abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105716878
@Enneacanthus_Obesus

Lees de Telegraaf in mei 2009 maar na.
pi_105716916
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:54 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus

Lees de Telegraaf in mei 2009 maar na.
Die heb ik niet bij de hand. Heb je een link naar het desbetreffende artikel?
pi_105716930
Ik ben je zoekslaaf niet!
pi_105716971
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:57 schreef svetan het volgende:
Ik ben je zoekslaaf niet!
Je loopt weer eens te bullshitten. Dat artikel is gewoon origineel van Der Spiegel.
Als je iets anders beweert, graag met bewijs.
pi_105717090
@Enneacanthus_Obesus

Geloof dan maar in die media waar wij hier niet in geloven..... als je te lui bent om zelf te zoeken ben je ook niet meer te helpen.
In ieder geval zwelg je nog altijd in de onzin die er ruim twee jaar geleden is geschreven..... in de afgelopen tijd is het tegendeel van deze onzin wel gebleken.
pi_105717232
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:06 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus

Geloof dan maar in die media waar wij hier niet in geloven..... als je te lui bent om zelf te zoeken ben je ook niet meer te helpen.
In ieder geval zwelg je nog altijd in de onzin die er ruim twee jaar geleden is geschreven..... in de afgelopen tijd is het tegendeel van deze onzin wel gebleken.
Ik geloof in ieder geval jou niet. Je ongeloofwaardigheid heb je inmiddels wel bewezen. En zonder bewijs sowieso niet.
En die opmerking is alweer een ad hominem.

Er is niets van het tegendeel gebleken.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 13:13:52 #82
137949 Disana
pi_105720604
Hoezo mag je het geen vakantie noemen. Alsof iedereen die op vakantie gaat alleen maar aan het strand ligt te luieren. Integendeel, meestal plannen mensen activiteiten in die een groot deel van hun vakantie in beslag nemen. Zo ook Dekker. Dus dat is niets bijzonders.
pi_105726613
Op vakantie hou ik niet van niksdoen. Strand? Een uurtje, misschien twee. Hooguit.
Maar verder onderneem ik dingen: ik ga wandelen, musea bezoeken, road trips houden, noem maar op. Aangezien ik die dingen doe, en niet aan het luieren ben, is dat geen vakantie? Tenminste, zo denkt svetan.
Wat een nonsens. Ik doe die dingen omdat zij mij ontspannen.
Net zoals zeilen Laura ontspant. Inspanning is vaak een goede ontspanning.
M.a.w. Laura viert gewoon een lange, gesponsorde vakantie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105727253
De 78 toeren grammofoonplaat met de smartlap "vacantie" ligt weer op de draaitafel :P
pi_105727290
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:40 schreef svetan het volgende:
De 78 toeren grammofoonplaat met de smartlap "vacantie" ligt weer op de draaitafel :P
:?
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 15:41:52 #86
137949 Disana
pi_105727324
quote:
Hij is alweer vergeten dat hij de plaat zelf heeft opgezet :)
  zondag 18 december 2011 @ 15:42:20 #87
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_105727351
Ik vermoed ook nog wat onverwerkte vakantietrauma's bij Svetan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_105728192
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
Hoezo mag je het geen vakantie noemen. Alsof iedereen die op vakantie gaat alleen maar aan het strand ligt te luieren. Integendeel, meestal plannen mensen activiteiten in die een groot deel van hun vakantie in beslag nemen. Zo ook Dekker. Dus dat is niets bijzonders.
Omdat een vakantie betekend dat je die dingen kan doen, maar je kan het net zo goed niet doen en de hele tijd op het strand luieren, het is geen verplichting waarvan je leven afhangt. Dat je na het gedane werk ontspant, uitstapjes maakt, foto's op een weblog zet, maakt van het geheel nog geen vakantie, anders zijn we allemaal constant met vakantie. Het gegeven dat de werkzaamheden verricht worden onder een stralende zon maakt er geen vakantie-activiteiten van, werk is nu eenmaal werk, of het nou regent of de zon schijnt, en of het nou ten noorden of ten zuiden van de keerkring gedaan wordt.
pleased to meet you
pi_105728807
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:01 schreef moussie het volgende:

[..]

Omdat een vakantie betekend dat je die dingen kan doen,
Ze koos er zelf voor. Ze moet helemaal niks.
pi_105728965
quote:
Het gegeven dat de werkzaamheden verricht worden onder een stralende zon maakt er geen vakantie-activiteiten van, werk is nu eenmaal werk, of het nou regent of de zon schijnt, en of het nou ten noorden of ten zuiden van de keerkring gedaan wordt.
Hummz.. het fenomeen "werkvakantie" is je onbekend?
Of mensen die in hun opgenomen vakantiedagen een weeshuis in Afrika gaan helpen?
Die verrichten ook werkzaamheden, maar het is nog steeds vakantie! Zij hebben er plezier in, net als Laura.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 16:20:34 #91
137949 Disana
pi_105729035
quote:

Omdat een vakantie betekend dat je die dingen kan doen, maar je kan het net zo goed niet doen en de hele tijd op het strand luieren, het is geen verplichting waarvan je leven afhangt.
Dat is het voor Dekker ook niet. Ze kan stoppen wanneer ze wil en waar ze wil, en heeft dat ook geregeld gedaan als er leuke dingen aan wal te doen waren. De rest verzin je er zelf bij, daar heb ik het niet over gehad.
  zondag 18 december 2011 @ 16:22:28 #92
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_105729150
Laura hoeft helemaal niks. Ze heeft alle vrijheid om haar eigen keuzes te maken. Ze kiest er voor om voor zichzelf een bepaald record te vestigen. Als ik op vakantie ga stel ik mezelf ook vaak wel wat doelen. Is het dan meteen geen vakantie meer?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_105729322
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:22 schreef livelink het volgende:
Laura hoeft helemaal niks. Ze heeft alle vrijheid om haar eigen keuzes te maken. Ze kiest er voor om voor zichzelf een bepaald record te vestigen. Als ik op vakantie ga stel ik mezelf ook vaak wel wat doelen. Is het dan meteen geen vakantie meer?
Ze bepaalt ook nog zelf de regels van dat record. Ze hoeft echt helemaal niets.
Op zijn best kun je het een doe-vakantie noemen.
Maar met hetzelfde recht een luier - en feestvakantie.
pi_105732333
Vertel eens o gij dwaas wat heb jij op deze wereld tijdens je vakantie tot stand gebracht.

Waarom liggen de mensen die jou bewonderen aan jouw voeten.

Is het niks?

Hou dan je stomme waffel.
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 19:05:08 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105735892
moet je per se kunnen voetballen om kritiek te hebben op het Nederlands elftal?

als je praktijkervaring nodig hebt voor je waffel mag open trekken dan loopt dit forum snel leeg, dan blijft alleen Svetan over want die heeft alles al eens gedaan ...

als iemand zijn of haar grote waffel moet houden dan hoort iemand dat wel van de mods ok?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_105738790
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:05 schreef sp3c het volgende:
moet je per se kunnen voetballen om kritiek te hebben op het Nederlands elftal?

als je praktijkervaring nodig hebt voor je waffel mag open trekken dan loopt dit forum snel leeg, dan blijft alleen Svetan over want die heeft alles al eens gedaan ...

als iemand zijn of haar grote waffel moet houden dan hoort iemand dat wel van de mods ok?
Oh ik dacht dat het vorige stukje tegen Laura was gericht. Dat is prima van toepassing nl. :D
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 20:48:01 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105740923
hihi

ahum ... ook Laura Dekker hoeft dr waffel niet te houden!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_105741049
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef sp3c het volgende:
hihi

ahum ... ook Laura Dekker hoeft dr waffel niet te houden!
Nee, maar je mag wel vinden dat ze dat zou moeten doen. O-)
pi_105741142
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:31 schreef livelink het volgende:
Ik heb over Laura's voorgangsters ook nooit iets gelezen in de krant. Alleen de berichten van toen het mis ging en dat is inderdaad nieuws. Voor de rest is het alleen interessant voor de beperkte doelgroep van zeilliefhebbers, aangevuld met Laura-liefhebbers zoals Babewatcher.

[...]

bron
Wat een indrukwekkende lijst. Helaas heb ik zelf geen kinderen, maar ik zou zeker op een of andere manier mijn kinderen wat meer willen meegeven dan alleen de verplichte basisonderwijs en voortgezet onderwijs.
Je hebt natuurlijk wel een punt dat Abby alleen in het nieuws kwam toen het fout ging en Jessica alleen bij het afronden van haar reis, maar dat waren geen Nederlandse meisjes. Gewoon zonde, een gemiste kans. Waarom dan wel overdreven aandacht voor voetbal of Songfestival? Iedereen kan zingen of voetballen, alleen de wereld rondreizen is pas echt een prestatie.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_105742530
De gemiddelde Nederland denkt: "Oh rond de wereld zeilen? Knap van haar." en gaat verder met z'n dagelijkse bezigheden. Zingen en voetbal is niet zo ver van hun bed, en men heeft er meer raakvlakken mee. Niet iedereen zeilt, maar de meesten voetballen wel eens (al is het maar op de camping) en zingen (al is het maar onder de douche).
En aangezien op elk moment duizenden mensen rond de wereld zeilen, is het niet zo interessant als bv. een lancering van een space shuttle (iets dat ook ver van hun bed staat, maar dat is interessanter omdat het zo weinig gebeurt en er een hele nieuwe toekomst uit voort zou kunnen vloeien).

Samengevat: de wereld verandert niet als een meisje de wereld rondzeilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')