abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117678749
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:18 schreef Terecht het volgende:

[..]

Lambiekje zegt het niet letterlijk, hij doet het impliciet. Misschien heeft-ie het zelf ook wel niet door.

[..]

Ja. Alleen deel ik de intentie die er bij hem achter steekt niet. Ik ben volgens hem de minst geinformeerde en meest bekrompen user op FOK! Lambiekje ziet de farmaceutische industrie als ziekmakende, geldbeluste wolven met allerlei lijntjes naar de New World Order, een soort allesoverkoepelende organisatie die de mensheid tot dociele slaven wenst te kneden. Dat staat zover af van mijn kijk op de wereld dat de punten die ik met Lambiekje deel imo volledig losstaan van zijn ideeen over de wereld. Je kunt daarom ook niet zeggen dat Lambiekje ergens min of meer wel gelijk heeft, zijn narratief is nl totaal de mijne niet en hij benadert het onderwerp dus ook vanuit een compleet andere hoek dan de mijne, een hoek die ik helemaal niet als waardevol beschouw.

Een ander (ietwat gechargeerd) voorbeeld: als een holocaustrevisionist zegt dat zyklon-b is ontwikkeld als een ontsmettingsmiddel en dat veel mensen in de kampen zijn gestorven als gevolg van ziekte dan geef ik hem technisch gezien geen ongelijk, maar roep ik dan ook dat-ie een punt heeft? Dat we in overeenstemming zijn met elkaar? Nee. In het geheel niet. Waarom? Omdat hij met een bepaalde intentie die punten aansnijdt en ik die intentie volledig afwijs.
Probeer je nu Titusje een beetje te helpen met dat laatste?
Die casussen (Lambiek/sjun) zijn onvergelijkbaar hoor. En dat kan een ieder je ook vrij eenvoudig uitleggen desgewenst.
I´m back.
  zondag 7 oktober 2012 @ 00:45:53 #252
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117679035
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Probeer je nu Titusje een beetje te helpen met dat laatste?
Die casussen (Lambiek/sjun) zijn onvergelijkbaar hoor. En dat kan een ieder je ook vrij eenvoudig uitleggen desgewenst.
De draad gaat over een holocaustontkenner, vandaar. Lambiekje is er ook eentje trouwens.
  zondag 7 oktober 2012 @ 00:46:24 #253
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117679064
Maar ik snap nog steeds niet zo goed waar je nu heen wilt, Ryan3.
pi_117679306
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:45 schreef Terecht het volgende:

[..]

De draad gaat over een holocaustontkenner, vandaar. Lambiekje is er overigens ook eentje trouwens.
Ik denk dat de casus Lambiek en sjun onvergelijkbaar zijn, ...en TitusPullo attendeert mij erop dat ik heel wat milder ben voor Lambiekje dan voor sjun destijds. Dit omdat de Holocaust dus te maken heeft met wetenschap die niet "hard" is: de geschiedenis. Historici zeggen dat de Holocaust heeft plaatsgevonden, maar juist geschiedenis is een wetenschap open voor manipulatie. Iedere politicus van enige betekenis, of hij nu in een dictatuur politicus is of niet, probeert de geschiedenis te manipuleren...
Overigens gaat dit over een zaak, jij was nog niet op FOK! wrs, waarvan je annonu kunt zeggen ouwe koeien uit de sloot halen; Titus probeerde me op een (s)linkse manier ergens op te pakken....
Ik wist ook niet dat Lambiekje een Holocaustontkenner was btw.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 07-10-2012 01:00:20 ]
I´m back.
pi_117679377
quote:
5s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef Terecht het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet zo goed waar je nu heen wilt, Ryan3.
Precies waar jij op uitkomt: sommige dingen, met name in de medische wetenschap, zijn helemaal niet zo zeker vast te stellen, maar volgens mij kun je Lambiekje daarin vinden...
Er is harde wetenschap en in gradaties heel wat minder harde wetenschap.
I´m back.
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:07:08 #256
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117679790
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Precies waar jij op uitkomt: sommige dingen, met name in de medische wetenschap, zijn helemaal niet zo zeker vast te stellen, maar volgens mij kun je Lambiekje daarin vinden...
Er is harde wetenschap en in gradaties heel wat minder harde wetenschap.
Ik denk niet dat Lambiekjes punt is dat de medische wetenschap een zachte wetenschap is en daardoor gevoelig voor manipulatie. Lambiekje WEET dat het één grote corrupte bende is. Klaar. Punt. Uit. Dat hetgeen jij beschrijft misschien ooit eens zijn uitgangspunt is geweest zou kunnen, maar L. is daar inmiddels zo ver van afgedwaald dat we daar waarschijnlijk nooit overeenstemming over zullen bereiken. En dan nog?
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:15:15 #257
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117680017
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat de casus Lambiek en sjun onvergelijkbaar zijn, ...en TitusPullo attendeert mij erop dat ik heel wat milder ben voor Lambiekje dan voor sjun destijds. Dit omdat de Holocaust dus te maken heeft met wetenschap die niet "hard" is: de geschiedenis. Historici zeggen dat de Holocaust heeft plaatsgevonden, maar juist geschiedenis is een wetenschap open voor manipulatie. Iedere politicus van enige betekenis, of hij nu in een dictatuur politicus is of niet, probeert de geschiedenis te manipuleren...
Overigens gaat dit over een zaak, jij was nog niet op FOK! wrs, waarvan je annonu kunt zeggen ouwe koeien uit de sloot halen; Titus probeerde me op een (s)linkse manier ergens op te pakken....
Thx voor de gesschiedenisles. Of probeer je me nu te manipuleren? ;)
quote:
Hij mag er hier niet over spreken maar hij zal desgevraagd je in privé wel zeggen dat de holocaust idd héél anders gegaan is dan in onze geschiedenisboekjes staat. Naar aanleiding van Lambiekjes reacties toentertijd is er ook speciaal een sticky topic opgericht om de BNW-users erop te wijzen dat holocaustontkenning niet is toegestaan:
[BELANGRIJK] De grenzen van BNW
pi_117680154
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:07 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Lambiekjes punt is dat de medische wetenschap een zachte wetenschap is en daardoor gevoelig voor manipulatie. Lambiekje WEET dat het één grote corrupte bende is. Klaar. Punt. Uit. Dat hetgeen jij beschrijft misschien ooit eens zijn uitgangspunt is geweest zou kunnen, maar L. is daar inmiddels zo ver van afgedwaald dat we daar waarschijnlijk nooit overeenstemming over zullen bereiken. En dan nog?
Als iedere harde wetenschappers meteen al op zijn achterste poten gaat lopen als ze iets van Lambiekje horen, dan begrijp ik dat hij ook weer op zijn achterste poten gaat lopen, en vervolgens iedereen die daarop reageert ook weer extremer wordt, vervolgens wordt hij weer extremer etc....
Wat ik veel erger vind is eigenlijk boys als TitusPullo.
Die kunnen gekjes als Lambiekje wel aan, en hoe mogen ze allemaal heten op FOK!.
Maar als er een supergek opstaat zoals sjun, hee dan houden ze zich plotseling gedeisd, en dan gaan ze iemand, 6/7 jaar na dato aanvallen, die het opnam tegen de supergek, maar eigenlijk de gekjesgek niet zo interessant vindt.
Lambiekje is gek, maar ongevaarlijk.
sjunnie was een stukje gevaarlijker gek hoor. Hoewel achteraf het wel meevalt, ik denk dat iedereen ondertussen wel doorheeft dat-ie koekoe was.
Maar TitusPullo wil liever zijn tijd onledig maken aan strijd tegen de Lambiekjes en hoe heten ze allemaal op FOK!.
Zeg me dat jij niet zo bent. Ga dat soort dingen niet doen, laat ze lekker, de gewone gekjes. Zoek opponenten die je waardig zijn.
I´m back.
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:44:17 #259
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117680691
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als iedere harde wetenschappers meteen al op zijn achterste poten gaat lopen als ze iets van Lambiekje horen, dan begrijp ik dat hij ook weer op zijn achterste poten gaat lopen, en vervolgens iedereen die daarop reageert ook weer extremer wordt, vervolgens wordt hij weer extremer etc....
Wat ik veel erger vind is eigenlijk boys als TitusPullo.
Die kunnen gekjes als Lambiekje wel aan, en hoe mogen ze allemaal heten op FOK!.
Maar als er een supergek opstaat zoals sjun, hee dan houden ze zich plotseling gedeisd, en dan gaan ze iemand, 6/7 jaar na dato aanvallen, die het opnam tegen de supergek, maar eigenlijk de gekjesgek niet zo interessant vindt.
Lambiekje is gek, maar ongevaarlijk.
sjunnie was een stukje gevaarlijker gek hoor. Hoewel achteraf het wel meevalt, ik denk dat iedereen ondertussen wel doorheeft dat-ie koekoe was.
Maar TitusPullo wil liever zijn tijd onledig maken aan strijd tegen de Lambiekjes en hoe heten ze allemaal op FOK!.
Zeg me dat jij niet zo bent. Ga dat soort dingen niet doen, laat ze lekker, de gewone gekjes. Zoek opponenten die je waardig zijn.
Er wordt hier wat oud zeer opgerakeld zie ik. :D Of Lambiekje ongevaarlijk is weet ik niet, ik vrees af en toe serieus voor de mogelijkheid dat zijn stoppen ooit eens doorslaan en een Karst Tatesje of Tristan van der Vlisje doet. Maar aan de andere kant, op FOK! vindt hij wel een uitlaatklep. In de zin dat hij andere users meesleept in zijn gedachtegoed is L niet gevaarlijk, een user als Bankfurt lukte dat bijvoorbeeld wél. Ik heb wel eens gezegd dat Lambiekje slim genoeg is om gevaarlijk te zijn, maar te dom om uit te vogelen hoe.
Ik zit ook niet op BNW om de 'low hanging fruits' te pakken, ik reageer dan ook niet op elke scheet van een Lambiekje maar vooral op de momenten dat hij er imo écht iets stuitends uitfloept, en nog niet tig anderen het hebben opgemerkt. Maar aan de andere kant heeft BNW wel de reputatie een hangplek voor de zogenaamde gekkies te zijn, dus ja als je wilt kun je het wel uitleggen dat ik hier zit om de makkelijke prooien te vangen, en af en toe voelt dat ook wel een beetje zo... BNW-onderwerpen zijn een hobby waar ik ooit per toeval ben ingerold en in de loop der jaren is gegroeid, en door die ervaring voel je dus ook eerder aan waar een newbie naartoe wil, wat z'n motief is, enz.

[ Bericht 12% gewijzigd door Terecht op 07-10-2012 01:54:58 ]
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:44:35 #260
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117680697
-dubbel-
pi_117680997
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Er wordt hier wat oud zeer opgerakeld zie ik. :D Of Lambiekje ongevaarlijk is weet ik niet, ik vrees af en toe serieus voor de mogelijkheid dat zijn stoppen ooit eens doorslaan en een Karst Tatesje of Tristan van der Vlisje doet. Maar aan de andere kant, op FOK! vindt hij wel een uitlaatklep. In de zin dat hij andere users meesleept in zijn gedachtegoed is L niet gevaarlijk, een user als Bankfurt lukte dat bijvoorbeeld wél. Ik heb wel eens gezegd dat Lambiekje slim genoeg is om gevaarlijk te zijn, maar te dom om uit te vogelen hoe.
Ik zit ook niet op BNW om de 'low hanging fruits' te pakken, ik reageer dan ook niet op elke scheet van een Lambiekje maar vooral op de momenten dat hij er imo écht iets stuitends uitfloept, en nog niet tig anderen het hebben opgemerkt. Maar aan de andere kant heeft BNW wel de reputatie een hangplek voor de zogenaamde gekkies te zijn, dus ja als je wilt kun je het wel uitleggen dat ik hier zit om de makkelijke prooien te vangen, en af en toe voelt dat ook wel een beetje zo... BNW-onderwerpen zijn een hobby waar ik ooit per toeval ben ingerold en in de loop der jaren is gegroeid, en door die ervaring voel je dus ook eerder aan waar een newbie naartoe wil, wat z'n motief is, enz.
Nou ja hoe dan ook over Lambiekje, mijn assessment is dat hij ongevaarlijk is. En een makkelijke prooi. Misschien maak je hem juist wel gevaarlijker door zo op hem in te hakken?
sjun, het oud zeer van Titus, was een ander persoon moet je maar eens opzoeken via de search dan.
Uiteindelijk was onze assessment toen ook te gechargeerd. Maar dat is een conclusie na jaren. Ik bedoel, ik leef nog steeds, zeg maar, ben nog steeds niet overhoop geknald. ;).
I´m back.
  zondag 7 oktober 2012 @ 02:06:34 #262
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117681049
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja hoe dan ook over Lambiekje, mijn assessment is dat hij ongevaarlijk is. En een makkelijke prooi. Misschien maak je hem juist wel gevaarlijker door zo op hem in te hakken?
Dat zou heel goed kunnen.
quote:
sjun, het oud zeer van Titus, was een ander persoon moet je maar eens opzoeken via de search dan.
Uiteindelijk was onze assessment toen ook te gechargeerd. Maar dat is een conclusie na jaren. Ik bedoel, ik leef nog steeds, zeg maar, ben nog steeds niet overhoop geknald. ;).
Was het zo erg dan? :{
pi_117681084
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:06 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen.

[..]
Denk dat daar een goede kans op is.
quote:
Was het zo erg dan? :{
Het zijn ouwe koeien, maar ja het was toen pretty damn nasty, en niemand vernam ooit wat van TitusP., die toen een andere nick had.
Want eigenlijk was sjun best wel redelijk acceptabel voor bepaalde conservatieve types, zoals o.a. Titus. Dat-ie alleen maar bs verkocht, ja kniesoor die er op let dan.
I´m back.
  zondag 7 oktober 2012 @ 02:16:55 #264
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117681157
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Denk dat daar een goede kans op is.
Maar probeer dat maar eens tegen te gaan he. Het is als vliegen op stroop...

quote:
[..]

Het zijn ouwe koeien, maar ja het was toen pretty damn nasty, en niemand vernam ooit wat van TitusP., die toen een andere nick had.
Want eigenlijk was sjun best wel redelijk acceptabel voor bepaalde conservatieve types, zoals o.a. Titus. Dat-ie alleen maar bs verkocht, ja kniesoor die er op let dan.
TitusPullo komt op mij niet over als een conservatief type, maar goed. Hier ga ik m'n handen niet aan branden.
pi_117681205
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:16 schreef Terecht het volgende:

[..]

Maar probeer dat maar eens tegen te gaan he. Het is als vliegen op stroop...

[..]
Weinig aandacht aan geven?
quote:
TitusPullo komt op mij niet over als een conservatief type,
Daar vergis je je dan in.
I´m back.
  zondag 7 oktober 2012 @ 02:24:34 #266
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117681266
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weinig aandacht aan geven?
Dat is te makkelijk. De bestlopende topics zijn vaak degenen die inspelen op directe impulsen van users (moslims, PVV, HBO vs Uni, links vs rechts, enz). Evenzo troll- en baittopics. Kennelijk is het iets dat nauwelijks in toom te houden valt.
pi_117681306
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:24 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat is te makkelijk. De bestlopende topics zijn vaak degenen die inspelen op directe impulsen van users (moslims, PVV, HBO vs Uni, links vs rechts, enz). Evenzo troll- en baittopics. Kennelijk is het iets dat nauwelijks in toom te houden valt.
He is too far out as in one bridge too far?
I´m back.
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 11:30:42 #268
249559 crew  Lavenderr
pi_117684837
Liever geen gebande users bespreken.
Beetje oneerlijk aangezien ze zich niet in het gesprek kunnen mengen.
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:17:35 #269
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_117686030
L. is tegen een bannetje aangelopen? Als hij wil reageren PM-en we wel.
Ik vind het btw nog steeds een gemis dat je niet direct kunt zien of een user geband is.
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:04:01 #270
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_117692583
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij was überhaupt heel erg vriendelijk voor sjun... :{.
Ik heb echter nooit z'n kwalijke denkbeelden vergoelijkt of verdoezeld.

quote:
En veel minder vriendelijk voor een lutsertje als Lambiek, want dat is lekker makkelijk wrs, toch?
Ik weet niet of het makkelijker is en dat kan me ook niet schelen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:07:45 #271
235357 TitusPullo
pi_117692738
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:52 schreef Ryan3 het volgende:
Hij heeft nog in het begin van deze discussie de term holohoax gebezigd en hij doet dat al enige jaren: ik heb er, alweer onder een andere schuilnaam, al eens ruzie met hem over gemaakt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:08:54 #272
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_117692774
Wie is die Sjun?
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:11:46 #273
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_117692867
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Hij heeft nog in het begin van deze discussie de term holohoax gebezigd en hij doet dat al enige jaren: ik heb er, alweer onder een andere schuilnaam, al eens ruzie met hem over gemaakt.
Het probleem met holocaust-ontkenning, wat hier al eerder is aangedragen, is dat bepaalde zaken uit de holocaust zo geïnterpreteerd kunnen worden dat er geen holocaust heeft plaatsgevonden, zoals zo'n badje in het kamp (wat voor de kampbewaarders was logischerwijs, maar men kan daar ook in zien: Het was dan toch een recreatieoord?) of Zyklon B dat als schoonmaakmiddel gebruikt kan worden. Tja, die hypotheses zijn niet per definitie onmogelijk, want het klopt wel wat er beweerd wordt, dat dat mogelijk is dus, alleen zijn er zoveel mensen overleden en zoveel ooggetuigenverslagen dat het absurd is om te beweren dat het niet gebeurd is. Helaas zijn types als Lambiekje daar vatbaar voor om in dergelijke complotten te geloven, zonder naar de tegenargumenten te kijken.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 15:12:41 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_117692901
Nu weer even over Micha Kat ipv over users die even niet 'onder ons' zijn ?
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:32:52 #275
235357 TitusPullo
pi_117693829
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
Nu weer even over Micha Kat ipv over users die even niet 'onder ons' zijn ?
Afgesproken.
  maandag 8 oktober 2012 @ 00:12:54 #276
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_117717958
Hij is nu op radio 1 te gast bij echte jannen van powned
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_117754251
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Stroekie het volgende:
Hij is nu op radio 1 te gast bij echte jannen van powned

Misschien dat er een kern van waarheid in 1 of meerdere van zijn beweringen zit, maar het klinkt allemaal heel erg ver gezocht, zo niet paranoïde. Deze man is er te ver in doorgeslagen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2012 22:18:38 ]
pi_117759651
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien dat er een kern van waarheid in 1 of meerdere van zijn beweringen zit, maar het klinkt allemaal heel erg ver gezocht, zo niet paranoïde. Deze man is er te ver in doorgeslagen.
Lol, hij staat N.B. op de zwarte lijst van de NOS. Ik deel zijn gevoelens over dit Staatsvehikel.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_118404759
quote:
Collegiale oproep aan Micha Kat

REDACTIONEEL – Gisteren werd bekend dat de advocate Adele van der Plas van twee Turkse misbruik-slachtoffers een zogenoemde artikel 12 procedure aanhangig hebben gemaakt bij de rechtbank van Den Haag tegen Joris Demmink. De meeste media weet geen raad met alle aanhoudende ruis rond deze hoogste baas van justitie, die inmiddels steeds dichter bij het moment van zijn pensionering komt. Het adagium waar rook is, is vuur, vertaald zich tot nu toe spijtig genoeg niet tot keiharde onweerlegbare bewijzen.

Eén van de grote stoorzenders in de Joris Demmink zaak blijkt publicist Micha Kat. Door zijn overschreeuwen van de kwestie wordt de hele Demmink zaak gelabeld met zijn gegrondveste querulanten status. Daardoor zijn de door Micha Kat gepubliceerde (vermeende) feiten moeilijk te kwalificeren. In de wandelgangen heeft Micha Kat daarom reeds de bijnaam Don Quichot: het stereotype van de idealist, een dwaze held die zich met zijn goede bedoelingen maar onpraktische daden min of meer zichzelf en de zaak waarvoor hij staat belachelijk maakt.

Is Micha Kat gek? Naar onze bescheiden mening knettergek. Maar dat is geen misdaad, in de strijd tegen kindermisbruik zelfs een zegen. Snijdt wat Micha Kat stelt dan geen hout? Jawel (MP3), de man is meer dan bovengemiddeld intelligent maar door dat pseudo-academisch geblaat in combinatie met persoonlijke venijn is er doorgaans geen touw meer aan vast te knopen. Als misdaadsite vraagt Camilleri Micha Kat op te houden met het ‘bashen’ van personen, zich strikt te houden aan feitelijkheden en op heldere faire wijze deze Demmink-feitelijkheden te publiceren, zonder doorspekking van persoonlijke meningen. Als Demmink fout is, bewijs het dan klip en klaar in de zin van de wet. Of beter gezegd bevestig het vermoeden (die er zeker is) op een juiste journalistieke wijze. Zonder te trappen of na te schoppen naar kritische partijen, die slechts kritisch zijn omdat dat een goed recht is van een ieder.

Hieronder zo maar vluchtschrift wat aansluit op het onderwerp Nederland Pedoland, waarvan elementen door “The Blogfather Jan Portein” eerder zijn aangehaald. Micha Kat zit meer dan waarschijnlijk op het juiste spoor. Maar wat heeft hij en de rest van Nederland er aan als het alleen duidelijk wordt als zijn geschreeuw moeizaam gefilterd moet worden om de feiten te vinden? Wie neemt die moeite nog? Slechts een handvol doordenkers. Doodzonde maar ook zeer begrijpelijk. Resumerend hier aan hem het verzoek vanaf nu een 100% professionele journalistieke aanpak zich aan te meten! Je kunt het Kat: niet zo veel meer lullen maar poetsen… Stay tuned.
http://www.camilleri.nl/2012/10/collegiale-oproep-aan-micha-kat/
  donderdag 25 oktober 2012 @ 08:58:20 #280
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_118405757
quote:
Micha Kat is een beetje doorgedraaid. Hij heeft wat Demmink, Westenberg, Kalbfleisch en anderen waarschijnlijk een heel stuk gelijk, maar het constante tegenwerken door de powers that be heeft hem nogal paranoid gemaakt. Uiteraard probeert Justitie en de overheid op breder niveau de beerput dicht te houden omdat er de nodige mensen met een hoge functie dingen uitvreten die niet door de beugel kunnen en dat moet onder de pet blijven. Ook omdat er allerlei mensen vanaf weten die er niks aan gedaan hebben.

Die Mind over Matter, die ook op zijn website Klokkenluideronline modereert, die is pas rijp voor het gekkenhuis :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:05:04 #281
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118416009
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 08:58 schreef EdvandeBerg het volgende:

Micha Kat is een beetje doorgedraaid. Hij heeft wat Demmink, Westenberg, Kalbfleisch en anderen waarschijnlijk een heel stuk gelijk, maar het constante tegenwerken door de powers that be heeft hem nogal paranoid gemaakt. Uiteraard probeert Justitie en de overheid op breder niveau de beerput dicht te houden omdat er de nodige mensen met een hoge functie dingen uitvreten die niet door de beugel kunnen en dat moet onder de pet blijven. Ook omdat er allerlei mensen vanaf weten die er niks aan gedaan hebben.

Die Mind over Matter, die ook op zijn website Klokkenluideronline modereert, die is pas rijp voor het gekkenhuis :')
Wat hij inderdaad zegt.

Ik zie de meest maffe dingen voorbij komen op Klokkenluideronline als Mind over Matter berichten plaatst.
pi_118428802
Bekijk deze video. Wim Danbaar spreekt met getuige in Vaatstra zaak

pi_118429002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 08:58 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

M,n. voor al de publicaties over Westenberg en Kalbfleisch ivm de Chipsholzaak werd hij betaald door de familie Poot, dus eh ik geloof niet dat dat echt heel erg objectief is.
Mbt Demmink, ik vrees toch 1 hoop drek ook.
I´m back.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:54:55 #284
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_118430455
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:20 schreef polderturk het volgende:
Bekijk deze video. Wim Danbaar spreekt met getuige in Vaatstra zaak

Dankbaar heeft zijn oogkleppen opgezet en loopt weer eens hard tegen de muur aan. Eerder ging-ie al op soortgelijke wijze de mist in met JFK, de Deventer moordzaak, Demmink en nu Vaatstra. Ik zie een patroon...

Barracuda heeft een aardig stukje over deze telefoonopnames:
quote:
Burgerplicht

De Vaatstra-complotters weten het zeker: hun Ali heeft Marianne Vaatstra vermoord, en moest toen halsoverkop naar een Noorse cel worden afgevoerd omdat eh...Demmink er iets mee te maken had. En, men had 'getuigen' - bewakers nog wel - van Grenshospitium Amsterdam die dat konden bevestigen.

Welnu, over die 'bewakers' (het blijkt er maar eentje te zijn) weten we eindelijk meer. Gefrustreerd over het feit dat zijn wegsluistheorie maar niet serieus wordt genomen, heeft Wim Dankbaar zijn telefonische interview met een vrouwelijke bewaker (die zich ooit meldde bij vader Vaatstra) maar vrijgegeven. Dat was tegen de afspraak met haar, maar dat kan Dankbaar allemaal niet meer schelen. 'Als zij niet aan haar burgerplicht durft te voldoen, doe ik het vóór haar! Tenslotte ben ik nu ook houder van de kennis!'

Het is maar goed dat die opnamen nu beschikbaar zijn. Dan hoor je namelijk weer precies waarom Dankbaar cs met dit soort gesprekken volledig de mist ingaan. Is ook niet de eerste keer. Dankbaar luistert slecht omdat hij bevestiging zoekt. En naarmate Wim meer hoort wat hij wil horen, wordt hij alsmaar enthousiaster en blind voor feiten die het verhaal een andere wending kunnen geven.

In de eerste minuten van het gesprek wordt eigenlijk al meteen duidelijk hoe de vork in de steel zit. De vrouw heeft in het bewuste weekend van de moord op Marianne een man zien binnenkomen die naar een isoleercel moest. Wie die man was, weet zij niet. Zijn naam kent zij ook niet. Nou ja, later werd hij Ali genoemd en hij was door de politie gebracht, wat niet erg gebruikelijk was. Of de man uit het asielzoekerscentrum van Kollem kwam, kan ze ook niet bevestigen. Zij legt zelf een verband met Vaatstra dat er helemaal niet hoeft te zijn.

Op dat moment hadden er bij Dankbaar al honderden alarmbellen af moeten gaan, maar het wordt nog erger: er zijn ook nog voortdurend misverstanden over het moment waarop deze Ali werd binnengebracht. Dan is het vrijdag, dan weer zaterdag, maar het kan ook nog zondag zijn geweest. Op haar vrije maandag is de man in elk geval vertrokken. Zij weet zeker richting Midden Oosten, maar Dankbaar buigt het gesprek meteen weer om richting Noorwegen, en uiteindelijk vindt de vrouw dat ook nog aannemelijk. Vragen van haar gesteld aan de directie over deze man werden in haar ogen 'afgewimpeld'.

En geen moment vraagt Dankbaar zich het volgende af: als het al zo is dat de vrouw die bewuste maandag (3 mei, twee dagen na de moord) iets heeft gehoord over de moord Vaatstra, dan is het wel erg vreemd dat je meteen een relatie legt met een binnengebrachte asielzoeker waarvan je de herkomst niet eens weet. De relatie tussen het asielzoekerscentrum en de moord op Vaatstra werd pas weken later een issue. Kortom: de vrouw plaatst haar verhaal, jaren na dato, ook nog eens volkomen verkeerd in de tijd.

Dat Dankbaar dit 'bewijs' durft te noemen is te bespottelijk voor woorden. Zijn enige houvast is een vrouw die denkt dat zij de bedoelde Ali heeft gezien. Zo zijn er in afgelopen jaren wel meer 'getuigen' opgedoken, onder wie Rosalin van Zessen uit Leeuwarden die de ochtend na de moord op Marianne Vaatstra een huurder genaamd Ali met bebloed mes zag thuiskomen en er van overtuigd was dat dit de Vaatstra-Ali moet zijn.

De Amsterdamse Ali is volgens Barracuda gewoon een opgepakte illegale asielzoeker die luttele dagen later alweer op transport is gezet. Laat Dankbaar eerst maar het tegendeel bewijzen.

http://barracudanls.blogspot.nl/2012/10/burgerplicht.html
  donderdag 1 november 2012 @ 21:58:09 #286
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_118724288
Hee! Klokkenluideronline verwijst nu naar een artikel over uitspraak in de zaak Mosko vs Kat.
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:48:26 #287
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118731106

Ik krijg toch een onbehagelijk gevoel als ik al die politici zie wegtrekken of weglopen als ze vragen krijgen over Demmink. Verder viel het mij op dat Nawijn naar het afscheid van Demmink was gekomen, terwijl hij zich toch in het verleden niet bepaald positief heeft uitgelaten over Demmink. Wat is hier eigenlijk aan de hand?
pi_118731384
quote:
Wat is hier eigenlijk aan de hand?
Niets!! Doorlopen!
pi_118732529
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hee! Klokkenluideronline verwijst nu naar een artikel over uitspraak in de zaak Mosko vs Kat.
Deze kwestie?

quote:
Vissers & Moszkowicz wint integraal kortgeding tegen Micha Kat / Klokkenluideronline

Vissers & Moszkowicz Advocaten werd gedurende enkele maanden door Micha Kat op zijn website Klokkenluideronline.nl ernstig en ten onrechte onder vuur genomen. Kat publiceerde zeer grievende en vaak ook discriminerende artikelen over de betrokken advocaten en hun kantoor op zijn site. Ook liet hij zich smadelijk en lasterlijk uit over hen en viel hij mr. Y. Moszkowicz meerdere malen per dag telefonisch lastig. De voorzieningenrechter heeft geoordeeld dat Kat alle onrechtmatige uitlatingen dient te verwijderen en verwijderd te houden van het internet alsook zijn uitlatingen te dient staken en gestaakt te houden, het e.e.a. op straffe van dwangsommen oplopend tot ¤ 100.000.- Micha Kat is bovendien een gebiedsverbod opgelegd. Hij mag zich gedurende een jaar niet binnen een afstand van 100m van het kantoor van Vissers & Moszkowicz Advocaten bevinden. Lees hier het vonnis.
http://www.vissers-moszko(...)-klokkenluideronline

quote:
Klachten Micha Kat tegen Vissers en Yehudi Moszkowicz ongegrond

In een nog ongepubliceerde beslissing geeft de tuchtrechter Marjolijn Vissers van Vissers & Moszkowicz advocaten in Utrecht gelijk als ze zegt dat niet officieel is overeengekomen dat ze publicist Micha Kat zou bijstaan in een van zijn vele rechtszaken. Ook tussen Yehudi Moszkowicz en Kat bestond nooit een advocaat-cliëntrelatie, aldus de raad. In de beslissing behandelt de raad van discipline drie klachten van Kat aan het adres van zowel Marjolijn Vissers als Yehudi Moszkowicz. Allereerst klaagt Kat dat Vissers ‘eenzijdig en zonder motivering’ heeft aangegeven niet voor hem te willen optreden in een van zijn rechtszaken. Kat was van mening dat hij uit het e-mailverkeer tussen de twee had mogen opmaken dat ze nog wel bereid was de zaak te doen. Een getekende overeenkomst van opdracht was zijns inziens dan ook niet nodig. Vissers ziet dat anders.

Omdat er nooit een officiële overeenkomst van opdracht tot stand is gekomen, hoefde ze Kat niet bij te staan, zeker nu ze in andere zaken waarin ze voor hem optrad altijd belang hechtte aan het maken van duidelijke financiële afspraken. Ook speelt mee dat er vanaf het begin een moeizame advocaat-cliëntrelatie was, ‘mede door de achterdocht en het wantrouwen’ van Kats kant, zo is te lezen in de beslissing. Op dat punt benadrukt de raad dat binnen de advocatuur het bestaan van wederzijds vertrouwen essentieel is om het beroep behoorlijk te kunnen uitoefenen. Het beëindigen van de relatie was daarom ook mogelijk geweest als Vissers wel had toegezegd de zaak te doen. Dat is echter niet het geval. Er was al wel e-mailcontact en enige gedachtevorming over deze kwestie, maar verder ook niets, vindt ook de raad. Vooral is van belang dat de relatie beschadigd is geraakt ‘door publieke uitingen van Kat’.

De klacht tegen Yehudi Moszkowicz luidt dat de advocaat tegen de hostingprovider van Kat’s website zou hebben gelogen om de journalist schade toe te brengen. Omdat er volgens de jongste Moszkowicz nooit een advocaat-cliëntrelatie heeft bestaan, moet de klacht hoe dan ook ongegrond worden verklaard. De raad is het ook daar mee eens. ‘En anders zouden aard en strekking van hetgeen klager over verweerders en hun kantoor de wereld inzond dat wel hebben gerechtvaardigd,’ aldus de raad in de beslissing. Bovendien had Moszkowicz een belang om contact op te nemen met het hostingbedrijf, omdat Kat ‘buitengewoon diffamerende berichten over hem en het kantoor verspreidde’. Dat Vissers tot slot niet wilde meewerken aan een bemiddelingsgesprek met de deken, de volgende klacht van Kat, is volgens de raad begrijpelijk, nu de relatie ernstig verstoord was. ‘Gezien de aard van de problemen tussen partijen en in het bijzonder de toon die klager daarbij aansloeg, viel het niet te verwachten dat een dergelijk gesprek ook maar iets zou kunnen opleveren.’ (Via: Advocatie)
http://www.camilleri.nl/2(...)oszkowicz-ongegrond/
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:01:38 #290
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_118734336
quote:
Als er helemaal geen zakelijke binding was tussen kantoor Vissers / Mosko en Kat anderzijds, waarom heeft Kat dan (volgens eigen zeggen) betalingen van een paar honderd danwel paar duizend euro gedaan?
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:04:44 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118734389
Volgens eigen zeggen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:41:06 #292
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_118735048
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:04 schreef Copycat het volgende:
Volgens eigen zeggen ...
Hij zal daar toch wel bewijs voor hebben in de vorm van bankafschriften?

Of neemt deze Moskowitz ook geld in contanten aan?
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:06:37 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118735708
Ik ga eerder uit van nog meer waangedachtes bij Kat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118766868
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:01 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Als er helemaal geen zakelijke binding was tussen kantoor Vissers / Mosko en Kat anderzijds, waarom heeft Kat dan (volgens eigen zeggen) betalingen van een paar honderd danwel paar duizend euro gedaan?
quote:
Kat was van mening dat hij uit het e-mailverkeer tussen de twee had mogen opmaken dat ze nog wel bereid was de zaak te doen. Een getekende overeenkomst van opdracht was zijns inziens dan ook niet nodig. Vissers ziet dat anders.
http://www.camilleri.nl/2(...)oszkowicz-ongegrond/
pi_119193172
quote:
Gaan Badr Hari en Micha Kat één cel delen?

Net als Badr Hari heeft hoogstwaarschijnlijk ook publicist Micha Kat zijn schorsingsvoorwaarden geschonden. Maandag 19 november om 09:30 uur moet hij zich verantwoorden bij de raadkamer van de Haagse rechtbank. Volgens zijn eigen zeggen heeft Micha Kat bij de afscheidsreceptie van de secretaris-generaal van justitie Joris Demmink de voor hem geldende voorwaarden voor voorlopige vrijlating geschonden. Micha Kat werd die dag door de politie vanwege de wijze van betogen aangehouden. Bronnen laten Camilleri weten dat het openbaar ministerie ook heeft onderzocht of zijn recente publicaties, of die onder zijn eindverantwoordelijkheid cq. stichting vallen, in strijd zijn met dezelfde schorsingsvoorwaarden. Wanneer Micha Kat weer de bak in gaat, dan zal hij net als Badr Hari wederom (beide zijn daar eerder bewoner geweest) in PI Zoetermeer gedetineerd worden. Met uitzondering van afdeling D (psychiatrische gevallen), delen gevangenen in PI Zoetermeer een cel. Wellicht dat de twee Nationale beroemdheden zo met elkaar worden opgescheept.
http://www.camilleri.nl/2(...)a-kat-een-cel-delen/
pi_119199343
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

Oh die ironie :D

Volgens mij zou hij juist prima hier op bnw kunnen posten. Ik vind zijn beweringen niet zo heel anders dan wat hier doorgaans wordt besproken.
Conscience do cost.
pi_119199394
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:50 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh die ironie :D

Volgens mij zou hij juist prima hier op bnw kunnen posten. Ik vind zijn beweringen niet zo heel anders dan wat hier doorgaans wordt besproken.
Ook binnen BNW heb je mensen die niet alles geloven wat er wordt beweerd ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 13:51:46 ]
pi_119199539
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ook binnen BNW heb je mensen die niet alles geloven wat er wordt beweerd ;)
Waar? Waar? Schiet ze kapot, de verraders!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_119199610
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Waar? Waar? Schiet ze kapot, de verraders!
Zou wel lekker zijn ff...

Ben sinds gisteren gestopt met roken en merk dat ik af en toe nogal prikkelbaar ben. Heb zin om iemand zijn muil open te beuken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 13:58:08 ]
pi_119199818
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zou wel lekker zijn ff...

Ben sinds gisteren gestopt met roken en merk dat ik af en toe nogal prikkelbaar ben. Heb zin om iemand zijn muil open te beuken.
Succes met de poging in ieder geval. Stoppen met roken is eigenlijk heel makkelijk. Gewoon geen peuk meer opsteken!

En iemand openbeuken kan gewoon op straat hè? Ook niet zo moeilijk.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')