Ik vind 't best, ik kreeg dat net door van de planner, die de treinen heeft omgeleid....quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:18 schreef Bitlord het volgende:
Dit is het officiële reisinfo account, maar Fles moet het zelf weten natuurlijk.
https://twitter.com/NSHispeed_info/status/147692498196770816
https://twitter.com/NSHispeed_info/status/147692495910866946
Wel lomp. In Deventer hoef je niet kop te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:20 schreef James1988 het volgende:
Nee, via Den Bosch. Dat houdt kopmaken in.
En dan ga je kopmaken in Utrecht, ook niet prettig daar..quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lomp. In Deventer hoef je niet kop te maken.
Dan moet je in Utrecht en Arnhem kopmakenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel kopmaken in Utrecht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel zat: Die hebben plenty reserveringen vanaf Obhsn, Duisb en Düsseldorf. Die willen hun mensen ook die trein in hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik vind 't best, ik kreeg dat net door van de planner, die de treinen heeft omgeleid....
Maar ik kreeg net een SMS van dezelfde planner, dat het gewijzigd is. Amsterdam-Utrecht-Den Bosch(geen stop)-Arnhem. Circa een uur vertraging in Arnhem.
Reden van de wijziging is dat de DB het niet goedkeurde om via Venlo te gaan rijden
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:23 schreef greavy het volgende:
[..]
En dan ga je kopmaken in Utrecht, ook niet prettig daar..
Oh ja, ook niet handig idd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je in Utrecht en Arnhem kopmaken
Dat zal 't zijn inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel zat: Die hebben plenty reserveringen vanaf Obhsn, Duisb en Düsseldorf. Die willen hun mensen ook die trein in hebben
Je zat gewoon verwarring te scheppen hier. Tsss..quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik vind 't best, ik kreeg dat net door van de planner, die de treinen heeft omgeleid....
Maar ik kreeg net een SMS van dezelfde planner, dat het gewijzigd is. Amsterdam-Utrecht-Den Bosch(geen stop)-Arnhem. Circa een uur vertraging in Arnhem.
Reden van de wijziging is dat de DB het niet goedkeurde om via Venlo te gaan rijden
Kun jij ook niks aan doen, dan moet DB maar vervangend vervoer leveren. Zugersätzend ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop alleen dat het niet langer dan een uur wordt want dan gaat het krap worden in Köln....
Wat stel je voor? Een taxi Köln - München?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kun jij ook niks aan doen, dan moet DB maar vervangend vervoer leveren. Zugersätzend ofzo.
Wel een BMW dan, 200+km/hquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Een taxi Köln - München?
Al is het een riksja met een eskimo en een roedel honden ervoor. Dat is de zaak van DB, niet jouw probleem.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Een taxi Köln - München?
Ja, da's best leuk en aardig allemaal, maar die kan ook niet toveren natuurlijk. Uiteindelijk zit IK met de gebakken peren natuurlijk....quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:37 schreef James1988 het volgende:
Onderweg gewoon aangeven waar je heen moet. Probleem van de conducteur van maken
Als je in Keulen de trein mist door anderhalf uur vertraging en daardoor strandt, dan kan je ook gewoon daar in een hotel gaan en de kosten (tot 80 euro, dacht ik) achteraf bij de DB declareren. Reizigersrechten ftw!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
In ieder geval bedankt allemaal. Ik ga wel naar Utrecht en misschien word ik daar wat wijzer. Als het bij Arnhem anderhalf uur is ga ik gewoon weer naar huis. Ik kan het niet gokken om naar K te gaan, aansluiting te missen en terug naar Dv te gaan want dat gaat niet meer dan.
Als ze geen vervoer op dezelfde dag meer kunnen regelen heb je recht op een hotel. Staat in de reizigersrechten die je o.a. op de website van de EU kunt vinden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, da's best leuk en aardig allemaal, maar die kan ook niet toveren natuurlijk. Uiteindelijk zit IK met de gebakken peren natuurlijk....
Ah, het was een vrachtwagen vol met vlees... Dat levert dan wel een bloederig tavereel op, ookal zijn er verder geen zwaargewonden... http://www.nu.nl/binnenla(...)achtwagen-vlees.htmlquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die hebben een leuk tikkie gehad
Luckquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Spullen pakken en de baan op. Wish me luck!
What he said!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel geluk ermee!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoorde het net in de auto. Ik vroeg me al af "dat zal een lekker zootje opgeleverd hebben" en aan de foto te zien klopt dat ookquote:
Duh, iets met kerstmarkt in Duitslandquote:
Wordt meer. Nu in Den Bosch en we gaan achter de ic zwolle aan.quote:
was vanmiddag nog een transport met Wadjes, dus dat betekent dat er nu acht naar de haven van Rotterdam zijn gegaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:25 schreef greavy het volgende:
Maare nu weer een plaatje van vandaag:
[ afbeelding ]
Vandaag kwam ik om 14:15 uit school. Te laat voor de Wadlopers, die om 11:59 door IJsselmonde scheurden, richting de Waalhaven. 10 Minuten later, dan had ik het op station Lombardijen vast kunnen leggen. Nu zag ik het uit het klaslokaal voorbij rijden..
Toen ik naar huis zou gaan, keek ik even op Rolandrail. Daar stond een extra trein van HUSA, de 58344 aangekondigd. Een lege Möllenhagen naar Bentheim. Dat werd al snel gecorrigeerd, en stond dat hij wel ging rijden, maar dan tot Amersfoort. Gezien hij pas 14:27 uit de Kijfhoek zou vertrekken, ben ik richting Zuid gegaan op de scooter. Achteraf had ik beter aan de andere kant van het spoor kunnen gaan staan, maar dat is achteraf. 5 à 10 Minuutjes na aankomst kwam deze trein al voorbij zetten met een lange sleep lege Kls'n, met als tractie de HTRS-'Rabobank' 189 096 richting Amersfoort als 358344.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |