Moonwalkquote:Op donderdag 15 december 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Met wie nog meer dan?
Alleen met Moonwalk, dan ben ik toch monogaam?quote:
Niks voor mij kerel. Ik zou gek worden denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Maar je hebt toch een open huwelijk Kaneel?
Oh ik dacht dat je iemand anders noemdequote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen met Moonwalk, dan ben ik toch monogaam?
[..]
Niks voor mij kerel. Ik zou gek worden denk ik.
Bigamie zou mij wel wat lijken en man en een vrouwquote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen met Moonwalk, dan ben ik toch monogaam?
[..]
Niks voor mij kerel. Ik zou gek worden denk ik.
Leuk voor de vrouw zegquote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bigamie zou mij wel wat lijken en man en een vrouw
Ja. Maarja ook weer niet zomaar iemand. Hij hoeft echt totaal niet helemaal perfect te zijn maar het gevoel moet er wel zijn. Dat is niet uit te drukken in dingen als...witte-paard dingen zoals goeie baan, leven op orde, dikke auto, goed in touch met z'n gevoelens (??? waar hebben mensen het eigenlijk over als ze het over witte paarden hebben?)quote:Op donderdag 15 december 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal
Maar je wil dus gewoon niet weer een flapdrol dus
Dat is wel een probleem ja, je stelt in ieder geval geen hoge eisen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Maarja ook weer niet zomaar iemand. Hij hoeft echt totaal niet helemaal perfect te zijn maar het gevoel moet er wel zijn. Dat is niet uit te drukken in dingen als...witte-paard dingen zoals goeie baan, leven op orde, dikke auto, goed in touch met z'n gevoelens (??? waar hebben mensen het eigenlijk over als ze het over witte paarden hebben?)
En das dus wel lastig, dat gevoel voor iemand krijgen. Gebeurt niet zomaar.
Zij mag ook met hem rotzooienquote:
Witte paard.. sinterklaasquote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Maarja ook weer niet zomaar iemand. Hij hoeft echt totaal niet helemaal perfect te zijn maar het gevoel moet er wel zijn. Dat is niet uit te drukken in dingen als...witte-paard dingen zoals goeie baan, leven op orde, dikke auto, goed in touch met z'n gevoelens (??? waar hebben mensen het eigenlijk over als ze het over witte paarden hebben?)
Goed, je vind je eisen niet te hoog. Wat zou je van ons willen? Tips?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iemand anders noemde
Sorry
Ik snap de aantrekking, maar ik zou mijn vrouw niet kunnen delen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bigamie zou mij wel wat lijken en man en een vrouw
Het blijft natuurlijk erger als je zelf dat gevoel wel hebt maar de ander niet...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen sprake vanquote:
Idem met mijn ex, dit begint eng te wordenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen sprake van![]()
Overigens is dat verhaal inmiddels 2 jaar geleden en heeft ze zichzelf weer lekker op het spoor tegenwoordig. Spreek 'r nog met enige regelmaat
mmm geen idee nog nooit over nagedacht eigenlijk op die manierquote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Kaneelstokje gaat niet vreemd. Nu niet, nooit niet.
[..]
Ik snap de aantrekking, maar ik zou mijn vrouw niet kunnen delen.
Je komt er toch echt zelf meequote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
De 'klik'...
Als ik dat nog 1 keer hoor, kots ik mn ingewanden eruit
Maak ik niet zo vaak mee...jij wel?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk erger als je zelf dat gevoel wel hebt maar de ander niet...
Ja, ik moest er even aan denken. Collega van me is op flitsdate geweest en had het daar vandaag een keer of 10 over.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je komt er toch echt zelf mee
Een prins op een blauwe Batavus, zou dat ook kunnen?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi ik ben Tijn en ik ben de prins met de witte Polo
Al die Disney prinsen zijn homo.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen prins, als iemand een prins wil gaat ze maar met haar kut spelen terwijl ze kijkt naar Disney films.
Drie keer in mijn leven, dus. Ook niet al te veel, gelukkigquote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maak ik niet zo vaak mee...jij wel?
Nee man.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Al die Disney prinsen zijn homo.
Zou jij het meettopic willen aanpassen van de radio (De OP)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zou jij het meettopic willen aanpassen van de radio (De OP)Al gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |