Inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, maar het lijkt me vooral lastig.
Aan de andere kant, wat geeft het dat je de kleuren anders ziet? De beleving blijft hetzelfde lijkt me.
Jazeker, maar ik heb soms het gevoel dat hij anderen een beetje napraat.quote:
Doet me hier aan denken. Was toevallig gisteren op TV:quote:Op maandag 23 januari 2012 16:41 schreef Michielos het volgende:
Ze kan mooi schilderen
Een amerikaanse vriend (kennis..) van mij is professioneel cardcheater en hij beweert bij hoog en laag dat zijn talent gekomen is van hogere hand (God dus. Hij quote altijd bijbel passages)). Hij kon het al op zijn 7de
Helemaal ironisch bij die kennis is dat hij heel christelijk is , maar er geen problemen van maakt om mensen tijdens soft home games voor duizenden euro's op te lichten..quote:Op maandag 23 januari 2012 16:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken. Was toevallig gisteren op TV:
Kunst wel. Het geloof daar moet je niet over discussiėren maar simpelweg geloven. Anders ga je twijfels kweken en dat doet afbreuk aan het geloof.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:32 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Wauw erg mooi.. Geen idee of het 'waar' is wat ze schildert, maar zij bereikt wel haar doel. Mensen gaan er over nadenken en discussiėren. Dat is ook het doel van kunst en het geloof toch?
Nou, dat vind ik ook eigenlijk wel. Van die ouderwetse schilderijtjes. Mierzoete kleurtjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |