waarom niet gewoon vastzetten en cold turkey af laten kicken?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
hebben ze daar niet in GGD verslaving zorg waar ze kan terecht.
onder toezicht een drug gebruiken. en tegelijk vastzitten?.
Lijkt mij een leuk idee. Meteen alle verslaafden vastzetten!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
hebben ze daar niet in GGD verslaving zorg waar ze kan terecht.
onder toezicht een drug gebruiken. en tegelijk vastzitten?.
dat staat in de OP sherlockquote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom niet gewoon vastzetten en cold turkey af laten kicken?
heb jij enig idee hoeveel geld dat kost?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Prospos het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuk idee. Meteen alle verslaafden vastzetten!
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het enige wat ik kan vinden is:quote:Op donderdag 15 december 2011 19:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat staat in de OP sherlockserieus jij reageerd op basis van het lezen van de TT omdat de OP van wel 3 zinnen je te lang is ???
nou, poehee...quote:,Dan krijgen ze hartkloppingen of kunnen ze doordraaien
echter probleem is dat het alleen gedwongen opname bij vrijwilliger en of op last van rechter moet gebeuren.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Omdat ze dan dood gaan..quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zeg dan dat je dat geen reden vindquote:Op donderdag 15 december 2011 19:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het enige wat ik kan vinden is:
[..]
nou, poehee...![]()
ernstig!
nog beter ik zeg doenquote:
Ja, daarna draaien ze door en kunnen ze sterven.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het enige wat ik kan vinden is:
[..]
nou, poehee...![]()
ernstig!
Goed bezig! Afkicken + inbreken, en dan zeggen ze dat mannen niet kunnen multitaskenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, daarna draaien ze door en kunnen ze sterven.
Deze kerels zitten al in een afkickprogramma, daardoor houden ze contact met de GGD.
Omdat cold turkey afkicken van ghb nog al wat risico's met zich meebrengt.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Het is ook niet te geloven dit. Kán het niet gelovenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Whahahahahaha, wat een land. Logisch dat hier alles maar dan ook alles naar de klotuh zal gaan. KANSLOOS.![]()
![]()
Ja, beter zetten we ze vast en creperen ze gewoon weg!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Whahahahahaha, wat een land. Logisch dat hier alles maar dan ook alles naar de klotuh zal gaan. KANSLOOS.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |