Je hebt gelijk wat Auschwitz betreft, even wat cijfers verwisseld.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:38 schreef TitusPullo het volgende:
Er zijn in Auschwitz geen vier miljoen mensen vermoord. Waarschijnlijk waren het er anderhalf miljoen. Maar het was inderdaad een moordmachine, bedoeld om de massa-executies dragelijk te maken voor de beulen.
Het is de holocaust en niet de holohoax.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je mag en kan op fok geen weerwoord hebben dat is iets heel anders.
[..]
je beseft dat jouw basis op baarlijke, kwalijke en gevaarlijke nonsens berust. Op staat bedachte officiële geschiedschrijving geschiedvervalsing.
[..]
Diegene die de holohoax instant houden zijn de profiteurs.
[..]
Dat klopt. Meisjes verzinnen verhalen voor aandacht. En dat doen overleefende ook aan die gruwelijk tijd.
Het hoogst haalbare..quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is echt letterlijk niets onderzocht door officiële instanties. Alles zit in de doofpot en is letterlijk uit de neus verzonnen met hier en daar een 'verhaal toegevoegd' van overlevenden.
Zelfs de Nuremberg-rechtszaak was een schertsvertoning. Een klucht.
En omdat het veeeeele malen kleiner was. Auschwitz was een half dorp vergeleken met het minikampje Treblinka. Dat waren een paar grote gaskamers en wat barakken, meer was het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:56 schreef drug_tito het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat Auschwitz betreft, even wat cijfers verwisseld.
In verhouding was Treblinka een nog veel grotere moordmachine dan Auschwitz als je het afzet tegen de relatief korte tijd dat dit kamp in gebruik is geweest.
Dat mag je gerust stellen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:56 schreef drug_tito het volgende:
[..]
In verhouding was Treblinka een nog veel grotere moordmachine dan Auschwitz als je het afzet tegen de relatief korte tijd dat dit kamp in gebruik is geweest.
900.000 gedeeld door 14 = ongeveer 65.000 mensen per maand. Dat is iets meer dan 2000 per dag. Dat lijkt me niet onoverkomelijk. Een beetje goed functionerende Einsatzgruppe haalde 2000 gemakkelijk tussen de koffie en lunchpauze.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat mag je gerust stellen.900k in 14 maanden.
Bij een 'productie' die 24/7 doorgaat (onwaarschijnlijk, maar goed):
Maar liefst 90 mensen per uur uit een trein laden, mannen en vrouwen/kinderen scheiden, uit laten kleden, 'vergassen' met een dieselmotor van een russische onderzeeër, in de buitenlucht compleet (!) verbranden en alle botten kapot slaan totdat er niets over is.
http://barracudanls.blogspot.com/2012/01/sonderkommandos.htmlquote:Sonderkommando's
Internetbedrijf Netground heeft Micha Kat vriendelijk verzocht (audio) een andere hostingpartij te zoeken nadat Kat op Klokkenluideronline openlijk de oorlog had verklaard aan zijn advocaat Yehudi Moszkowicz, een jonge telg uit het beroemde advocatengeslacht.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:54 schreef drug_tito het volgende:
Ik zie aan jouw post dat je niet geloofd in de holocaust.
Zo'n trein moet toch ook weer terug als de wapens zijn afgeleverd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:54 schreef drug_tito het volgende:
Kun jij mij dan enige verklaring geven voor het deporteren van zieken, bejaarden, kinderen etc.... met treinen die veel beter voor het vervoer van wapens naar het front gebruikt hadden kunnen worden.
Als je mbt de huidige tijd een 'gemakkelijker manier' aandraagt ben je al snel een complotter...quote:Waarom dan die twijfel over een voor de moordenaars veel gemakkelijker manier van doden ?
Dat artikel is te leuk - en het onderwerp te genant - om niet in zijn geheel te posten:quote:Op maandag 16 januari 2012 08:53 schreef yyyentle het volgende:
http://barracudanls.blogspot.com/2012/01/sonderkommandos.html
quote:Internetbedrijf Netground heeft Micha Kat vriendelijk verzocht (audio) een andere hostingpartij te zoeken nadat Kat op Klokkenluideronline openlijk de oorlog had verklaard aan zijn advocaat Yehudi Moszkowicz, een jonge telg uit het beroemde advocatengeslacht. Die was zo beledigd door wat Kat over hem op zijn site had gezet dat hij het webhostingbedrijf dreigde met een notice and take down-procedure. Dat werkte, want eind vorige week was de site ook daadwerkelijk enige tijd uit de lucht. Schijnt dat de jonge Yehudi ietwat heeft gelogen door te melden dat er een strafrechtelijk onderzoek tegen Kat liep bij het OM, terwijl hij alleen maar aangifte heeft gedaan. Hoe dan ook, Netground nam het besluit op 'eigen gronden'.
Zoals gebruikelijk liep de persoonlijke vete weer eens helemaal uit de hand. Zo was Yehudi - wiens kantoor voor Kat een claimzaak zou starten tegen de 'liegende rechter' Hans Westenberg en vervolgens afzag van verdere behandeling van het dossier - weer een ‘nazi’ en een ‘kankerjood' en was Vissers & Moszkowicz Advocaten vergelijkbaar met ‘Sonderkommando’s uit de WO2. Dat ze hadden meegeholpen Kat te ‘vergassen’ in overdrachtelijke zin door hem te beroven van zijn spaarzame middelen. Dit alles in kennelijke opdracht van de 'fascistische en bewezen corrupte en pedofiele rechters-mafia'. Oftewel: same old, same old.
Het probleem met Kat is dat hij steeds vaker (bij gebrek aan bronnen) zijn eigen sores tot nieuws maakt, niet in de laatste plaats tot meerdere eer en glorie van hemzelf. In een toelichting bij Klokkenluider Online verwees Kat subtiel naar Ghandi en zijn vermeende status als vluchteling in Bangkok. Wat overigens een regelrechte leugen is. Kat volgt gewoon zijn vriendin die in de reiswereld zit. 'We hebben tachtig luisteraars, dat is veel', kraaide Kat, suggererend dat je met een klein groepje mensen een heel land op zijn kop kan zetten.
Barracuda moest onmiddellijk weer denken aan de keer dat Kat had aangekondigd een volksopstand tegen de Nederlandse Bank te organiseren. Uiteindelijk stonden er zeven lulletjes rozewater op de stoep die zich geen enkele houding wisten te geven en alleen maar mochten toekijken hoe hun held nog niet eens door de draaideur kwam.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:54 schreef drug_tito het volgende:
[..]
Een beetje goed functionerende Einsatzgruppe haalde 2000 gemakkelijk tussen de koffie en lunchpauze.
Einsatzgruppen verbrandden hun slachtoffers niet, die begroeven ze. Vaak hadden de slachtoffers eerst zelf hun graf moeten graven. Daar gaat het nu juist om: een Einsatzgruppe was een doodseskadron, geen doodsfabriek. Als het een doodseskadron al lukte om zoveel mensen te vermoorden in korte tijd, dan is het bepaald waarschijnlijk dat het de eigenaar van een doodsfabriek ook gelukt is.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik blijf dat - gezien de erbarmelijke omstandigheden daar en de periode waarin het zou zijn gebeurd - een bijzonder knappe prestatie vinden.
Misschien besef je je niet dat een lijk niet licht ontvlambaar is en dat je voor het compleet verbranden van een lijk best veel brandstof nodig hebt? Laat staan een dagelijkse berg van 2000 lijken. In de buitenlucht op wat verhoogde treinrails in koud en nat Polen, in de middle of nowhere, in oorlogstijd...
Dat de mensen die gedeporteerd werden niet in een 1e-klas treinstel naar Disneyland Parijs gingen wordt ook door vrijwel niemand ontkent, dus ook niet door mij.
Er is een klein subtiel verschil tussen 2000 mensen een kogel in het hoofd jagen en in een gat gooien, en 2000 mensen vergassen met een dieselmotor, begraven, later opgraven en verbranden totdat er alleen botten over zijn. En dan ook nog al die botton handmatig verpulveren.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Einsatzgruppen verbrandden hun slachtoffers niet, die begroeven ze. Vaak hadden de slachtoffers eerst zelf hun graf moeten graven. Daar gaat het nu juist om: een Einsatzgruppe was een doodseskadron, geen doodsfabriek. Als het een doodseskadron al lukte om zoveel mensen te vermoorden in korte tijd, dan is het bepaald waarschijnlijk dat het de eigenaar van een doodsfabriek ook gelukt is.
Dat is precies de reden dat het gemechaniseerd werd: zelfs de leden van de Einsatzgruppen konden het op den duur niet meer aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kan mezelf maar moeilijk voorstellen dat er destijds zoveel mensen waren die meedogenloos waren en zonder wroeging kinderen, vrouwen en mannen op gruwelijke wijze systematisch vermoordden. Een hekel hebben aan een ras, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar honderden mensen, waaronder kleine kinderen afmaken, dat is haast niet voor te stellen.
Waar ik dus niet mee zeg dat het daarom dus niet gebeurd kan zijn
Valt dat verschil nog te kwantificeren, of is het daarvoor te subtiel?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er is een klein subtiel verschil tussen 2000 mensen een kogel in het hoofd jagen en in een gat gooien, en 2000 mensen vergassen met een dieselmotor, begraven, later opgraven en verbranden totdat er alleen botten over zijn. En dan ook nog al die botton handmatig verpulveren.
Waar heb je het over? In het begin werden die begraven, ja. Maar toen de Nazi's erachter kwamen dat lijken in status van ontbinding gassen beginnen te produceren en ze allemaal naar boven kwamen hadden ze een probleem. Cremeren was de enige optie en dus werden er enorme crematiekuilen gegraven. Dat begraven was maar van zeer korte duur, wan het werkte voor geen meter.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Einsatzgruppen verbrandden hun slachtoffers niet, die begroeven ze. Vaak hadden de slachtoffers eerst zelf hun graf moeten graven. Daar gaat het nu juist om: een Einsatzgruppe was een doodseskadron, geen doodsfabriek. Als het een doodseskadron al lukte om zoveel mensen te vermoorden in korte tijd, dan is het bepaald waarschijnlijk dat het de eigenaar van een doodsfabriek ook gelukt is.
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Valt dat verschil nog te kwantificeren, of is het daarvoor te subtiel?
Ik had het inderdaad over het begin, over de wilde Holocaust. En ik wilde daarmee alleen het verschil met de industriele massamoord verduidelijken.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar heb je het over? In het begin werden die begraven, ja. Maar toen de Nazi's erachter kwamen dat lijken in status van ontbinding gassen beginnen te produceren en ze allemaal naar boven kwamen hadden ze een probleem. Cremeren was de enige optie en dus werden er enorme crematiekuilen gegraven. Dat begraven was maar van zeer korte duur, wan het werkte voor geen meter.
Ik denk dat jij een klier bent.quote:
Heb je dergelijke bedenkingen nu ook bij de massamoorden van de Bolsjewieken, bij de onderlinge slachtpartijen van Hindoes en Moslims, bij De gruwelen van de oorlog door Goya, bij de Dertigjarige Oorlog en bij de slavernij en de onderdrukking van de zwarte Amerikanen? Of komt je schattige knipoogje daar niet van pas?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kan mezelf maar moeilijk voorstellen dat er destijds zoveel mensen waren die meedogenloos waren en zonder wroeging kinderen, vrouwen en mannen op gruwelijke wijze systematisch vermoordden. Een hekel hebben aan een ras, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar honderden mensen, waaronder kleine kinderen afmaken, dat is haast niet voor te stellen.
Waar ik dus niet mee zeg dat het daarom dus niet gebeurd kan zijn
Dat mag je denken. Ik vind het sneu van je dat je het verschil niet kan of wil zien...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een klier bent.
Het jarenlang systematisch uitroeien van een volk op haast industriële wijze vind ik op de een of andere manier nog net even een stapje verder gaan. Vraag me niet waarom, want moorden is sowieso niet goed....quote:Op maandag 16 januari 2012 13:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heb je dergelijke bedenkingen nu ook bij de massamoorden van de Bolsjewieken, bij de onderlinge slachtpartijen van Hindoes en Moslims, bij De gruwelen van de oorlog door Goya, bij de Dertigjarige Oorlog en bij de slavernij en de onderdrukking van de zwarte Amerikanen? Of komt je schattige knipoogje daar niet van pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |