Moonwalkquote:Op donderdag 15 december 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Met wie nog meer dan?
Alleen met Moonwalk, dan ben ik toch monogaam?quote:
Niks voor mij kerel. Ik zou gek worden denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Maar je hebt toch een open huwelijk Kaneel?
Oh ik dacht dat je iemand anders noemdequote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen met Moonwalk, dan ben ik toch monogaam?
[..]
Niks voor mij kerel. Ik zou gek worden denk ik.
Bigamie zou mij wel wat lijken en man en een vrouwquote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen met Moonwalk, dan ben ik toch monogaam?
[..]
Niks voor mij kerel. Ik zou gek worden denk ik.
Leuk voor de vrouw zegquote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bigamie zou mij wel wat lijken en man en een vrouw
Ja. Maarja ook weer niet zomaar iemand. Hij hoeft echt totaal niet helemaal perfect te zijn maar het gevoel moet er wel zijn. Dat is niet uit te drukken in dingen als...witte-paard dingen zoals goeie baan, leven op orde, dikke auto, goed in touch met z'n gevoelens (??? waar hebben mensen het eigenlijk over als ze het over witte paarden hebben?)quote:Op donderdag 15 december 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal
Maar je wil dus gewoon niet weer een flapdrol dus
Dat is wel een probleem ja, je stelt in ieder geval geen hoge eisen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Maarja ook weer niet zomaar iemand. Hij hoeft echt totaal niet helemaal perfect te zijn maar het gevoel moet er wel zijn. Dat is niet uit te drukken in dingen als...witte-paard dingen zoals goeie baan, leven op orde, dikke auto, goed in touch met z'n gevoelens (??? waar hebben mensen het eigenlijk over als ze het over witte paarden hebben?)
En das dus wel lastig, dat gevoel voor iemand krijgen. Gebeurt niet zomaar.
Zij mag ook met hem rotzooienquote:
Witte paard.. sinterklaasquote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Maarja ook weer niet zomaar iemand. Hij hoeft echt totaal niet helemaal perfect te zijn maar het gevoel moet er wel zijn. Dat is niet uit te drukken in dingen als...witte-paard dingen zoals goeie baan, leven op orde, dikke auto, goed in touch met z'n gevoelens (??? waar hebben mensen het eigenlijk over als ze het over witte paarden hebben?)
Goed, je vind je eisen niet te hoog. Wat zou je van ons willen? Tips?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iemand anders noemde
Sorry
Ik snap de aantrekking, maar ik zou mijn vrouw niet kunnen delen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bigamie zou mij wel wat lijken en man en een vrouw
Het blijft natuurlijk erger als je zelf dat gevoel wel hebt maar de ander niet...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen sprake vanquote:
Idem met mijn ex, dit begint eng te wordenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen sprake van![]()
Overigens is dat verhaal inmiddels 2 jaar geleden en heeft ze zichzelf weer lekker op het spoor tegenwoordig. Spreek 'r nog met enige regelmaat
mmm geen idee nog nooit over nagedacht eigenlijk op die manierquote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Kaneelstokje gaat niet vreemd. Nu niet, nooit niet.
[..]
Ik snap de aantrekking, maar ik zou mijn vrouw niet kunnen delen.
Je komt er toch echt zelf meequote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
De 'klik'...
Als ik dat nog 1 keer hoor, kots ik mn ingewanden eruit
Maak ik niet zo vaak mee...jij wel?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk erger als je zelf dat gevoel wel hebt maar de ander niet...
Ja, ik moest er even aan denken. Collega van me is op flitsdate geweest en had het daar vandaag een keer of 10 over.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je komt er toch echt zelf mee
Een prins op een blauwe Batavus, zou dat ook kunnen?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi ik ben Tijn en ik ben de prins met de witte Polo
Al die Disney prinsen zijn homo.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen prins, als iemand een prins wil gaat ze maar met haar kut spelen terwijl ze kijkt naar Disney films.
Drie keer in mijn leven, dus. Ook niet al te veel, gelukkigquote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maak ik niet zo vaak mee...jij wel?
Nee man.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Al die Disney prinsen zijn homo.
Zou jij het meettopic willen aanpassen van de radio (De OP)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zou jij het meettopic willen aanpassen van de radio (De OP)Al gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het voor jou werkt, moet je het natuurlijk doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm geen idee nog nooit over nagedacht eigenlijk op die manier
Ik ben een jedi jwzquote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen prins, als iemand een prins wil gaat ze maar met haar kut spelen terwijl ze kijkt naar Disney films.
Yeap.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Inclusief Kaneelstokje? (En DV.. en Drommeldaris)
quote:
die is vet, maar die van Cool guys don't look at explosions is vetterquote:Op donderdag 15 december 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, VH.
Zolang ik eerst mag, anders zit ik in een grot zonder diepte te wroeten.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Praten over alles behalve radio.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
Wat doen jullie in dat radio topic?
Ik vind vooral Captain Jack Sparrow leuk.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
die is vet, maar die van Cool guys don't look at explosions is vetter
Er zijn 5 gaten waar je hem in kunt steken. Ik zie geen probleem.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zolang ik eerst mag, anders zit ik in een grot zonder diepte te wroeten.
is volgens mij de 1e en enige keer dat ik Lady Gaga geyl vindtquote:Op donderdag 15 december 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet per se de intentie maar als je tips hebt is het welkom hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, je vind je eisen niet te hoog. Wat zou je van ons willen? Tips?
Hahha. Nee, hier helemaal niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
[..]
is volgens mij de 1e en enige keer dat ik Lady Gaga geyl vindt
Op alle leuke kleine vrouwtjes.quote:
hier juistquote:Op donderdag 15 december 2011 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahha. Nee, hier helemaal niet.
Hai, ik ben lelijk maar voldoe aan je eisenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Op alle leuke kleine vrouwtjes.
1.56-1.64. Donkerhaar? Melden bij Wauw
Ik heb net wat toegevoegd, helpt dat?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai, ik ben lelijk maar voldoe aan je eisen
Nouja zegquote:Op donderdag 15 december 2011 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai, ik ben lelijk maar voldoe aan je eisen
Ik ben mager man.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb net wat toegevoegd, helpt dat?
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zolang ik eerst mag, anders zit ik in een grot zonder diepte te wroeten.
Ben je gegeneerd? Loka is niet zo blij met haar uiterlijk dat is haar trademark hier een beetje...quote:
Nooit last van gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 22:44 schreef VladPoetin het volgende:
kleine vrouwtjes hebben hun gebreken in bed schijnt
Kan ik nu niet denk ik, ik heb geen zin enzo.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Goede zaak. Foto's zeg ik.
Lelijk bepaal ik zelf wel.
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik iets verkeerd gezegd?
Dat je zegt dat de TT over mij gaat?
Schijtert.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik nu niet denk ik, ik heb geen zin enzo.
Zoek maar pics of wacht tot ik nuchter benquote:Op donderdag 15 december 2011 22:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Schijtert.
Nou ja weltrusten
Gute Nacht!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Schijtert.
Nou ja weltrusten
Wat dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:44 schreef VladPoetin het volgende:
kleine vrouwtjes hebben hun gebreken in bed schijnt
Okequote:Op donderdag 15 december 2011 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben je gegeneerd? Loka is niet zo blij met haar uiterlijk dat is haar trademark hier een beetje...
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoek Ik stuur maar pics !of wacht tot ik nuchter ben
Leuk dat je en publique toegeeft dat je er geen fuck van kan.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:47 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
je kan bepaalde standjes niet doen
Welke niet dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:47 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
je kan bepaalde standjes niet doen
Ik gebruik je toch de hele tijd voor de TT?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds gebruikt voor een titel ofzo.
Er is helemaal niks mis met kleine vrouwen. Meestal zijn ze heel schattig en knuffelbaar.quote:
Nee natuurlijk niet. Ik bedoelde die sad smiley omdat ik het zonde vind dat je jezelf lelijk vindtquote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit dat ik lelijk ben?
Maar nu voelde ik me afwezig toen de TT gemaakt werd, het is naar. En achterom ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik je toch de hele tijd voor de TT?
Ik zei niet dat het me boeide. Tevens ben ik lelijk, ik vind dat niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik bedoelde die sad smiley omdat ik het zonde vind dat je jezelf lelijk vindt![]()
Ga slapen, niks mis mee.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Serieus, uitslapen tot 4 uur en nu al weer bijna instorten.
Maar ze is niet lelijk. En als ze lacht, ziet ze er zelfs heel schattig uit.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik bedoelde die sad smiley omdat ik het zonde vind dat je jezelf lelijk vindt![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Leuk dat je en publique toegeeft dat je er geen fuck van kan.
Arwen van lord of the rings is wel super heet trouwens.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het me boeide. Tevens ben ik lelijk, ik vind dat niet.
Ik had net niet moeten lachen misschien.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze is niet lelijk. En als ze lacht, ziet ze er zelfs heel schattig uit.
Vind ik ook. Aragorn ook, ze zijn een hot couple enzo.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Arwen van lord of the rings is wel super heet trouwens.
Jawel, lachen is altijd goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had net niet moeten lachen misschien.
Ik prefereer Aragorn. Arwen heb ik helemaal niks mee.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik ook. Aragorn ook, ze zijn een hot couple enzo.
Mannen doen dat met hun fallus.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef Sinosappel het volgende:
Op paspoorten e.d. verzin ik er altijd 5 cm bij..
Niet zo generaliseren.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen doen dat met hun fallus.
Wist niet dat ze dat vroegen voor paspoorten e.d.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgende brutale vraag dan: hoe lang ben je dan werkelijk? Zonder verzinsels?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef Sinosappel het volgende:
Op paspoorten e.d. verzin ik er altijd 5 cm bij..
Nee hoor, ik weet niet eens hoe groot dat ding dus ik kan er niet eens over liegen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer aragorn look willen hebben... Moet lukken over een jaartje of 10.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik ook. Aragorn ook, ze zijn een hot couple enzo.
1.64mquote:Op donderdag 15 december 2011 22:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgende brutale vraag dan: hoe lang ben je dan werkelijk? Zonder verzinsels?
Daarom meet ik niet.quote:
Ik kom zo veel vrouwen tegen die boven me uit torenen, dat het altijd leuk blijft om te horen dat iemand dat eens niet doet...en ja, dan is dat maar brutaalquote:
Ga eens aan de slag dan!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
Jawel, ik moet nog beginnen aan mijn opdracht. Maar ik ben lui.
Mensen schatten mij wel altijd een stuk langer om 1 of andere reden.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook een klein opdondertje dus
Een SR meet. Waar we eigenlijk niet naar SR gaan maar goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
EIgenlijk moet er een meet meet komen.
vind ik zielig voor jullie daarom kom ik nietquote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap nu pas wat je bedoelt.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
SR?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Een SR meet. Waar we eigenlijk niet naar SR gaan maar goed.
Is zielig voor mij, dus ik kom niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:57 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
vind ik zielig voor jullie daarom kom ik niet
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap nu pas wat je bedoelt.
Ik doe sowieso niet mee.
heb je weer thee gedronken ja?quote:
Die 3FM invasie.quote:
Kwart voor 6 zouden we afspreken he? Ik whatsapp je wel waar ik ga staan, ergens wat je makkelijk herkent.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ga eens aan de slag dan!Je moet wel op tijd klaar zijn hoor
Wij moeten de details voor morgen nog even afspreken he? Ik ken Rotterdam CS niet goed en weet eigenlijk alleen hoe laat we de trein vanaf daar moeten nemen. Laat jij me straks of morgenochtend nog even wat weten?
bij de verbouwingquote:Op donderdag 15 december 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kwart voor 6 zouden we afspreken he? Ik whatsapp je wel waar ik ga staan, ergens wat je makkelijk herkent.
We moeten 17:52 de trein hebben, dus als ik je snel genoeg gevonden krijg is dat perfectquote:Op donderdag 15 december 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kwart voor 6 zouden we afspreken he? Ik whatsapp je wel waar ik ga staan, ergens wat je makkelijk herkent.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even douchen in onze nieuwe douche.
Heb je nu toch ook wel een toilet?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even douchen in onze nieuwe douche.
Geile paringsdansquote:
Dikke reet vooral.quote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb hoofdpijn als een malle. Alsof ik geswaffeld ben door loefje.
Ik duik het bed in.
Tot morgen!
Slaap lekker, Kaneelquote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb hoofdpijn als een malle. Alsof ik geswaffeld ben door loefje.
Ik duik het bed in.
Tot morgen!
Pics?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
En wat is die fascinatie met mijn leuter toch?
You gay?quote:
Nu nog een keer een topic voor kleine mannen, en ik zit goedquote:Op donderdag 15 december 2011 23:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wat leuk! Een topic speciaal voor mij!
Oh, ik zorg wel dat ik er al iets voor kwart voor ben dan, zodat we zeker op tijd zijn. Komt wel goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
We moeten 17:52 de trein hebben, dus als ik je snel genoeg gevonden krijg is dat perfect
Ja. En zo'n lekkere regendouche.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heb je nu toch ook wel een toilet?
Mooiquote:Op donderdag 15 december 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik zorg wel dat ik er al iets voor kwart voor ben dan, zodat we zeker op tijd zijn. Komt wel goed.
Tot morgen, slaaplekker!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
MooiTot morgen dan maar, app maar als je ergens staat
![]()
Ben redelijk nerveus, maar heb er wel veel zin in. Tot morgen!
Ik ga richting bed nu, welterusten jongens
Gefeliciteerd man. Balen dat het vroeger is dat je verliefd op haar was.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
Het meisje waar ik vroeger verliefd op was is weer single.
Go for itquote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
Van meisjes waar ik vroeger verliefd op was wil ik dat helemaal niet wetenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man. Balen dat het vroeger is dat je verliefd op haar was.
Het is niks hoor, die verliefdheid is om een reden over gegaan.quote:
Jong liefdesverdrietquote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Het is niks hoor, die verliefdheid is om een reden over gegaan.
Heb nog nooit zo'n zelf ingenomen wijf gezien als zij.
Prijs je gelukkig.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, ik ben onbekend met liefdesverdriet.
Geen verdriet, mijn hart is een maand geleden pas voor het eerst gebroken.quote:
Prijs jezelf gelukkig. Doet pijnquote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, ik ben onbekend met liefdesverdriet.
Klote!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen verdriet, mijn hart is een maand geleden pas voor het eerst gebroken.
Dat doe ik ook, ik hoop dat mijn liefde me nog lang geen verdriet gaat opleverenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Doet pijn
Ik help het je hopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, ik hoop dat mijn liefde me nog lang geen verdriet gaat opleveren
Ach 4 dagen zwelgen in zelfmedelijden, proberen te stoken tussen haar en de jongen die ze wel leuk vindt, jankend in slaap vallen in een bus en je bent weer de oude in mijn geval.quote:
Hoe voelt het nu om met haar om te gaan enzo dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach 4 dagen zwelgen in zelfmedelijden, proberen te stoken tussen haar en de jongen die ze wel leuk vindt, jankend in slaap vallen in een bus en je bent weer de oude in mijn geval.
Zet je het geluid ook af als je een serie kijkt en de muziek sluit niet aan op je mood?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:08 schreef Mystikvm het volgende:
Geklikt, maar ik vermoedde al dat het ver buiten mijn huidige mood zou liggen
Ik kijk series alleen als ze in mijn mood liggenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zet je het geluid ook af als je een serie kijkt en de muziek sluit niet aan op je mood?
Speciaal voor jou dan, misschien meer jouw moodquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kijk series alleen als ze in mijn mood liggen
Getting there! Thanks!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan, misschien meer jouw mood
Zo'n vet nummer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij moet het nummer wel herkennen
Fijne avond gehad?
Hahaha, nee. Ik ben gewoon vrolijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoedenHet meisje-meisje?
Er is eigenlijk niet zoveel veranderd. Nu is ze gewoon weer Fayetje, mijn beste vriendin.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe voelt het nu om met haar om te gaan enzo dan?
Wat knuffelen al niet met je mood kan doen. Vanmiddag wilde je nog bureau stoelen naar je collega's gooienquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niet zoveel veranderd. Nu is ze gewoon weer Fayetje, mijn beste vriendin.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat knuffelen al niet met je mood kan doen. Vanmiddag wilde je nog bureau stoelen naar je collega's gooien
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo'n vet nummer.![]()
![]()
Was erg leuk.
geilquote:
Kudo's voor je voorspellende gaven.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik had het al wel meteen voorspeld volgens mij.
Kijk! Dat is het betere werkquote:
Weer met je neus in de kruiden gezeten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook wel vrolijk, maar intens loom en lui.
Ben je vervelend als je gezopen hebt dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:23 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens, is het maar goed dat ik nog niet op een stapmeet geweest ben
Enorm goed, wel moe.quote:
Neequote:Op vrijdag 16 december 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je vervelend als je gezopen hebt dan?
Sommige mensen hebben me op de cam gezien, het zag er niet uit volgens mijquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weer met je neus in de kruiden gezeten?
Oh zo ben ik ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee
Maar dan ga ik mensen brohuggen en op hun rug springen enzo
Dat is nog niets johquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee
Maar dan ga ik mensen brohuggen en op hun rug springen enzo
Zo eensquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:25 schreef stefanhaan het volgende:
Introkamp dit jaar was echt masterlijk, ik was de hele tijd aant kloten met zo'n buitenlandse student bij ons. Echt een chille dude
Elke keer als we elkaar zagen gewoon brohug
Meesterlijk die intro kampen
Dat is ook nog niet allesquote:
Je spacte wel hard.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben me op de cam gezien, het zag er niet uit volgens mij
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben me op de cam gezien, het zag er niet uit volgens mij
en dat alleen van een kopje theequote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Zulke vette muziek die in Sons of Anarchy wordt gebruikt.
Je had het eens moeten proeven, je werkt het niet naar binnen omdat het lekker smaaktquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en dat alleen van een kopje thee
Waarom drink je het dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je had het eens moeten proeven, je werkt het niet naar binnen omdat het lekker smaakt
Ik ga het morgen meteen in huis halen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en dat alleen van een kopje thee
Nja ik vind dingen die mensen vies vinden vaak wel lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je had het eens moeten proeven, je werkt het niet naar binnen omdat het lekker smaakt
QFT.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het leuk is om high te zijn
Wat voor thee?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het leuk is om high te zijn
Oke, succes met opdrinken danquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja ik vind dingen die mensen vies vinden vaak wel lekker.
Bij onze school zit een chinese toko, en elke dinsdag op gamelab dag dan halen een paar groepsleden bij mij van die vage ranzige chinese drankjes daar. En deze dinsdag hadden we een gras drankje, mango, en nog iets. En die gras vond iedereen nasty maar ik vond hem wel baas
De beste drugs (behalve wiet) zijn viessss.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
Liever fatsoenlijke drugs dan een smerig kopje thee
Goed genoeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind deze toch niet zo geweldig
Nooit van gehoord, maar het heeft iets hallucinogeens?quote:
bakske koffie jonge!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:31 schreef Capstan het volgende:
Ik heb ook thee nodig om goed wakker te worden, maar dat is gewoon Engelse melange
Gewoon smartshop. Dan weet je zeker dat je de Amerikaanse variant hebt, die is niet giftig. Wel een te hoge dosis nemen anders voel je nietsquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar het heeft iets hallucinogeens?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kalmoes
Waar koop je dat?
Ja maar, ja maar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga maar vast van dit nummer houden voor je nieuwe verslaving
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga maar vast van dit nummer houden voor je nieuwe verslaving
ga deze luisteren danquote:
Wat voor effect heeft het en wat is een hoge dosis?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon smartshop. Dan weet je zeker dat je de Amerikaanse variant hebt, die is niet giftig. Wel een te hoge dosis nemen anders voel je niets
quote:
Op het pakje staat 20 gram op een halve liter water koken maar het dubbele moet je er wel in doen om je er echt lekker bij te voelenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat voor effect heeft het en wat is een hoge dosis?
Maar die slik je zo weg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De beste drugs (behalve wiet) zijn viessss.
Eerste keer?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op het pakje staat 20 gram op een halve liter water koken maar het dubbele moet je er wel in doen om je er echt lekker bij te voelen
Ik voelde me zwaar in mijn hoofd en licht in mijn ledematen, en als ik mijn ogen dichtdeed zag ik allemaal dingen kronkelen enzo. En ik had enorme lachbuien.
Maar een heel effectieve drug is het waarschijnlijk niet. Wel het proberen waard als je nog niet zoveel ervaring hebt met zwaardere drugs, zoals ik.
Ik loste paracetamol vroeger altijd op in thee. Met wat honing of suiker. Dan proefde je dat niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar die slik je zo weg.
Net zoiets als mensen die paracetamol in water oplossen. Dan krijg ik het echt niet naar binnen.
Wat een geekquote:
Dat welquote:
haten is verlatenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat welMaar ik ben ook een geek. Dus niet haten
Waarschijnlijk wel. Maar dit vond ik veilig genoeg om in mijn eentje te doen omdat het totaal niet heftig is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste keer?
Een truffeltje lijkt me dan handiger.
Ik kauw op paracetamol.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar die slik je zo weg.
Net zoiets als mensen die paracetamol in water oplossen. Dan krijg ik het echt niet naar binnen.
Mijn zusje belde tijdens een paddotrip (die ik alleen deed). "Zus, leuk dat je belt, maar ik bel je morgen terug. Ben lekker aan het trippen."quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar dit vond ik veilig genoeg om in mijn eentje te doen omdat het totaal niet heftig is.
Ik ben wel degene die apps en games maakt voor jouw smartphone jaquote:
Ik heb nooit truffels gedaan, weet ook nog niet of ik dat wel wil.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kauw op paracetamol.![]()
![]()
truffels moet je juist kauwen, die niet wegslikken, dan heeft het nauwelijks effect.
Dan reageerde je nog best helderquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn zusje belde tijdens een paddotrip (die ik alleen deed). "Zus, leuk dat je belt, maar ik bel je morgen terug. Ben lekker aan het trippen."
Koffie kauw ik altijd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
Kauwen is altijd beter, dan lossen er stoffen direct in je mond al op en worden al direct opgenomen. Bij wat dan ook.
Zou ik niet moeten wagen bij mijn zusjequote:Op vrijdag 16 december 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn zusje belde tijdens een paddotrip (die ik alleen deed). "Zus, leuk dat je belt, maar ik bel je morgen terug. Ben lekker aan het trippen."
Ik was ervaren, het was geen grote dosis en zusje had het ook al een "paar" keer gedaan (1 keer samen, was geniaal).quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan reageerde je nog best helder
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was ervaren, het was geen grote dosis en zusje had het ook al een "paar" keer gedaan (1 keer samen, was geniaal).
Die is 15?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou ik niet moeten wagen bij mijn zusje
ik vind je niet meer zo liefquote:
Je mag ermee stoppen. Ik heb alles al wat ik nodig vind. Zoek nu maar een nuttig baantjequote:Op vrijdag 16 december 2011 00:38 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben wel degene die apps en games maakt voor jouw smartphone ja![]()
Lijkt me wel echt grappig om met familie te spacenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was ervaren, het was geen grote dosis en zusje had het ook al een "paar" keer gedaan (1 keer samen, was geniaal).
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Betrek eens niet alles op jezelf. Dit sloeg namelijk niet op jou
Hoe oud is je zusje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt grappig om met familie te spacen
Niet dat ze er open voor staan en het ooit zal gebeuren, maar misschien wordt mijn zusje nog eens nieuwsgierig
15 ja, dus op zich niet raar dat ze daarvan opkijkt. In mijn woonplaats zijn drugs wel een zeer groot taboe.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die is 15?
Mijn zusje was toen 26.
Dus straks kan je niet meer spacen (behalve bij newbie misschien)quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
15 ja, dus op zich niet raar dat ze daarvan opkijkt. In mijn woonplaats zijn drugs wel een zeer groot taboe.
Ze had van die gele badeendjes op de wc liggen en toen ze op de plee zat, "vond ze het zo zielig dat die eendjes niet in het water zaten". Dus zij naar de keuken, een kom pakken, water erin en die eendjes erin. "Zo, voelen jullie je nu beter jongens?".quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]als ik zoiets met mijn zus doe word het ook geheid echt een knalfeest.
Zo vaak zijn ze er nu ook weer niet. En je hoeft ook niet altijd in huis te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus straks kan je niet meer spacen (behalve bij newbie misschien)
Volendam?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
15 ja, dus op zich niet raar dat ze daarvan opkijkt. In mijn woonplaats zijn drugs wel een zeer groot taboe.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze had van die gele badeendjes op de wc liggen en toen ze op de plee zat, "vond ze het zo zielig dat die eendjes niet in het water zaten". Dus zij naar de keuken, een kom pakken, water erin en die eendjes erin. "Zo, voelen jullie je nu beter jongens?".
Ik zat een beetje relaxed in een relaxede stoel de boel te bekijken en zij was allang weer ergens anders mee bezig. Na een kwartier ofzo zei ik: "Zus, hoe is het met je eendjes?". Zij springt heftig op en schreeuwt: "Oh ja, me eendjes", loopt naar de kom: "aahhhh, gaat het nog goed met jullie??".
Hilarisch.
Zo'n situatie waar je bij had moeten zijn, denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:43 schreef El_Matador het volgende:
Ze had van die gele badeendjes op de wc liggen en toen ze op de plee zat, "vond ze het zo zielig dat die eendjes niet in het water zaten". Dus zij naar de keuken, een kom pakken, water erin en die eendjes erin. "Zo, voelen jullie je nu beter jongens?".
Ik zat een beetje relaxed in een relaxede stoel de boel te bekijken en zij was allang weer ergens anders mee bezig. Na een kwartier ofzo zei ik: "Zus, hoe is het met je eendjes?". Zij springt heftig op en schreeuwt: "Oh ja, me eendjes", loopt naar de kom: "aahhhh, gaat het nog goed met jullie??".
Hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |