Bist du? GANZ SCHÖN NEHquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi trouwens! Bijna SR, ich bin dabei
Nu nog in de stemming komen
onder, maar echt leesbaar is het geen van beidenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie leesbaarder/mooier?
ik ben voor de zwarte letters.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
de zwarte en ik zou ze 640 breed makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Zwart.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
onder, maar echt leesbaar is het geen van beiden
Ik heb 'TRASHED' gevonden, vond hem er wel een beetje op lijken qua stijl, hoewel het niet dezelfde is helaas.quote:
Zwart. Punt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Nu kan je er niet meer onderuit Pinoquote:
kun je net zo goed STEAK van vorig jaar pakken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb 'TRASHED' gevonden, vond hem er wel een beetje op lijken qua stijl, hoewel het niet dezelfde is helaas.
Okeuj, zwart + STEAK. Top.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kun je net zo goed STEAK van vorig jaar pakken.
Oh, jawel hoor! Pino kan dat wel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu kan je er niet meer onderuit Pino
Is die niet al bedorvenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kun je net zo goed STEAK van vorig jaar pakken.
*insert funny-looking guy waar ik de grap nog steeds niet van inzie*quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
*insert funny-looking guy waar ik de grap nog steeds niet van inzie*
Die had ik, maar kent dat lettertype niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er moet nog een apostrof tussen. DJ's
Oh, vreemd. Dan zal ik er niet meer over mierenneukenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die had ik, maar kent dat lettertype niet.
Zie vorig jaar, viel mij zonet ook weer op dat er DJs staat.
Waar die kop vandaan komt... Ik zie ook vaak een andere die hier wel wat op lijkt. Zal wel een meme zijn die volledig aan me voorbij is gegaanquote:
Oh, ja, dat is een meme inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar die kop vandaan komt... Ik zie ook vaak een andere die hier wel wat op lijkt. Zal wel een meme zijn die volledig aan me voorbij is gegaan
Het is een trollface minthyquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is een meme inderdaad.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is een meme inderdaad.
Ah, dank! Ik zal binnenkort mijn kennis over dat soort dingen weer eens een upgrade geven, ook leuk als afleidingquote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef CindieY het volgende:
Wat een lekker ouderwets cluppie zit er nu hier
Vroegerquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter![]()
Woei, Promises. Lekker plaat. Mag trouwens wel eens wat tempo in deze mix komen
Eens! Gebeurt trouwens niet vaak dat het hier nog zo druk isquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef CindieY het volgende:
Wat een lekker ouderwets cluppie zit er nu hier
Lang verhaal kort: ik ga niet meer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens! Gebeurt trouwens niet vaak dat het hier nog zo druk is![]()
En, heb je al zin in morgen?
Oi... Kort antwoord, ik vraag niet verderquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: ik ga niet meer.
Trustenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
Nou gang, ik duik mijn bed in.
Nitenite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |