Dat kun je in je dagboek zetten of op je Twitter zetten in het vervolg.quote:
okquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kun je in je dagboek zetten of op je Twitter zetten in het vervolg.
Jij met je voorspellingen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:36 schreef Limburgman het volgende:
Vandaag weer mooie wedstrijden. Mijn voorspellingen voor vanmiddag:
Wright (5-setter), Burger, Baxter, Thornton, Tabern.
Inmiddels is al bekend dat 2 van de 6 Nederlanders door zijn
Van de overige 4 verwacht ik dat Raymond zeker door gaat, Jelle en Michael is lastiger. Vincent tenslotte wordt heel moeilijk, ben bang dat hij verliest van Hylton.
Die naam zegt me wel iets maar heb er nog geen gezicht bij.. komt zo wel wed ik!quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu tijd voor Thornton - White.
Zou me niet verbazen als White wint.
Won van Barneveld op de GSODquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Die naam zegt me wel iets maar heb er nog geen gezicht bij.. komt zo wel wed ik!
En Beaton - Caris.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb wel zin in Voort - Hylton en Nicholson - Suljovic
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent de ideale partner van vincerusso, die houdt ook niet van vrouwen.
Tegenstanders van?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Morgen zet ik in op alle tegenstanders!
Darts is, hoe leuk het ook is om te kijken, ook geen topsportquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hoor je niet in de topsport thuis.
Mwah, het vereist toch een aardige hand en oog coördinatie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Darts is, hoe leuk het ook is om te kijken, ook geen topsport
Je kan alleen goed darten als je je lam zuipt...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah, het vereist toch een aardige hand en oog coördinatie.
Wat dat betreft zijn het net tennissers, alleen hoeven ze minder te lopen.
Dat was in de jaren 70/80 misschien zo, maar tegenwoordig gaat dat niet meer op.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Je kan alleen goed darten als je je lam zuipt...
2de ronde: Lewis - Thornton, heb even het schema erbij gepakt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef BB-King het volgende:
Nou, Barney's angstgegner is naar huis... Thornton wint 3-1
En 3e ronde = Lewis/Thornton vs Jones/Scholtenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
2de ronde: Lewis - Thornton, heb even het schema erbij gepakt.
Hmm, een topprestatie is het wel. Als je zo'n Phil Taylor ziet, das echt niet normaal knap. Maar topsport is het niet. Vergelijk die vette gasten met schaatsers, wielrenners, langlaufers, triathleten ed. Dat zijn topsporters.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah, het vereist toch een aardige hand en oog coördinatie.
Wat dat betreft zijn het net tennissers, alleen hoeven ze minder te lopen.
Stompé-Scholten dus in de kwartfinale.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En 3e ronde = Lewis/Thornton vs Jones/Scholten
Nee, dat zijn dopinggebruikers.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hmm, een topprestatie is het wel. Als je zo'n Phil Taylor ziet, das echt niet normaal knap. Maar topsport is het niet. Vergelijk die vette gasten met schaatsers, wielrenners, langlaufers, triathleten ed. Dat zijn topsporters.
Makkelijk argumentquote:
Volgens mij is er zelfs bij darts dopingcontroles, tegenwoordig ook alleen maar water op podium en roken mag niet meer. Maar ga eens een avond darten dan zul je zien dat je daarna kapot bent en dan heb je niet eens op hoog niveau (met 10.000+ luidrichtige mensen in je nek en meerdere camera's op je gericht) gegooid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Makkelijk argument
Als ze die vetkwabben voor een dartwedstrijd een alcoholcontrole laten ondergaan vallen ze ook bij bosjes door de mand. Daarom is het een kroegsport
Ik heb trouwens een sterk vermoeden dat bijna elke topsporter wel iets pakt wat niet mag, qua doping.
ligt eraan, Co moet eerst zien te winnen van jenkins/cullen. En dan moet ie tegen Newton of Pipequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Stompé-Scholten dus in de kwartfinale.
Het zal best zwaar en inspannend zijn (vooral mentaal), maar ik zie die darters nog niet hoestend en kotsend van het podium afgetild wordenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs bij darts dopingcontroles, tegenwoordig ook alleen maar water op podium en roken mag niet meer. Maar ga eens een avond darten dan zul je zien dat je daarna kapot bent en dan heb je niet eens op hoog niveau (met 10.000+ luidrichtige mensen in je nek en meerdere camera's op je gericht) gegooid.
Andy Fordhamquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het zal best zwaar en inspannend zijn (vooral mentaal), maar ik zie die darters nog niet hoestend en kotsend van het podium afgetild worden
Dan kan je dat ook over voetballers zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Darters zitten toch ook allemaal aan de pillen om zich beter te concentreren of te kalmeren voordat ze een podium opgaan.
Co is zelfs een keer 6 maanden geschorst(Blowen)quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Darters zitten toch ook allemaal aan de pillen om zich beter te concentreren of te kalmeren voordat ze een podium opgaan.
Haha, ja, ik ookquote:
Reken daar maar niet op...Koos Stompé doet de analysesquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha, ja, ik ook
Die kop van 'm ook toen ie pijltjes moest gooien
Maar als ie niet snel nog een keer aan het woord komt zap ik weg.
Meneer is boos op het publiek, en dat vinden ze geweldig natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:58 schreef Tommeke het volgende:
Waarom schreeuwen ze zo?
Boos op Caris?
Ach, deze partij was zo saai dat er wel iets mocht gebeuren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vrij triest imo. Niet te spelen op deze manier.
Wat een tokkiesquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Meneer is boos op het publiek, en dat vinden ze geweldig natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |