abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105638380
Hij heeft een slechte relatie met beide ouders. Hij heeft al tien jaar niet met ze gesproken. Voor hem zijn zijn ouders leugenaars. Hij had geen gezonde relatie met zijn ouders. Dit zal hem ongetwijfeld gevormd hebben.

Ik vind hem een vreemd figuur. Een schreeuwlelijk die schreeuwend zijn mening wil verspreiden. De vergelijking met Alex Jones is niet onterecht. Door zijn gedrag worden complottheorien minder serieus genomen.

http://www.klokkenluidero(...)-holocaust-hoax.html
pi_105638601
Micha Kat is sowieso niet helemaal lekker bij zijn hoofd. Hij snijdt wel eens goede dingen aan, maar het merendeel is compleet niet onderbouwd. De manier waarop hij communiceert maakt het er allemaal niet beter op.
pi_105762115
quote:
BREAKING!

BREAKING * BREAKING * BREAKING * WEBMASTER KLOKKENLUIDERONLINE PLUNDERT KAS * CAMERAMAN KRIJGT GEEN GELD * GAAN ER BINNENKORT DODEN VALLEN? EN ZO JA, WIE ZIJN DAT DAN? * DIT IS NOG NIET EENS DE GIGA-PRIMEUR: ER IS MEER, ER IS ALTIJD MEER!
http://barracudanls.blogspot.com/
  maandag 19 december 2011 @ 10:03:51 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105762519
quote:
Fight fire with fire.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 19 december 2011 @ 10:15:44 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105762804
quote:
Nu we er dan toch zijn als het gaat over sex met kinderen en Politicians;
De volgende link gaat over het ‘Monarch Mind Control Program’ waarin kinderen als sexslaven worden ‘geprogrameerd’ om zodoende de hoogwaardigheidsbekleders van het Witte Huis sexueel te bevredigen. Het is een CIA programma.
Cathy O’Brien was zo’n slachtoffer die Gerald Ford van tijd tot tijd moest ‘helpen’ om aan zijn gerief te komen.
Ook ‘Uncle Ronnie’ (Ronald Reagan) en Dick Cheney (een absoluut sadistische mega-sex-monster.) die als hobby had zijn slachtoffers op te jagen en daarna sexueel af te tuigen.
Maar ook de Clintonnetjes (beiden), met name Hillary die absoluut off ging op de gemutileerde vagina van O’Brien.
(De clip staat nog steeds op YT waarin ze haar verminkte edele delen laat zien als bewijs wat voor gruwel haar is aangedaan.) Ik beschik ook over die clip en zal deze op verzoek plaatsen.
Bill stapte gewoon langs hun aktiviteiten heen wanneer deze de kamer binnenkwam na een zware dag van arbeid.
Waar is het toch mis gegaan in het hoofd van kat? Als kind te vaak erop gevallen?
pi_105808168
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waar is het toch mis gegaan in het hoofd van kat? Als kind te vaak erop gevallen?
Is dat stuk dat je quote niet onderdeel van een boek van David Icke?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  dinsdag 20 december 2011 @ 08:37:57 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105808606
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 07:57 schreef Snapcount2 het volgende:

Is dat stuk dat je quote niet onderdeel van een boek van David Icke?
Weet ik niet. Ik ben niet zo thuis in die wondere wereld.
Maar dan is het ook in Icke's hoofd ernstig misgegaan. Het verzinnen en het voor de waarheid aannemen ... Allebei een grote :') waard.
pi_105809268
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik ben niet zo thuis in die wondere wereld.
Maar dan is het ook in Icke's hoofd ernstig misgegaan. Het verzinnen en het voor de waarheid aannemen ... Allebei een grote :') waard.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik weet alleen niet wat erger is, iets verzinnen en dat als waarheid plaatsen of een verzinsel van iemand anders overnemen en verkopen als de waarheid. Beide inderdaad een :') waard.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:43:50 #9
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_105809924
Apart kereltje ja, ik had wat videos geupload op youtube waar hij veel op reageerde, zo vurig... lijkt me niet gezond.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:33:23 #10
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_105819424
Misschien niet helemaal gezond hoe hij reageert.. maar moge het waar zijn wat hij zegt, moet je kunnen begrijpen dat zijn leven bestaat uit het bekend maken van de Holocaust uit de afgelopen eeuw. Zijn positie als persoon die daadwerkelijk zich inzet en note been Joods bloed heeft mag dan extra charismatige punten leveren aan zijn inleving in het verhaal..

Maar we zouden ook even buiten onze geliefde karikatuur afbraak kunnen kijken en in de materie gaan, want al zou Micha Kat een verstandelijk gehandicapte kleuter zijn met een rode neus, als zijn informatie correct is, who gives a rat's ass? Only BIASED people!!

Dus door een SIMPELE naam uit zijn artikel te googlen, komen we toch erachter dat het vallen over zijn manier van actie voeren, het minste is waar we ons zorgen over hoeven te maken. Laten we ons eerder krommen over; David Cole

quote:
David Cole is een Amerikaans Joodse onderzoeker. In de documentaire "The Truth behind the Gates of Auschwitz - David Cole interviews Dr Franciszek Piper" wordt het bezoek van Cole in 1992 aan Auschwitz getoond. Hij stelt kritische vragen aan de gids en aan Dr Franciszek Piper die leiden tot een controverse over de juistheid van de geschiedschrijving. In 1994 wordt David Cole in de populaire Phil Donahue Show zwaar bekritiseerd. De Jewish Defense League belooft een beloning uit voor informatie over de verblijfplaats van David Cole. Later distantieert David Cole zich in een brief van zijn vroegere stellingnamen over de Holocaust. Er wordt veel gespeculeerd over deze brief, omdat er sinds de publicatie geen spoor van David meer te bekennen is.
G0hhhh
En dus na 1995 zijn er allemaal anti-semitische politieke regels opgeworpen?

Ja jullie hebben gelijk.. de manier waarop Micha mijn ogen heeft geopent door mij simpel weg een richting op te sturen; schandalig goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 24-12-2011 22:09:35 (let op de bewoording) ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_105820776
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Ticker het volgende:
knip
Deze blijft toch altijd mooi van toepassing:

quote:
When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.-- Dresden James
Wil overigens niet zeggen dat ik alles wat Kat de blaaskaak roept heel erg serieus neem, maar over de vermeende decimatie van de Joden bijvoorbeeld is heel erg veel terug te vinden. Machtig interessant om eens in te duiken, maar een ultra gevoelig, en voor de meerderheid niet bediscussieerbaar onderwerp. Je komt tot de conclusie dat de werkelijkheid mogelijk veel genuanceerder ligt dan de reguliere geschiedlezingen ons vertellen.

Maar ja, dat laatste hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2011 15:16:58 ]
pi_105821295
Wat zou ik het toch fijn vinden als er geen straffen op stonden om hier over te discussiëren. Nu waag ik mij er niet aan, voor ik het weet staat er iemand voor de deur hier. :')
pi_105821423
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef Typisch het volgende:
Wat zou ik het toch fijn vinden als er geen straffen op stonden om hier over te discussiëren. Nu waag ik mij er niet aan, voor ik het weet staat er iemand voor de deur hier. :')
Je mag er gewoon over discussiëren, alleen niet op FOK. ;)

Laatst werd het in GC even toegestaan. Een topic hierover liep over meerdere pagina's, maar werd uiteindelijk toch compleet verwijderd.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2011 15:25:32 ]
pi_105821672
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet als je het officiële verhaal in twijfel trekt, toch?
pi_105821833
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat ligt iets genuanceerder.
pi_105829612
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Ticker het volgende:
[knip]

quote:
Dear Sirs,

In connection with an advertisement of David Cole (An open
letter to the daily Texan, February 19, 1993) in which he offers
the videotape named "David Cole - Interviews Dr Franciszek
Piper" I would like to inform your readers:

1. the sham interview with me there is the Neonazi
style monologue of young man who never seriously approached the great
tragedy of humanity named Auschwitz and Holocaust. In his
ingenuousness he decided to halt the part of the murderers
instead of their innocent victims - different every
honest man does. My answers on a few questions of Cole ( who
deceitfully introduced himself as a man who wanted to convince his
acquaintances in America that Auschwitz was really a place of
genocide) constitute a small proportion of this video tape.

2. In his advertisement he introduces me as a "Head of
Auschwitz Archives at the Auschwitz State Museum". This is
untruth. I am not and I have been neither a head of Auschwitz Archives
nor a director of Auschwitz Musum, as Cole maintains in
other propaganda leaflets. The purpose of such manipulation
with of facts is clear - to attract potential purchasers of his
"Interview" video tape.

3. Cole maintains that I first time admitted the allegedly
unknown fact the Nazis adapted the crematorium in question in
which the gas chamber were located for air-raid shelter, the fact
allegedly unknown even for Museum guides. It is un truth. See
enclosed copies of pages from the books which constitute the
fundamental reading for Auschwitz guides. In book by T-an Sehn
"Concentrat Camp Ogwiqcim-Brzezinka (Auschwitz-Birkenau)Warsaw 1957,
You may read on the page 152-"In May 1944 the old Crematorium
I in the base camp was adapted for use as an air raid shelter

The Fact is also confirmed in the book by Jean Claude Pressac
"Auschwitz: Technique and operation of the gas chambers,
published by The Beate Klarsfeld Foundation, New York 1989 (515
Madison Avenue). On the page 157 you may read: "With part of the
building converted to an air raid shelter, this is the state in which
the SS abandoned Krematorium I in January 1945" Repeating what
Pressac had written I told what was the nature of the
adaptation works carried out by the Nazis and what one had to do to
remove those changes in order to regain the previous appearance.
They are all "Pipers revelations. In spite of the fact that
such secondary restoration works had to be done there is an
undisputable reality that the gas chamber in question is housed in the same
building which has been existed from prewar times till now.

4. The fact that the Nazi murderers used gas chambers (in
Birkenau you can see the ruins of the other 5 gas chambers) for
mass annihilation of innocent men, women and children, mostly
Jews, has been proved by thousands of memoires and depositions of
eyewitnesses as well as by German official documents and plans.
It is obvious fact for everybody who wants to approach the
problem, to contact still living witnesses and to study historical
sources.

5. I have devoted 28 years of my life to save the memory of
the counless victims of the Nazi barbarity to warn people against
indifference to all forms of racial, religious and national
based hatered, which leads to injustice, suffering and killing
of innocent people. Because of it I take the fact my name is
used for disseminating such kind of lies and hiding of the obvious
truth as a lack of honesty and dignity.

yours,sincerely

DrFranciszek Piper

http://www.nizkor.org/ftp(...)ess/daily.texan.1093
pi_105907143
http://www.klokkenluidero(...)rn-en-biesemaat.html

Nou ja, dit is weer typisch Micha Kat. :+
  donderdag 22 december 2011 @ 09:47:27 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105907230
Hij is echt van het 'if you're not with us, you are against us'.

Hij voert zijn persoonlijke (geestes)oorlogje en iedereen die het niet met hem eens is, wordt zonder pardon onder de vijanden geschaard. Trieste man.
pi_105909975
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:

Hij voert zijn persoonlijke (geestes)oorlogje en iedereen die het niet met hem eens is, wordt zonder pardon onder de vijanden geschaard. Trieste man.
dat ja

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 11:25:27 ]
pi_105913670
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:

Toch een stuk minder triest dan zo'n Demmink en al die mensen die hem onvoorwaardelijk op zijn positie laten zitten of dat hier op fok komen goedpraten.

:W
pi_105913760
quote:

[..]

Laatst werd het in GC even toegestaan. Een topic hierover liep over meerdere pagina's, maar werd uiteindelijk toch compleet verwijderd.
Holocaust-zeuren wordt zeer professioneel aangepakt tegenwoordig, ze zitten er op.
pi_106017640
Persoonlijk heb ik liever een open discussie over de Holocaust, alleen wordt dat vanuit de staat/maatschappij niet geheel toegelaten. Dan maar liever het zekere voor het onzekere.
pi_106050430
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Gray het volgende:
Persoonlijk heb ik liever een open discussie over de Holocaust, alleen wordt dat vanuit de staat/maatschappij niet geheel toegelaten. Dan maar liever het zekere voor het onzekere.
Wat bedoel je met niet geheel worden toegelaten? Wel deel wordt niet toegelaten dan?
pi_106050450
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 08:08 schreef idefixo het volgende:

[..]

Wat bedoel je met niet geheel worden toegelaten? Wel deel wordt niet toegelaten dan?
In België en Nederland is het bagatelliseren, ontkennen of goedpraten van de Holocaust verboden. Dat maakt een controversiële positie in een debat nogal lastig.
pi_106050467
quote:
3s.gif Op maandag 26 december 2011 08:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

In België en Nederland is het bagatelliseren, ontkennen of goedpraten van de Holocaust verboden. Dat maakt een controversiële positie in een debat nogal lastig.
Mijn opa (hij was geen jood) zat ik Engeland toen de oorlog uitbrak. Hij is in de Nederlandse duinen gedropt en verraden. Vervolgens heeft hij in allerlei concentratiekampen gezeten en is geeindigd in Mauthausen. Mijn oma wist jarenlang niet wat er met hem gebeurd was, ze is nooit meer over de gebeurtenissen heengekomen. Ze woonde in de Indische buurt in Amsterdam en heeft gezien hoe de joden in de vrachtwagens werden gezet, een oude oma's die niet meer kon lopen werd met stoel en al in de vrachtwagen gezet.
Mijn moeder zat in een klas met veel joodse meisjes, naarmate de tijd vorderde werd de klas leger. :{

Hoe wil je zoiets bagatelliseren en is het niet pijnlijk voor de nabestaanden om het te bagatelliseren of ontkennen denk je?
pi_106050498
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 08:28 schreef idefixo het volgende:

[..]

Mijn opa (hij was geen jood) zat ik Engeland toen de oorlog uitbrak. Hij is in de Nederlandse duinen gedropt en verraden. Vervolgens heeft hij in allerlei concentratiekampen gezeten en is geeindigd in Mauthausen. Mijn oma wist jarenlang niet wat er met hem gebeurd was, ze is nooit meer over de gebeurtenissen heengekomen. Ze woonde in de Indische buurt in Amsterdam en heeft gezien hoe de joden in de vrachtwagens werden gezet, een oude oma's die niet meer kon lopen werd met stoel en al in de vrachtwagen gezet.
Mijn moeder zat in een klas met veel joodse meisjes, naarmate de tijd vorderde werd de klas leger. :{

Hoe wil je zoiets bagatelliseren en is het niet pijnlijk voor de nabestaanden om het te bagatelliseren of ontkennen denk je?
Natuurlijk is het pijnlijk; en ik ben er dan ook helemaal voor om in dergelijke discussies de eis te stellen dat de ontkenner op zijn minst met nieuwe of niet al honderd keer ontkrachtte argumenten komt. Maar dat is iets heel anders dan een totaal verbod om de aantallen in twijfel te trekken, om te kijken of de Joden/homo's/zigeuners/atheïsten/etc zelf misschien toch ook wel een paar dingetjes misdaan hadden enz. enz.

Vergelijk het met andere "pijnlijke" discussies. De suggestie dat wij geëvolueerd zijn kwetst EO-leden; maar toch verbieden wij discussie en onderzoek op dit vlak niet. De suggestie dat de Islam een verachtelijke ideologie is kwetst moslims - maar toch mag Geert dat zeggen. De suggestie dat iemands kind een moordenaar kan zijn kwetst de ouders - maar toch verbieden wij de politie niet een onderzoek in te stellen. Etc. etc.

Ofwel: dat een opinie pijnlijk kan zijn is geen reden deze opinie totaal te verbieden. Het is m.i. echter wel een reden om te eisen dat men deze zorgvuldig onderbouwt.
pi_106050512
quote:
3s.gif Op maandag 26 december 2011 08:40 schreef MisterSqueaky het volgende:

Ofwel: dat een opinie pijnlijk kan zijn is geen reden deze opinie totaal te verbieden.
Ja oke daar ben ik het wel mee eens. Pijnlijke situaties worden maar al te vaak misbruikt.
  maandag 26 december 2011 @ 15:49:21 #28
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_106059133
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 08:46 schreef idefixo het volgende:

[..]

Ja oke daar ben ik het wel mee eens. Pijnlijke situaties worden maar al te vaak misbruikt.
En achter een dergelijke gordijn kun je dan de criminele,misdadige en onethische agenda op na houden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_106059409
quote:

[..]

Het wordt interessant om vervolgens goed uit te zoeken wat er daadwerkelijk met die mensen is gebeurd. En voor nabestaanden zal het best pijnlijk zijn ja. Niettemin is het al weer vrij lang geleden en vind ik dat we onmiddellijk moeten kappen met dat gemaakt krampachtig doen over die oorlog.
pi_106060986
Wat ook frappant is dat je op school alleen hoort over Joden, homo's, gehandicapte en zigeuners. Maar over de bijna uitroeiing van de Vrijmetselarij in Nederland door de nazi's hoor je bijvoorbeeld nooit wat. En dit is dan iets wat ik weet, maar dan vraag ik me af wat er nog meer niet of half verteld wordt.
pi_106073412
quote:
17s.gif Op maandag 26 december 2011 17:01 schreef Typisch het volgende:
Wat ook frappant is dat je op school alleen hoort over Joden, homo's, gehandicapte en zigeuners. Maar over de bijna uitroeiing van de Vrijmetselarij in Nederland door de nazi's hoor je bijvoorbeeld nooit wat. En dit is dan iets wat ik weet, maar dan vraag ik me af wat er nog meer niet of half verteld wordt.
Dat zijn ook homo's ;)
pi_106078334
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het wordt interessant om vervolgens goed uit te zoeken wat er daadwerkelijk met die mensen is gebeurd.
Het lijkt me dat dat wel is uitgezocht.

quote:
Niettemin is het al weer vrij lang geleden en vind ik dat we onmiddellijk moeten kappen met dat gemaakt krampachtig doen over die oorlog.
De jodenvervolging wordt regelmatig misbruikt om misdaden tegen de menselijkheid goed te praten.
Ik heb me er altijd over verbaasd dat wat er nu in Israel gebeurt, door zoveel mensen die zelf familieleden hebben die zijn vervolgd en vermoord, wordt goedgepraat.
Over die ontkenning van de holocaust denk ik dat naast de reguliere complotters, veel mensen dat doen om te kwetsen. Er zijn nou eenmaal veel mensen die (vermoedelijk door hun gedrag is Israel maar misschien komt het ook wel doordat veel joden zichzelf superieur vinden) een hekel aan de houding van de joden hebben.

Micha Kat wil gewoon aandacht, hij is echt helemaal de weg kwijt. Vanwege zijn regelmatige verblijf in Thailand heb ik ook wel eens gedacht dat hij zelf pedofiel was maar dat idee heb ik inmiddels laten varen. Momenteel denk ik dat hij zo maf is doordat hij jarenlang is opgestookt door zijn vaak erg foute aanhang waar veel criminelen en vermoedelijk ook pedofielen tussen zitten.
  dinsdag 27 december 2011 @ 08:56:23 #33
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106078657
quote:
3s.gif Op maandag 26 december 2011 08:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
Maar dat is iets heel anders dan een totaal verbod om de aantallen in twijfel te trekken, om te kijken of de Joden/homo's/zigeuners/atheïsten/etc zelf misschien toch ook wel een paar dingetjes misdaan hadden enz. enz.

Het maakt niets uit of de joden, zigeuners of wie dan ook iets fout hadden gedaan in de oorlog.. de vraag is, waarom blijken niet alle gaskamers waarheidsgetrouw te zijn. Wat is er dus wel gebeurt en met wie?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 27 december 2011 @ 08:57:27 #34
52357 Lambiekje
pi_106078664
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 07:52 schreef idefixo het volgende:

[..]

Het lijkt me dat dat wel is uitgezocht.
Er is echt letterlijk niets onderzocht door officiële instanties. Alles zit in de doofpot en is letterlijk uit de neus verzonnen met hier en daar een 'verhaal toegevoegd' van overlevenden.

Zelfs de Nuremberg-rechtszaak was een schertsvertoning. Een klucht.

quote:
[..]

De jodenvervolging wordt regelmatig misbruikt om misdaden tegen de menselijkheid goed te praten.
Ik heb me er altijd over verbaasd dat wat er nu in Israel gebeurt, door zoveel mensen die zelf familieleden hebben die zijn vervolgd en vermoord, wordt goedgepraat.
Over die ontkenning van de holocaust denk ik dat naast de reguliere complotters, veel mensen dat doen om te kwetsen.
Nee het is precies vice versa.
quote:
Er zijn nou eenmaal veel mensen die (vermoedelijk door hun gedrag is Israel maar misschien komt het ook wel doordat veel joden zichzelf superieur vinden) een hekel aan de houding van de joden hebben.

Micha Kat wil gewoon aandacht, hij is echt helemaal de weg kwijt. Vanwege zijn regelmatige verblijf in Thailand heb ik ook wel eens gedacht dat hij zelf pedofiel was maar dat idee heb ik inmiddels laten varen.
ohh ik dacht dat hij in Laos zat.
quote:
Momenteel denk ik dat hij zo maf is doordat hij jarenlang is opgestookt door zijn vaak erg foute aanhang waar veel criminelen en vermoedelijk ook pedofielen tussen zitten.
ons justitieel-apparaat is een groot kinderpornoparade.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 27 december 2011 @ 08:59:28 #35
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106078678
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hetgeen dieptrieste politiek voor Henk en Ingrid blijft.

Er is voor mensen met ook maar het minste aan cognitieve capaciteiten echt geen plek veilig op deze wereld, zo lijkt het.
'Cos boys don't cry.
pi_106079666
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 08:57 schreef Lambiekje het volgende:

ohh ik dacht dat hij in Laos zat.

Ja, dat is ook zo. Daarom dacht ik het aanvankelijk. Waarom hoor ik hem daar nooit over eigenlijk? Hij woont daar toch?

quote:
Bevrijdingsacties

Het bevrijden van een meisje uit een bordeel kost slechts ¤ 50,-. We steunen bevrijdingsorganisaties, die kinderen uit Nepal, Bangladesh, India, Thailand, Burma, Laos, Cambodja, China, Maleisië en Vietnam bevrijden. Alle organisaties werken samen met politie en justitie, zodat daders vervolgd worden.
http://www.stopkindermisbruik.nl/projecten/wereldwijd
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:43:50 #37
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_106088309
quote:

[..]

Ik was degene die het topic destijds omhoog kickte. Ik was mede door de publicaties van Kat aan het denken gezet over de technische uitvoering van de holocaust en met name het gaskamer/crematorium gedeelte van het verhaal.

Toen ineens werd het topic 'verstopt', gewoon niet meer te vinden. Een week later was het topic er weer, maar teruggedraaid naar het moment vóór ik mijn reactie daar plaatste.

quote:

[..]

Er zal niemand ontkennen dat in de oorlog joden uit hun huizen zijn gehaald en weggevoerd. Velen kwamen niet terug. Van degenen die nooit teruggekeerd zijn, zijn er velen omgekomen. Maar dat bewijst verder helemaal niets wat er dan verder met die mensen gebeurd is.

Er zijn dus mensen die beweren dat wat ons decennialang verteld is, niet helemaal waar is. Met name dat de nazi's met voorbedachte rade een groot deel van de joden direct naar de gaskamers stuurden en vermoordden, staat voor sommige mensne ter discussie. Die beweren dat dit helemaal niet mogelijk is geweest om in 1 kamp alleen al in 2 jaar tijd, 2 miljoen mensen te vergassen en cremeren.

Die mensen beweren dan veelal dat de winnaars van de oorlog de gebeurtenissen hebben vervalst. Nu is inmiddels wel gebleken dat bepaalde horrorverhalen inderdaad niet klopten; de lampekappen van getattoeerde jodenhuid en de zeep gemaakt van mensenvet bleken leugens en er zijn tal van getuigenissen die achteraf vals bleken. Zo zou de schrijver Elie Wiesel zijn oorlogsverleden hebben verzonnen. Een aantal jaar geleden bleek trouwens ook dat de homo's het in de oorlog veel minder zwaar hebben gehad dan vele jaren beweerd. Er zouden heel weinig homo's om hun homosexualiteit zijn vervolgd, maar vaker juist omdat ze ook politiek actief waren.

Tot voor kort had ik zelf ook weinig twijfels over de officiele geschiedschrijving, maar je wereldbeeld verandert wel als blijkt dat in de media bewust leugens worden verkondigt door partijen die je daarvoor altijd blindelings vertrouwde. Wat dacht je van die gefantaseerde verhalen over babymoorden en massale verkrachtingen door Saddam's troepen in Koeweit (Golfoorlog 1) of de zgn weapons of mass destruction die helemaal niet bestonden? Of de regelrechte leugens en manipulaties van politie- en justitiemensen in een aantal spraakmakende rechtzaken?

Maar het feit dat het van bovenaf zelfs ook maar wordt bestraft om hardop te twijfelen, vind ik op zich al heel verdacht.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_106090167
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat zijn ook homo's ;)
:')
pi_106093055
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:43 schreef EdvandeBerg het volgende:

Die mensen beweren dan veelal dat de winnaars van de oorlog de gebeurtenissen hebben vervalst.
Maar hoe zit het dan met de Russen, hebben die ook meegedaan aan de vervalsingen?
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:33:02 #40
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_106097393
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:37 schreef idefixo het volgende:

[..]

Maar hoe zit het dan met de Russen, hebben die ook meegedaan aan de vervalsingen?
Ik weet niet wat de officiële Russische geschiedschrijving over de holocaust is. Wel weet ik dat de Russen met name hun eigen miljoenen slachtoffers centraal hebben staan in de 'Grote Vaderlandse Oorlog'. Volgens mij was Stalin ook niet zo'n jodenliefhebber. Ik heb ooit eens ergens gelezen of gehoord dat Stalin vlak voor zijn dood ook plannen had om de joden in kampen te zetten.
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:32:09 #41
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_106103302
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:43 schreef EdvandeBerg het volgende:

Er zal niemand ontkennen dat in de oorlog joden uit hun huizen zijn gehaald en weggevoerd. Velen kwamen niet terug. Van degenen die nooit teruggekeerd zijn, zijn er velen omgekomen. Maar dat bewijst verder helemaal niets wat er dan verder met die mensen gebeurd is.
Dat klopt. Maar waarom doe je het voorkomen alsof er verder niets bekend is over het lot van die mensen?

quote:
Er zijn dus mensen die beweren dat wat ons decennialang verteld is, niet helemaal waar is. Met name dat de nazi's met voorbedachte rade een groot deel van de joden direct naar de gaskamers stuurden en vermoordden, staat voor sommige mensne ter discussie. Die beweren dat dit helemaal niet mogelijk is geweest om in 1 kamp alleen al in 2 jaar tijd, 2 miljoen mensen te vergassen en cremeren.

Die mensen beweren dan veelal dat de winnaars van de oorlog de gebeurtenissen hebben vervalst. Nu is inmiddels wel gebleken dat bepaalde horrorverhalen inderdaad niet klopten; de lampekappen van getattoeerde jodenhuid en de zeep gemaakt van mensenvet bleken leugens en er zijn tal van getuigenissen die achteraf vals bleken. Zo zou de schrijver Elie Wiesel zijn oorlogsverleden hebben verzonnen. Een aantal jaar geleden bleek trouwens ook dat de homo's het in de oorlog veel minder zwaar hebben gehad dan vele jaren beweerd. Er zouden heel weinig homo's om hun homosexualiteit zijn vervolgd, maar vaker juist omdat ze ook politiek actief waren.
En wat vind jij nu van de mensen die dit beweren? En waarom zou Wiesel zijn ervaringen hebben verzonnen?

quote:
Tot voor kort had ik zelf ook weinig twijfels over de officiele geschiedschrijving, maar je wereldbeeld verandert wel als blijkt dat in de media bewust leugens worden verkondigt door partijen die je daarvoor altijd blindelings vertrouwde. Wat dacht je van die gefantaseerde verhalen over babymoorden en massale verkrachtingen door Saddam's troepen in Koeweit (Golfoorlog 1) of de zgn weapons of mass destruction die helemaal niet bestonden? Of de regelrechte leugens en manipulaties van politie- en justitiemensen in een aantal spraakmakende rechtzaken?
Uitstekend voorbeeld. Uiteindelijk zijn immers alle gruwelverhalen over Saddam volkomen ongegrond gebleken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:32:56 #42
235357 TitusPullo
pi_106103348
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de officiële Russische geschiedschrijving over de holocaust is.
Wat weet je eigenlijk wel? O ja, je weet zeker dat Demmink pederast is, want daarvoor is veel meer bewijs dan voor de Holocaust.

[ Bericht 8% gewijzigd door TitusPullo op 27-12-2011 21:54:54 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:35:51 #43
235357 TitusPullo
pi_106103481
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het wordt interessant om vervolgens goed uit te zoeken wat er daadwerkelijk met die mensen is gebeurd.
Hoe komt het toch dat iedere halfgeletterde klaploper voorstander is van grondig onderzoek naar het lot van de verdwenen Joden, alsof alle historici dit tot nog toe verzuimd hebben?
pi_106106267
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:35 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Hoe komt het toch dat iedere halfgeletterde klaploper voorstander is van grondig onderzoek naar het lot van de verdwenen Joden, alsof alle historici dit tot nog toe verzuimd hebben?
Ach, ik heb weleens wat gelezen waardoor ik aan de juistheid van het officiële verhaal ben gaan twijfelen. Met name op de bewijzen die er rond de vermeende gaskamers zijn, valt het een en ander aan te merken. Tevens zou het aantal van 6 miljoen vermoorde Joden niet kloppen, terwijl dat nog altijd het getal is dat te pas en te onpas wordt gebruikt.

Ik zou nu eigenlijk wel eens willen weten wat er van die verhalen waar is en wat er niet waar is. Daar lijkt me niets mis mee, of zie ik dat verkeerd?
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:42:55 #45
235357 TitusPullo
pi_106106776
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach, ik heb weleens wat gelezen waardoor ik aan de juistheid van het officiële verhaal ben gaan twijfelen. Met name op de bewijzen die er rond de vermeende gaskamers zijn, valt het een en ander aan te merken. Tevens zou het aantal van 6 miljoen vermoorde Joden niet kloppen, terwijl dat nog altijd het getal is dat te pas en te onpas wordt gebruikt.

Ik zou nu eigenlijk wel eens willen weten wat er van die verhalen waar is en wat er niet waar is. Daar lijkt me niets mis mee, of zie ik dat verkeerd?
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, want ik weet niet wat je zoal gelezen hebt en hoe je erbij komt om van vermeende gaskamers te reppen. Het getal van zes miljoen is een schatting, geen canoniek getal. Het is niet wettelijk beschermd.
pi_106107433
Alhoewel ik het niet met hem eens ben vind ik het maar raar dat deze man de holocaust publiekelijk in twijfel mag trekken. Zolang ie mensen er niet mee intimideert of bedreigt zie ik het probleem niet echt. Hij gelooft er niet in, ik ben er heilig van overtuigd dat de gaskamers wel hebben bestaan, klaar.
Dit, dus.
  woensdag 28 december 2011 @ 07:16:44 #47
52357 Lambiekje
pi_106116051
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:37 schreef idefixo het volgende:

[..]

Wat dacht je van claimen dat Hitler in de bunker zelfmoord heeft gepleegd?!
  woensdag 28 december 2011 @ 07:17:56 #48
52357 Lambiekje
pi_106116053
quote:

[..]

hartgrondig ja.
pi_106116090
quote:

[..]

Omdat er een verbod op ontkennen bestaat. Voor sommige soorten mensen betekent dat automatisch dat men iets te verbergen moet hebben.

Een van de redenen dat ik tegen een verbod, en voor een gebod op goede onderbouwing ben ;)
  woensdag 28 december 2011 @ 07:32:16 #50
52357 Lambiekje
pi_106116102
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, want ik weet niet wat je zoal gelezen hebt en hoe je erbij komt om van vermeende gaskamers te reppen. Het getal van zes miljoen is een schatting, geen canoniek getal. Het is niet wettelijk beschermd.
Leuk dat je dat zegt. Dat is het juist wel. Het is een fictief Torah getal.

http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=24369
http://www.thebirdman.org(...)e6MillionNumber.html
pi_106116119
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 07:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat dacht je van claimen dat Hitler in de bunker zelfmoord heeft gepleegd?!
Vertel..... c_/
  woensdag 28 december 2011 @ 07:42:35 #52
52357 Lambiekje
pi_106116140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 07:38 schreef idefixo het volgende:

[..]

Vertel..... c_/
je hebt vast wel in oktober de kranten gezien....
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Argentini___.html

http://www.blackraiser.com/nredoubt/identity.htm
pi_106116255
quote:
Dus als ik het goed begrijp wordt er getwijfeld aan de echtheid van de foto's, heeft niemand destijds gemerkt dat Hitler daar leefde en komt dit grote nieuws pas 50 jaar na zijn echte dood naar buiten.
  woensdag 28 december 2011 @ 09:02:20 #54
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_106116664
WTF!

Jeroen de Kreek doet aangifte tegen het CIDI.

http://www.hetzuur.nl/wp-(...)11_online_versie.pdf
  woensdag 28 december 2011 @ 09:52:31 #55
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_106117406
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar waarom doe je het voorkomen alsof er verder niets bekend is over het lot van die mensen?

[..]

En wat vind jij nu van de mensen die dit beweren? En waarom zou Wiesel zijn ervaringen hebben verzonnen?

[..]

Uitstekend voorbeeld. Uiteindelijk zijn immers alle gruwelverhalen over Saddam volkomen ongegrond gebleken.
1] Dat doe ik niet voorkomen. De officiële geschiedschrijving zegt dat er 6 miljoen joden in de oorlog door de nazi's vermoord zijn, de meeste moedwillig en met voorbedachte rade. Alleen zijn er wat mij betreft heel veel tegenstrijdigheden in de verhalen en zijn de feitelijke bewijzen van die planmatige uitroeiing in de vernietigingskampen nogal mager in vergelijking met de overige papierstapels die uit het 3e Rijk overgebleven zijn.

2] Ik vind dat mensen mogen beweren wat ze willen. Ik vind het bijzonder zorgelijk dat twijfels hebben over de geschiedschrijving starfbaar kan zijn. Ik vind dat er geen monopolie op de waarheid mag bestaan en dat als iemand kritisch onderzoek wil doen naar gebeurtenissen, hij of zij dat zonder risico moet kunnen doen.

Ik vraag me zelfs af hoe lang dit topic ongemodereerd open blijft.

Waarom Wiesel zijn verhalen verzonnen zou kunnen hebben? Tja, waarom liegen mensen? Om belangrijker te lijken dan ze zijn? Om er geldelijk beter van te worden?

3] Daar gaat het niet om. Het gaat om propaganda, de demonisering, ontmenselijking van je vijand. Zoals in de voorbije eeuwen in met name Oost-Europa fabels werden verspreid over de joden, dat ze christelijke baby's zouden eten of offeren en allerhande fantastische lulkoek. Het gaat om leugens die men verspreid om de tegenstander zwart te maken om het verhaal kracht bij te zetten. Het is in de geschiedenis -ook door de 'good guys'!- vaak gebeurd. Daarom ben ik ook heel argwanend over de verhalen rondom Iran's nucleaire programma.
  woensdag 28 december 2011 @ 12:55:34 #56
235357 TitusPullo
pi_106122326
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

1] Dat doe ik niet voorkomen. De officiële geschiedschrijving zegt dat er 6 miljoen joden in de oorlog door de nazi's vermoord zijn, de meeste moedwillig en met voorbedachte rade. Alleen zijn er wat mij betreft heel veel tegenstrijdigheden in de verhalen en zijn de feitelijke bewijzen van die planmatige uitroeiing in de vernietigingskampen nogal mager in vergelijking met de overige papierstapels die uit het 3e Rijk overgebleven zijn.
Er is toch correspondentie van de Nazi's bewaard gebleven waarin van gaskamers gerept wordt, er zijn ontwerpen van de gaskamers bekend, enz. Je kunt niet verwachten om van iedere moord een uitgebreide beschrijving aan te treffen.
Van de Joden die naar het oosten werden vervoerd, is een groot deel niet teruggekomen en degenen die wel zijn teruggekomen waren voor de rest van hun leven getekend. Er was dus een even goede reden om onder te duiken als om de dienstplicht te ontwijken.

quote:
2] Ik vind dat mensen mogen beweren wat ze willen. Ik vind het bijzonder zorgelijk dat twijfels hebben over de geschiedschrijving starfbaar kan zijn. Ik vind dat er geen monopolie op de waarheid mag bestaan en dat als iemand kritisch onderzoek wil doen naar gebeurtenissen, hij of zij dat zonder risico moet kunnen doen.

Waarom Wiesel zijn verhalen verzonnen zou kunnen hebben? Tja, waarom liegen mensen? Om belangrijker te lijken dan ze zijn? Om er geldelijk beter van te worden?
Dat ben ik met je eens, maar het is niet verboden om kritisch onderzoek te doen. Er zijn historici die vermoeden dat er vijf miljoen Joden vermoord zijn en die zijn nog nooit vervolgd.

Ik bedoelde: waaruit zou blijken dat Wiesel zijn verhalen verzonnen heeft?

3] Daar gaat het niet om. Het gaat om propaganda, de demonisering, ontmenselijking van je vijand. Zoals in de voorbije eeuwen in met name Oost-Europa fabels werden verspreid over de joden, dat ze christelijke baby's zouden eten of offeren en allerhande fantastische lulkoek. Het gaat om leugens die men verspreid om de tegenstander zwart te maken om het verhaal kracht bij te zetten. Het is in de geschiedenis -ook door de 'good guys'!- vaak gebeurd. Daarom ben ik ook heel argwanend over de verhalen rondom Iran's nucleaire programma.
[/quote]

Maar die verhalen zijn ontzenuwd. Voor de overige getuigenissen (de vergassingen, de gruwelijke medische experimenten, de massamoorden door vuurpeloton) geldt dat bepaald niet.
  woensdag 28 december 2011 @ 13:02:10 #57
235357 TitusPullo
pi_106122521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 07:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hartgrondig ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 07:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Leuk dat je dat zegt. Dat is het juist wel. Het is een fictief Torah getal.

http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=24369
http://www.thebirdman.org(...)e6MillionNumber.html
Het is voor een geschiedkundige een voorrecht om de imbeciliteit waarvan de Nazi's profiteerden eens van dichtbij te zien. Zo moet een natuurkundige zich voelen wanneer hij een atoomproef bijwoont.
  donderdag 29 december 2011 @ 16:35:18 #58
319591 drug_tito
Sterk in onafhankelijkheid
pi_106170255
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

1) Tegenstrijdigheden in verhalen is geen verrassing als je de absurditeit van de holocaust in beschouwing neemt. Stel je eens voor dat je in een situatie terecht komt waarbij je gescheiden wordt van je vrouw en kinderen en later beseft dat je ze nooit weer terug zult zien. Wat gebeurd er dan in de hersens van een mens? Wat onthoudt je en wat vergeet je om het leven draaglijk te houden?
Hoe kun je twijfelen aan de intenties van de Nazi's als je op het hoogtepunt van de oorlog de voorkeur geeft om gehandicapte en bejaarde joden naar het oosten te transporteren in plaats van munitie en wapens naar het front? Dit is allemaal gedocumenteerd en bijgehouden door de Nazi's zelf.
Alle transporten naar Auschwitz zijn tot in de details gedocumenteerd. Bij aankomst is na te gaan welke gedeporteerden werden ingeschreven in het kamp, veelal mannen en vrouwen met arbeidscapaciteit, en welke niet. Van de niet ingeschrevenen ( bejaarden, kinderen, gehandicapten en anderen ongeschikt voor arbeid ) is nooit meer iets vernomen. Er zijn ook geen transporten bekend met deze "arbeidsongeschikten" vanuit Auschwitz naar een andere locatie. En in alle eerlijkheid; Waarom zouden de Nazi's deze mensen naar het oosten depoteren als ze alleen maar extra monden zijn om te voeden?
En waren het werkelijk 6 miljoen die omkwamen? Doet dat er veel toe? Is 5,765,987 minder erg? Je kunt het aantal joden uit West-Europa dat omgekomen heel nauwkeurig nagaan. Dat hebben de Nazi's tot in de details gedocumenteerd maar het aantal slachtoffers uit Polen en Rusland is moeilijker te bepalen. Velen zijn doodgeschoten in massa slachtpartijen door de einsatzgruppen. In tegenstelling tot de gaskamers zijn hier wel foto's van. Kinderen met hun moeders aan de rand van een massagraf, wachtend op hun dood. Zouden Joodse kinderen uit Nederland en andere behandeling hebben gehad dan hun Russische geloofsgenoten?
2) Mensen mogen van mij zeggen wat ze willen en vooral holocaustontkenners. Ik zie het gevaar graag in de ogen en wil weten wie mijn potentiele vijand is.
Mensen die nu de holocaust ontkennen zijn vaak te schijterig om toe te geven dat ze het eigenlijk wel goed vinden dat de joden zijn afgeslacht. Hitler heeft het gewoon geschreven en gezegd dus waarom ontkennen?
3) In de tweede wereldoorlog was er geen enkele twijfel over wie de goodguy en badguy was. Natuurlijk kun je nog discusseren over de rol van Stalin etc...
Broertje dood aan schoothondjesgedrag
  donderdag 29 december 2011 @ 17:39:18 #59
235357 TitusPullo
pi_106172800
Wat is dat trouwens, de officiele geschiedschrijving?
pi_106174848
Liever Micha Kat dan de main stream papegaaien. Zijn strijd tegen het NRC (wonderpil) kan ik alleen maar waarderen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_106176120
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef TitusPullo het volgende:
Wat is dat trouwens, de officiele geschiedschrijving?
Dat wat de winnaar vertelt.
  donderdag 29 december 2011 @ 19:22:54 #62
235357 TitusPullo
pi_106176623
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat wat de winnaar vertelt.
En wie is dat precies?
  donderdag 29 december 2011 @ 22:28:24 #63
52357 Lambiekje
pi_106185043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:35 schreef drug_tito het volgende:

[..]

1) Tegenstrijdigheden in verhalen is geen verrassing als je de absurditeit van de holocaust in beschouwing neemt. Stel je eens voor dat je in een situatie terecht komt waarbij je gescheiden wordt van je vrouw en kinderen en later beseft dat je ze nooit weer terug zult zien. Wat gebeurd er dan in de hersens van een mens? Wat onthoudt je en wat vergeet je om het leven draaglijk te houden?
Hoe kun je twijfelen aan de intenties van de Nazi's als je op het hoogtepunt van de oorlog de voorkeur geeft om gehandicapte en bejaarde joden naar het oosten te transporteren in plaats van munitie en wapens naar het front? Dit is allemaal gedocumenteerd en bijgehouden door de Nazi's zelf.
Alle transporten naar Auschwitz zijn tot in de details gedocumenteerd. Bij aankomst is na te gaan welke gedeporteerden werden ingeschreven in het kamp, veelal mannen en vrouwen met arbeidscapaciteit, en welke niet. Van de niet ingeschrevenen ( bejaarden, kinderen, gehandicapten en anderen ongeschikt voor arbeid ) is nooit meer iets vernomen. Er zijn ook geen transporten bekend met deze "arbeidsongeschikten" vanuit Auschwitz naar een andere locatie. En in alle eerlijkheid; Waarom zouden de Nazi's deze mensen naar het oosten depoteren als ze alleen maar extra monden zijn om te voeden?
En waren het werkelijk 6 miljoen die omkwamen? Doet dat er veel toe? Is 5,765,987 minder erg?
Nee maar schromelijk overdrijven wel.

quote:
Je kunt het aantal joden uit West-Europa dat omgekomen heel nauwkeurig nagaan. Dat hebben de Nazi's tot in de details gedocumenteerd maar het aantal slachtoffers uit Polen en Rusland is moeilijker te bepalen. Velen zijn doodgeschoten in massa slachtpartijen door de einsatzgruppen. In tegenstelling tot de gaskamers zijn hier wel foto's van. Kinderen met hun moeders aan de rand van een massagraf, wachtend op hun dood. Zouden Joodse kinderen uit Nederland en andere behandeling hebben gehad dan hun Russische geloofsgenoten?
2) Mensen mogen van mij zeggen wat ze willen en vooral holocaustontkenners. Ik zie het gevaar graag in de ogen en wil weten wie mijn potentiele vijand is.
Mensen die nu de holocaust ontkennen zijn vaak te schijterig om toe te geven dat ze het eigenlijk wel goed vinden dat de joden zijn afgeslacht. Hitler heeft het gewoon geschreven en gezegd dus waarom ontkennen?
Ik denk dat het wat complexer ligt.

quote:
3) In de tweede wereldoorlog was er geen enkele twijfel over wie de goodguy en badguy was. Natuurlijk kun je nog discusseren over de rol van Stalin etc...
Ik denk dat je dat vies gaat tegenvallen. Hitler was ook maar gewoon een pion. Engeland/VS financierde beide kanten.
  donderdag 29 december 2011 @ 22:35:28 #64
235357 TitusPullo
pi_106185424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:28 schreef Lambiekje het volgende:
Ik denk dat jij je niet eens een voorstelling kunt maken van de complexiteit van de door drug_tito beschreven gebeurtenissen.
pi_106185722
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:22 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

En wie is dat precies?
In dit geval de Amerikanen.
  donderdag 29 december 2011 @ 22:44:14 #66
235357 TitusPullo
pi_106185859
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:41 schreef Gray het volgende:

[..]

In dit geval de Amerikanen.
O, dan heeft de oom van Obama dus toch de overgebleven gevangenen van Auschwitz bevrijd?
  donderdag 29 december 2011 @ 23:32:27 #67
319591 drug_tito
pi_106188059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee maar schromelijk overdrijven wel.

[..]

[..]

Ik denk dat je dat vies gaat tegenvallen. Hitler was ook maar gewoon een pion. Engeland/VS financierde beide kanten.
Ik zie dat je al geen weerwoord meer hebt. Wat moet je daar ook nog tegenover stellen? Feiten zijn feiten en die liegen niet.
Ik ben ook geschiedkundige, ik vind het leuk om te discusseren over de meest absurde stellingen maar dan wel op basis van argumenten.
Dat er veel geestelijk gestoorden zijn die van de holocaust willen profiteren en nepverhalen op gaan hangen zegt natuurlijk niets over de historische realiteit. Er zijn ook meisjes die verhalen verzinnen over ontvoeringen en loverboys maar dat maakt het fenomeen loverboy niet minder waar.
  vrijdag 30 december 2011 @ 08:29:58 #68
52357 Lambiekje
pi_106194524
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef drug_tito het volgende:

[..]

Ik zie dat je al geen weerwoord meer hebt. Wat moet je daar ook nog tegenover stellen? Feiten zijn feiten en die liegen niet.
Je mag en kan op fok geen weerwoord hebben dat is iets heel anders.

quote:
Ik ben ook geschiedkundige, ik vind het leuk om te discusseren over de meest absurde stellingen maar dan wel op basis van argumenten.
je beseft dat jouw basis op baarlijke, kwalijke en gevaarlijke nonsens berust. Op staat bedachte officiële geschiedschrijving geschiedvervalsing.

quote:
Dat er veel geestelijk gestoorden zijn die van de holocaust willen profiteren
Diegene die de holohoax instant houden zijn de profiteurs.
quote:
en nepverhalen op gaan hangen zegt natuurlijk niets over de historische realiteit. Er zijn ook meisjes die verhalen verzinnen over ontvoeringen en loverboys maar dat maakt het fenomeen loverboy niet minder waar.
Dat klopt. Meisjes verzinnen verhalen voor aandacht. En dat doen overleefende ook aan die gruwelijk tijd.
  vrijdag 30 december 2011 @ 10:34:44 #69
235357 TitusPullo
pi_106196373
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 08:29 schreef Lambiekje het volgende:
Dat klopt. Meisjes verzinnen verhalen voor aandacht. En dat doen overleefende ook aan die gruwelijk tijd.
En contactgestoorde HBOers die nog nooit een boek gelezen hebben zetten die fantasten op hun nummer en schrijven daarbij een goddelijk Nederlands.

Ik heb nu werkelijk geen enkele behoefte meer om nog met jou in debat te treden. Schaamteloos en krankzinnig, dat ben je.
  vrijdag 30 december 2011 @ 10:39:28 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106196481
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:34 schreef TitusPullo het volgende:
Schaamteloos en krankzinnig, dat ben je.
Amen.
  vrijdag 30 december 2011 @ 11:35:35 #71
52357 Lambiekje
pi_106197893
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:34 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

En contactgestoorde HBOers die nog nooit een boek gelezen hebben zetten die fantasten op hun nummer en schrijven daarbij een goddelijk Nederlands.

Ik heb nu werkelijk geen enkele behoefte meer om nog met jou in debat te treden. Schaamteloos en krankzinnig, dat ben je.
En kijk. Men wil de geschiedenis niet kennen. Men wil de slechtheid van onze maatschappij niet onder ogen zien. Ogen kleppen op. Staatsinformatie voor zoete koek slikken. En door marcheren.
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:43:10 #72
235357 TitusPullo
pi_106204539
Inderdaad, iemand die een genocide niet ontkent is niet bereid om de slechtheid van de maatschappij onder ogen te zien, daar valt geen speld tussen te krijgen. Dan is iemand die smijt met achenebbisjabstracta als ''staatsprogaganda'', ''geschiedvervalsing'' en ''holohoax'' een stuk oprechter, om niet te zeggen informatiever en belezener.
Weet je wie er marcheerden? De mensen die de Joden kwamen oppakken om ze naar de vernietigingskampen te brengen.
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:32:49 #73
52357 Lambiekje
pi_106206327
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:43 schreef TitusPullo het volgende:
Inderdaad, iemand die een genocide niet ontkent is niet bereid om de slechtheid van de maatschappij onder ogen te zien, daar valt geen speld tussen te krijgen.
Ja zo kun je het wel stellen ja. Je denkt net zo krom als een ieder. Ik ontken het niet en dat doet meneer Kat ook niet. Onderzoeken, analyseren en bekritiseren dat is iets heel anders. Waarom willen geschieddeskundige dat niet accepteren. Het is te merken aan alles dat je maar alles als zoete koek geaccepteerd hebt wat het ondermaatse en bekrompen onderwijs ons dicteert, indoctrineert.
Och wat is het weer heerlijk duidelijk dat er met geen zijstap buiten de bewandelde paden wordt onderwezen.

quote:
Dan is iemand die smijt met achenebbisjabstracta als ''staatsprogaganda'', ''geschiedvervalsing'' en ''holohoax'' een stuk oprechter, om niet te zeggen informatiever en belezener.
Zeer eenzijdig belezen wel te verstaan. Staatspropaganda keurmerk approved.
Je hebt dus ook geheel niets begrepen waarom Kat het allemaal roept.

quote:
Weet je wie er marcheerden? De mensen die de Joden kwamen oppakken om ze naar de vernietigingskampen te brengen.
.. en weet je wat . In Israël laten we het wederom gewoon gebeuren. In de VS is het bijna aangaande dat de laarzen weer marcheren.
pi_106206552
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja zo kun je het wel stellen ja. Je denkt net zo krom als een ieder. Ik ontken het niet en dat doet meneer Kat ook niet. Onderzoeken, analyseren en bekritiseren dat is iets heel anders. Waarom willen geschieddeskundige dat niet accepteren. Het is te merken aan alles dat je maar alles als zoete koek geaccepteerd hebt wat het ondermaatse en bekrompen onderwijs ons dicteert, indoctrineert.
Och wat is het weer heerlijk duidelijk dat er met geen zijstap buiten de bewandelde paden wordt onderwezen.
Je kunt niet zomaar afwijken van feiten. Feit blijft dat er d.m.v documentatie en administratie van de Duitsers zelf een goeie schatting kan worden gedaan. Een schommeling wat neerkomt tussen de 5 en 6 miljoen vermoordde joden. Veel beter kan het niet worden aangetoond.
Dit, dus.
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:02:34 #75
235357 TitusPullo
pi_106209912
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja zo kun je het wel stellen ja. Je denkt net zo krom als een ieder. Ik ontken het niet en dat doet meneer Kat ook niet.
Je noemt het een holohoax maar je ontkent het niet? Wie denkt er hier nu krom?

quote:
Onderzoeken, analyseren en bekritiseren dat is iets heel anders. Waarom willen geschieddeskundige dat niet accepteren. Het is te merken aan alles dat je maar alles als zoete koek geaccepteerd hebt wat het ondermaatse en bekrompen onderwijs ons dicteert, indoctrineert.
Dit is ziekelijk-mechanisch. Het is duidelijk dat je nog nooit het werk van die verwerpelijke historici hebt geraadpleegd. Er zijn talrijke gedegen, uitgebreide verslagen van de Holocaust. Jij beweert dat er nooit grondig onderzoek naar is gedaan, maar je komt nooit met een detail op de proppen, met enig bewijs of zelfs maar met een redenering. Je jammert alleen maar over andermans vermeende slaafsheid.

quote:
Zeer eenzijdig belezen wel te verstaan. Staatspropaganda keurmerk approved.
Je hebt dus ook geheel niets begrepen waarom Kat het allemaal roept.

[..]
Leg het me dan eens uit, vrijdenker. Leg me eens uit van welke staat ik dit allemaal geleerd heb en waarom de briljante Kat al die uitlatingen doet.

quote:
en weet je wat . In Israël laten we het wederom gewoon gebeuren. In de VS is het bijna aangaande dat de laarzen weer marcheren.
Dit is ook typerend voor neo-Nazi's.
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:30:44 #76
319591 drug_tito
pi_106211067
En voor diegenen die geloven dat het onmogelijk was om 4 miljoen joden in Auschwitz om te brengen...... In Rwanda zijn er in een periode van 100 dagen +/- 700.000 over de kling gejaagd en dat allemaal handmatig.
Hoe lang heeft Auschwitz gefunctioneerd?
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:38:56 #77
235357 TitusPullo
pi_106211354
Er zijn in Auschwitz geen vier miljoen mensen vermoord. Waarschijnlijk waren het er anderhalf miljoen. Maar het was inderdaad een moordmachine, bedoeld om de massa-executies dragelijk te maken voor de beulen.
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:56:23 #78
319591 drug_tito
pi_106211909
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:38 schreef TitusPullo het volgende:
Er zijn in Auschwitz geen vier miljoen mensen vermoord. Waarschijnlijk waren het er anderhalf miljoen. Maar het was inderdaad een moordmachine, bedoeld om de massa-executies dragelijk te maken voor de beulen.
Je hebt gelijk wat Auschwitz betreft, even wat cijfers verwisseld.
In verhouding was Treblinka een nog veel grotere moordmachine dan Auschwitz als je het afzet tegen de relatief korte tijd dat dit kamp in gebruik is geweest.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 30 december 2011 @ 17:56:56 #79
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_106211926
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 08:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je mag en kan op fok geen weerwoord hebben dat is iets heel anders.

[..]

je beseft dat jouw basis op baarlijke, kwalijke en gevaarlijke nonsens berust. Op staat bedachte officiële geschiedschrijving geschiedvervalsing.

[..]

Diegene die de holohoax instant houden zijn de profiteurs.

[..]

Het is de holocaust en niet de holohoax.
Gaarne die twee niet nog eens verwarren met elkaar.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:57:38 #80
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_106211949
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 08:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is echt letterlijk niets onderzocht door officiële instanties. Alles zit in de doofpot en is letterlijk uit de neus verzonnen met hier en daar een 'verhaal toegevoegd' van overlevenden.

Zelfs de Nuremberg-rechtszaak was een schertsvertoning. Een klucht.
Het hoogst haalbare..
Daarbij hebben de Duitsers ook hun best gedaan om het te verbergen, dus er is ook veel verloren gegaan.. Maakt het uitzoeken ook moeilijk.
Daarbij ontnamen alle belangrijke gasten zelf hun leven of waren ze al dood. Een enkeling was gevlucht. Maakt ook geen hol uit, compleet duidelijk was het allemaal niet geworden denk ik.
pi_106212172
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:56 schreef drug_tito het volgende:

[..]

Je hebt gelijk wat Auschwitz betreft, even wat cijfers verwisseld.
In verhouding was Treblinka een nog veel grotere moordmachine dan Auschwitz als je het afzet tegen de relatief korte tijd dat dit kamp in gebruik is geweest.
En omdat het veeeeele malen kleiner was. Auschwitz was een half dorp vergeleken met het minikampje Treblinka. Dat waren een paar grote gaskamers en wat barakken, meer was het niet.
Dit, dus.
pi_106595299
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:56 schreef drug_tito het volgende:

[..]

Dat mag je gerust stellen. :Y 900k in 14 maanden.

Bij een 'productie' die 24/7 doorgaat (onwaarschijnlijk, maar goed):

Maar liefst 90 mensen per uur uit een trein laden, mannen en vrouwen/kinderen scheiden, uit laten kleden, 'vergassen' met een dieselmotor van een russische onderzeeër, in de buitenlucht compleet (!) verbranden en alle botten kapot slaan totdat er niets over is.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 01:54:12 #83
319591 drug_tito
pi_106792851
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Dat mag je gerust stellen. :Y 900k in 14 maanden.

Bij een 'productie' die 24/7 doorgaat (onwaarschijnlijk, maar goed):

Maar liefst 90 mensen per uur uit een trein laden, mannen en vrouwen/kinderen scheiden, uit laten kleden, 'vergassen' met een dieselmotor van een russische onderzeeër, in de buitenlucht compleet (!) verbranden en alle botten kapot slaan totdat er niets over is.
900.000 gedeeld door 14 = ongeveer 65.000 mensen per maand. Dat is iets meer dan 2000 per dag. Dat lijkt me niet onoverkomelijk. Een beetje goed functionerende Einsatzgruppe haalde 2000 gemakkelijk tussen de koffie en lunchpauze.
Ik zie aan jouw post dat je niet geloofd in de holocaust. Kun jij mij dan enige verklaring geven voor het deporteren van zieken, bejaarden, kinderen etc.... met treinen die veel beter voor het vervoer van wapens naar het front gebruikt hadden kunnen worden.
Niemand kan er ook omheen dat hele joodse families door Einsatzgruppen zijn afgeschoten, daar zijn foto's en films van. Duitse Wehrmachtsoldaten schreven erover in hun brieven. Waarom dan die twijfel over een voor de moordenaars veel gemakkelijker manier van doden ? Bij vergassen hoeven de laffe moordenaars hun slachtoffers in ieder geval niet in de ogen te kijken.
pi_106860999
quote:
Sonderkommando's

Internetbedrijf Netground heeft Micha Kat vriendelijk verzocht (audio) een andere hostingpartij te zoeken nadat Kat op Klokkenluideronline openlijk de oorlog had verklaard aan zijn advocaat Yehudi Moszkowicz, een jonge telg uit het beroemde advocatengeslacht.
http://barracudanls.blogspot.com/2012/01/sonderkommandos.html
pi_106864263
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 01:54 schreef drug_tito het volgende:
Ik zie aan jouw post dat je niet geloofd in de holocaust.
:X

Dat zijn jouw woorden. }:|
pi_106865058
quote:

Kun jij mij dan enige verklaring geven voor het deporteren van zieken, bejaarden, kinderen etc.... met treinen die veel beter voor het vervoer van wapens naar het front gebruikt hadden kunnen worden.
Zo'n trein moet toch ook weer terug als de wapens zijn afgeleverd?

quote:
Waarom dan die twijfel over een voor de moordenaars veel gemakkelijker manier van doden ?
Als je mbt de huidige tijd een 'gemakkelijker manier' aandraagt ben je al snel een complotter...
  maandag 16 januari 2012 @ 12:18:02 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106865849
quote:
Dat artikel is te leuk - en het onderwerp te genant - om niet in zijn geheel te posten:
quote:
Internetbedrijf Netground heeft Micha Kat vriendelijk verzocht (audio) een andere hostingpartij te zoeken nadat Kat op Klokkenluideronline openlijk de oorlog had verklaard aan zijn advocaat Yehudi Moszkowicz, een jonge telg uit het beroemde advocatengeslacht. Die was zo beledigd door wat Kat over hem op zijn site had gezet dat hij het webhostingbedrijf dreigde met een notice and take down-procedure. Dat werkte, want eind vorige week was de site ook daadwerkelijk enige tijd uit de lucht. Schijnt dat de jonge Yehudi ietwat heeft gelogen door te melden dat er een strafrechtelijk onderzoek tegen Kat liep bij het OM, terwijl hij alleen maar aangifte heeft gedaan. Hoe dan ook, Netground nam het besluit op 'eigen gronden'.

Zoals gebruikelijk liep de persoonlijke vete weer eens helemaal uit de hand. Zo was Yehudi - wiens kantoor voor Kat een claimzaak zou starten tegen de 'liegende rechter' Hans Westenberg en vervolgens afzag van verdere behandeling van het dossier - weer een ‘nazi’ en een ‘kankerjood' en was Vissers & Moszkowicz Advocaten vergelijkbaar met ‘Sonderkommando’s uit de WO2. Dat ze hadden meegeholpen Kat te ‘vergassen’ in overdrachtelijke zin door hem te beroven van zijn spaarzame middelen. Dit alles in kennelijke opdracht van de 'fascistische en bewezen corrupte en pedofiele rechters-mafia'. Oftewel: same old, same old.

Het probleem met Kat is dat hij steeds vaker (bij gebrek aan bronnen) zijn eigen sores tot nieuws maakt, niet in de laatste plaats tot meerdere eer en glorie van hemzelf. In een toelichting bij Klokkenluider Online verwees Kat subtiel naar Ghandi en zijn vermeende status als vluchteling in Bangkok. Wat overigens een regelrechte leugen is. Kat volgt gewoon zijn vriendin die in de reiswereld zit. 'We hebben tachtig luisteraars, dat is veel', kraaide Kat, suggererend dat je met een klein groepje mensen een heel land op zijn kop kan zetten.

Barracuda moest onmiddellijk weer denken aan de keer dat Kat had aangekondigd een volksopstand tegen de Nederlandse Bank te organiseren. Uiteindelijk stonden er zeven lulletjes rozewater op de stoep die zich geen enkele houding wisten te geven en alleen maar mochten toekijken hoe hun held nog niet eens door de draaideur kwam.
pi_106865934
quote:

[..]

Een beetje goed functionerende Einsatzgruppe haalde 2000 gemakkelijk tussen de koffie en lunchpauze.

Ik blijf dat - gezien de erbarmelijke omstandigheden daar en de periode waarin het zou zijn gebeurd - een bijzonder knappe prestatie vinden.

Misschien besef je je niet dat een lijk niet licht ontvlambaar is en dat je voor het compleet verbranden van een lijk best veel brandstof nodig hebt? Laat staan een dagelijkse berg van 2000 lijken. In de buitenlucht op wat verhoogde treinrails in koud en nat Polen, in de middle of nowhere, in oorlogstijd...

Dat de mensen die gedeporteerd werden niet in een 1e-klas treinstel naar Disneyland Parijs gingen wordt ook door vrijwel niemand ontkent, dus ook niet door mij.
  maandag 16 januari 2012 @ 12:31:26 #89
235357 TitusPullo
pi_106866167
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ik blijf dat - gezien de erbarmelijke omstandigheden daar en de periode waarin het zou zijn gebeurd - een bijzonder knappe prestatie vinden.

Misschien besef je je niet dat een lijk niet licht ontvlambaar is en dat je voor het compleet verbranden van een lijk best veel brandstof nodig hebt? Laat staan een dagelijkse berg van 2000 lijken. In de buitenlucht op wat verhoogde treinrails in koud en nat Polen, in de middle of nowhere, in oorlogstijd...

Dat de mensen die gedeporteerd werden niet in een 1e-klas treinstel naar Disneyland Parijs gingen wordt ook door vrijwel niemand ontkent, dus ook niet door mij.
Einsatzgruppen verbrandden hun slachtoffers niet, die begroeven ze. Vaak hadden de slachtoffers eerst zelf hun graf moeten graven. Daar gaat het nu juist om: een Einsatzgruppe was een doodseskadron, geen doodsfabriek. Als het een doodseskadron al lukte om zoveel mensen te vermoorden in korte tijd, dan is het bepaald waarschijnlijk dat het de eigenaar van een doodsfabriek ook gelukt is.
pi_106866330
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:31 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Einsatzgruppen verbrandden hun slachtoffers niet, die begroeven ze. Vaak hadden de slachtoffers eerst zelf hun graf moeten graven. Daar gaat het nu juist om: een Einsatzgruppe was een doodseskadron, geen doodsfabriek. Als het een doodseskadron al lukte om zoveel mensen te vermoorden in korte tijd, dan is het bepaald waarschijnlijk dat het de eigenaar van een doodsfabriek ook gelukt is.
Er is een klein subtiel verschil tussen 2000 mensen een kogel in het hoofd jagen en in een gat gooien, en 2000 mensen vergassen met een dieselmotor, begraven, later opgraven en verbranden totdat er alleen botten over zijn. En dan ook nog al die botton handmatig verpulveren.
pi_106866396
Ik kan mezelf maar moeilijk voorstellen dat er destijds zoveel mensen waren die meedogenloos waren en zonder wroeging kinderen, vrouwen en mannen op gruwelijke wijze systematisch vermoordden. Een hekel hebben aan een ras, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar honderden mensen, waaronder kleine kinderen afmaken, dat is haast niet voor te stellen.

Waar ik dus niet mee zeg dat het daarom dus niet gebeurd kan zijn ;)
  maandag 16 januari 2012 @ 12:57:32 #92
235357 TitusPullo
pi_106866912
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kan mezelf maar moeilijk voorstellen dat er destijds zoveel mensen waren die meedogenloos waren en zonder wroeging kinderen, vrouwen en mannen op gruwelijke wijze systematisch vermoordden. Een hekel hebben aan een ras, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar honderden mensen, waaronder kleine kinderen afmaken, dat is haast niet voor te stellen.

Dat is precies de reden dat het gemechaniseerd werd: zelfs de leden van de Einsatzgruppen konden het op den duur niet meer aan.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:03:20 #93
235357 TitusPullo
pi_106867065
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:37 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Er is een klein subtiel verschil tussen 2000 mensen een kogel in het hoofd jagen en in een gat gooien, en 2000 mensen vergassen met een dieselmotor, begraven, later opgraven en verbranden totdat er alleen botten over zijn. En dan ook nog al die botton handmatig verpulveren.
Valt dat verschil nog te kwantificeren, of is het daarvoor te subtiel?
pi_106867154
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:31 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Waar heb je het over? In het begin werden die begraven, ja. Maar toen de Nazi's erachter kwamen dat lijken in status van ontbinding gassen beginnen te produceren en ze allemaal naar boven kwamen hadden ze een probleem. Cremeren was de enige optie en dus werden er enorme crematiekuilen gegraven. Dat begraven was maar van zeer korte duur, wan het werkte voor geen meter.
Dit, dus.
pi_106867592
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Valt dat verschil nog te kwantificeren, of is het daarvoor te subtiel?

Wat denk je zelf?
  maandag 16 januari 2012 @ 13:39:43 #96
235357 TitusPullo
pi_106868122
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Waar heb je het over? In het begin werden die begraven, ja. Maar toen de Nazi's erachter kwamen dat lijken in status van ontbinding gassen beginnen te produceren en ze allemaal naar boven kwamen hadden ze een probleem. Cremeren was de enige optie en dus werden er enorme crematiekuilen gegraven. Dat begraven was maar van zeer korte duur, wan het werkte voor geen meter.
Ik had het inderdaad over het begin, over de wilde Holocaust. En ik wilde daarmee alleen het verschil met de industriele massamoord verduidelijken.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:40:00 #97
235357 TitusPullo
pi_106868129
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:20 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik denk dat jij een klier bent.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:43:02 #98
235357 TitusPullo
pi_106868205
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

Heb je dergelijke bedenkingen nu ook bij de massamoorden van de Bolsjewieken, bij de onderlinge slachtpartijen van Hindoes en Moslims, bij De gruwelen van de oorlog door Goya, bij de Dertigjarige Oorlog en bij de slavernij en de onderdrukking van de zwarte Amerikanen? Of komt je schattige knipoogje daar niet van pas?
pi_106868408
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:40 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik denk dat jij een klier bent.
Dat mag je denken. Ik vind het sneu van je dat je het verschil niet kan of wil zien...
pi_106868459
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:43 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Heb je dergelijke bedenkingen nu ook bij de massamoorden van de Bolsjewieken, bij de onderlinge slachtpartijen van Hindoes en Moslims, bij De gruwelen van de oorlog door Goya, bij de Dertigjarige Oorlog en bij de slavernij en de onderdrukking van de zwarte Amerikanen? Of komt je schattige knipoogje daar niet van pas?
Het jarenlang systematisch uitroeien van een volk op haast industriële wijze vind ik op de een of andere manier nog net even een stapje verder gaan. Vraag me niet waarom, want moorden is sowieso niet goed....
  maandag 16 januari 2012 @ 14:00:26 #101
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_106868693
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:39 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik had het inderdaad over het begin, over de wilde Holocaust. En ik wilde daarmee alleen het verschil met de industriele massamoord verduidelijken.
Einszatsgruppen opereerde tot het laatste moment.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')