Om nomquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:15 schreef b2py het volgende:
Ze gaan trouwens naar Argentinië.
Verder nog een plaatje van aanrijdingstrein 3153 http://twitpic.com/7u2aup#.TutsKfT4zoZ.facebook
Acht? Er zijn nog maar 6 in de haven vandaag & gister hoor... 3210, 3216, 3220, 3223, 3228, 3229.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was vanmiddag nog een transport met Wadjes, dus dat betekent dat er nu acht naar de haven van Rotterdam zijn gegaan.
Alle gegevens bij elkaar geraapt kom ik op de 3202, 3210, 3216, 3220, 3223, 3224, 3228 en 3229
Deze foto moet de VIRM-haters toch deugd doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:15 schreef b2py het volgende:
Verder nog een plaatje van aanrijdingstrein 3153 http://twitpic.com/7u2aup#.TutsKfT4zoZ.facebook
Die laatste 2 die onderweg zijn, was ik (nog) niet van op de hoogtequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
toch zijn ze gemeld en RR meldt nu ook dat er nog 2 onderweg zijn.
uiteraard is dat belangrijker jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef James1988 het volgende:
Weetje, eigenlijk interesseert het me geen zak welke nummertjes nou naar Argentinië gaan.
Foto's van zo'n transport zijn veel leuker, of van die treintjes in dienst in Argentinië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel even opnieuw de img link plaatsen danquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:37 schreef greavy het volgende:
Img-tags verwijderd. Wat een boeruh daar zeg.
heb me bericht bijgewerkt, daar staat enkel de link nu hoor...quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel even opnieuw de img link plaatsen dan
De link blijft verwijzen naar de 'not-allowed' imagequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:38 schreef greavy het volgende:
[..]
heb me bericht bijgewerkt, daar staat enkel de link nu hoor...
Wat een boeren zijn dat zeg (Ja, Peter v/d Leek is dat ja, zelfde gast als Somda webmaster).quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef James1988 het volgende:
Ook dat werkt niet, de referrer blijft immers forum.fok.nl.
Beter upload je dat plaatje gewoon naar www.imgur.com ofzo, dan zijn we van het gezeik af
Ik kom er gewoon niet meer omheenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:51 schreef James1988 het volgende:
Bwahaha, al die VIRM en SLT
Ze moeten je wel hebben
Tijd om te verhuizen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:52 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon niet meer omheen
Zelfs de 6800 word al geterroriseerd door SGMm. Dat vind ik dan nog niet het ergste, maar toch.......
Is het nog een beetje gelukt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Arnhem +63 dus. En nu bekhouwe en doorrijden
Dat heeft nog even geduurd zegtwitter:NS_online twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 03:52:53Driebergen Zeist-Ede W. en Driebergen Zeist-Veenendaal C: beperkingen na een aanrijding zijn voorbij. reageer retweet
(prognose: 6:00)twitter:NS_online twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 04:36:11Utrecht-Den Bosch: er rijden geen treinen door en seinstoring http://t.co/f8jNj2Mz reageer retweet
dat weet ik, was ook maar een geintje hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef CrashO het volgende:
Neh, Zonde van de plan-V.
Liever een SLeT met een deuk denk ik
Maar't is niet aardig om zo over greavy (of uberhoubt iemand) zo te praten eh![]()
mooi, gehaald dus, fijne dag!quote:Op zaterdag 17 december 2011 06:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Supervet: douchen op München hbf. Nu fris en fruitig op naar Freilassing
hahaha baasquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:15 schreef Bitlord het volgende:
Zit nu mee te luisteren naar een gesprek -of eigenlijk monoloog- van een een of andere Utrechtse met een shaghoofd over hoe kut alles nu is en hoe het vroeger beter was enzo. Ook is ze aangeklaagd op d'r werk ofzo. O en nu gaat het over rouwadvertenties.. En Andre Hazes...
[ afbeelding ]
Haha ja, zo'n clubje vrouwen die dan speciaal broodjes smeert om op te eten in de trein. Alsof het een picknick isquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:04 schreef CrashO het volgende:
![]()
Vreselijk zijn de treinen in het weekend. Allemaal van die figuren die 1x per week buiten komen en nog nooit een trein gezien hebben.
Lekker me ze allen de deuren blokkeren voor uitstappers, en dan vooral van die 55+ huisvrouwen. En snoeihard bespreken hoe de heupopperatie van Mies ging vorige maand, op een volume dat nog te volgen is vanaf de andere kant van de coupe![]()
Doordeweeks bijna geen last van
Voorzieningen zijn er eigenlijk nauwelijks. En zeker geen wifi. Stroom wel in de washokjes geloof ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Jongens ik heb een vraagje voor jullie
Ik ga 24 december met de CityNightLine van Kopenhagen naar Amsterdam. Wat zijn de voorzieningen in die trein qua internet (WiFi) en stroom (stopcontacten) ?
Als jullie het treinnummer ofzo hiervoor nodig hebben, volgens mij heb ik die. In ieder geval een nummer
Ja hoor. Te downloaden sinds 10 december jl.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hallo, ik kom ook weer eens even inbreken, stomme vraag wellicht, is er een hafas uit voor '12 offline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |