karina het volgende:
Volgende keer op nieuw deel drukken, tong
Moge 's Heeren zegen op uw werk rustenquote:Op zondag 25 december 2011 18:30 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Mies Bouman altijd voordat de lopende band werd gestart ?
Ik heb een LP van Snip en Snap waar dit op staatquote:Op zondag 25 december 2011 18:58 schreef Gravedigger het volgende:
Ik bouw een schroefje in een moertje van een boutje aan een nippeltje
Zit in de buurt. Die kwam steevast wanneer een van de finalisten had plaatsgenomen op dat spuuglelijke plastic krukje.quote:Op maandag 26 december 2011 12:02 schreef Tarado het volgende:
Ik kan me wel "licht uit spot aan" herinneren maar of dat met die lopende band te maken had geen idee
Helemaal goedquote:Op maandag 26 december 2011 12:02 schreef Tarado het volgende:
Ik kan me wel "licht uit spot aan" herinneren maar of dat met die lopende band te maken had geen idee
Ik meende dat het riedeltje bij die lopende band altijd iets was in de orde van 'muziek klaar ?, band klaar ? , kandidaat klaar ? hele kolerezooi klaar ? ..... starten maar'quote:
Als ik dit zo lees is het misschien niet helemaal goed...quote:
Maar goed ik stel toch een nieuwe vraag;quote:Op maandag 26 december 2011 13:33 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zit in de buurt. Die kwam steevast wanneer een van de finalisten had plaatsgenomen op dat spuuglelijke plastic krukje.
waarom onthou ik dit allemaal
Bellamyquote:Op maandag 26 december 2011 16:21 schreef Disana het volgende:
Hoe heette de gegoede familie in de jaren-zeventigserie Upstairs Downstairs?
Echt? Vanavond en morgen en overmorgen komen er drie vervolgdelen. Ik ben gek op kostuumdramaquote:Op maandag 26 december 2011 16:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bellamy
ik val nog in slaap als ik er aan terugdenk
Maar had ik het nou goed of nietquote:Op maandag 26 december 2011 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Vanavond en morgen en overmorgen komen er drie vervolgdelen. Ik ben gek op kostuumdrama
Daar zit je wel mee zie ik, als het alleen maar getriggerd wordt op het moment dat het nodig is lijkt het me geen probleemquote:Op maandag 26 december 2011 16:28 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maar had ik het nou goed of niet
ik vraag me af waarom het menselijk geheugen zo vol zit met zooi die je helemaal niet wilt onthouden
Ja je had het goedquote:Op maandag 26 december 2011 16:28 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maar had ik het nou goed of niet
ik vraag me af waarom het menselijk geheugen zo vol zit met zooi die je helemaal niet wilt onthouden
"De beste manier om iets te onthouden is proberen het te vergeten"quote:Op maandag 26 december 2011 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja je had het goed
Geen idee waarom we onthouden wat we niet belangrijk zeggen te vinden.
Je bent lief voor me.quote:Op maandag 26 december 2011 17:21 schreef Disana het volgende:
Hmm, het ligt op het puntje van mijn tong,
Aardbeziën in kamelenquote:Op maandag 26 december 2011 19:42 schreef trabant het volgende:
Ti Ta Tovenaar probeerde wat waarin te veranderen?
Ik zoek twee Nederlandse acteurs. Beiden overleden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:27 schreef Disana het volgende:
Eric Engerd, Catweazle en dus de al besproken Dr. Who.
Dolf Brouwers in een kinderserie? Kan ik me van Ko van Dijk ook niet herinneren trouwensquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef trabant het volgende:
Ko van Dijk en Dolf Brouwers?![]()
(Voor het eerst dat ik die twee samen in één zin zie...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |