quote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je op Dutch bottom googled sta je op 3 Etcie
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
Super, NL moet tot 10 miljard extra bezuinigen ivm de crisis. Maar ondertussen besluit de regering dat we wel even 17 miljard gaan lenen aan het IMF.
Het is de Nederlandse regering waar we het over hebben hequote:Op donderdag 15 december 2011 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Maar uitgeleend geld zie je terug.
Ik zeg ook niet dat het mijn idee is of goedkeuring heeft.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is de Nederlandse regering waar we het over hebben he
Volgens De Jager wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Maar uitgeleend geld zie je terug.
Wie?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Leuk: beetje twitteren met Maaike Hartjes
Je bent druk...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, en ik ga nu onze nieuwe barkrukken in elkaar zetten
[ afbeelding ]
Ik weet er veel te weinig van en ben wel benieuwd naar de argumenten en dergelijke. Als dit voorkomt dat we echt in de shit belanden, dan is het natuurlijk wel logisch..quote:Op donderdag 15 december 2011 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]gaat echt helemaal nergens meer over
Doe je ook een foto van het eindresultaat?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, en ik ga nu onze nieuwe barkrukken in elkaar zetten
[ afbeelding ]
Ja, we hebben al bijna een jaar geleden gepland om de gang en keuken op te knappen (toen heb ik de gang witgeschilderd), en nu komen we eindelijk aan de laatste veranderingen toe. Hierna komt nog een barplank aan de muur in de keuken, zodat we daar 's ochtends kunnen ontbijtenquote:
Ik zeg, na gedane arbeid is het goed rusten...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, we hebben al bijna een jaar geleden gepland om de gang en keuken op te knappen (toen heb ik de gang witgeschilderd), en nu komen we eindelijk aan de laatste veranderingen toe. Hierna komt nog een barplank aan de muur in de keuken, zodat we daar 's ochtends kunnen ontbijten
Jaaaaaaa volgende week zaterdag zit ik in het vliegtuig, en vieren we kerst inquote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe je ook een foto van het eindresultaat?
En wat las ik over Florance?
Whaaa, wat gaaf!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaa volgende week zaterdag zit ik in het vliegtuig, en vieren we kerst inFlorence
![]()
Wow, nice!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaa volgende week zaterdag zit ik in het vliegtuig, en vieren we kerst inFlorence
![]()
Jaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Whaaa, wat gaaf!En O&N weer in Groningen?
0600 beginnen met werken op 01-01.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zijn bij jullie de O&N plannen?
Wow o_Oquote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
0600 beginnen met werken op 01-01.
Oliebollen bakken en verkopen in Schotland...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zijn bij jullie de O&N plannen?
Jammer voor hier, maar gelukkig voor de alpenquote:
kunnen jullie niet gewoon met de Russen afspreken dat ze niet aanvallen op 01/01?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
0600 beginnen met werken op 01-01.
Met de Russen wel. Ik ben banger voor de Grieken.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gewoon met de Russen afspreken dat ze niet aanvallen op 01/01?
Ho, deze post had ik helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Soempie het volgende:
Tof.
Zijn er nog dingen die je gaat bezoeken, die je eerder nog niet gezien hebt?
En O&N hier wordt gewoon Wiebel en ik op de bank en half 1 naar bed.
Ze snappen het zelf al niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er hier iemand die het hele Occupy [insertelkwillekeurigklotedorpinthemiddleofnowhere] snapt en zo ja kan je het mij aub even uitleggen?
Is het gewoon een alternatief voor mensen die zich vervelen en een keer geen zin hebben om naar de IKEA te gaan
alleen morgen serieus kans op regen zaterdag en zondag 1 tot 2 mm regenquote:
Je bent lui en je wilt wat...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er hier iemand die het hele Occupy [insertelkwillekeurigklotedorpinthemiddleofnowhere] snapt en zo ja kan je het mij aub even uitleggen?
¤50 is toch ook een fooi. De kas zelf is nog duurder...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooie gisteren op de radio, de penningmeester van occupy Dordrecht was er met de kas (¤50) vandoor gegaan. Best lullig lijk je als je aan het demonstreren bent tegen graaiers
Doet me denken aan Paul van Vliet als Majoor Kees over de vijfdaagse gevechtsweek: "Gelieve het vaderland niet binnen te vallen tussen des vrijdags 1700 uur en des maandags 0900 uur, daar dan niet op enige weerstand van betekenis gerekend behoeft te worden."quote:Op donderdag 15 december 2011 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gewoon met de Russen afspreken dat ze niet aanvallen op 01/01?
Reeds...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Doet me denken aan Paul van Vliet als Majoor Kees over de vijfdaagse gevechtsweek: "Gelieve het vaderland niet binnen te vallen tussen des vrijdags 1700 uur en des maandags 0900 uur, daar dan niet op enige weerstand van betekenis gerekend behoeft te worden."
Morgenavond Leidseplein?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben best in voor een meetmet wie dan ook.
Also, een gratis vervangende simkaart gekregen van de roze providerze vonden me maar aandoenlijk omdat ik niet kon ophouden over hoe blij ik was terug te zijn
Datquote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
O&N wordt dit jaar in Utrecht gevierd.
Wat kookt Nem?quote:
al plannenquote:
Ik zat wel te denken om lekker met z'n alleen uitgebreid te etenquote:
Jullie samen?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, dus dat komt goed uit...
Damn, zie dit nu pas.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Morgen het hele verhaal, nu in het kort. ...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Hier blaf ik PS nog wel eens af, via DM laat ik mijn echte gevoelens voor haar blijken...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Goor...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef MaJo het volgende:
Trouwens had helemaal niet meer verteld hoe het ooruitspuiten was
Ik ging er echt naartoe vannu gaat er iets gebeuren! Nou dat was een grote deceptie
Er kwam een klein brokje uit, stelde helemaal niks voor
Ik baalde als een stekker
ik vind die kant van Majo wel aandoenlijkquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Morgen het hele verhaal, nu in het kort. Auto mogelijk total-loss, de versnellingsbak is op welhaast explosieve wijze ermee opgehouden vanavond. Heb nu een leenauto, de eigen bak wordt morgen door de ABWB naar de garage gebracht. Beetje googlen levert een schadepost van 1000-3000, afhankelijk van hoe erg
Kan wel jankenen ook geheel eenzijdig "ongeluk", bij het terugschakelen gebeurd. Overigens niet mijn fout, eerder deze week had 'iemand' al iets niet zo slims gedaan, en dit is wat er daarna gebeurt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mjah, in elk geval alleej blikschade, geen letsel oid.
En nu ga ik slapen, ben op van een gekke avond
Oeioei, da's minder. Hoop dat het meevalt.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Morgen het hele verhaal, nu in het kort. Auto mogelijk total-loss, de versnellingsbak is op welhaast explosieve wijze ermee opgehouden vanavond. Heb nu een leenauto, de eigen bak wordt morgen door de ABWB naar de garage gebracht. Beetje googlen levert een schadepost van 1000-3000, afhankelijk van hoe erg
Kan wel jankenen ook geheel eenzijdig "ongeluk", bij het terugschakelen gebeurd. Overigens niet mijn fout, eerder deze week had 'iemand' al iets niet zo slims gedaan, en dit is wat er daarna gebeurt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mjah, in elk geval alleej blikschade, geen letsel oid.
En nu ga ik slapen, ben op van een gekke avond
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik vind die kant van Majo wel aandoenlijk
Dat gedeelte snapte ik ook al niet neequote:Op donderdag 15 december 2011 23:16 schreef Soempie het volgende:
Red, ik begrijp er niks van. Ik neem aan dat 'iemand' Tinu is, maar wat kan je doen dan dat het dit een paar dagen later veroorzaakt?![]()
Hoop dat de schade toch mee zal vallen...
De mijne mag je voor 4990 euro best overkopenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:44 schreef MaJo het volgende:
Over auto's gesproken: we zitten er aan te denken om een nieuwe auto te kopen. De MG is super maar niet echt een winterautoWat is een beetje een fijne auto die je voor rond de 5000 euro kan kopen?
Ik kan het niet vindenquote:
Wat voor auto is het danquote:Op donderdag 15 december 2011 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De mijne mag je voor 4990 euro best overkopen
Hehe die is wel tofquote:Op donderdag 15 december 2011 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Co(...)c1200#ht_1849wt_1156
Een lichtgewicht Italiaanse sportauto, uitgevoerd in agressief geel. Rode gordels maken het thema helemaal afquote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden
[..]
Wat voor auto is het dan
Klinkt als mijn auto (op het italiaans na dan)quote:Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een lichtgewicht Italiaanse sportauto, uitgevoerd in agressief geel. Rode gordels maken het thema helemaal af
Sssst, ik sta hier op het punt een goede deal te makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klinkt als mijn auto (op het italiaans na dan)
Op dezelfde toon klinkt hij dan ook 4800 euro te duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Je rijdt in een MG?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:44 schreef MaJo het volgende:
Over auto's gesproken: we zitten er aan te denken om een nieuwe auto te kopen. De MG is super maar niet echt een winterautoWat is een beetje een fijne auto die je voor rond de 5000 euro kan kopen?
I lolled, goed begin van de dagquote:Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een lichtgewicht Italiaanse sportauto, uitgevoerd in agressief geel. Rode gordels maken het thema helemaal af
Dan is het gemakkelijker uitgebreid etenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat wel te denken om lekker met z'n alleen uitgebreid te etenWe zijn maar met z'n zevenen
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeker dat ze zich er rot onder voelt, en het is vast niet aardig om het te zeggen, maar een stukje van me vindt dat ook geheel terecht. Aan de andere kant; het is gewoon niet leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:17 schreef Soempie het volgende:
Tinu zal zichzelf er vast ook heel rot onder voelen... ben benieuwd wat de garage gaat zeggen van het defect.
Doe je je tuinbroek aan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:30 schreef Soempie het volgende:
Mazzel. Hier is het de hele ochtend al aan het regenen.
Straks naar de kapper. Einde zwangerschap, ik voel een pittig kort kapsel aankomen.
Heel even moest ik aan iets denken wat gelijk de tongen zal losmaken hier.quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:30 schreef Soempie het volgende:
Straks naar de kapper. Einde zwangerschap, ik voel een pittig kort kapsel aankomen.
Was het een stortbui van 2 uur? Dat kan ook 1 bui zijn, van huis naar werkquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had maar 1 buitje onderweg naar m'n werk....
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:30 schreef Soempie het volgende:
Ga jij maar naar je kamer! wegwezenquote:
De enige manier waarop dit kan meevallen is als de ANWB mijn auto van de trailer laat vallen en een schadevergoeding van ongeveer 5 mille aanbiedt...quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Red, sterkte! Hopelijk valt de ellende mee...
Inmiddels na 11, dus ben je er klaar voor?quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:38 schreef TradeMarkie het volgende:
het is nog geen 10 uur dames, hou het even netjes
ik heb kruidnoten en koffie ipv popcorn en cola.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inmiddels na 11, dus ben je er klaar voor?
Nee, dan bij deze toch
Nu niet, neequote:Op vrijdag 16 december 2011 08:37 schreef Soempie het volgende:
Ach, m'n hele onderkant zie ik zelf toch niet meer.
Wow, da's wel een hoop... ben benieuwd naar de foto's!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:01 schreef Soempie het volgende:
Er is 30 cm van m'n haar af.
Hangt nu net op m'n schouders.
Hm, lekker, kom jij maar op met die kruidnoten en koffiequote:Op vrijdag 16 december 2011 11:16 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb kruidnoten en koffie ipv popcorn en cola.
kom maar op.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu niet, neemaar voelen zal je 'm straks wel
kom maar halenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, lekker, kom jij maar op met die kruidnoten en koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wow, da's wel een hoop... ben benieuwd naar de foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben inderdaad moe.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:
quote:
ik wordt er een beetje misselijk van. Al dat achterbakse geleuter van die kindervriendenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:05 schreef TradeMarkie het volgende:
En de open deur van de dag
http://www.nu.nl/binnenla(...)sueel-misbruik-.html
dat is wel zekerquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik wordt er een beetje misselijk van. Al dat achterbakse geleuter van die kindervrienden
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:05 schreef TradeMarkie het volgende:
En de open deur van de dag
http://www.nu.nl/binnenla(...)sueel-misbruik-.html
Middag.quote:
Doe je best goed, zo rond de middag.quote:
nee werd om 4 uur wakker en kon urenlang niet slapenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe je best goed, zo rond de middag.
Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?
Nog niet, maar ik heb nog evenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:45 schreef Soempie het volgende:
En TM, kom je er een beetje uit met het tegenstrijdige advies hier en in het topic?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:45 schreef Soempie het volgende:
Dat wil je natuurlijk helemaal niet horen. Stelletje ouwe lullen hier.
ben je je vast aan het inleven in je nieuwe rol?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:45 schreef Soempie het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en ik heb dus ooit eens iemand horen vragen of het mooi weer was in dubio. Aangezien er over een afwezig iemand werd gezegd dat die nog in dubio zat
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Soempie het volgende:
Leuk, SoempieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben inderdaad moe.![]()
Da's toch makkelijk? Hapje, drankje, voetjes omhoog en een goede film kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben bij de fysiotherapeut geweest, voor m'n hoofdpijn. Die ik nog had, dus dat kwam wel mooi uitze kon goed voelen dat er spanning in m'n nek zat, en volgende week gaan we bezig met ontspaninngsoefeningen
Ben ik nou de gekke bouwvakker die zegt dat de koof van de afzuigkap/afvoer erg mooi is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben inderdaad moe.![]()
Als het zo makkelijk was hoefde ik niet naar de fysiotherapeutquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch makkelijk? Hapje, drankje, voetjes omhoog en een goede film kijken.
Leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Wij hadden, zeer waarschijnlijk, een 'smelleken' in de tuin vandaag, een kleine valksoortfoto's en filmpjes zijn beschikbaar, mooi te zien hoe die een prooi plukt en opvreet
ik zal het dan maar niet tegen een collega van me zeggen, da's zo'n vogelaar van de fanatieke soortquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Wij hadden, zeer waarschijnlijk, een 'smelleken' in de tuin vandaag, een kleine valksoortfoto's en filmpjes zijn beschikbaar, mooi te zien hoe die een prooi plukt en opvreet
Mooi, kun je meteen op de fiets naar Holtkamp om lekker gebakjes te halen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik weet helemaal niet of het per definitite beter is hoor. Ik denk dat ik makkelijker me door een jetlag heen werk als ik niet moe ben; mezelf eerst gunnen om bij te komen met net zoveel slaap als ik nodig heb. Ging de laatste keer erg goed daarmee. Maar goed, wat maakt het ook uit, wakker ben ik nu toch
[..]Niets mis mee toch? Ik vind het leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben inderdaad moe.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Vanwege dat beest moest ik maar voor m'n fiets eerst neerzetten in plaats van achterquote:
Ik wil ze nog posten hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zal het dan maar niet tegen een collega van me zeggen, da's zo'n vogelaar van de fanatieke soort
Pokke beest!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanwege dat beest moest ik maar voor m'n fiets eerst neerzetten in plaats van achter![]()
en toen ik thuis was, en netjes voorlangs ging, vloog hij/zij net weg natuurlijk
Dat kan ik me ook wel voorstellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet niet of ik zin heb om een half uur naar zijn geleuter over vogels te luisteren
goedemorgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie trouwens nu pas de TTlief
Hoor ik hier een aanstaande moeder die nu al de opstand van haar nazaten probeert te temperen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:45 schreef Soempie het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie trouwens nu pas de TTlief
whahahaha wat een idiote werkgever zeg! dan moet je toch zorgen dat hij zijn tankpas teruggeeft of blokkeert?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:17 schreef CaLeX het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-kosten-ex-baas.html
Ligt het nou of is het niet gek dat die bakkerij failliet is gegaan? Wat een nalatigheid van die oud-werkgever zeg :S
Of het op zijn minst gek vinden dat je tankkosten met 500 euro per maand gestegen zijn :squote:Op vrijdag 16 december 2011 14:21 schreef knappekloon het volgende:
[..]
whahahaha wat een idiote werkgever zeg! dan moet je toch zorgen dat hij zijn tankpas teruggeeft of blokkeert?
Ja, als de curator er pas achter komtquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:29 schreef Bart het volgende:
Zijn administratie zal ie wel niet fatsoenlijk bijgehouden hebben als dat niet opvalt. Zal ook wel een oorzaak van faillissement zijn...
I am doll on a good dutchism :pquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik vind 'm vooral slecht
Ik ga ervandoorop naar Friesland
ja maar zoals wat dan? van een kale kip kun je toch niet plukkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, als de curator er pas achter komt
Zulke eigenaren iemand mogen ze best hoofdelijk aansprakelijk maken voor het faillisement imho
Voor mijn apart maakt hij elke maand 5 tientjes overquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:51 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ja maar zoals wat dan? van een kale kip kun je toch niet plukken
Kerk meteen opdoeken, gelijk aan pedoclub Martijn...quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bisschoppen betuigen spijt voor misbruik
too little too late
(hebben zei hier de term schijnheiligen voor uitgevonden?)
Als je het zo zegt krijg ik er al helemaal zin in. Terwijl ik nog nooit whisky heb gedronken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Bijna weekend.
En wat zijn deze donkere dagen toch heerlijk voor (wederom) een whisky proeverijtje vanavond...
Fijn dat het relatief gezien meevaltquote:
*uitprint voor op de slaapkamer...quote:
Als je straks bevallen bent, dan ben je welkom voor een whiskyproeverijtje...quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt krijg ik er al helemaal zin in. Terwijl ik nog nooit whisky heb gedronken.
Ziet er behoorlijk "december feelgood" uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Kijktip: http://www.imdb.com/title/tt0482088/
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
OMG..geniaal stukje bij DWDD met Domine Gremdaat en Britt
Of Gremdaat de Playboy had gelezen.
Britt: "Jij bent toch Bert?"
Gremdaat: "Nee, ik kan alleen zijn stem goed nadoen"
Britt: "Maar dat zei je net!!!"
Gremdaat: "Nee hoor, en ik kan ook goed Grover nadoen"
En dan doet 'ie stemmetjes
Neuhquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ziet er behoorlijk "december feelgood" uit.
Only one way to find out.quote:
Klopt, maar het einde bepaald wel of iets in de categorie "december-feelgood" hoort wmb. Meer dan genoeg goede films zonder soggy happy end verder. (zal hem downloadenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Only one way to find out.
Daarbij draaien lang niet alle films om het einde.
Je gaat verhuizen? Succes!quote:
haha ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:38 schreef Soempie het volgende:
Ja, voor m'n gevoel is het nog niet eens zo lang geleden dat ik m'n eigen kinderfeestjes had...
nee,want dat is dan pas als je 80 bent :pquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:41 schreef Soempie het volgende:
Paar keer met je oogleden knipperen en we zijn met pensioen.
Waar een krant al niet goed voor kan zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:07 schreef MaJo het volgende:
Wat staat dat nieuwe haar je goed SoempWaarom vond wiebel het niet mooi?
@Nico we hebben een MG F, rode cabrio uit 1996 met een stoffen dak
Met mij gaat het supergoedIk ben eindelijk niet meer misselijk en duizelig na 3 weken met dank aan nieuwe AD
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar een krant al niet goed voor kan zijn
Veel mannen hanteren hoe langer hoe beter volgens mij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:07 schreef MaJo het volgende:
Wat staat dat nieuwe haar je goed SoempWaarom vond wiebel het niet mooi?
Topquote:Met mij gaat het supergoedIk ben eindelijk niet meer misselijk en duizelig na 3 weken met dank aan nieuwe AD
Hè, kan je dat ook over haren zeggen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Veel mannen hanteren hoe langer hoe beter volgens mij?
*Zuchtquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hè, kan je dat ook over haren zeggen?
Ik zeg niets verkeerd hoorquote:
Zie je mij zeggen dat jij iets verkeerds zegt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zeg niets verkeerd hoor. Waar denk jij dat het over gaat dan?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, maar dat is mijn interpretatie bij '*Zuchtquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zie je mij zeggen dat jij iets verkeerds zegt?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was laatst ook in mijn Lush, dat vond ik ook maar raarquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MaJo ik was net in "jouw" Lushtoch minder leuk zonder jou
neequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was laatst ook in mijn Lush, dat vond ik ook maar raarHeb je nog iets gekocht?
Daar hoef je je niet voor te schamen hoorquote:
nee, ik niet, een vriend van me. We waren om zes uur klaar, was een lange dag...quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je gaat verhuizen? Succes!
...
Môgge
De moeder van Wiebel heeft een nieuwe auto gekocht en ik neem die van haar over. Een toyota starlet 1.3 xli (quote:
Zul je toch schuimballen moeten halen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:16 schreef Soempie het volgende:
Heeft lush ook dingen voor in bad die heel goed schuimen? Ik heb nu bruisballen gehad en die schuimen voor geen meter.
http://www.lush.nl/shop/product/category/path/143_146/bubble-barsquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:16 schreef Soempie het volgende:
Heeft lush ook dingen voor in bad die heel goed schuimen? Ik heb nu bruisballen gehad en die schuimen voor geen meter.
Bruisballen schuimen dan ook niet, die bruisen alleenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:16 schreef Soempie het volgende:
Of blauwe...quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Altijd nog beter dan kerstballen of stuiterballen
Oei.quote:
Een heel subforum? Beetje overdonewat mij betreft...quote:
Mwa, als rolluikliefhebbers dat al krijgen mag er zeker een voor SR zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een heel subforum? Beetje overdonewat mij betreft...![]()
Soempie, feli met je nieuwe auto!m
Dat is natuurlijk geen argument.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, als rolluikliefhebbers dat al krijgen mag er zeker een voor SR zijn.
akq to the resquequote:
Dat is ook stom!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, als rolluikliefhebbers dat al krijgen mag er zeker een voor SR zijn.
Ja, ik moest en zou een bad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:35 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie een bad, Soempie?
Op dit moment heb ik wel even zin in een bubbelbad.
Eh, met enorme buik in bad liggen.quote:
Hebben jullie een aparte douchecabine of douchekopslangset (?) in bed?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:38 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik moest en zou een bad.En vind het nog steeds een heel goede koop. Heb de laatste weken best vaak liggen walvissen in het water.
Hmm, inderdaad, het eerste zou ik best even kunnen doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb nu ook wel zijn in een bad en daarna een lekkere massage...
Helaas geen van beide vanavond
Nou, dan regel je dat toch?quote:
\Dan krijg ik drie knijpjes en dat was het dan.quote:
Dat vind ik sowieso knap lastig wanneer je met twee in het bad staat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:59 schreef Soempie het volgende:
's Morgens wil ik alleen maar lui onder de douche staan, dus vandaar zo'n douchekop. En zodat we er samen onder kunnen, zonder dat een van de twee geen water heeft.
Best irritant als je om 6 uur 's ochtends nog niet goed wakker bent.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:11 schreef Soempie het volgende:
Dan is het enige misschien de hoge rand waar je overheen moet stappen, maargoed, zo lenig zijn we dan nog wel.![]()
Dat sowieso. En daarbij ben ik aan het eind van de zaterdag altijd kapot van een dag werken en vooral van gewoon de hele week.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dat op zaterdagavond, heeft niemand een sociaal leven?
Oh, wat lief.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:16 schreef Soempie het volgende:
Ik hou m'n zaterdagavonden juist speciaal vrij voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |