hij dacht, laat ik SpeedyGJ eens lekker pestenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
waarom
stomme depressie, waarom ben je niet ten noorden van gegaan!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef F.West98 het volgende:
Ik wil sneeuw... Hier enkel miezerregen
Bij mij in de vriezer kom ik er bijna aan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:43 schreef Paul het volgende:
JULLIE HADDEN GEZEGD 20 CM SNEEUW VANDAAG KUTLULLEN
Stomme wc's ook,bah.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef aloa het volgende:
Zit nog geen einde aan het slechte weer zo te zien. Pas aan het eind van het jaar lijkt er hoge druk boven Nederland te komen. Maar dat duurt nog 2 weken...
van mij mag het vanaf de 24 ste pas los gaan met de winter dat gebeurd toch nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:06 schreef ZaZoe het volgende:
Laat het maar gaan winteren, eind volgende week 2 weken vakantie!![]()
Maar voorlopig zie ik dat nog niet gebeuren.
Dat is 300KM verderopquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Fredo55 het volgende:
Als ik zo op weerwoord kijk, heeft het op verscheidene plaatsen gesneeuwd in Oostelijk Vlaanderen:
[ afbeelding ]
David (Beersel)
[ afbeelding ]
Webcam Ukkel
Ah, dat zie ikquote:
en toen al niet met witbalans om kunnen gaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Lijkt net een schilderij van 1910 ofzo
quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:38 schreef yvonne het volgende:
Zegge, dat België heeft sneeuw, en wij?!
Zit net ten westen van Antwerpen, maar ik hoop vanavond toch de eerste natte sneeuwvlokjes te mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:41 schreef WeerServies het volgende:
Effe een update doen voor vanmiddag en vannacht:
Vanmiddag en vanavond neemt de buienkans op nadering van een trogje in de bovenlucht toe. Deze neerslag zal hoofdzakelijk onder de vorm van regen en natte sneeuw vallen ten westen van Brussel. Ten oosten van de lijn Brussel - Antwerpen - Bergen kan de neerslag vannacht onder vorm van sneeuw vallen. Een sneeuwaccumulatie van enkele centimeters in deze gebieden is dan ook niet uitgesloten.
De reden waardoor het gisteren niet tot sneeuwval kwam in het westen van België en Nederland, is de sterke aanvoer van aanlandige wind. De Noordzee heeft nog steeds een zeewatertemperatuur van 11/12°C. Hierdoor kan het zelfs bij negatieve maxima nog steeds gaan regenen in deze provincie. De andere provincies maken vanavond en vannacht iets meer kans op sneeuw aangezien de aanlandige wind wat ik kracht gaat afnemen.
Bron: http://www.weatherservice.be
Klerezooi aankomende vrijdag 12 gradenquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer begint die horrorwinter nouw
de tuinstoelen kunnen weer naar buitenquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:51 schreef Wessell het volgende:
[..]
Klerezooi aankomende vrijdag 12 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |