De zoveelste sneue 3FM-fan dus?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
valt niet uit te leggen kijk maar.
http://www.youtube.com/re(...)o+moet+het+dus+niet"
zo sneu dat ze haar tieten liet zien vorige week.quote:
Dat moet je ook niet zomaar doen. Staat raar als je daarover begint met iemand die zomaar naast je in de bus zit.quote:
Idd, die reacties!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet zomaar doen. Staat raar als je daarover begint met iemand die zomaar naast je in de bus zit.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet zomaar doen. Staat raar als je daarover begint met iemand die zomaar naast je in de bus zit.
Ik zal dat ook moeten doen, ik begin mijn dag morgen met een crematie... Kan gezelligerquote:
Giel en Sander Hquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:19 schreef Evertjan het volgende:
wie doet de freaknacht vanacht?? Toch wel Giel hoop ik?
even een foute grap.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal dat ook moeten doen, ik begin mijn dag morgen met een crematie... Kan gezelliger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 23:15:55Jongens, ik heb grappen nodig. Voor mijn mini-oudejaarsconference. Iemand hier grappig? reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
even een foute grap.Ik ga erheen zonder (want geen zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En die vind ik nog niet zo fout, ik ga echt naar de hel (als die al bestaat) voor alle opmerkingen die ik in de afgelopen dagen heb gemaakt rondom het overlijden van diegene
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:25 schreef Qunix het volgende:
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 23:15:55Jongens, ik heb grappen nodig. Voor mijn mini-oudejaarsconference. Iemand hier grappig? reageer retweet
Ik ben doodopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |