Jep, met een paar uur slaap lees je niet zo snel goedquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
ies mojlijk taal he die nederlandsch
en toen zei ik: VERDOMME IK KEN FUFR PERSOONLIJKquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb op onze sportschool wel eens mn eigen incassoburo ingezet omdat ze dubbel afschreven
de ingeloot/uitgeloot fout wordt zo vaak gemaakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
ies mojlijk taal he die nederlandsch
Én je armbandje en de (huid)testers zijn ook leuk, vind ikquote:Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef Sprouts het volgende:
Goedgevulde Nivea Repair & Care Buzzkit! Een fles bodylotion, tube handcrème, pot bodycrème en een tasje met maar liefst 8 mini's. Dat wordt vast en zeker gewaardeerd door m'n buzzpubliek.
Lotion na de reiniging (milk oid) en daarna cremequote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind t ook echt een leuk pakket. Nu nog even uitvogelen wanneer je creme en wanneer je lotion moet gebruiken.
Hmmmm, wat voor armbandje?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Én je armbandje en de (huid)testers zijn ook leuk, vind ik
Nee, t gaat in dit geval om een pot bodycreme versus een fles bodylotionquote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lotion na de reiniging (milk oid) en daarna creme
Ooww, excuus, ik ben niet zo helder meerquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, t gaat in dit geval om een pot bodycreme versus een fles bodylotion.
Dat doen ze niet. En als ze dat wel proberen, krijgen ze het hele pakket tegen hun harses. Sticker zit er niet voor niks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef FUFR het volgende:
Een beetje spam is toch niet zo erg?
Men gooit 2 kilo spam per week in je brievenbus
Heb je deze klacht ook al bij TheInsiders neergelegd?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:47 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. En als ze dat wel proberen, krijgen ze het hele pakket tegen hun harses. Sticker zit er niet voor niks.
En ja, ik vind het dus wel erg. Zelfs, of júist van zo'n website als insiders. Het is fijn dat je daar op éigen initiatief kennis kan maken met nieuwe producten. Als ik niet reageer op de oproep van starfair, wens ik dat dus zeker niet door mijn strot geramd te krijgen.
Daarbij is het natuurlijk schandelijk dat er zo makkelijk met mensen hun persoonlijke gegevens wordt omgegaan, terwijl ik op dit e-mailadres juist zo zuinig ben geweest dat het, buiten dit, vandaag op de dag af 3 jaar verschoond is gebleven van spam. De voorwaarden van insiders zijn duidelijk, maar lijken dus een grove leugen.
Ik wilde eerst even polsen of meer mensen hier last van hadden. Want het zou toch maar eens toeval kunnen zijn. Echter krijgen de meeste mensen misschien zoveel spam naar zich toegesmeten dat het niet opvalt als daar iets tussen zit wat van the insiders kan komen, ofwel vindt men het niet eens zo erg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je deze klacht ook al bij TheInsiders neergelegd?
Ik kreeg er ook 1.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:45 schreef Zana het volgende:
Ik had ook een mailtje van starfair, vroeg mij ook af hoe ik daaraan kwam, maar is direct de prullenbak ingegaan, heb verder niet gekeken
maarre... hoe was je week?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:47 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. En als ze dat wel proberen, krijgen ze het hele pakket tegen hun harses. Sticker zit er niet voor niks.
quote:
Ik heb ook een mail gekregen van Starfair, ik vond het ook al raar, zeker omdat ik niet mee wilde doen aan hun actie. Ik vroeg me nog af hoe ik me moest afmelden voor een nieuwsbrief die ik nooit heb aangevraagd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:47 schreef beestjuh het volgende:
[..]
En ja, ik vind het dus wel erg. Zelfs, of júist van zo'n website als insiders. Het is fijn dat je daar op éigen initiatief kennis kan maken met nieuwe producten. Als ik niet reageer op de oproep van starfair, wens ik dat dus zeker niet door mijn strot geramd te krijgen.
Daarbij is het natuurlijk schandelijk dat er zo makkelijk met mensen hun persoonlijke gegevens wordt omgegaan, terwijl ik op dit e-mailadres juist zo zuinig ben geweest dat het, buiten dit, vandaag op de dag af 3 jaar verschoond is gebleven van spam. De voorwaarden van insiders zijn duidelijk, maar lijken dus een grove leugen.
Dit staat onderaan de nieuwsbrief.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:45 schreef Fratz het volgende:
[..]
Ik heb ook een mail gekregen van Starfair, ik vond het ook al raar, zeker omdat ik niet mee wilde doen aan hun actie. Ik vroeg me nog af hoe ik me moest afmelden voor een nieuwsbrief die ik nooit heb aangevraagd.
quote:Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor de Philips Lumea Precision campagne!
We hebben bijna 3000 inschrijvingen ontvangen dus de selectie was een hele opgave! Maar jij behoort tot de 700 gelukkige Insiders die de Philips Lumea Precision mogen uittesten.
Nou ja laat dan maar enzo, ik ga de volgende keer dus niet meer zo'n ellenlange uitgebreide motivatie typen om vervolgens niet gekozen te worden.quote:Beste Insider
Bedankt voor jouw inschrijving voor de Philips Lumea Precision campagne.
Voor deze campagne hebben we bijna 3000 inschrijvingen ontvangen!
Uiteindelijk kunnen slechts 700 Insiders aan deze campagne deelnemen, en deze keer ben je er jammer genoeg niet bij.
Als Insider kan je natuurlijk wel de campagne volgen op onze campagnesite, dus we zouden het leuk vinden als we je regelmatig mogen verwelkomen op onze blog en de online fora. Je kan er de ervaringen lezen van testers maar uiteraard ook je eigen reactie nalaten. Wie weet is de Lumea Precision toch ook iets voor jou!?
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:14 schreef Merel1808 het volgende:
Jeetje, ik had echt verwacht dat iedereen zou mogen, omdat ze ook nog later extra mensen probeerden te ronselen enzo?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:10 schreef amaranta het volgende:
Eigenlijk moeten we eeen codezin afspreken,.die als motivatie opgeven, en dan kijken we wie er ingeloot is....
" de kanarie en zijn gevolg hebben zojuist het restaurant verlaten in een zilvergrijze fiat panda"
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:10 schreef amaranta het volgende:
Eigenlijk moeten we eeen codezin afspreken,.die als motivatie opgeven, en dan kijken we wie er ingeloot is....
" de kanarie en zijn gevolg hebben zojuist het restaurant verlaten in een zilvergrijze fiat panda"
MAGGI Smulpannetje ingevuldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:26 schreef amaranta het volgende:
Dr komt en maggiecampagne aan. Ik ga het doen
Is dat bij Insiders? Ik zie niks op de sites van Buzzer/Insiders en ook niks in de mail.quote:
Ik heb me ook aangemeld.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:26 schreef amaranta het volgende:
Dr komt en maggiecampagne aan. Ik ga het doen
Ja net gehad bij Insiders.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat bij Insiders? Ik zie niks op de sites van Buzzer/Insiders en ook niks in de mail.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb me ingeschreven, en ik heb als motivatie dat stukje tekst over de kanarie gebruikt..
LOLquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb me ingeschreven, en ik heb als motivatie dat stukje tekst over de kanarie gebruikt..
vaag, want ik heb een maand of wat geleden nog ingelogd en ik mag al heul lang niet meer met campagnes meedoen..quote:Beste Vicky,
Excuses dat je niet eerder een reactie van ons hebt ontvangen. Ik zie dat je profiel op inactief staat. Dat kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld het niet invullen van de EindPoll van een campagne. Wil je weer buzzen? Dan dien je een nieuw account aan te maken en kom je vast weer snel aan de beurt voor een volgende campagne. Tot buzz!
Met vriendelijke groet,
Me 2!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef amaranta het volgende:
Lichte huid,donkerbruin/zwart haar en redelijke overbeharing. En mag dus niet. Je zou toch denken dat ik daardoor een ideale testkandidaat ben omdat ik dat ding op zo ongeveer mn hele lichaam wel kan gebruikenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:14 schreef Merel1808 het volgende:
Jeetje, ik had echt verwacht dat iedereen zou mogen, omdat ze ook nog later extra mensen probeerden te ronselen enzo?
Hebben jullie wel een geschikt huidtype/haarkleur voor het apparaat (lichte huid, donkere haartjes)?
Misschien was het wel een pre om een creditcard te hebben. Ik heb geen creditcard, dus moest het via de bank.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lichte huid,donkerbruin/zwart haar en redelijke overbeharing. En mag dus niet. Je zou toch denken dat ik daardoor een ideale testkandidaat ben omdat ik dat ding op zo ongeveer mn hele lichaam wel kan gebruiken
Ik heb een creditcard... Dus dat was het probleem ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien was het wel een pre om een creditcard te hebben. Ik heb geen creditcard, dus moest het via de bank.
Dan denk ik ook dat ze gewoon random een x-aantal personen uitkiezen en de motivatie niet eens gelezen wordt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb een creditcard... Dus dat was het probleem ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |