volgens mij hebben we dat juist niet gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij jou is het ook nog niet zo lang geleden dat je CL de hand hebt geschud.
m'n hartquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:44 schreef Tegan het volgende:
Ze heeft iets anders geschud met haar hand.
die snap ik niet, leg uitquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:44 schreef Tegan het volgende:
Ze heeft iets anders geschud met haar hand.
quote:
Hoi medeslaaf van het systeemquote:
Check!quote:
Maar in Afrika hebben ze geen eten (en regen).quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:50 schreef Q. het volgende:
Zeiknat geregend, water over mn werklaptop gegooid, de dag begint goed!
Ik ben anders in Afrika behoorlijk nat geregend. En er waren genoeg zebu's. Voor mij dan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar in Afrika hebben ze geen eten (en regen).
Als je wat vindt, laat het me weten. Ik kan ook wel wat gebruiken. Wilde vanmiddag thuis gaan werken maar er heeft natuurlijk weer iemand om 16:00 een overleg geplanned. Grmblz.quote:
Wat een toffe 'vrind'quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je wat vindt, laat het me weten. Ik kan ook wel wat gebruiken. Wilde vanmiddag thuis gaan werken maar er heeft natuurlijk weer iemand om 16:00 een overleg geplanned. Grmblz.
Die gast is dan ook niet slim om elk jaar een kind aan te gevenquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:58 schreef Q. het volgende:
Nepvader leefde van kinderbijslag.
Griekenland.
Zijn laatst toch nog mensen voor opgepakt die daar enorm mee gefraudeerd hadden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gast is dan ook niet slim om elk jaar een kind aan te gevenDat gaat opvallen. hat het bij acht gelaten en hij was al binnen.
Ik vraag me af hoeveel mensen dit in Nederland doen, nu is het een Griek, maar die gasten hier kunnen er ook wat van om de boel te neppen
Toffe lui, vrijdag om 16.00u een overleg plannenquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je wat vindt, laat het me weten. Ik kan ook wel wat gebruiken. Wilde vanmiddag thuis gaan werken maar er heeft natuurlijk weer iemand om 16:00 een overleg geplanned. Grmblz.
Gewoon binnenlopen m et een kratje bier "Ja, 16.00u bijeenkomst. Ik dacht dat het de vrijdagmiddagborrel was!!".quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:
quote:
Halloquote:
Dat is gewoon werktijd hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Toffe lui, vrijdag om 16.00u een overleg plannen.
De combi is af te raden. Maarehm, wat let je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:56 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in sterke drank. Of pijnstillers. Als het maar verlicht. Combi lijkt me weer minder geschikt.
Niets aanwezig in dit pand.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De combi is af te raden. Maarehm, wat let je?
Verschillend. Dat maakt het ook wel tof.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:56 schreef Kuukske het volgende:
Oh! Dan is vrijdag niet rustig nee.
Restaurant of achter de bar ofzo?
Flutpand.quote:
Ik denk dat een paracetamolletje niet gaat helpenquote:
ook geen bevestigingquote:
Kruidenthee en pijnstillers?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:56 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in sterke drank. Of pijnstillers. Als het maar verlicht. Combi lijkt me weer minder geschikt.
In mijn geval wel goedkoper: na een glas alcohol ben ik al outquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Kruidenthee en pijnstillers?
Alcohol is bad hmmkay.
Gewoon bij de AH bijv. wat Kamillethee halenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn geval wel goedkoper: na een glas alcohol ben ik al out
Hai beeb!quote:
Soort van, ben onderweg naar huis vanuit Amsterdam.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:24 schreef Pheno het volgende:
ibuprufen 600mg-tablet. BAM, eens kijken of ik nu nog wat voel
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort van, ben onderweg naar huis vanuit Amsterdam.
Owja, dat is een twijfelgevalletje idd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort van, ben onderweg naar huis vanuit Amsterdam.
Opzich wel leuk. Alleen kun je deze tekst niet meer gebruiken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:45 schreef Tegan het volgende:
*snap*
Zoiets? *kan echt niet creatief schrijven*
Inmiddels al wel in Den Haag.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Owja, dat is een twijfelgevalletje idd.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:45 schreef Tegan het volgende:
*weg*
Zoiets? *kan echt niet creatief schrijven*
Gequote voor het nageslacht.quote:
Absoluut! Vanaaf wordt zeker een relaxkledingavond!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bijna thuis. Altijd een heerlijk gevoel.
Hmm, waar zal ik eens om vragen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef JDude het volgende:
Dan heeft KT met zijn quote mooi chantagemateriaal in handen.
Jij bent niet zo gemeen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm, waar zal ik eens om vragen? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Vanaaf wordt zeker een relaxkledingavond!
Ik wou zo'n car-blowjob voorstellen, maar ik bedacht me dat je dan waarschijnlijk gewoon een ander gedicht zou schrijven.quote:
Geen T. hier dus vanavond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:56 schreef Tegan het volgende:
[..]. Goed vooruitzicht
.
Ik heb twee feesten, maar hopelijk wel op tijd weer thuis.
Blowjobs geef ik niet zomaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wou zo'n car-blowjob voorstellen, maar ik bedacht me dat je dan waarschijnlijk gewoon een ander gedicht zou schrijven.
T-papquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:04 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn rijst te lang gekookt en nu is het pap.
Doe dat voortaan als ik ook vrij ben, kan ik tenminste meegenieten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]. Gister was al relax-weinig-kleren-dag.
Nu, dus ik wil je hier en nakende.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |