o haha, volg em nu pas. Ach, het nummer is klasse, dus prima keus wat mijn betreft. Zal me niks verbazen als ik er ook op gestemd hebquote:Op donderdag 15 december 2011 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
God jee, ik geef niet nog een keer een hint hoor!
wat RoelJewel betreft ook niet....quote:Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Deze had wmb niet zo hoog hoeven staan.
Gek genoeg stond deze ook bij het KX lijstje (flip 2011) heel hoog.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Deze had wmb niet zo hoog hoeven staan.
Een beetje een standaard nummer. FF kunnen veel beter.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat RoelJewel betreft ook niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef minthy het volgende:
Zooooo blij dat ik mijn radio nu pas ga aandoen, én Plage én Adele missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draaide hem ook absurd vroeg vlegel!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wie was weer de eerste, heh?
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik Roos best ben gaan waarderen als presentatrice van 3voor12.
Na de jaarwisseling krijgt ze van mij weer eens wat luisteruren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |