quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
nu zie je wel dat Veenstra technisch begaafder is dan Ekdom.....
ik ga me nu klaarmaken om te gaan. beginnen toch pas om 21.30u op zn vroegst vermoed ik....quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:04 schreef themauster het volgende:
Moet je nog niet naar De Staat rockie?
Bij Youtube krijg je vast van die claims van platenmaatschapijenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:06 schreef gerbenp het volgende:
Zit even te denken hoe ik de mix nu ga delen, via YouTube of gewoon een WeTransfer / Usenet?
Dan maar WeTransfer. Ga m'n uiterste best te doen om hem direct na de uitzending te knippen en te uploadenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij Youtube krijg je vast van die claims van platenmaatschapijen
Heb je dropbox? Kun je heel makkelijk 'm in de map Public zetten en een public link sharen. Torrent aanmaken zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:06 schreef gerbenp het volgende:
Zit even te denken hoe ik de mix nu ga delen, via YouTube of gewoon een WeTransfer / Usenet?
of Torrentje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan maar WeTransfer. Ga m'n uiterste best te doen om hem direct na de uitzending te knippen en te uploaden
Heb Dropbox jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb je dropbox? Kun je heel makkelijk 'm in de map Public zetten en een public link sharen. Torrent aanmaken zou ook kunnen.
Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of Torrentje?
nou, ik ga er maar eens vandoor. ik zie jullie weer tijdens de popquiz vermoed ik
Zal wel weer een BNN-avondje worden, denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:15 schreef Qunix het volgende:
Wat wordt er uitgezonden rond de jaarwisseling?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef Timo20 het volgende:
Nee niet Move like jagger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
krijg echt kotsneigingen bij die plaat, meest irritante track van `t jaar
The Subs - Don't Stopquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:35 schreef Qunix het volgende:
DIT KLINKT LEKKER!
Uit 2011? Wie is dit?
Ah, dus ik ben niet de enigste die dit opmerkte..quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef Qunix het volgende:
Grote stappen vooruit spoelen in nummers hoor ik... Niet netjes.
Veel respect dat ie het maakt, maar heb toch echt betere mixen gehoord. Weinig mixen en veel hak op de tak...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef themauster het volgende:
De jaarmix valt me echt behoorlijk tegen dit jaar!
Nopequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben niet de enigste die dit opmerkte..
Dan heb je ECHT niets te doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:46 schreef gerbenp het volgende:
Er zijn echt van die mensen die dus de hele playlist aan het twitteren zijn...
TwitWouter?quote:
Nee, zet de #ekstraweekend maar eens aan op je tweetdeck, kom je een Noedotweets tegen en robinvanarkelquote:
Preciesquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:46 schreef DohanJerksen het volgende:
Die overgang van Wolfgang Gartner naar Gotye is dan wel weer heeeeeeel erg vet!
Nee toch, doet die jeroen_12 dat ook al...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, onder andere RobinvanArkel en jeroen_12....
Jeroen_12 gaat Tamara Geense ophalen als ze naar EkstraWeekend on ice mogen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nee toch, doet die jeroen_12 dat ook al...
Hekel aan gekregen door dat ie zo vaak werd gedraaid.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef gerbenp het volgende:
Limit to you love. Blijft een toffe track
.
Dat wel ja. Maar ik moet zeggen dat ik wel een beetje minder 3FM ben gaan luisteren, dat helpt misschien ook wel met het minder beu worden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Hekel aan gekregen door dat ie zo vaak werd gedraaid.
Maar nu kan ik hem weer waarderen.
Ze zijn gestopt met die plaat te draaien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar ik moet zeggen dat ik wel een beetje minder 3FM ben gaan luisteren, dat helpt misschien ook wel met het minder beu worden?
Veel beter dan die baggerplaat van ze die je nu wel eens hoort. Wat een drama is dat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NERO!![]()
![]()
![]()
Eén van de lekkerste albums van 2011, wat een BAZEN PLAAT!!!
Welke?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Veel beter dan die baggerplaat van ze die je nu wel eens hoort. Wat een drama is dat.
Ik word er niks wijzer vanquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=backsell
Echt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
Er zaten een paar mindere stukken in, maar vanaf het punt dat The Subs voorbij kwamen heb ik niet stil gestaan. IK BEN KAPOT!
Ik geloof dat de noodlijn overgaat. Dus ANWB of NOS.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nerdvraagje, maar wat houdt die knipperende blauwe lamp in op dat 'stoplicht'?
Ge-wel-dige plaatquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:59 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hoe heet die? Promises ofzo?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:15 schreef hole1988 het volgende:
Sandstorm hiet te downloaden http://download.omroep.nl(...)00.mp3?start=3763200
En in 256 kbps / kabelkwaliteit:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:15 schreef hole1988 het volgende:
Whaha, het ziet er ook niet uitquote:
Ik begrijp nog steeds niet wat jullie nou zo geweldig aan Freek vinden.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Stenders met een van Rossem imitatie
Niet zo voor lopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Stenders met een van Rossem imitatie
Zonder beeld..quote:
Is het niet Dead and Gone?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, Black Keys - Death and Gone, houdt die plaat in de gaten!
neenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Mijn god Antidote van de SHM is lekker zeg.
Ik vind van wel.quote:
Nee, niet echtquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Komt door die gast(en) van Pendulum.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Toch welquote:
Ja hij moet ook platen maken met Neptunes, Justin en Charlie Wilson ipv Bruno Mars en ander aanverwant gespuisquote:
heeft meer met dayenne te maken geloof ik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef Qunix het volgende:
Moeders zelfs erbij... Wat is zij geloof ik jaloers die moeder.
Meisje is 22... Kom op zeg. Staat ze ook buiten te wachten voor de deuren van de discotheek?
Uhm, dat geloof ik wel eigenlijk jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
heeft meer met dayenne te maken geloof ik.
geen van beide. volgens mij een beetje afwassen in een restaurant.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:03 schreef FZN05 het volgende:
Inderdaad, Dayenne wil zelf dat haar moeder meegaat volgens mij...
Weet iemand wat Dayenne in haar dagelijks leven doet trouwens?
Ze is altijd tot half zes ofzo wakker en gaat dan pas slapen... Ik las pas in haar tweets dat ze dan pas om 14:30u weer uit bed komt. Wat doe je dan voor werk/school?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
geen van beide. volgens mij een beetje afwassen in een restaurant.
Er zijn zat 'intellectuele' die dit maximaal kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]
En dat denkt ze haar hele leven te kunnen doen ofzo?
Da's toch ook werk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
geen van beide. volgens mij een beetje afwassen in een restaurant.
de webcam slet uithangen alla Verona van der Leur http://moby.to/oef1gcquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]
En dat denkt ze haar hele leven te kunnen doen ofzo?
Heeft de moeder dit allemaal wel gezien? Volgens mij wilt de moeder liever dat ze stopt met luisteren van 3FMquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de webcam slet uithangen alla Verona van der Leur http://moby.to/oef1gc
valt niet uit te leggen kijk maar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's toch ook werk.
Maar ehm. Gaat iemand me nog eens vertellen wie die Dayenne nu eigenlijk is?
De zoveelste sneue 3FM-fan dus?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
valt niet uit te leggen kijk maar.
http://www.youtube.com/re(...)o+moet+het+dus+niet"
zo sneu dat ze haar tieten liet zien vorige week.quote:
Dat moet je ook niet zomaar doen. Staat raar als je daarover begint met iemand die zomaar naast je in de bus zit.quote:
Idd, die reacties!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet zomaar doen. Staat raar als je daarover begint met iemand die zomaar naast je in de bus zit.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet zomaar doen. Staat raar als je daarover begint met iemand die zomaar naast je in de bus zit.
Ik zal dat ook moeten doen, ik begin mijn dag morgen met een crematie... Kan gezelligerquote:
Giel en Sander Hquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:19 schreef Evertjan het volgende:
wie doet de freaknacht vanacht?? Toch wel Giel hoop ik?
even een foute grap.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal dat ook moeten doen, ik begin mijn dag morgen met een crematie... Kan gezelliger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 23:15:55Jongens, ik heb grappen nodig. Voor mijn mini-oudejaarsconference. Iemand hier grappig? reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
even een foute grap.Ik ga erheen zonder (want geen zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En die vind ik nog niet zo fout, ik ga echt naar de hel (als die al bestaat) voor alle opmerkingen die ik in de afgelopen dagen heb gemaakt rondom het overlijden van diegene
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:25 schreef Qunix het volgende:
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 23:15:55Jongens, ik heb grappen nodig. Voor mijn mini-oudejaarsconference. Iemand hier grappig? reageer retweet
Ik ben doodopquote:
De Staat is altijd +1quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
potdikkie wat was De Staat goed![]()
![]()
(ik hoor geen geluid op de socialmediastream??
Moet je je boxen aanzetten!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
ik welquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
Told you soquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
oh, nu wel na ff refreshenquote:
Eens. Kunnen die lui even flink springen bij 't huisquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit zou best een tof SR-muziekje zijn![]()
geweldigquote:
anderhalf uur tot 10minuten geleden in Schaaf, Leeuwarden. en ik was daarquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:51 schreef miieejj het volgende:
de staat?? wanneer waar en hoe en hoelaat ??
o ja..quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
anderhalf uur tot 10minuten geleden in Schaaf, Leeuwarden. en ik was daar
wat zeg je? ben een beetje doof....quote:
thnx!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:15 schreef hole1988 het volgende:
en 't laatst met die machinequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zeg je? ben een beetje doof....
was moddertjevet. Torre liep nog wat te klooien met een verkeerde intro en een brak timingkje maar t was fucking geweldig. nog beter dan vorig jaar op Cortons Twitterfeest
die machine was echt vet. die dreun beukte door tot in mijn milt!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
en 't laatst met die machinewas gaaf !!
top man! echt een top band!!
ja echt gaaf he..quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die machine was echt vet. die dreun beukte door tot in mijn milt!
nee, dat wist ik wel.... t was vooral spannend wanneer ie gebruikt ging wordenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja echt gaaf he..genieten
![]()
ik vroeg me in 't begin waarom dat ding daar stond..
ook bedankt!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En in 256 kbps / kabelkwaliteit:
http://dl.dropbox.com/u/5(...)20Jaarmix%202011.mp3
o ja.. dan is zoiets wel spannend !:quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat wist ik wel.... t was vooral spannend wanneer ie gebruikt ging worden
[..]
ook bedankt!
als ik iets aanvraag is dat So Fine van Waltari. al verwacht dat alleen Ekdom dat kan waarderen...quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
o ja.. dan is zoiets wel spannend !:
ik denk dat met serious request een plaatje aan ga vragen van de staat..
ik kende 't nie.. ff op youtube gekeken..quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik iets aanvraag is dat So Fine van Waltari. al verwacht dat alleen Ekdom dat kan waarderen...
hier vraag ik em aan...quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik kende 't nie.. ff op youtube gekeken..
Wordt niet morgen uitgezonden zegt ie net.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders morgen in de Top2000 op TV!
ik heb al ge-edit. damn, you are fast!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wordt niet morgen uitgezonden zegt ie net.
Ik had 't wel geweten als het op tv isquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb al ge-edit. damn, you are fast!
hier? nee, al bijna een jaar niet meerquote:
hij houdt lang vol om niet meer te komen... jammer..! :quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier? nee, al bijna een jaar niet meer
de wie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
Hey, de vrijdag de 13 heb ik hier nog helemaal niet gezien?
SPOILER: vrijdag de 13 16-12-2011 De beste liedjes uit 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:13 schreef hole1988 het volgende:
Stenders is dit jaar duidelijk van de dubstep en drum n bassSPOILER: vrijdag de 13 16-12-2011 De beste liedjes uit 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:13 schreef hole1988 het volgende:
Oh hij was Raphael Saadiq dus niet vergetenSPOILER: vrijdag de 13 16-12-2011 De beste liedjes uit 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Gaaf en gaaf !!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:13 schreef Qunix het volgende:
http://soundcloud.com/nujabes/prayer
Goeie platen uit 2011 én niet commercieel!
en toch stiekem meezingen.quote:
nee, alleen met eenzame kerst en zij gelooft in mij lukt me dat.....quote:
Keihard en uit volle tettenquote:
jammer dat ik mn bek niet kan houden en niet mooi ben.......quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Keihard en uit volle tetten![]()
Tevens gezocht: Sterke kerel met uithoudingsvermogen die mijn boom overeind wil houden voor de komende weken. Hij zakt steeds achterover![]()
Verder geen kwalificaties gevraagd, gewoon je bek houden en mooi zijn
Dat eerste is inderdaad erg jammer en dat tweede vul je zelf inquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer dat ik mn bek niet kan houden en niet mooi ben.......
ik zie mezelf als staan, helemaal met olie ingesmeerd en maar mooi glanzen.....quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat eerste is inderdaad erg jammer en dat tweede vul je zelf in
Oeh!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie mezelf als staan, helemaal met olie ingesmeerd en maar mooi glanzen.....
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
kut op met die snoopdoggplaat. blegh
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:13 schreef Qunix het volgende:
http://soundcloud.com/nujabes/prayer
Goeie platen uit 2011 én niet commercieel!
jij kent mij duidelijk en jij hebt mij zeker nooit halfnaakt gezienquote:
Ja, maar dan nog... Kan ik net zo goed zo'n kletsende kerstboom kopenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie mezelf als staan, helemaal met olie ingesmeerd en maar mooi glanzen.....
ja, dat komt uit die plaat van snoop dogg en wiz khalifa....quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef CindieY het volgende:
Dat pianoriedeltje, dat komt me zo bekend voor. Anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
wehehehehequote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog... Kan ik net zo goed zo'n kletsende kerstboom kopen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat komt uit die plaat van snoop dogg en wiz khalifa....PfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Zegt me helemaal niets...quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef CindieY het volgende:
Dat pianoriedeltje, dat komt me zo bekend voor. Anyone?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat komt uit die plaat van snoop dogg en wiz khalifa....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij kent mij duidelijk en jij hebt mij zeker nooit halfnaakt gezien![]()
kut... daar miste 1x het woordje "niet". graag zelf even invullen op de plaats waar jij denkt dat ie moet staan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |