Nog niet neequote:
Aangezien ik nu geen opdracht heb zit ik toch maar de hele dag beetje te facebooken enzo. Als ik ze dan een plezier kan doen door al mn dagen op te nemen en hetzelfde thuis te doen vind ik het ook wel bestquote:
Dat kan niet aangezien ik geen opdracht heb.. Als ik wel een opdracht zou hebben zou ik ze idd gewoon kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:37 schreef jna het volgende:
Lekker laten uitbetalen, kan je zelf dat horloge kopen en deze terug brengen.
Dan zou ik het ook gewoon doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Aangezien ik nu geen opdracht heb zit ik toch maar de hele dag beetje te facebooken enzo. Als ik ze dan een plezier kan doen door al mn dagen op te nemen en hetzelfde thuis te doen vind ik het ook wel best
Problem found! In december is het niet bepaald druk met nieuwe opdrachten. Ik ben aangeboden voor een opdracht bij Philips en als dat allemaal doorgaat is dat pas vanaf januari.quote:
Drachtenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Problem found! In december is het niet bepaald druk met nieuwe opdrachten. Ik ben aangeboden voor een opdracht bij Philips en als dat allemaal doorgaat is dat pas vanaf januari.
De vraag is alleen, wat moet ik volgende week gaan doen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook gewoon doen![]()
Ik heb 2 dagen opgebouwd dit jaar en die moet ik ook opnemen. Dolle boel
Hahaha ja er komen wel eens opdrachten voorbij van Philips Drachtenquote:
Vakkenvullen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De vraag is alleen, wat moet ik volgende week gaan doen?
Ik heb weinig zin om de hele week op de bank te lamballen aangezien het wel om 'dure' dagen gaat. Wil ze wel nuttig besteden dan
Kom je bij ons logerenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hahaha ja er komen wel eens opdrachten voorbij van Philips DrachtenIs toch een beetje ver weg.... Ik ga toch voor Philips op de High Tech Campus in Veldhoven
Tot zover de slechte ideeën van Dienquote:
Daar krijg je spijt van!quote:
Ja, al mijn Hertog Jan opquote:
En je koffiequote:
Juist.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En je koffie![]()
Daar krijg je dan wel weer de Brabantse gezelligheid voor terug!
Zo is hetquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist.
En een toeter. Kan je mee-oefenen met de band, lekker Ska spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:00 schreef Puala het volgende:
HJ.. dat heb ik ook nog in huis staan kwam ik gister achter.Zeg, wil jij eens heul snel je mond spoelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Je mag het best komen brengenquote:
Haha ja, gewoon bezigheidstherapie!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef The_Dean het volgende:
Of je haalt het op, je hebt toch tijd zat.
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, alle collega's zijn al bezet.
Hoor onze playert!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles kan kapot.
En trouwens, het één heeft niks met het ander te maken
Die Hard 1, 2 en 3 enzo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:22 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond filmavond met vrienden. Dikke marathon nacht met alleen 'goede, diepzinnige' films.
En hapjes en drankjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Fucking nuttig die SC!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb wel wat geleerd in de jaren dat ik hier zit![]()
De theorie in ieder geval
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fucking nuttig die SC!
Ik heb vannacht een half uur lang een tafelblad naar huis gerold en nu heb ik kats veel splinters in m'n handen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fucking nuttig die SC!
Ik heb vannacht een half uur lang een tafelblad naar huis gerold en nu heb ik kats veel splinters in m'n handen
..quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fucking nuttig die SC!
Herst bedoel je, al die regenquote:Op zondag 18 december 2011 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
MorgenDe winter is echt begonnen.
Wat?quote:Op zondag 18 december 2011 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
MorgenDe winter is echt begonnen.
Omg, Bart met een typo!quote:
Intussen is de wittigheid weer gesmolten, en schijnt het zonnetje lekkerquote:
Ik zie geen typo?quote:
Oh, ik heb gewoon een winterslaap gehad.quote:Op zondag 18 december 2011 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen is de wittigheid weer gesmolten, en schijnt het zonnetje lekker
Ook lekker.quote:Op zondag 18 december 2011 12:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon een winterslaap gehad.
Maar vandaag is het zondag. Slapen, kreng.quote:Op zondag 18 december 2011 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook lekker.
Zou ik ook wel willen met al die regen die altijd 's ochtends valt als je naar je werk moet.
Ik stond ook pas om 10:10 uur op.quote:Op zondag 18 december 2011 12:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar vandaag is het zondag. Slapen, kreng.
Ik een half uurtje later, maar ik heb niets gemerkt van het weer.quote:Op zondag 18 december 2011 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stond ook pas om 10:10 uur op.
Ik keek naar buiten en alles was wit.quote:Op zondag 18 december 2011 12:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik een half uurtje later, maar ik heb niets gemerkt van het weer.
Op zondag?quote:
quote:Morgen weer naar stage
Koopzondagquote:Op zondag 18 december 2011 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zondag?
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook wel eens, maar geen idee wanneerquote:Op zondag 18 december 2011 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
KoopzondagDat hebben ze buiten zeeland nog weleens
twee dagen weekend is eigenlijk al te weinig, dus laat staan één inderdaad.quote:En dankjestage is heel leuk.. Maar 1 dag weekend hakt er wel in!
Hertst!quote:Op zondag 18 december 2011 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken wel herfst, maar geen herst.
quote:
Bij mij zwart!quote:Op zondag 18 december 2011 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik keek naar buiten en alles was wit.
Is het weer zover?quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Damn, als je hier geen ja-woord los krijgt ben je echt een kneus
[ afbeelding ]
Zelfs jij kan dat.quote:
Wat een vertrouwen!quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Damn, als je hier geen ja-woord los krijgt ben je echt een kneus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 december 2011 16:00 schreef jna het volgende:
Hij kan wel gewoon zn schoen neerzetten en daar in gaan zitten
Wat een mensquote:Op maandag 19 december 2011 23:36 schreef Bravebart het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-andere-mythes.dhtml
Huhuh
Überbaasquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef The_Dean het volgende:
Kim Jong Skrillex maakt inderdaad goede symphoniën.
Sterkte.quote:
Jup, laatste twee daagjes voor anderhalve week vakantie!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sterkte.
Binnenkort vakantie of toch niet?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup, laatste twee daagjes voor anderhalve week vakantie!
Sowieso nog maar 45 uur.
Whehehequote:Op dinsdag 20 december 2011 01:18 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, even de eerste sneeuwbal van de winter tegen een raam van de buren gegooid. Je moet de traditie toch in stand houden hè.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:15 schreef Isdatzo het volgende:
I dare you, sleep 5 more minutes
[ afbeelding ]
Oooooooooooh dat is gewoon onmenselijk wreed![]()
.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:35 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen! Zit alweer anderhalf uur op stage.
quote:
quote:
Misschien moet je ruilen met Dean.quote:
Oh, ik heb het hier niet hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien moet je ruilen met Dean.
Hij wilt het wel, maar helaas.
Oh, ik las het gewoon verkeerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, ik heb het hier niet hoor.
Maar ik las er over en moest er niet aan denken.
No problem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, ik las het gewoon verkeerd.
Gebeurt wel vaker.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:49 schreef Lithia het volgende:
Als een user dictator werd van Nederland, welke user zou dat moeten zijn? Isdatzo
Ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
Vechten jullie het eerst maar ff uit? Laat maar weten wie er gewonnen heeft.
Elf Fantasy Fair.quote:
Het stereotype beeld dat ik daar van krijg is dat er allemaal furries rondlopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Elf Fantasy Fair.![]()
Komen ook weleens animefans trouwens. Dit jaar zag ik wat narutofans en wat bleachfans.
Yeah, er liepen wat furries rond, maar de hoeveelheid is vrij weinig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het stereotype beeld dat ik daar van krijg is dat er allemaal furries rondlopen
Maar dat zal wel niet zo zijn. Kom je ook naar Tsunacon?
Ik ga ook met wat vrienden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yeah, er liepen wat furries rond, maar de hoeveelheid is vrij weinig.
Misschien.Ik heb nu wel vrienden die wel mee willen gaan, dus misschien komt het ooit wel eens.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:35 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen! Zit alweer anderhalf uur op stage.
Pfff... ik zou je begeleider maar eens even aan de mouw trekken! er is vast wel iets anders wat je kan doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:00 schreef vincm het volgende:
Bwoh ik doe een lab opleiding maar na 2,5 week nog weinig in het lab gestaan! Cellen moeten doorgroeien >:(
Jij doet mij al, dat is veel leuker!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, ook niet. Daarom doe ik geen van beide.
Bomen koppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:12 schreef Californium het volgende:
@ timmmmm
@ Isdatzo: wat doe jij dan dat wel leuk is?
Pipetpuntjes bijvullen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Pfff... ik zou je begeleider maar eens even aan de mouw trekken! er is vast wel iets anders wat je kan doen
daar hebben we een dispenser voorquote:
Had toch gezegd dat ik kerstvakantie heb.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:07 schreef Tamashii het volgende:
Nou, nog 31 uur stage. En volgende week vakantie.
Alsof ik een geheugen van een olifant heb.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had toch gezegd dat ik kerstvakantie heb.
Had het gisteren gezegd toen ik thuis kwam.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alsof ik een geheugen van een olifant heb.
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:07 schreef Tamashii het volgende:
Nou, nog 31 uur stage. En volgende week vakantie.
Dus?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had het gisteren gezegd toen ik thuis kwam.
Geeen ideequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neger, hoe zit 't met m'n oxaalzuur?
Met de handquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
daar hebben we een dispenser voor
met de hand doen
Of iemand dat meerdere dingen te doen heeft en niet iedere zinnetje wat ik gelezen heb, onthoud.quote:
quote:
http://www.billboard.com/(...)ere-1005571562.storyquote:Op woensdag 21 december 2011 17:33 schreef The_Dean het volgende:
Damn, die nieuwe KoRn
Nu-metal met dubstep, wie had ooit gedacht dat die cominatie zo vet zou zijn
Gaat niet lukken jongequote:
Interessante leesvoer, maar die titel doet me steeds denken aan hipsters.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://www.billboard.com/(...)ere-1005571562.story
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
Wat nou gaat niet lukken. Motte petsen?
Hipsters zijn zoooooooo commercieel!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Interessante leesvoer, maar die titel doet me steeds denken aan hipsters.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |