Ik kan niet echt veel zeggen behalve sterkte omdat ik deels met dezelfde gedachtengang rondloopquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef Murmeli het volgende:
ik vind 2012 al officieel kut.
mijn kat is ziek (hij heeft HCM, nu nog geen erge klachten lijkt het) en gisteren heeft een kennis/vriend (contact was beetje verwaterd maar had nog wel facebookconctact afentoe) zelfmoord gepleegd.
kutjaar.
ik wil betere antidepressiva...deze doen nog niks. kee heb ze pas 3,5 week... kan de tijd een beetje opschieten. life sucks.
Shit he, dat is echt wel rot voor jequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef Murmeli het volgende:
mijn kat is ziek (hij heeft HCM, nu nog geen erge klachten lijkt het) en gisteren heeft een kennis/vriend (contact was beetje verwaterd maar had nog wel facebookconctact afentoe) zelfmoord gepleegd.
kutjaar.
ik wil betere antidepressiva...deze doen nog niks. kee heb ze pas 3,5 week... kan de tijd een beetje opschieten. life sucks.
Trouwens welke ad slik je nu?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef Murmeli het volgende:
------knip----
ik heb paroxetine...quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
Trouwens welke ad slik je nu?
Ik heb net gekeken en heb van ha alprazolam gekregen om te kijken of ik het zo kan uithouden tot de psych weer aan 't werk is,
Verder zit ik te twijfelen of ik de decaan en mentor(slc'er) niet nu al een mail 'moet' sturen.
Want ik heb dinsdag weer voor het eerst les en de woensdag een gesprek met de decaan en de donderdag een voortgangsgesprek met mijn slc'er...maar de situatie en ik liggen beiden nu compleet op zijn kop?
Wat lijkt jullie het beste?
Jeetje, heftig zeg, gecondoleerd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef Murmeli het volgende:
kutjaar.
Ik krijg geen hulp, nooit besproken met iets/ iemand. Weet niet wat voor 'n hulp ik nodig zou hebben/ mij zou helpen..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:40 schreef cafpow het volgende:
@ pannekoeken
Wat voor hulp krijg jij? Want bij mij waren er altijd 4 rotgasten op school die mij altijd pestten. Maar een keer toen ik me zo rot voelde knapte er iets en begon te schelden en te vloeken en te rammen tegen deuren puur omdat ik aan dat pesten moest denken.
Sindsdien gaat het veel beter ondanks dat ik nog wat onzeker ben en faalangst heb ed.
Ik zou mailen, je kunt dan rustig nadenken over wat je mailt, even alles op papier zetten. Is wellicht voor hun ook handiger, dan weten ze hoe het nu met jouw gaat. Kunnen ze wellicht het gesprek van woensdag/ donderdag beter voorbereiden?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
Trouwens welke ad slik je nu?
Ik heb net gekeken en heb van ha alprazolam gekregen om te kijken of ik het zo kan uithouden tot de psych weer aan 't werk is,
Verder zit ik te twijfelen of ik de decaan en mentor(slc'er) niet nu al een mail 'moet' sturen.
Want ik heb dinsdag weer voor het eerst les en de woensdag een gesprek met de decaan en de donderdag een voortgangsgesprek met mijn slc'er...maar de situatie en ik liggen beiden nu compleet op zijn kop?
Wat lijkt jullie het beste?
Ik zou zeggen ga op zoek maar hulp. Al is het maar iemand waar je 1x in de zo wel tijd je verhaal kwijt kan zonder erop afgerekend of beoordeeld te worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik krijg geen hulp, nooit besproken met iets/ iemand. Weet niet wat voor 'n hulp ik nodig zou hebben/ mij zou helpen..
Het is ook zo'n grote stap
Niet fijn om te horen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:01 schreef cafpow het volgende:
Stilte ....
Vandaag met de HA gebeld hij heeft me een soort angstremmers gegeven als tijdelijke oplossing, voor in ieder geval betere nachtrust. Heb net de 1e ingenomen(maar 1 lijkt mij en ma teveel dus maar een halve gedaan.) en even kijken wat het met me doet.
Verder heb ik mezelf wel uit bed weten te slepen en bed verschonen en 's avo da douchen..maar that's it en ben compleet gesloopt.
Verder heb ik nog die enorme lusteloosheid en het verdriet zolang ik er niet aan hoef te denken gaat het wel ok. Maar soms hakt het er toch gigantisch in..
En volgende week weer naar school en daar heb ik echt de minste zin in. Eigenlijk door hoe ik me nu voel wilik gewoon ermee stoppen.
Maar de 1e week doe ik gewoon ultra rustig en de week daarna hetzelfde tot et gesprek bij de psych..die mij dan hopelijk in de juiste richting kan duwen..
Gecondoleerd ...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef Murmeli het volgende:
kutjaar.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
JAAAAA lief en ik hebben een trouwdatum geprikt! op maandag 13 mei 2013 gaan wij trouwen!! dan gaan we samen een midweek op vakantie en als we terug komen geven we een groot feest voor de mensen die ons lief zijn! ik ben helemaal happy! en ik kan zeggen dat ik volgend jaar ga trouwen!!!
sorry voor deze egopost! :$
Welkom. Herkenbaar gevoel. Veel mensen zullen het helaas ook niet begrijpen.quote:
Je kunt altijd even bij de huisarts navragen of die nog ideeën heeft erover, die kunnen vaak al wel je een zetje in de goede richting geven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik krijg geen hulp, nooit besproken met iets/ iemand. Weet niet wat voor 'n hulp ik nodig zou hebben/ mij zou helpen..
Het is ook zo'n grote stap
Madame waarom vind je het niet fijn om te horen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet fijn om te horen.
Volgens mij kunnen antidepressiva echt helpen. En intensievere hulp.
[..]
Gecondoleerd ...
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
Welkom. Herkenbaar gevoel. Veel mensen zullen het helaas ook niet begrijpen.
Als je het niet aan de buitenkant ziet, is het er niet. Tenminste, zo denken veel mensen helaas.
Ach, uiteindelijk zal het wel weer overgaan..al is het over 1 dag of 1 jaar..quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Niet fijn om te horen dat het niet zo goed gaat.
Een dagbehandeling van drie dagen in de week met blokken van anderhalf uur. Vooral structurerend en inzichtgevend van aard maar aangezien ik een half jaar geleden (hopelijk) eenmalig psychotisch ben geweest ben ik nog supersnel moe. (rond 13.30 uur begin ik echt te denken: boh ik trek het niet meer zo moe. Er is wel vooruitgang want een paar maand terug was ik om 9 uur al moe als ik om half 9 opstond. En slapen kan ik niet zomaar, alleen liggen en kijken in een zwart niets) Behoorlijk klote dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:54 schreef Sylvana het volgende:
Wat voor behandeling heb je nu dan? Wel balen dat het nu psychisch en lichamelijk weer minder gaat. Sterkte!
Hier na een week verlof vandaag weer op de afdeling en ik had echt nergens zin in, kon me nergens toe zetten en heb van 10-13 uur en 14-16 uur geslapen. Nu weer een paar uurtjes thuis, vannacht in de kliniek slapen en morgen op weekendverlofDenk dat ik vanavond maar even een gesprek ga aanvragen over hoe het gaat als ik op de afdeling ben..
Als je niet weet waar je over praat blijf dan weg man, lul.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Bombshell het volgende:
Soms is het net alsof jullie hier elkaar proberen te overtreffen met zielig zijn..
Toch vind ik het wel mooi leesvoer soms.
Als je dit leest voor je vermaak, ben je echt enorm kansloos.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Bombshell het volgende:
Soms is het net alsof jullie hier elkaar proberen te overtreffen met zielig zijn..
Nou dan krijg jij bij deze de oorkonde voor zieligste persoon van week 1 2012! Jezus wat ben je een droeftoeter als je moet teren op andermans ellende! Daar heb ik echt geen woorden voor!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Bombshell het volgende:
Juist negeren jullie doen het hartstikke goed hier in het topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |