waarom niet gewoon vastzetten en cold turkey af laten kicken?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
hebben ze daar niet in GGD verslaving zorg waar ze kan terecht.
onder toezicht een drug gebruiken. en tegelijk vastzitten?.
Lijkt mij een leuk idee. Meteen alle verslaafden vastzetten!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
hebben ze daar niet in GGD verslaving zorg waar ze kan terecht.
onder toezicht een drug gebruiken. en tegelijk vastzitten?.
dat staat in de OP sherlockquote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom niet gewoon vastzetten en cold turkey af laten kicken?
heb jij enig idee hoeveel geld dat kost?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Prospos het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuk idee. Meteen alle verslaafden vastzetten!
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het enige wat ik kan vinden is:quote:Op donderdag 15 december 2011 19:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat staat in de OP sherlockserieus jij reageerd op basis van het lezen van de TT omdat de OP van wel 3 zinnen je te lang is ???
nou, poehee...quote:,Dan krijgen ze hartkloppingen of kunnen ze doordraaien
echter probleem is dat het alleen gedwongen opname bij vrijwilliger en of op last van rechter moet gebeuren.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Omdat ze dan dood gaan..quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zeg dan dat je dat geen reden vindquote:Op donderdag 15 december 2011 19:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het enige wat ik kan vinden is:
[..]
nou, poehee...![]()
ernstig!
nog beter ik zeg doenquote:
Ja, daarna draaien ze door en kunnen ze sterven.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het enige wat ik kan vinden is:
[..]
nou, poehee...![]()
ernstig!
Goed bezig! Afkicken + inbreken, en dan zeggen ze dat mannen niet kunnen multitaskenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, daarna draaien ze door en kunnen ze sterven.
Deze kerels zitten al in een afkickprogramma, daardoor houden ze contact met de GGD.
Omdat cold turkey afkicken van ghb nog al wat risico's met zich meebrengt.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Het is ook niet te geloven dit. Kán het niet gelovenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Whahahahahaha, wat een land. Logisch dat hier alles maar dan ook alles naar de klotuh zal gaan. KANSLOOS.![]()
![]()
Ja, beter zetten we ze vast en creperen ze gewoon weg!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Whahahahahaha, wat een land. Logisch dat hier alles maar dan ook alles naar de klotuh zal gaan. KANSLOOS.![]()
![]()
So fucking what? Doe ze een dwangbuis en helm om en flikker ze in de cel. Als ze er niet dood aan gaan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:39 schreef aloa het volgende:
Te verslaafd: Heerenveense inbrekers vrij
Het duo moet om het uur een ‘shot' hebben, anders gaat het mis. ,,Dan krijgen ze hartkloppingen of kunnen ze doordraaien'',
Hier in NL sta je eigenlijk ook nergens meer van te kijken....quote:Op donderdag 15 december 2011 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook niet te geloven dit. Kán het niet geloven
Welk soort?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
Twee vragen:
1) Sinds wanneer bepaalt de GGD-arts of inbrekers vrijuit moeten gaan?
2) Waarom kunnen die mannen hun shot niet in de cel krijgen?
De politie is verantwoordelijk voor de gezondheid van arrestanten. Als zij een GGD-arts raadplegen die adviseert dat opsluiting gevaarlijk is, dan zal de politie daar iets aan moeten doen. Aangezien opname in een (penitentiair) ziekenhuis blijkbaar geen optie was, worden ze in vrijheid gesteld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
Twee vragen:
Ze gaan niet vrij uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
Twee vragen:
Van GHB-verslaving?quote:
Acute psychose en extreme agitatie bij een delirium door onthouding van gammahydroxyboterzuur (ghb) resulteerden in een levensbedreigende toestand bij een 31-jarige man. Dergelijke opwindingstoestanden met agressie en somatische complicaties kan men voorkomen door vroeg ingrijpen met sterk sederende middelen. Ook kan men de ghb uitsluipen, als alternatieve behandeling voor fixatie en klinische toediening van hoge doseringen benzodiazepines.quote:
Ja nog 400.000 van dergelijke gevallen kan ik boven water toveren van alcoholverslaafden. Of wietverslaafden. Of om het even welke 'verslavingen'.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:07 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Acute psychose en extreme agitatie bij een delirium door onthouding van gammahydroxyboterzuur (ghb) resulteerden in een levensbedreigende toestand bij een 31-jarige man. Dergelijke opwindingstoestanden met agressie en somatische complicaties kan men voorkomen door vroeg ingrijpen met sterk sederende middelen. Ook kan men de ghb uitsluipen, als alternatieve behandeling voor fixatie en klinische toediening van hoge doseringen
Veerman, S.R., Dijkstra, H.N., Liefting-Kluft, I. (2010). Levensbedreigende onthoudingsverschijnselen door gammahydroxyboterzuur. Tijdschrift voor Psychiatrie, 52 (6): 411-416.
Van GHB? Kom op zeg. GHB is niet veel anders dan coke, alcohol etc. Is echt niet zulk spannend spul hoor. Het is geen heroïne.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Cold turkey afkicken is niet bepaald aan te raden.
Uiteraard. En een dergelijke afhankelijkheid is zeldzaam bij GHB. Maar blijkbaar hadden deze verdachten - volgens de GGD-arts - een hoog risico op klachten bij acuut staken van GHB-gebruik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja nog 400.000 van dergelijke gevallen kan ik boven water toveren van alcoholverslaafden. Of wietverslaafden. Of om het even welke 'verslavingen'.
Er mee beginnen ook niet. Dat risico hebben ze ook zelf genomen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Cold turkey afkicken is niet bepaald aan te raden.
Je hebt blijkbaar geen idee waar je over praat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Van GHB? Kom op zeg. GHB is niet veel anders dan coke, alcohol etc. Is echt niet zulk spannend spul hoor. Het is geen heroïne.
Tja. Dat betekent echter niet dat je ze zomaar kunt laten creperen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er mee beginnen ook niet. Dat risico hebben ze ook zelf genomen.
Waar lees je dat?quote:En nu krijgen ze voortaan ieder uur gratis hun fix? Goed geregeld![]()
'Het duo moet om het uur een ‘shot' hebben, anders gaat het mis.'quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja. Dat betekent echter niet dat je ze zomaar kunt laten creperen.
[..]
Waar lees je dat?
Heb jij het wel eens gebruikt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen idee waar je over praat.
Dus alle drugs, alcohol en wat dan ook verslaafden krijgen in Nederland hun shot?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Het duo moet om het uur een ‘shot' hebben, anders gaat het mis.'
Uit de OP.
Oh ok. Sorry. Ik heb het ook wel eens gebruikt. Wist niet dat ik nu verslaafd was en niet meer zonder kan. Wie geeft me mijn portie? Scheelt weer dat kloten met schoonmaakmiddel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
Jongens, Die_Hofstadtgruppe heeft het allemaal opgelost. Tijd voor wat wetenschappelijke artikelen en een stuk of 3 tot 5 nobel-prijzen voor deze belhamel moet mogelijk zijn
Het is hier fijner dan in Luilekkerlandquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus alle drugs, alcohol en wat dan ook verslaafden krijgen in Nederland hun shot?
Ik lees nergens dat ze het gratis krijgen. Zouden ze niet gewoon zichzelf kunnen voorzien?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Het duo moet om het uur een ‘shot' hebben, anders gaat het mis.'
Uit de OP.
En dat zou relevant zijn omdat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heb jij het wel eens gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |