SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cosmo2.0 op 16-12-2011 20:47:03 ]Don't be a drag, just be a queen!
WAARMEE HELPENquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wilde helemaal niet lapohunten, wist gewoon niet wat ik moest potsen.
Maar een vlinder dood.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dit dus maar ook geen trek eigenlijk, wil gewoon iets eten maar tja geen plek in mn maag
Vreet een zak kroepoek leeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dit dus maar ook geen trek eigenlijk, wil gewoon iets eten maar tja geen plek in mn maag
quote:[19:59:50] René zegt:
Mijn hersenen zijn moe van die kut airco op het werk
[20:00:07] Patrick zegt:
verworpen
[20:00:07] Patrick zegt:
jij bent slim
[20:00:10] Patrick zegt:
jouw hersens zijn nooit moe
ik voel me dom dat ik A-J zo verdedig in dat topcquote:
ze gaat klapjes krijgen van mijquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:49 schreef Beach het volgende:
[..]
ik voel me dom dat ik A-J zo verdedig in dat topc![]()
Ik doe er geen rare dingen mee dus ik zou niet weten waarom het niet mag/zou mogen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef JanPiraat het volgende:
Je mag gewoon 6 kloons hebben toch en geen probleem als je niet gebanned bent ?kom niet praten tegen mn Klinkerbotsing/Kliny/Klinkertje/Beatles dan
ze mag er gewoon nog 3 hoor want Beatles is niet meer
R.I.P
Nouuu dat stiekeme tvp plaatje was op het randje hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe er geen rare dingen mee dus ik zou niet weten waarom het niet mag/zou mogen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij zou zo een topic vermoorden voor regen heb ik gezien
Stik dr ook maar in, ik kots op jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:11 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Stik dr ook maar in, ik kots op jou
HEY dat mag ik alleen doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe normaal tegen Janneman.
Hij moet normaal doen tegen mij, ik zeg gewoon hoi, en dan zegt ie nee, dan vind ik dat ik het recht heb om hem helemaal onder te kotsen, of je het nou goed vindt of nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEY dat mag ik alleen doen hoor![]()
Doe normaal tegen Janneman.
Doe jij maar even heel snel rustig want ik heb connecties met heel wat krakers in Wageningen die jou even een kopje kleiner maken knulquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hij moet normaal doen tegen mij, ik zeg gewoon hoi, en dan zegt ie nee, dan vind ik dat ik het recht heb om hem helemaal onder te kotsen, of je het nou goed vindt of niet
Now its over 9000!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:33 schreef Renesite het volgende:
Help Jean and Drai enlarging their penisses!
Is goed schat, doe je best maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe jij maar even heel snel rustig want ik heb connecties met heel wat krakers in Wageningen die jou even een kopje kleiner maken knul![]()
Komt-ie aan je? Komt-ie aan je?!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Is goed schat, doe je best maar
Ja, ik kan niet meer normaal zittenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt-ie aan je? Komt-ie aan je?!!!
Dat doet-ie nou nooit bij mijquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet meer normaal zitten
2 keer achter elkaarquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
2 keer achter elkaar
Jan doet goed zn best zeg
Ow, no sexy time?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee jij stoppen met stout doen. Jan is al slapen. (Heb hem naar bed gestuurd zonder avondeten, nu blij?)
ze was net 2 keer klaar, dus die is denk ik al geweestquote:
Oké sorry, ik liet me een beetje gaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee jij stoppen met stout doen. Jan is al slapen. (Heb hem naar bed gestuurd zonder avondeten, nu blij?)
Grapje toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik voel me weer eenzaam als jullie zo stelletje-stelletje doen hoor.
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik voel me weer eenzaam als jullie zo stelletje-stelletje doen hoor.
Newb,quote:
Ik voel de pijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik sta er X dagen niet in en nu dit.
Sorry.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK HEB HIER HELEGAAR NIET VOOR GEKOZEN HONDDOMME!!!
That's so cutequote:Op zaterdag 17 december 2011 02:14 schreef Renesite het volgende:
In slaap.gevallen met laptop aan. Je-zus. Gebeurt me nooit
Oh, sorry. Ik volg het niet zo goed, geloof ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weer?Ik denk dat dit dezelfde is hoor
haha, dankje!quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik volg het niet zo goed, geloof ik.In ieder geval succes!
Hoe ga je dat doen ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, dankje!
Eerst m'n wallen eens wegwerken
Je meent er niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, sorry mevrouw Klinkerbotsing. Mijn welgemeende excuses.
Goedzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, sorry mevrouw Klinkerbotsing. Mijn welgemeende excuses.
tsssskquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:47 schreef JanPiraat het volgende:
nog iemand binnenbanden nodig ? gratis af te halen onder mn ogen
Ja, echt he...quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie feliciteren niet eens... bitsjes
Hoe oud ben je gewordenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie feliciteren niet eens... bitsjes
hijs heul niet jarigquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik heb weer werk..
tijd voor een borrel!
Ghehehe, neeeee, gekkiequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heb je die vrouw erin gestopt? Bloempje hoe kon je!?
En het vlees, en het schoonmaken. Eigenlijk klonk je als een ideale man.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:19 schreef Beach het volgende:
je wilt alleen maar trouwen zodat jij ook zulke toffe waterkoeling hebt he![]()
[ afbeelding ]
Dit inderdaad. Kunnen we komen eten Beach?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En het vlees, en het schoonmaken. Eigenlijk klonk je als een ideale man.
Had jij gisteren geen post van mij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kunnen we komen eten Beach?Of wacht, kom jij hier koken en schoonmaken enzo?
Hmm?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Had jij gisteren geen post van mij?.
Echte echte echte post?quote:
Ik vind het primaquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kunnen we komen eten Beach?Of wacht, kom jij hier koken en schoonmaken enzo?
HEY! Ik heb anders huisvrouw gespeeld en een taart gebakkenquote:
Was het leuk om huisvrouw te spelen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HEY! Ik heb anders huisvrouw gespeeld en een taart gebakkenHij is tof joh
Ik ga morgen foto's maken en laten zien
Joah, best leuk, want toen rook het huis naar taartquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was het leuk om huisvrouw te spelen?
En is goed, ben benieuwd!
Mijn ontwakenquote:Op zondag 18 december 2011 09:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee haar Rene.
Ok dralion vertel mij wat er goed is aan deze morgen?
De zon schijnt, ik ben een beetje op tijd wakker (ipv dat ik weer door mn wekker heen slaap en pas om 1 uur wakker word), ik hoor vogeltjes (waarom nu, geen idee), mijn kat zit naast mequote:Op zondag 18 december 2011 09:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee haar Rene.
quote:Op zondag 18 december 2011 09:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mijn ontwakenOow hij moest het vertellen he wups
okquote:Op zondag 18 december 2011 09:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
De zon schijnt, ik ben een beetje op tijd wakker (ipv dat ik weer door mn wekker heen slaap en pas om 1 uur wakker word), ik hoor vogeltjes (waarom nu, geen idee), mijn kat zit naast me
Ik heb weinig te klagen
Ik zit naast m'n boifwend!quote:Op zondag 18 december 2011 09:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee haar Rene.
Dan maar gewoon foto's van je naakte lichaam..quote:Op zondag 18 december 2011 09:54 schreef PatriQue89 het volgende:
doe maar niet bobj0n.. ik heb een beetje een verlopen kop nu..
okanquote:Op zondag 18 december 2011 09:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maar gewoon foto's van je naakte lichaam..
Welk deel? Ik kan aanleveren.quote:Op zondag 18 december 2011 09:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maar gewoon foto's van je naakte lichaam..
Ik ben een billenmanquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 10:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een billenmanAls je dit kunt leveren in combinatie met zijn mannelijke tenen, ben ik klaar om deze dag in te wijden.
Waarom houd ie nou z'n hand voor zijn pielemuisje?quote:
Belachelijk!quote:Op zondag 18 december 2011 14:32 schreef Bloempje. het volgende:
Het werd niet gewaardeerd toen ik vannacht om kwart over 12 verjaardagsliedjes ging zingen
Ja, vond ik ook, ik kan toch zo mooi zingenquote:
en sowieso, kwart over 12 in het weekend is toch een goede tijd om een liedje te zingenquote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook, ik kan toch zo mooi zingen
Inderdaadquote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
en sowieso, kwart over 12 in het weekend is toch een goede tijd om een liedje te zingen
Wil je voor me betalen alstjeblieeeft alstjeblieeft ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je ff weg gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje vraagt mn moeder: waarom gaan jullie niet twee weken.Jeetje mina.
JA! Losbandig ding!quote:Op zondag 18 december 2011 20:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
KB is ook wel een druktemaker hoor..
Ow.quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn oom is gescheiden en die tante woont in Deutschland.
Het is onze suikeroom.quote:
Ik naar Groningen *Oquote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef HappyBob het volgende:
Klinky naar Londen met NYE? Lijkt me zo vet! Ik ga naar Portugal met NYE
Ook een keer geweest met NYE. Zie het mij niet snel een tweede keer doenquote:
Gewoon naar buiten lopen en je bent niet meer alleenquote:
Maybeeeee. Ze maken me gek in huis, zul je zien dat ik nergens heen ga.quote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef HappyBob het volgende:
Klinky naar Londen met NYE? Lijkt me zo vet! Ik ga naar Portugal met NYE
Goed voornemen voor het nieuwe jaar die je gelijk kunt realiserenquote:
Gewoon ticket boeken. Dan staat het in ieder geval zo goed als vastquote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maybeeeee. Ze maken me gek in huis, zul je zien dat ik nergens heen ga.
Oee tof, surfen ook dan?
quote:Op maandag 19 december 2011 09:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb straks statistiek tentamen, ga ook doad, gaan we gezellig samen met kim-jong il
Goed plan. Uitglijden begint bij mij ook een traditie te worden.quote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef Bloempje. het volgende:
Teringtandjes wat glad. Ik ga in een harnas lopen de komende vier maanden.
Nu heb ik dit liedje in mijn hoofd zittennnn.quote:Op maandag 19 december 2011 09:44 schreef PatriQue89 het volgende:
The weather outside is frightfull, and the fire is.. HMMMMM, delightfull!
En warme chocolademelk, knuffelen om op te warmen, kerstlichtjes en lekker eten dan?quote:Op maandag 19 december 2011 10:02 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil geen sneeuw. Ik wil zomer, zon, warmte, vrolijke kleuren buiten, licht en zomerjurkjes.
En wel nu.
Hmm.quote:Op maandag 19 december 2011 10:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En warme chocolademelk, knuffelen om op te warmen, kerstlichtjes en lekker eten dan?
Goed zo! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 december 2011 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Mondeling gehaald
Ging niet zoals ik wou, maar boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |