Ja, ik ook hoor. De eerste 2 sets waren niet zo boeiend, en nu gebeurt er wel watquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:07 schreef N.icka het volgende:
[..]
krijg je met een kroegsport he ? Ik vind het wel gezellig eigenlijk
Eens!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:01 schreef DeZoektocht het volgende:
Die Caris heeft dit aan zichzelf te danken.
Och je kunt ook niet je arm opsteken hequote:Op zaterdag 17 december 2011 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vrij triest imo. Niet te spelen op deze manier.
Bereid je voor op Nicholson - Suljovicquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dit wordt steeds erger natuurlijk hoe meer bier er gedronken is.
De reclames moeten worden afgemaakt héquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:12 schreef Sdivad het volgende:
Daar erger ik me wel aan bij RTL: de opkomst missen we vaak, en soms ook gewoon delen van legs.
Dit idd meer sport rond reclameblokken dan reclameblokken rond sport...quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:12 schreef Sdivad het volgende:
Daar erger ik me wel aan bij RTL: de opkomst missen we vaak, en soms ook gewoon delen van legs.
Over het algemeen reageert het publiek op de speler. Niet andersom.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:27 schreef Tommeke het volgende:
Die Beaton
Heeft Bronzed Adonis op z'n shirt staan_
Die bijnaam heeft hij al zo'n 20 jaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:27 schreef Tommeke het volgende:
Die Beaton
Heeft Bronzed Adonis op z'n shirt staan_
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had ie nog wat zinnigs te melden?
Niet bepaald... ja alle Nederlanders gaan een ronde verder en Co Stompé in de finale.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had ie nog wat zinnigs te melden?
Als Gertje er vertrouwen in heeft, dan gaat het wel goed komen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet bepaald... ja alle Nederlanders gaan een ronde verder en Co Stompé in de finale.
Lijkt er dus op...wat een volksverlakkerijquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zendt RTL het net niet live uit?
Denk dat Sky dat niet wilquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zendt RTL het net niet live uit?
Nu gaan we hopelijk niet cynisch over dartsen doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Marcel Maijer, doet net alsof VdV net de WK-finale wint en alsof de analyses komen van God en Jezus zelf.
Volgens mij zit ie er nog gewoon in hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:07 schreef BaraCuda het volgende:
Is Co al weer uitgeschakeld of doet hij niet mee?
Hoezo "weer"? HIj komt de afgelopen 2 jaar al minimaal tot de kwartfinales bij het PDC WK.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:07 schreef BaraCuda het volgende:
Co is door naar de 2de ronde, heeft 3-0 gewonnen gisteren!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:07 schreef BaraCuda het volgende:
Vorig jaar R64, maar daarvoor 2x QF iddquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoezo "weer"? HIj komt de afgelopen 2 jaar al minimaal tot de kwartfinales bij het PDC WK.
Wiequote:Op zaterdag 17 december 2011 23:44 schreef vincerusso het volgende:
Die gast staat nog steeds strak onder de drugs van vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |