Je hebt toch ook wel een laptop/pcquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel!![]()
Ik ga kijken of ik hier ga rondhangen... Is mobiel vast niet te doen
Ik heb een leven gekregen. Zal lastig gaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of er dit jaar weer records gebroken gaan worden in dit topic.
Jij gaat hier niet posten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een leven gekregen. Zal lastig gaan.
Een pc, maar die sleep ik niet mee overdagquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel een laptop/pc
Dit + ik moet naar school.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een leven gekregen. Zal lastig gaan.
om kaarsvet te drinkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik kom echt niet bij SR. dan komen de josti's naar buiten
Weinigquote:
als ze daar gaan staan, prima. Dan doneren ze tenminste nog wat. Maar vaak gaan ze hier het hardste lopen blęren en geven ze uiteindelijk niksquote:
SOG?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:26 schreef minthy het volgende:
Ik denk dat dit volgende week mijn SOG-topic gaat worden...
Gezellig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
WeinigIk ga heel misschien zondag er al naartoe, maandag even weer bijpraten met Snuf., dinsdag Gouda Geeft, woensdag muziekavond van school + bijbehorende afterparty, donderdag uitbrakken en misschien dat ik vrijdag naar Leiden ga, of zaterdag ofzo.
Studieontwijkend gedragquote:
Ik werk fulltime naatshki ;pquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat jij nu doet. Hup, leren jongen!
quote:
Bist du? GANZ SCHÖN NEHquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi trouwens! Bijna SR, ich bin dabei
Nu nog in de stemming komen
onder, maar echt leesbaar is het geen van beidenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie leesbaarder/mooier?
ik ben voor de zwarte letters.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
de zwarte en ik zou ze 640 breed makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Zwart.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
onder, maar echt leesbaar is het geen van beiden