SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cosmo2.0 op 16-12-2011 20:47:03 ]Don't be a drag, just be a queen!
WAARMEE HELPENquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wilde helemaal niet lapohunten, wist gewoon niet wat ik moest potsen.
Maar een vlinder dood.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dit dus maar ook geen trek eigenlijk, wil gewoon iets eten maar tja geen plek in mn maag
Vreet een zak kroepoek leeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dit dus maar ook geen trek eigenlijk, wil gewoon iets eten maar tja geen plek in mn maag
quote:[19:59:50] René zegt:
Mijn hersenen zijn moe van die kut airco op het werk
[20:00:07] Patrick zegt:
verworpen
[20:00:07] Patrick zegt:
jij bent slim
[20:00:10] Patrick zegt:
jouw hersens zijn nooit moe
ik voel me dom dat ik A-J zo verdedig in dat topcquote:
ze gaat klapjes krijgen van mijquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:49 schreef Beach het volgende:
[..]
ik voel me dom dat ik A-J zo verdedig in dat topc![]()
Ik doe er geen rare dingen mee dus ik zou niet weten waarom het niet mag/zou mogen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef JanPiraat het volgende:
Je mag gewoon 6 kloons hebben toch en geen probleem als je niet gebanned bent ?kom niet praten tegen mn Klinkerbotsing/Kliny/Klinkertje/Beatles dan
ze mag er gewoon nog 3 hoor want Beatles is niet meer
R.I.P
Nouuu dat stiekeme tvp plaatje was op het randje hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe er geen rare dingen mee dus ik zou niet weten waarom het niet mag/zou mogen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij zou zo een topic vermoorden voor regen heb ik gezien
Stik dr ook maar in, ik kots op jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:11 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Stik dr ook maar in, ik kots op jou
HEY dat mag ik alleen doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe normaal tegen Janneman.
Hij moet normaal doen tegen mij, ik zeg gewoon hoi, en dan zegt ie nee, dan vind ik dat ik het recht heb om hem helemaal onder te kotsen, of je het nou goed vindt of nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEY dat mag ik alleen doen hoor![]()
Doe normaal tegen Janneman.
Doe jij maar even heel snel rustig want ik heb connecties met heel wat krakers in Wageningen die jou even een kopje kleiner maken knulquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hij moet normaal doen tegen mij, ik zeg gewoon hoi, en dan zegt ie nee, dan vind ik dat ik het recht heb om hem helemaal onder te kotsen, of je het nou goed vindt of niet
Now its over 9000!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:33 schreef Renesite het volgende:
Help Jean and Drai enlarging their penisses!
Is goed schat, doe je best maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe jij maar even heel snel rustig want ik heb connecties met heel wat krakers in Wageningen die jou even een kopje kleiner maken knul![]()
Komt-ie aan je? Komt-ie aan je?!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Is goed schat, doe je best maar
Ja, ik kan niet meer normaal zittenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt-ie aan je? Komt-ie aan je?!!!
Dat doet-ie nou nooit bij mijquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet meer normaal zitten
2 keer achter elkaarquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
2 keer achter elkaar
Jan doet goed zn best zeg
Ow, no sexy time?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee jij stoppen met stout doen. Jan is al slapen. (Heb hem naar bed gestuurd zonder avondeten, nu blij?)
ze was net 2 keer klaar, dus die is denk ik al geweestquote:
Oké sorry, ik liet me een beetje gaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee jij stoppen met stout doen. Jan is al slapen. (Heb hem naar bed gestuurd zonder avondeten, nu blij?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |