quote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je op Dutch bottom googled sta je op 3 Etcie
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
Super, NL moet tot 10 miljard extra bezuinigen ivm de crisis. Maar ondertussen besluit de regering dat we wel even 17 miljard gaan lenen aan het IMF.
Het is de Nederlandse regering waar we het over hebben hequote:Op donderdag 15 december 2011 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Maar uitgeleend geld zie je terug.
Ik zeg ook niet dat het mijn idee is of goedkeuring heeft.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is de Nederlandse regering waar we het over hebben he
Volgens De Jager wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Maar uitgeleend geld zie je terug.
Wie?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Leuk: beetje twitteren met Maaike Hartjes
Je bent druk...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, en ik ga nu onze nieuwe barkrukken in elkaar zetten
[ afbeelding ]
Ik weet er veel te weinig van en ben wel benieuwd naar de argumenten en dergelijke. Als dit voorkomt dat we echt in de shit belanden, dan is het natuurlijk wel logisch..quote:Op donderdag 15 december 2011 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]gaat echt helemaal nergens meer over
Doe je ook een foto van het eindresultaat?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, en ik ga nu onze nieuwe barkrukken in elkaar zetten
[ afbeelding ]
Ja, we hebben al bijna een jaar geleden gepland om de gang en keuken op te knappen (toen heb ik de gang witgeschilderd), en nu komen we eindelijk aan de laatste veranderingen toe. Hierna komt nog een barplank aan de muur in de keuken, zodat we daar 's ochtends kunnen ontbijtenquote:
Ik zeg, na gedane arbeid is het goed rusten...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, we hebben al bijna een jaar geleden gepland om de gang en keuken op te knappen (toen heb ik de gang witgeschilderd), en nu komen we eindelijk aan de laatste veranderingen toe. Hierna komt nog een barplank aan de muur in de keuken, zodat we daar 's ochtends kunnen ontbijten
Jaaaaaaa volgende week zaterdag zit ik in het vliegtuig, en vieren we kerst inquote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe je ook een foto van het eindresultaat?
En wat las ik over Florance?
Whaaa, wat gaaf!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaa volgende week zaterdag zit ik in het vliegtuig, en vieren we kerst inFlorence
![]()
Wow, nice!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaa volgende week zaterdag zit ik in het vliegtuig, en vieren we kerst inFlorence
![]()
Jaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Whaaa, wat gaaf!En O&N weer in Groningen?
0600 beginnen met werken op 01-01.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zijn bij jullie de O&N plannen?
Wow o_Oquote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
0600 beginnen met werken op 01-01.
Oliebollen bakken en verkopen in Schotland...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zijn bij jullie de O&N plannen?
Jammer voor hier, maar gelukkig voor de alpenquote:
kunnen jullie niet gewoon met de Russen afspreken dat ze niet aanvallen op 01/01?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
0600 beginnen met werken op 01-01.
Met de Russen wel. Ik ben banger voor de Grieken.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gewoon met de Russen afspreken dat ze niet aanvallen op 01/01?
Ho, deze post had ik helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Soempie het volgende:
Tof.
Zijn er nog dingen die je gaat bezoeken, die je eerder nog niet gezien hebt?
En O&N hier wordt gewoon Wiebel en ik op de bank en half 1 naar bed.
Ze snappen het zelf al niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er hier iemand die het hele Occupy [insertelkwillekeurigklotedorpinthemiddleofnowhere] snapt en zo ja kan je het mij aub even uitleggen?
Is het gewoon een alternatief voor mensen die zich vervelen en een keer geen zin hebben om naar de IKEA te gaan
alleen morgen serieus kans op regen zaterdag en zondag 1 tot 2 mm regenquote:
Je bent lui en je wilt wat...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er hier iemand die het hele Occupy [insertelkwillekeurigklotedorpinthemiddleofnowhere] snapt en zo ja kan je het mij aub even uitleggen?
¤50 is toch ook een fooi. De kas zelf is nog duurder...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooie gisteren op de radio, de penningmeester van occupy Dordrecht was er met de kas (¤50) vandoor gegaan. Best lullig lijk je als je aan het demonstreren bent tegen graaiers
Doet me denken aan Paul van Vliet als Majoor Kees over de vijfdaagse gevechtsweek: "Gelieve het vaderland niet binnen te vallen tussen des vrijdags 1700 uur en des maandags 0900 uur, daar dan niet op enige weerstand van betekenis gerekend behoeft te worden."quote:Op donderdag 15 december 2011 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gewoon met de Russen afspreken dat ze niet aanvallen op 01/01?
Reeds...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Doet me denken aan Paul van Vliet als Majoor Kees over de vijfdaagse gevechtsweek: "Gelieve het vaderland niet binnen te vallen tussen des vrijdags 1700 uur en des maandags 0900 uur, daar dan niet op enige weerstand van betekenis gerekend behoeft te worden."
Morgenavond Leidseplein?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben best in voor een meetmet wie dan ook.
Also, een gratis vervangende simkaart gekregen van de roze providerze vonden me maar aandoenlijk omdat ik niet kon ophouden over hoe blij ik was terug te zijn
Datquote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
O&N wordt dit jaar in Utrecht gevierd.
Wat kookt Nem?quote:
al plannenquote:
Ik zat wel te denken om lekker met z'n alleen uitgebreid te etenquote:
Jullie samen?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, dus dat komt goed uit...
Damn, zie dit nu pas.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Morgen het hele verhaal, nu in het kort. ...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Hier blaf ik PS nog wel eens af, via DM laat ik mijn echte gevoelens voor haar blijken...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Goor...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef MaJo het volgende:
Trouwens had helemaal niet meer verteld hoe het ooruitspuiten was
Ik ging er echt naartoe vannu gaat er iets gebeuren! Nou dat was een grote deceptie
Er kwam een klein brokje uit, stelde helemaal niks voor
Ik baalde als een stekker
ik vind die kant van Majo wel aandoenlijkquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef iamredleader het volgende:
Morgen het hele verhaal, nu in het kort. Auto mogelijk total-loss, de versnellingsbak is op welhaast explosieve wijze ermee opgehouden vanavond. Heb nu een leenauto, de eigen bak wordt morgen door de ABWB naar de garage gebracht. Beetje googlen levert een schadepost van 1000-3000, afhankelijk van hoe erg
Kan wel jankenen ook geheel eenzijdig "ongeluk", bij het terugschakelen gebeurd. Overigens niet mijn fout, eerder deze week had 'iemand' al iets niet zo slims gedaan, en dit is wat er daarna gebeurt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mjah, in elk geval alleej blikschade, geen letsel oid.
En nu ga ik slapen, ben op van een gekke avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |