Hmm, mag ik jullie iets voorleggen?
Daan zit nu aan de bv, maar het loopt net niet lekker.
Het probleem (volgens de kraam en de vk) is het gewicht dat niet echt omhoog gaat, na een hele diepe dip. Nu kijken we het nog even aan, maar misschien heeft iemand hier nog tips?
Hij is tot dag 5 11,5% afgevallen, die dag begonnen met bijvoeren ( op 1 dag 100cc kv en gekolfde bv) na de voeding, de dag erop was hij 100 gram aangekomen. De dag erna 80 gram op live-bv, gekolfde bv (50cc) en fv (20cc). En vandaag ongeveer hetzelfde gewicht of heel iets minder als gisteren op alleen bv. De kraam en vk adviseren me nu om overdag na te kolven en dat te geven na de voeding.
Hij komt zelf om de 4 uur ongeveer. En eerder wakker maken levert weinig op. Vanmiddag weer geprobeerd na 3 uur, maar hij heeft 30cc op (voor/na wegen, 1 borst 7 min en daarna diep in slaap) en daarna nog 40 gekolfde melk via vingervoeden. Na 4 uur drinkt hij wel minimaal 2x20 minuten.
De hoeveelheid melk bij mij lijkt het probleem niet. Ik kolf zo 30a40cc uit een borst. Hij lijkt het ook binnen te krijgen (klokt, poept, plast). Dus het enige probleem : die stomme weegschaal.
Dus iemand hier nog ideeën naast het afwachten?
Ik baal nogal, dat ik nu met een kindje dat wel goed drinkt (lijkt het) alsnog aan die kolf hang. Het begin was zo veelbelovend
[ Bericht 0% gewijzigd door Deepfreeze op 28-12-2011 17:26:12 ]