Ik ben zo'n mannetje met hoorntjes op zijn hoofdquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben trouwens een Mirialan, zie je verdacht weinig van op mijn server. De meeste zijn uiteraard humans.
Nee nog steeds niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
En weer een wave weg
Roel heeft al acces denk ik?
Ik ben 13-12, als ik iets heb ontvangen laat ik het je wel wetenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:04 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb mn code ingevoerd op 9 december maar hij is pas bevestigd op 14 december, zo kut
Op welke server gaan we zo, Legions of Lettow of een andere?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben 13-12, als ik iets heb ontvangen laat ik het je wel weten
Ja ik ga wel op die server, al ben ik nu weg, en heb ik pas zondag weer tijd denk ik :/quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Op welke server gaan we zo, Legions of Lettow of een andere?
Hij is nu ook vol, dus ik ga eerst wel even op Lord Calypho een Juggernaut aanmakenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik ga wel op die server, al ben ik nu weg, en heb ik pas zondag weer tijd denk ik :/
Kan je het mij dan ook laten weten? Ben ook van 13-12.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben 13-12, als ik iets heb ontvangen laat ik het je wel weten
Is coolquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:13 schreef Silv het volgende:
[..]
Kan je het mij dan ook laten weten? Ben ook van 13-12.
kan het al op andere smartphones dan iphone?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Weet iemand hoe ik die mobile security key kan verwijderen? Vind het irritant als ik steeds zo'n ding weer in moet vullen
Voor de 20ste zou de android versie er moeten zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kan het al op andere smartphones dan iphone?
Ik zit er nu in trouwens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voor de 20ste zou de android versie er moeten zijn
hear hearquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef RickoKun het volgende:
GVD IK MOET GEWOON NOG FUCKING 4 DAGEN WACHTEN IK GA JULLIE SLAAN JA?!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:22 schreef Silv het volgende:
Lekker downloaden. Hoeveel is het 27GB oid?
had je een maand geleden al kunnen doen manquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:22 schreef Silv het volgende:
Lekker downloaden. Hoeveel is het 27GB oid?
Daar heb je het spel zelf voor nodig toch? Die heb ik nog niet binnen namelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:23 schreef leeell het volgende:
[..]
had je een maand geleden al kunnen doen man
Oh ik dacht dat jij al 'binnen' was?quote:
no man, die client kan je allang downloadenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:25 schreef Silv het volgende:
[..]
Daar heb je het spel zelf voor nodig toch? Die heb ik nog niet binnen namelijk.
nope, alleen beta gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij al 'binnen' was?
Godver.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:26 schreef leeell het volgende:
[..]
no man, die client kan je allang downloaden
Heb je nog niks?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Tot en met 12 december en ik zit net weer op 14 december
Dan maar nog 1 uurtje wachten...
quote:
Alleen als je de game al hebt geactiveerd?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:26 schreef leeell het volgende:
[..]
no man, die client kan je allang downloaden
of als je die beta hadquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:57 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Alleen als je de game al hebt geactiveerd?
Mweh hij is halverwege. Ga morgenvroeg wel spelen. Of met wat geluk vanavond alquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:50 schreef leeell het volgende:
[..]_!
als je omgeving 071 woont wil ik wel de discs langsbrengen / komen ophalen
Ik had 13-12 en heb 2 dagen niet kunnen reageren daarquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:55 schreef Knipoogje het volgende:
Zit op 15 december. Had in oktober al preordered maar als een nOOb vergeten te redeemen...
Hopelijk komt ie nog wel binnen vanavond. Kan ook al niet posten op hun fora
op mijn server is er nooit een queuequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:43 schreef Verbodsbord het volgende:
JA GODVERDOMME CONNECTION LOST NU OP PLAATS 641 IN DE QUE!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAAAAAT
wel handig ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:07 schreef LeaderRoel het volgende:
We moeten ook binnenkort een bewerkbare character list maken voor in de OP zoals in het WoW topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Eigenlijk weer heel old school, alles aan laten staan om niet uit te loggen, oude nintendo tijden herlevenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:37 schreef Pixell het volgende:
Oh en om de queue te dodgen heb ik net voordat ik weg ging me glas op de pijltjestoetsen gezet, zodat ie achteruit ging lopen
Nadat ik had gegeten was hij nog ingelogd, dus ik hoop als ik vanacht thuis kom ook nog
Ja moeten we ff kijken danquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
wel handig ja.
Ik ben er ook voor om een alternatieve server te zoeken voor als LC te druk is, waar we een Republic guild kunnen opzetten?
Nja als ze maar iets laten weten danquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:27 schreef Pixell het volgende:
Gezellig Nick
Ik ben nu lvl 18 op league of lettow! Vandaag op lvl 16 hammer station getanked met guildgroep, was mooi omdat ik redelijk low lvl was maar aggro houden ging redelijk
Ik hoop dat jullie geaccepteerd worden, word gezellig
Welke code heb je niet dan? Ik heb dezelfde versie en heb 1 code gekregen, voor zowel de game als de early access. Mis volgens mij alleen wat DD bonus items, want heb alleen maar een colorcrystal op dit moment.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef Proxzor het volgende:
Heeft er iemand zijn origin code al gekregen? Ik had een digital deluxe versie gekocht maar nog steeds geen code...
Die items krijg je dus pas als je de key vd DD versie invoert en die moet je nog gemaild krijgen volgens mij, want ik heb precies hetzelfde en ook nog niks.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Welke code heb je niet dan? Ik heb dezelfde versie en heb 1 code gekregen, voor zowel de game als de early access. Mis volgens mij alleen wat DD bonus items, want heb alleen maar een colorcrystal op dit moment.
De digital deluxe key heb ik nog niet ontvangen en ik lees dat veel mensen hem wel ontvangen hebben en sommige niet...quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Welke code heb je niet dan? Ik heb dezelfde versie en heb 1 code gekregen, voor zowel de game als de early access. Mis volgens mij alleen wat DD bonus items, want heb alleen maar een colorcrystal op dit moment.
Met befaamde knieschoten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:28 schreef RickoKun het volgende:
Lvl 36 in real life, denk dat ik imperial agent blijf, vooral de pvv is hard
Even in de forums van Crimson-Order kijken wat de ingame is van de leiders, op het forum zijn ze bekend onder Simons en Malgore.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:31 schreef Fir3fly het volgende:
Tegen wie kan ik mekkeren voor een guild invite op Lord Calypho?
En hoe staan ze in-game bekend?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Even in de forums van Crimson-Order kijken wat de ingame is van de leiders, op het forum zijn ze bekend onder Simons en Malgore.
Malgore, Juno of Velerna hebben rechten om te inviten. Ik ben vandaag niet online.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:10 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
En hoe staan ze in-game bekend?
Is goed, ik probeer ze vanavond evenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:21 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Malgore, Juno of Velerna hebben rechten om te inviten. Ik ben vandaag niet online.
Ik ook nog niet, jij m ondertussen al ontvangen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:16 schreef Proxzor het volgende:
[..]
De digital deluxe key heb ik nog niet ontvangen en ik lees dat veel mensen hem wel ontvangen hebben en sommige niet...
Dat is de pre-order code, die betekent dat je gepre-ordered hebt en early acces krijgt. Nu heb je nog de officiele CD-key nodig om al je items te claimen en na de 20e te kunnen spelen. Die zou je via de mail moeten krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Yep, ik kreeg vannacht een email van origin met me DD key! Dus hij zal nog wel komen voor de rest.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is de pre-order code, die betekent dat je gepre-ordered hebt en early acces krijgt. Nu heb je nog de officiele CD-key nodig om al je items te claimen en na de 20e te kunnen spelen. Die zou je via de mail moeten krijgen.
kreeg die ook om half 4quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:32 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Yep, ik kreeg vannacht een email van origin met me DD key! Dus hij zal nog wel komen voor de rest.
Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account.
12.17.2011 Star Wars: The Old Republic Digital Deluxe Edition
12.15.2011 Star Wars: The Old Republic Early Game Access: Ready to play
11.02.2011 Star Wars: The Old Republic Early Game Access: Ready to patch
10.06.2011 Star Wars: The Old Republic Digital Deluxe Edition Pre-Order
Oke zal ik ff doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:30 schreef Pixell het volgende:
Ook me DD key binnen
Straks weer spelen, eerst ff wakker worden![]()
Voeg me strx ff toe Nick, Pixell heet mijn JK
Ik zal ff stoppenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef Pixell het volgende:
wow, een queue van over een uur op LoL, ff maar mijn namen vastleggen op Calypho
Die code zit gewoon in je pakket (CE editie). In het doosje waar de game zelf inzit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is de pre-order code, die betekent dat je gepre-ordered hebt en early acces krijgt. Nu heb je nog de officiele CD-key nodig om al je items te claimen en na de 20e te kunnen spelen. Die zou je via de mail moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |