Say halleluljaquote:
Ze moeten niet zeuren, maar gewoon slikken danquote:Op donderdag 15 december 2011 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alcohol ga je slechter van smaken.
Snoezig.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn jongste nichtje (13, voormalig oppaskindje van mijn moeder, en voor mij eigenlijk meer een zusje dan een nichtje) vertelt me net haar grootste geheim. Ze is vlievd
aahwquote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, weet je wat tof is?
Mijn jongste nichtje (13, voormalig oppaskindje van mijn moeder, en voor mij eigenlijk meer een zusje dan een nichtje) vertelt me net haar grootste geheim. Ze is vlievd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat schattigquote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Ahhh.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Dankje. Ga ik vanavond eens doorlezen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verliefdheid
Voor degenen die nog onbekend zijn met het fenomeen.
Wil ik weer!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nuttige informatie dit. Bedankt Wauw.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Doe ik ook. Duh. Als semi-grote-broer doe je datquote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Nu moet je haar tips geven over jongens
Hmm ben eerlijk gezegd nog maar 1 keer echt verliefd geweest. En dat was zo'n 5 jaar geledenquote:
En wat was er anders aan hem/haar?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm ben eerlijk gezegd nog maar 1 keer echt verliefd geweest. En dat was zo'n 5 jaar geleden
Geen dank. Minimaal de helft van de onzin die ik vind is gewoon iemand leuk vinden en heeft geen anus met verliefdheid te maken...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nuttige informatie dit. Bedankt Wauw.
Ja...eigenlijk ook wel een beetje dit.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik wil nooit meer verliefd worden, jezus wat een ellende is dat.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Je bent 17 knul. Je wordt nog wel een keer echt verliefd en niet verliefd op de illusie verliefd te zijn. Dan piep je wel anders...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Poeh dat is niet in woorden uit te leggen. Das puur gevoel. Vuurwerk als je elkaar voor het eerst ziet...Maar per se "anders" dan anderen...nee.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat was er anders aan hem/haar?
Neequote:
Heloef for presidentquote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Dat probeer ik mezelf voor te houden.quote:
Daarom, ik probeer nog meer ellende te voorkomen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bent 17 knul. Je wordt nog wel een keer echt verliefd en niet verliefd op de illusie verliefd te zijn. Dan piep je wel anders...
De uitkomst is echter hetzelfde. Doffe ellende
quote:
Hehe. Verliefd op loefje zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf voor te houden.
Volgens wikipedia kun je verliefheid afschudden als je geen contact hebt. Dat ging goed de eerste keer, na 1,5 jaar was het inderdaad weg.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, ik probeer nog meer ellende te voorkomen.
Wat niet kan maar goed.
Later als ik groot ben wil ik een pupquote:
Hoj.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:34 schreef Capstan het volgende:
Zie ik nu goed dat er hier ineens weer nieuwe gezichten zijn?
Neen. Niet verliefd.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hehe. Verliefd op loefje zeker?
I'm sooooooooo fluffyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 15 december 2011 21:34 schreef Sinji het volgende:
Mijn Akitu is een baas, maar mis soms wel zijn puppydagen /softie
[ afbeelding ]
De mate waarin zal verschillend zijn....quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Sinosappel het volgende:
Zouden er mensen zijn die nooit verliefdheid zullen meemaken in hun leven?
Ongetwijfeld. Ik kan er zelf helaas slechts over meepraten dat ik nooit een wederzijdse verliefdheid heb meegemaaktquote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Sinosappel het volgende:
Misschien wel mensen die wederzijdse verliefdheid nooit zullen meemaken.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Sinosappel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |