Say halleluljaquote:
Ze moeten niet zeuren, maar gewoon slikken danquote:Op donderdag 15 december 2011 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alcohol ga je slechter van smaken.
Snoezig.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn jongste nichtje (13, voormalig oppaskindje van mijn moeder, en voor mij eigenlijk meer een zusje dan een nichtje) vertelt me net haar grootste geheim. Ze is vlievd
aahwquote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, weet je wat tof is?
Mijn jongste nichtje (13, voormalig oppaskindje van mijn moeder, en voor mij eigenlijk meer een zusje dan een nichtje) vertelt me net haar grootste geheim. Ze is vlievd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat schattigquote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Ahhh.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Dankje. Ga ik vanavond eens doorlezen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verliefdheid
Voor degenen die nog onbekend zijn met het fenomeen.
Wil ik weer!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nuttige informatie dit. Bedankt Wauw.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Doe ik ook. Duh. Als semi-grote-broer doe je datquote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Nu moet je haar tips geven over jongens
Hmm ben eerlijk gezegd nog maar 1 keer echt verliefd geweest. En dat was zo'n 5 jaar geledenquote:
En wat was er anders aan hem/haar?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm ben eerlijk gezegd nog maar 1 keer echt verliefd geweest. En dat was zo'n 5 jaar geleden
Geen dank. Minimaal de helft van de onzin die ik vind is gewoon iemand leuk vinden en heeft geen anus met verliefdheid te maken...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nuttige informatie dit. Bedankt Wauw.
Ja...eigenlijk ook wel een beetje dit.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik wil nooit meer verliefd worden, jezus wat een ellende is dat.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Je bent 17 knul. Je wordt nog wel een keer echt verliefd en niet verliefd op de illusie verliefd te zijn. Dan piep je wel anders...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Poeh dat is niet in woorden uit te leggen. Das puur gevoel. Vuurwerk als je elkaar voor het eerst ziet...Maar per se "anders" dan anderen...nee.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat was er anders aan hem/haar?
Neequote:
Heloef for presidentquote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Dat probeer ik mezelf voor te houden.quote:
Daarom, ik probeer nog meer ellende te voorkomen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bent 17 knul. Je wordt nog wel een keer echt verliefd en niet verliefd op de illusie verliefd te zijn. Dan piep je wel anders...
De uitkomst is echter hetzelfde. Doffe ellende
quote:
Hehe. Verliefd op loefje zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf voor te houden.
Volgens wikipedia kun je verliefheid afschudden als je geen contact hebt. Dat ging goed de eerste keer, na 1,5 jaar was het inderdaad weg.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, ik probeer nog meer ellende te voorkomen.
Wat niet kan maar goed.
Later als ik groot ben wil ik een pupquote:
Hoj.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:34 schreef Capstan het volgende:
Zie ik nu goed dat er hier ineens weer nieuwe gezichten zijn?
Neen. Niet verliefd.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hehe. Verliefd op loefje zeker?
I'm sooooooooo fluffyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 15 december 2011 21:34 schreef Sinji het volgende:
Mijn Akitu is een baas, maar mis soms wel zijn puppydagen /softie
[ afbeelding ]
De mate waarin zal verschillend zijn....quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Sinosappel het volgende:
Zouden er mensen zijn die nooit verliefdheid zullen meemaken in hun leven?
Ongetwijfeld. Ik kan er zelf helaas slechts over meepraten dat ik nooit een wederzijdse verliefdheid heb meegemaaktquote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Sinosappel het volgende:
Misschien wel mensen die wederzijdse verliefdheid nooit zullen meemaken.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ging deze keer zelf eens niet zo ver...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien wel mensen die wederzijdse verliefdheid nooit zullen meemaken.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hehe. Verliefd op loefje zeker?
Niks?quote:
Genoeg. ( weten niet wat ze missen en nemen met 'minder' genoegen)quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Sinosappel het volgende:
quote:
Hoe kan dat nou? De topicsromeo bij uitstek.quote:
Misshcien.quote:
Ik ook niet. Maar is wel beter dan het helemaal nog nooit meegemaakt hebben, denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik kan er zelf helaas slechts over meepraten dat ik nooit een wederzijdse verliefdheid heb meegemaakt
Ik val best mee buiten fokquote:Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat nou? De topicsromeo bij uitstek.
[..]
Misshcien.
Och...ik weet niet hoe oud je bent, maar als je mijn leeftijd bereikt en je hebt het nog niet meegemaakt, dan is het op sommige dagen best vervelendquote:Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar is wel beter dan het helemaal nog nooit meegemaakt hebben, denk ik.
De laatste keer dat ik een FOK!ster leuk vond liep dat niet goed af, dus om het topic een hoop gezeik te besparen doen we dat niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat nou? De topicsromeo bij uitstek.
Ach beter nog een verlangen dan een angst.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Och...ik weet niet hoe oud je bent, maar als je mijn leeftijd bereikt en je hebt het nog niet meegemaakt, dan is het op sommige dagen best vervelend
Dat gaat vanzelf over dat vervelende gevoelquote:Op donderdag 15 december 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Och...ik weet niet hoe oud je bent, maar als je mijn leeftijd bereikt en je hebt het nog niet meegemaakt, dan is het op sommige dagen best vervelend
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Genoeg. ( weten niet wat ze missen en nemen met 'minder' genoegen)
Of niet wederzijds ( pijnlijk)
Of heel erg kort ( minimaal zo pijnlijk)
En er is een heel klein gedeelte van de mensen voor wie het werkt. Zeg 1 op de miljoen.
Maar de rest vindt ook wat om zich mee bezig te houden. Geluk in de liefde is maar wat je ervan vraagt.
Nee, je bent onze fok!-hoer. Aan het werk jij!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een FOK!ster leuk vond liep dat niet goed af, dus om het topic een hoop gezeik te besparen doen we dat niet meer.
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het mooie is dat de meeste mensen dat rationeel wel goed kunnen praten en die onzin vanzelf gaan geloven. Er is dus nog hoop. Lulsmoezen als 'ik word niet op slag verliefd' en 'op mijn leeftijd gebeurd dat niet meer' maken een hoop goed !quote:Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef Sinosappel het volgende:
Deprimerende gedachte dat het misschien iets gaat worden waar ik me bij neer ga leggen..
Wanneer is het bij jou overgegaan?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf over dat vervelende gevoel
Ik hossel voortaan buiten FOK!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, je bent onze fok!-hoer. Aan het werk jij!
Ik verdring ze gewoon die gevoelensquote:Op donderdag 15 december 2011 21:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wanneer is het bij jou overgegaan?
Het derde hier. En na een aantal malen het tweede is het way pijnlijker inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2011 21:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Genoeg. ( weten niet wat ze missen en nemen met 'minder' genoegen)
Of niet wederzijds ( pijnlijk)
Of heel erg kort ( minimaal zo pijnlijk)
En er is een heel klein gedeelte van de mensen voor wie het werkt. Zeg 1 op de miljoen.
Maar de rest vindt ook wat om zich mee bezig te houden. Geluk in de liefde is maar wat je ervan vraagt.
Ik niet in het echt helaas.quote:
Nou ik moet zeggen...denk dat ik met ouder worden wel minder "vatbaar" voor ben geworden...om PATS BOEM verliefd te worden. Geloof er wel in maar denk toen ik wat jonger was dat het misschien sneller gebeurde.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het mooie is dat de meeste mensen dat rationeel wel goed kunnen praten en die onzin vanzelf gaan geloven. Er is dus nog hoop. Lulsmoezen als 'ik word niet op slag verliefd' en 'op mijn leeftijd gebeurd dat niet meer' maken een hoop goed !
Doorzettingsvermogen van een pygmee met hoogtevrees. echt.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hossel voortaan buiten FOK!
Hoop ik.
Ik zal nog eens een keer tramhosselen, wacht maar!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen van een pygmee met hoogtevrees. echt.
Op de TC waar jullie me niet bij willen hebben?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet in het echt helaas.
Maar ik zit naar haar te gluren op cam.
De hamvraag blijft hou oud je nu eig...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen...denk dat ik met ouder worden wel minder "vatbaar" voor ben geworden...om PATS BOEM verliefd te worden. Geloof er wel in maar denk toen ik wat jonger was dat het misschien sneller gebeurde.
http://tinychat.com/qwaihquote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op de TC waar jullie me niet bij willen hebben?
Mag geen link posten van yvonne.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op de TC waar jullie me niet bij willen hebben?
Ga hosselen nuquote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou misschien wel iets meer aangemoedigd willen worden hier om achter meisjes aan te gaan
Maak het de kat wijs. Het kan nog steeds gebeuren.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen...denk dat ik met ouder worden wel minder "vatbaar" voor ben geworden...om PATS BOEM verliefd te worden. Geloof er wel in maar denk toen ik wat jonger was dat het misschien sneller gebeurde.
Ik vond je op de foto wel leuk hoor!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou misschien wel iets meer aangemoedigd willen worden hier om achter meisjes aan te gaan
Ik wacht met spanning op de verhalenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een keer tramhosselen, wacht maar!
Ik moet ook hosselenquote:
Dit is jouw aanmoediging?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vond je op de foto wel leuk hoor!
Echt vertrouwen is weer ver te zoeken.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning op de verhalen
met anticlimax
Ik vertrouw niet zo snel meerquote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt vertrouwen is weer ver te zoeken.
Is je eigen lul niet genoeg motivatie?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
Die trekt alleen mijn hand aanquote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Is je eigen lul niet genoeg motivatie?
Dan doe je iets fout.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die trekt alleen mijn hand aan
Die heeft geen zin in een punani nee?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die trekt alleen mijn hand aan
24.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
De hamvraag blijft hou oud je nu eig...
Sorry. Kon het niet laten
Ik zeg niet dat het niet meer kan gebeuren. Gewoon dat ik het gevoel heb dat het wat sneller gebeurde toen ik wat jonger was, meer naief en zonder gebroken hartje.quote:Op
donderdag 15 december 2011 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Maak het de kat wijs. Het kan nog steeds gebeuren.
De vraag op een leeftijd wordt of je alleen nog daarvoor gaat of dat je toch voor iemand gaat bij wie je gewoon goed op je gemak bent.
Liefde komt in vele vormen van grijs en vrij weinig wit. De vraag is of je puur wit goud wil of ook met een grijstint gelukkig wil zijn.
Wie?quote:
quote:
Ik vroeg het ook al. Zag er niet goed uit.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:53 schreef Sinji het volgende:
Ik volg het niet, maar leeft Loka nog? Want eigenlijk was het een vermomde controle op haar trip die TC
Lolquote:Op donderdag 15 december 2011 21:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lief, leuk. Maar ik ben bezet
Iedereen! Hopwopwhoppquote:
Ik had je jonger ingeschat. Geen idee waarom, want ik heb slechts je schermnaam om op af te gaanquote:Op donderdag 15 december 2011 21:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
24.
[..]
Ik zeg niet dat het niet meer kan gebeuren. Gewoon dat ik het gevoel heb dat het wat sneller gebeurde toen ik wat jonger was, meer naief en zonder gebroken hartje.
Ik ga voor puur wit goud. Betekent niet dat degene op wie ik verliefd wordt helemaal perfect is, maar wel dat het gevoel er is.
Te hoog gegrepen misschien. Misschien leer ik dat wel af als er nog wat jaartjes opzitten
Dat zijn ze allemaal bro, allemaal.quote:
Leugensquote:
Als het gebeurt, dan gebeurt het, hoe je ook gekwetst bent. Dat hou je niet tegen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga voor puur wit goud. Betekent niet dat degene op wie ik verliefd wordt helemaal perfect is, maar wel dat het gevoel er is.
Te hoog gegrepen misschien. Misschien leer ik dat wel af als er nog wat jaartjes opzitten
Bedankt?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had je jonger ingeschat. Geen idee waarom, want ik heb slechts je schermnaam om op af te gaan
En ik weet niet of je dat af moet leren, hoor. Ik hoop zelf ondanks mijn "gevorderde" leeftijd ook nog steeds op iets dergelijks, hoor.
helaas niet neequote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iedereen! Hopwopwhopp
Nee ok, dat ene meisje die je kent van haar mooie ogen die je steeds ziet maar die je nog niet aangesproken hebt? (of heb je die niet?)
Nee echt niet. Dat gevoel is tof.quote:
Ja, lastig, lastig. Ach dan kun je altijd nog internetdaten.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook, maar de vraag is of het haalbaar is. Misschien gebeurt het simpelweg niet meer en gooi je daarmee ook prima geluk met iemand die roomwit is weg.
Aan anderen? Of je partner?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
Is het waar dat je als je een relatie hebt sneller complimentjes geeft omdat je niet bang bent op afwijzing?
Graag gedaan. Denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 21:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bedankt?
En kijk waar het je gebracht heeft
Wat moet ik toch zonder je bro.quote:
Dude ik ga al jaren niet meer naar schoolquote:Op donderdag 15 december 2011 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je rector van je school? (Of heeft die al een vriend... :)
Nee dat is leukquote:Op donderdag 15 december 2011 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, lastig, lastig. Ach dan kun je altijd nog internetdaten.
Het moment als ze uit het station komt gelopenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee echt niet. Dat gevoel is tof.![]()
Als je zo hand in hand over straat loopt.Of een kusje krijgt. Of gewoon lievvvvvvvvvvv.
Liefdesliedje.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee echt niet. Dat gevoel is tof.![]()
Als je zo hand in hand over straat loopt.Of een kusje krijgt. Of gewoon lievvvvvvvvvvv.
Met der thermomuts.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het moment als ze uit het station komt gelopen
Ja. Het andere geslacht vind je ook aantrekkelijker als je een relatie hebt. Dan straal je namelijk een soort relaxtheid en geluk/blijheid uit.quote:
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het moment als ze uit het station komt gelopen
Internetdaten, de oplossing voor al uw vertrouwen in het bestaan van leuke, geschikte vrouwen.quote:
Ik ga wel net alsof doen danquote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Het andere geslacht vind je ook aantrekkelijker als je een relatie hebt. Dan straal je namelijk een soort relaxtheid en geluk/blijheid uit.
Tot je de ware op die manier vind dan piep je wel andersquote:Op donderdag 15 december 2011 22:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Internetdaten, de oplossing voor al uw vertrouwen in het bestaan van leuke, geschikte vrouwen.
Stalker alertquote:Op donderdag 15 december 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
Verliefd zijn heeft een voordeel.
Je verveelt je niet je hebt iets om 24 uur mee bezig te zijn.
Of dat ze slaapt en ze opeens tegen je aan begint te murmelenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Dat je zo'n lach krijgt die er niet meer af gaat.
Of als die slaapt dat die er ineens heel schattig uitziet.
Mwa ligt eraan. Ik verveel me sowieso maar weinig eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
Verliefd zijn heeft een voordeel.
Je verveelt je niet je hebt iets om 24 uur mee bezig te zijn.
tijnbrein staat op RelatiePlanetquote:Op donderdag 15 december 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot je de ware op die manier vind dan piep je wel anders
Ik word dus pas aantrekkelijker als ik het eigenlijk niet meer nodig heb. Fraai is datquote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Het andere geslacht vind je ook aantrekkelijker als je een relatie hebt. Dan straal je namelijk een soort relaxtheid en geluk/blijheid uit.
Dat hoor ik ook altijdquote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
Of als die slaapt dat die er ineens heel schattig uitziet.
Nee dat niet hoor.quote:
Ohquote:Op donderdag 15 december 2011 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
tijnbrein staat op RelatiePlanet
Voor mij persoonlijk werkt het niet. Natuurlijk kun je de ware zo tegenkomen, maar de kans is zo mogelijk nog kleiner dan hij is dat je er tegen aanloopt op een verlaten NS-station in de provincie.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot je de ware op die manier vind dan piep je wel anders
Eigenlijk prijs ik me gelukkig dat ik het in al die jaren nog maar drie keer heb meegemaaktquote:Op donderdag 15 december 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet hoor.
Je denkt gewoon aan niks anders en als je aan iets anders denkt is er wel binnen een paar minuten iets wat je aan haar doet herinneren.
Ergens is het wel leuk.
Nouja, wakker zijn ze ook mooi. Maar als ze slapen ontspant alles en dan ziet het er gewoon lief uit.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijdDat ik super schattig ben als ik mijn oogjes toe dek.
Lukt het een beetje, dat internet daten?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ohnee grapje. Dat was ik zelf
Kom op wat een bullshitquote:Op donderdag 15 december 2011 22:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk werkt het niet. Natuurlijk kun je de ware zo tegenkomen, maar de kans is zo mogelijk nog kleiner dan hij is dat je er tegen aanloopt op een verlaten NS-station in de provincie.
Het is volslagen onnatuurlijk imho.
Nou..nee dus haha.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt het een beetje, dat internet daten?
Ga met mij daten probleem opgelostquote:
Ik probeerde het tussen de regels door te vragen. Ben er ook nog niet achterquote:Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is Sinosappel?? Nieuw hier?
Een slapende vrouw vind ik ook mooi! Tenzij ze diep in slaap liggen, dan willen ze nog wel eens lichtjes kwijlen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, wakker zijn ze ook mooi. Maar als ze slapen ontspant alles en dan ziet het er gewoon lief uit.
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is Sinosappel?? Nieuw hier?
Haiquote:
Ik ben denk ik maar 1 keer verliefd geweest.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eigenlijk prijs ik me gelukkig dat ik het in al die jaren nog maar drie keer heb meegemaakt
Maar jij bent een FOKker (=autist)quote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga met mij daten probleem opgelost
Ik dacht dat het voor vrouwen iets gemakkelijker was. Wel dates gehad?quote:
Hoi schat. Alles weer goed?quote:
ZE LEEFT NOGquote:
Dat mag jij vinden. Ik ben een stuk ouder en een stuk ervarener en ik vind wat anders.quote:
Oké, jongens, opgelost. Het is Kreequote:Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar jij bent een FOKker (=autist)
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, jongens, opgelost. Het is Kree
Oh ja?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, jongens, opgelost. Het is Kree
Ja en maar wel heel lief,aardig, etc dus wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik ben een stuk ouder en een stuk ervarener en ik vind wat anders.
Als je heel graag wil, vind je altijd wat.
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leggen mijn kippetjes eieren?
Het is sowieso moeilijk te zeggen of je verliefd bent en wanneer je dat bent.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben denk ik maar 1 keer verliefd geweest.
Of misschien 0, want ik neem mijn emoties niet meer serieus na afgelopen maand.
Je klinkt als iemand die een perfecte man zoekt zonder foutenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet dat ik autist ben, dus ben ik fokkerquote:Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dus, weer zo 1quote:Op donderdag 15 december 2011 22:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die een perfecte man zoekt zonder fouten![]()
Heb je een lang eisenlijstje?
Ik bedoel dit niet als kritiek, alleen ik krijg een beetje dat idee en misschien is het makkelijker een leuke jongen te vinden als je wat minder eisen hebt
Zo erg zag het ert niet uit toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka leeft nog, ik kan rustig gaan slapen.
Ik ben mezelf vragen gaan stellen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is sowieso moeilijk te zeggen of je verliefd bent en wanneer je dat bent.
Het is niet zo moeilijk hoor, maar mensen willen zo graag dingen verliefd noemen dat alles van geilheid tot leuk vinden erbij is gaan horen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is sowieso moeilijk te zeggen of je verliefd bent en wanneer je dat bent.
Dan ben je inderdaad wel 2 jaar ouder dan mijquote:
Ja. Dat kanquote:Op donderdag 15 december 2011 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, lastig, lastig. Ach dan kun je altijd nog internetdaten.
Ik had mijn emoties na massagemeisje niet meer serieus moeten nemenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben denk ik maar 1 keer verliefd geweest.
Of misschien 0, want ik neem mijn emoties niet meer serieus na afgelopen maand.
Je zag er redelijk spacend uit. Iedere keer weer en lachen en alles was hilarisch.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo erg zag het ert niet uit toch?
Twee jaar en een enorme brok aan ervaring.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad wel 2 jaar ouder dan mij
Haha neehoor, totaal niet zelfs. Ik krijg jeuk van eisenlijstjes. Mijn enige eis is dat het leuk klikt en dat er wederzijds gevoel is.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die een perfecte man zoekt zonder fouten![]()
Heb je een lang eisenlijstje?
Ik bedoel dit niet als kritiek, alleen ik krijg een beetje dat idee en misschien is het makkelijker een leuke jongen te vinden als je wat minder eisen hebt
Mwaah, ze moet het zelf weten hoorquote:
Ik lig nu op de vloer in de keukenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zag er redelijk spacend uit. Iedere keer weer en lachen en alles was hilarisch.
En ineens was je helemaal weg.
Ik maakte me zorgen.
Nah, geil is gewoon geil en iemand wel leuk vinden komt nog niet in de buurt van echte verliefdheid. Verliefdheid is een soort oergevoel, iets dat diep vanbinnen zit en wat redelijk hardnekkig is.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk hoor, maar mensen willen zo graag dingen verliefd noemen dat alles van geilheid tot leuk vinden erbij is gaan horen.
en leuk vinden en geilheid is prima hoor, daar niet van
Ik merk het jaquote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Twee jaar en een enorme brok aan ervaring.
Lijkt me ook geen noodzaak. Als je echt verliefd wordt, heb je daar toch geen controle meer over.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ik denk eerder dat mijn issue een beetje is dat ik niet snel mensen (lees mannen) dicht bij me laat. Oke opeens heel persoonlijk. Maar dus dat.
Je bent vast een voorschotje aan het nemen op onze experimenten?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lig nu op de vloer in de keuken
Nee, dat vind mn scharrel niet relaxedquote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik merk het janog dates in het verschiet?
Geeft niks dat het persoonlijk is. Daar zijn we hier voor.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha neehoor, totaal niet zelfs. Ik krijg jeuk van eisenlijstjes. Mijn enige eis is dat het leuk klikt en dat er wederzijds gevoel is.
Ik denk eerder dat mijn issue een beetje is dat ik niet snel mensen (lees mannen) dicht bij me laat. Oke opeens heel persoonlijk. Maar dus dat.
Nee gewoon relaxt doen en naar de vloer kijkenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent vast een voorschotje aan het nemen op onze experimenten?
Daar kan ik niet echt mee helpen, ik ben ook geen makkelijk mens. Maar je zit dan in elk geval in het juiste topic, tussen mensen die door allerlei redenen niet kunnen versieren en dat moeilijk vinden.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
Sinds wanneer heb jij die?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, dat vind mn scharrel niet relaxed
Ah, alles ok dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lig nu op de vloer in de keuken
Nu doe ik even heel brutaal, maar wat zijn jouw ervaringen met relaties dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mmmm ik ga binnenkort ook maar eens wat halen denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee gewoon relaxt doen en naar de vloer kijken
En die date van laatst dan?quote:
Je was 14, dat mag.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had mijn emoties na massagemeisje niet meer serieus moeten nemen
De lijn tussen leuk en verliefd wil soms wel eens verdwijnen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk hoor, maar mensen willen zo graag dingen verliefd noemen dat alles van geilheid tot leuk vinden erbij is gaan horen.
en leuk vinden en geilheid is prima hoor, daar niet van
Oh ja dat dramaquote:Op donderdag 15 december 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat werd niks.
ik heb goede afspraken
Dan weet je dus niet wat verliefdheid is imho.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
De lijn tussen leuk en verliefd wil soms wel eens verdwijnen.
Vooruit dan. Ik maakte die zin ook eigenlijk langer dan nodig was.quote:
Sinds m'n hartje gebroken is.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niks dat het persoonlijk is. Daar zijn we hier voor.
Heb je dat al lang, dat ze niet dichtbij mogen komen, of is dat later gebeuren?
Haha nu ben ik wel welkom?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt mee helpen, ik ben ook geen makkelijk mens. Maar je zit dan in elk geval in het juiste topic, tussen mensen die door allerlei redenen niet kunnen versieren en dat moeilijk vinden.
Welkom
Meervoudquote:Op donderdag 15 december 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan toch daten terwijl je scharrels hebt?
Er was weinig drama aan. Ik hou gewoon niet van mensen zonder ruggengraat, altijd al een broertje dood aan gehad.quote:
Ik was het juist van plan om weer te gaan oppakken dronken en stoned fokkenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
Dronken/stoned posten, ik heb het mezelf afgeleerd.
Ja dat dusquote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er was weinig drama aan. Ik hou gewoon niet van mensen zonder ruggengraat, altijd al een broertje dood aan gehad.
Maar dat geheel terzijde.
De laatste keer was geen succes. Heloef weet.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was het juist van plan om weer te gaan oppakken dronken en stoned fokken
Ga ook voor vrouwen, doet de rest van het topic ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
Sinds m'n hartje gebroken is.
En eigenlijk weinig goeie ervaringen gehad met mannen. Niks ernstigs, maar ook niet veel positiefs.
Ik heb wel gelachen die dag.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De laatste keer was geen succes. Heloef weet.
Ze woonde in d'r kasteel met muren van een meter of 3, iedereen die in de buurt kwam mepte ze uit de buurt. Aan alles had ze gedacht, een gracht eromheen zonder brug, kanonnen op de muur, piranha's in het water. Onneembaar. Zodat niemand bij 'r kon komen en niemand haar verdriet zag. Ik legde m'n hand op 'r schouder en zei: 'kom, krijg je een bak koffie van me'. Sja, en daar had ze dus niet aan gedacht, die ogen in 'r achterhoofdquote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha neehoor, totaal niet zelfs. Ik krijg jeuk van eisenlijstjes. Mijn enige eis is dat het leuk klikt en dat er wederzijds gevoel is.
Ik heb ook wel eens wat gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is wel heeel brutaal :pquote:Op donderdag 15 december 2011 22:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nu doe ik even heel brutaal, maar wat zijn jouw ervaringen met relaties dan?
Ik vind het nog steeds grappigquote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook vaak gehad.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet wat verliefdheid is imho.
Ik kan echt oprecht iemand heel leuk vinden, zonder voor ene meter verliefd te zijn.
She's not that into you...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Het duurde 3 weken, toen kroop ze terug in 'r schulp
Hoezo?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet van nietGewoon grappig idee.
Ook liefdesverklaringen na een meisje een keer gezien te hebben?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens wat gedaanmaar dat viel wel mee eigenlijk
Die staan in de wisselkast bij een anderquote:Op donderdag 15 december 2011 22:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Beter iets dan niets. Waar zijn jouw hosseltrofeeën?
Je vergat dezenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is wel heeel brutaal :p
Maar niet veel ervaring met relaties, en de ervaring die ik heb gehad niet veel positiefs.![]()
Dat is best vervelend om te horen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar niet veel ervaring met relaties, en de ervaring die ik heb gehad niet veel positiefs.![]()
Zoek je echt de prins op het witte paard? Of wil je gewoon geen flapdrol?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die staan in de wisselkast bij een ander
Oké, dan staan we nagenoeg gelijk. Ik zie geen ervaring dus even hetzelfde als geen positieve ervaring, hèquote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee beweren dat ik een pornofilmpje had van een foksterquote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook liefdesverklaringen na een meisje een keer gezien te hebben?
Nou, maandag pietje... dinsdag henk, woensdag kees, donderdag ga ik met vriendinnen uit... vrijdag gerard...quote:
Serieuze vraag: waarom denk je dat ik op zoek ben naar de prins op het witte paard? (verschrikkelijke uitdrukking btw)quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoek je echt de prins op het witte paard? Of wil je gewoon geen flapdrol?
Ghehe.quote:
Goed verhaal. Waargebeurd?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze woonde in d'r kasteel met muren van een meter of 3, iedereen die in de buurt kwam mepte ze uit de buurt. Aan alles had ze gedacht, een gracht eromheen zonder brug, kanonnen op de muur, piranha's in het water. Onneembaar. Zodat niemand bij 'r kon komen en niemand haar verdriet zag. Ik legde m'n hand op 'r schouder en zei: 'kom, krijg je een bak koffie van me'. Sja, en daar had ze dus niet aan gedacht, die ogen in 'r achterhoofd
Het duurde 3 weken, toen kroop ze terug in 'r schulp
Nouja, je hoeft niet voor elke dag een ander te hebben, je kan ook een scharrel hebben die je maar eens in de zoveel tijd ziet.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, maandag pietje... dinsdag henk, woensdag kees, donderdag ga ik met vriendinnen uit... vrijdag gerard...Weet niet... Om zoiets te bereiken dan... Moet je dus eigenlijk 4 mensen versieren... Die 4 mensen moeten ook allemaal op een bepaald vlak meer te bieden hebben dan de ander.. anders blijf je wel bij een ander van die 4 en hou je 3 scharrels over bijvoorbeeld...
En.. Dan moet je ook nog eens bij geen van allen gevoelens krijgen.
Je haalt er met deze woorden alle fun uit.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, maandag pietje... dinsdag henk, woensdag kees, donderdag ga ik met vriendinnen uit... vrijdag gerard...Weet niet... Om zoiets te bereiken dan... Moet je dus eigenlijk 4 mensen versieren... Die 4 mensen moeten ook allemaal op een bepaald vlak meer te bieden hebben dan de ander.. anders blijf je wel bij een ander van die 4 en hou je 3 scharrels over bijvoorbeeld...
Dat zijn ze allemaalquote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieuze vraag: waarom denk je dat ik op zoek ben naar de prins op het witte paard? (verschrikkelijke uitdrukking btw)
Laat ik het anders zeggen. Toen ging 'r vader dood en had ze niemand meerquote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
She's not that into you...
Bekend verhaal voor mij. Zat je met mijn ex te kloten?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Toen ging 'r vader dood en had ze niemand meer
Kan prima. Denk ik, maar niet bij mezelf ik ben labiel enzo.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is ook een hyperbool.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je haalt er met deze woorden alle fun uit.
Het lijkt wel werk.
Daddy issues. Herkenbaarquote:Op donderdag 15 december 2011 22:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bekend verhaal voor mij. Zat je met mijn ex te kloten?
Is het een aanrader?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
Oke het gaat weer enigszins goed nu.
Het is wat ik net zei denk ik, je komt in je posts (onbedoeld) een beetje over alsof je nogal wat eisen hebt aan datesquote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
Serieuze vraag: waarom denk je dat ik op zoek ben naar de prins op het witte paard? (verschrikkelijke uitdrukking btw)
Ieder woord.quote:
Je had de bruiloft van mij en Moon gemist.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
Oke het gaat weer enigszins goed nu.
Ik weet niet, het voelt wel lekker maar het is wel heel subtiel qua effect, je moet je er echt op concentreren.quote:
Jongens, de vriend van Rhubarbje is gevonden.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
OW een hyperbool. Leg nog eens uit wat dat precies is.
Sja. Issues. Een hoop mensen hebben hun emobagage niet achter op de rug maar voorop als een toerist.quote:
Nee. Niet vragen waarom, ik weet gewoonquote:Op donderdag 15 december 2011 22:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bekend verhaal voor mij. Zat je met mijn ex te kloten?
Gij bigamistquote:Op donderdag 15 december 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had de bruiloft van mij en Moon gemist.
Een overdreven schets van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
OW een hyperbool. Leg nog eens uit wat dat precies is.
Mmmm klinkt leukquote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het voelt wel lekker maar het is wel heel subtiel qua effect, je moet je er echt op concentreren.
Ik heb nu tenminste geen lachbuien meer zoals eerst
Ik zie wel rare dingen.
je mag haar hebben hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Niet vragen waarom, ik weet gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |