Nou ja laat dan maar enzo, ik ga de volgende keer dus niet meer zo'n ellenlange uitgebreide motivatie typen om vervolgens niet gekozen te worden.quote:Beste Insider
Bedankt voor jouw inschrijving voor de Philips Lumea Precision campagne.
Voor deze campagne hebben we bijna 3000 inschrijvingen ontvangen!
Uiteindelijk kunnen slechts 700 Insiders aan deze campagne deelnemen, en deze keer ben je er jammer genoeg niet bij.
Als Insider kan je natuurlijk wel de campagne volgen op onze campagnesite, dus we zouden het leuk vinden als we je regelmatig mogen verwelkomen op onze blog en de online fora. Je kan er de ervaringen lezen van testers maar uiteraard ook je eigen reactie nalaten. Wie weet is de Lumea Precision toch ook iets voor jou!?
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:14 schreef Merel1808 het volgende:
Jeetje, ik had echt verwacht dat iedereen zou mogen, omdat ze ook nog later extra mensen probeerden te ronselen enzo?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:10 schreef amaranta het volgende:
Eigenlijk moeten we eeen codezin afspreken,.die als motivatie opgeven, en dan kijken we wie er ingeloot is....
" de kanarie en zijn gevolg hebben zojuist het restaurant verlaten in een zilvergrijze fiat panda"
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:10 schreef amaranta het volgende:
Eigenlijk moeten we eeen codezin afspreken,.die als motivatie opgeven, en dan kijken we wie er ingeloot is....
" de kanarie en zijn gevolg hebben zojuist het restaurant verlaten in een zilvergrijze fiat panda"
MAGGI Smulpannetje ingevuldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:26 schreef amaranta het volgende:
Dr komt en maggiecampagne aan. Ik ga het doen
Is dat bij Insiders? Ik zie niks op de sites van Buzzer/Insiders en ook niks in de mail.quote:
Ik heb me ook aangemeld.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:26 schreef amaranta het volgende:
Dr komt en maggiecampagne aan. Ik ga het doen
Ja net gehad bij Insiders.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat bij Insiders? Ik zie niks op de sites van Buzzer/Insiders en ook niks in de mail.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb me ingeschreven, en ik heb als motivatie dat stukje tekst over de kanarie gebruikt..
LOLquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb me ingeschreven, en ik heb als motivatie dat stukje tekst over de kanarie gebruikt..
vaag, want ik heb een maand of wat geleden nog ingelogd en ik mag al heul lang niet meer met campagnes meedoen..quote:Beste Vicky,
Excuses dat je niet eerder een reactie van ons hebt ontvangen. Ik zie dat je profiel op inactief staat. Dat kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld het niet invullen van de EindPoll van een campagne. Wil je weer buzzen? Dan dien je een nieuw account aan te maken en kom je vast weer snel aan de beurt voor een volgende campagne. Tot buzz!
Met vriendelijke groet,
Me 2!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef amaranta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |