Jawel, maar eerst even aan de innerlijke mens denkenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:32 schreef shiznuts het volgende:
Is het nu niet al donker? #ikhaatwinter

Dan zal het wel een grap zijn van de persoon waarvan je dit verhaal hebt gehoordquote:Op woensdag 21 december 2011 16:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar de 1e keer reageerde niemand... en tis geen grap

Je bent redelijk nieuw met Chinashopping?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:56 schreef DeKrant het volgende:
-
Deze controller (wireless) besteld voor mijn PS2. Ik verwachte cheapass prut, maar tot mijn verbazing kreeg ik een originele 100% Sony wireless thuisgestuurd... Voor ¤ 10,79! 2 weken geleden dan. Hij is nu ¤ 13,83, maar toch....
-
Joepie...quote:

Neem maar van mij aan dat deze controller daadwerkelijk 100% origineel is.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je bent redelijk nieuw met Chinashopping?
Als iets echt 'merkspul' is dan staat er tienduizend keer het merk bij en *GENUINE* *100%* etcetera. Zodra een verkoper die claim maakt, heb je dus recht op het originele product en wanneer dat niet zo is, mag je klagen bij Paypal. Zodra er nergens bijstaat dat het gaat om een merkgeproduceerd item die '100% genuine' is, is er ook geen claim van echtheid en moet je dus uitgaan van een geïnspireerd item, gebaseerd op het origineel. Ze doen dan (helaas) ook de verpakking faken, soms met spelfouten, soms 1:1, met de originele merknaam erop. Dit is verder illegaal en hoort natuurlijk niet. Maar zo vind je duizenden producten, vaak in kwaliteit erg teleurstellend (vooral headphones van bepaalde merken, ahum).
[..]
Joepie...![]()

Dat neem ik niet van je aan. Maar wat jij wilt.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat deze controller daadwerkelijk 100% origineel is.

Photoshoppen ze ook nog wel eens weg, weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat neem ik niet van je aan. Maar wat jij wilt.
De controller ziet er uiterst plastic uit en er is geen Sony of PlayStation branding op de controller zelf.

Ja, en waarom doen ze dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Photoshoppen ze ook nog wel eens weg, weet ik uit ervaring.

Heb ook vaak zat gewoon merkspul besteld en gehad (zoals controllers) zonder dat dit erbij stond hoor. Hoef je niet zo bijdehand voor de gaan doen want hij heeft gewoon gelijk.quote:

Ok, ik laat ze wel lekker in de waan.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel.
Maar laat die jongen in die waan.

Daarentegen, de controller die ik thuis heb ontvangen ziet er geheel anders uit en is volledig identiek aan de controller die ik al had. En is wel Sony-branded.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat neem ik niet van je aan. Maar wat jij wilt.
De controller ziet er uiterst plastic uit en er is geen Sony of PlayStation branding op de controller zelf.

quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.

Nice ben benieuwd!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:30 schreef mstr het volgende:
Vanavond m'n IP-camera maar eens testen in het donker.

Ik kan wel een paar screens en evt. filmpjes maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nice ben benieuwd!
Kun je een guest account aanmaken zodat we ook kunnen kijjken? Wat was de buynow url ook alweer?

Ow die! Vet man!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar screens en evt. filmpjes maken.
Ik had 'm via DX gekocht tijdens de Black Friday.

Mee eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ow die! Vet man!
Ja graag ben benieuwd

Wel ervaring met Fadbus (redelijk, 'normale' shop).quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Syphixx het volgende:
weet iemand welke stylus goed is voor een teken tablet ? ( wacom bamboo )
of werken die 10.000 verschillende voor gsm er ook goed mee ?![]()
tevens iemand ervaring met fadbus.com ?

en onder welke benaming zou chinaprice me kunnen helpen ?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wel ervaring met Fadbus (redelijk, 'normale' shop).
En voor je Bamboo tablet, normale stylus zal niet werken. Je moet echt een 'speciale' hebben die voor je Bamboo werkt

Wat een zooi.quote:

nja dacht aan de gewone van wacom zelf maarja 35.70 voor een een simpele pen http://www.tablet4u.be/product/nl/bamboo-stylus.htmlquote:Op woensdag 21 december 2011 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Eh... Is dat geen AAA-powered pen dan?
Dat zijn die (Wacom) grafische tabletpennen namelijk meestal (ik heb er twee, een Odys en een Medion).

Ja, maar dat is een pen voor capacitieve computertablets zoals de iPad, niet voor de wacom-tablets. Bij de Wacomtablets zitten pennen met 1024 drukgevoelige stappen en vaak ook een knop of twee die als muisklikken fungeren. Die moeten die data wel kunnen doorgeven aan het tabletstation die met de computer in verbinding staat, daarom heeft deze elektronica aanboord en moet 'ie door een AAA-batterij van stroom voorzien worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef Syphixx het volgende:
[..]
nja dacht aan de gewone van wacom zelf maarja 35.70 voor een een simpele pen http://www.tablet4u.be/product/nl/bamboo-stylus.html

Mooie beelden! Ik denk steeds dat er: Wan Scam staatquote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef mstr het volgende:
In het donker gefilmd, grootste afstand naar punt van het plafond is +- 4-5 meter.

Haha, ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Mooie beelden! Ik denk steeds dat er: Wan Scam staat

Zodra ik het geld van mijn tablet terug heb van BiC ga ik er ook een aanschaffen. Ziet er heel goed uit hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, ik ook.
Alleen zou je eigenlijk nog een http://www.dealextreme.co(...)n-dc-12v-500ma-15235 erbij moeten plaatsen, dan heb je echt vrij goed beeld, zeker voor dat geld.
En de bewegings-detectie-functie met e-mail-functionaliteit, werkt erg goed
Je kan zelf instellen dat hij bijvoorbeeld op maandag tussen 11 uur 's avonds en 6 uur ;s ochtends surveilleert en op dinsdag een andere tijd.Zodat niet elke keer als er iemand overdags langsloopt, diegene op camera staat.

De OP is ChinaShopping approvedquote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef geertbukken het volgende:
Als ik iets bestel via een van de websites in de OP, word ik niet opgelicht of iets dergelijks?

Die werkt inderdaad erg goed, die hebben we op kantoor staan om de boel 's nachts wat bij te lichten. Wel even de juiste adapter meebestellen voor zover je die nog niet hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, ik ook.
Alleen zou je eigenlijk nog een http://www.dealextreme.co(...)n-dc-12v-500ma-15235 erbij moeten plaatsen, dan heb je echt vrij goed beeld, zeker voor dat geld.
En de bewegings-detectie-functie met e-mail-functionaliteit, werkt erg goed
Je kan zelf instellen dat hij bijvoorbeeld op maandag tussen 11 uur 's avonds en 6 uur ;s ochtends surveilleert en op dinsdag een andere tijd.Zodat niet elke keer als er iemand overdags langsloopt, diegene op camera staat.

Volgens mij is er de mogelijkheid niet om hem te volgen...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef shiznuts het volgende:
Best geinig.![]()
Bedankt voor de moeite.
Dat met bewegingsdetectie hè... volgt 'ie die beweging daarna ook automatisch? Of moet panning/tilting altijd handmatig?

Voor die paar euro krijg je zeker geen spijt.quote:Op donderdag 22 december 2011 07:58 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die werkt inderdaad erg goed, die hebben we op kantoor staan om de boel 's nachts wat bij te lichten. Wel even de juiste adapter meebestellen voor zover je die nog niet hebt.
Mijn BlackFriday IPCam is nog niet binnen helaas. Maar goed, nieuwe dag, nieuwe kansenMaar aan de ervaringen hier te horen is het wel een leuk apparaatje!
![]()

Nice!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef mstr het volgende:
In het donker gefilmd, grootste afstand naar punt van het plafond is +- 4-5 meter.

Komen ze je tegemoet in de kosten van het verzenden? Anders is het het toch simpelweg niet waard?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef ElmoFan het volgende:
Mp4nation wil dat ik mijn kapotte betas op stuur, iemand daar ervaring mee?

Nog nietquote:Op donderdag 22 december 2011 11:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Komen ze je tegemoet in de kosten van het verzenden? Anders is het het toch simpelweg niet waard?

Ik heb ze hier ook liggen, ook kapot en ik moet ze ook opsturen... Neem er de moeite niet voor, denk dat het ook niet lucratief is inderdaad.. Veel tijd om heen te versturen, veel tijd om het te behandelen, veel tijd om het terug te sturen en dan ook nog dure verzendkosten.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef ElmoFan het volgende:
Mp4nation wil dat ik mijn kapotte betas op stuur, iemand daar ervaring mee?

het kost 1,90 euroquote:Op donderdag 22 december 2011 12:39 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb ze hier ook liggen, ook kapot en ik moet ze ook opsturen... Neem er de moeite niet voor, denk dat het ook niet lucratief is inderdaad.. Veel tijd om heen te versturen, veel tijd om het te behandelen, veel tijd om het terug te sturen en dan ook nog dure verzendkosten.

Klinken de M2's goed? Goede bass en warm geluid?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:22 schreef Raznov het volgende:
Heb m'n M2's ook ooit eens terug moeten zenden. Even opletten wat je op het RMA formuliertje moet zetten. Maandje later kreeg ik weer nieuwe. Koste me ergens 1,50 maar alles beter dan doppen die het niet doen...

Kun je zo terugvinden door de delen uit deze topicreeks te doorzoeken hoor. Verder is er ook altijd het reviewtopic nog (M2-review van Tokko1 bijvoorbeeld) en heb je ook nog de fora van head-fi en mp4nation:quote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Klinken de M2's goed? Goede bass en warm geluid?

Ik maak zulke grote aankopen niet, maar voor de mensen die dat wel doen, dan weet je dit!quote:1)$6 Off for Purchase of $100 or More (except for Special Offers)
2)$14 Off for Purchase of $200 or More (except for Special Offers)

Ja dat had ik een paar weken terug ook al, afzettersquote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef Levolution het volgende:
Je kunt bij Tinydeal een enquête invullen en een 20 dollar coupon ontvangen.
Even ingevuld, kijken of er een addertje onder het gras zit (minimumaankoopprijs ofzo).
edit: Ja dus:
[..]
Ik maak zulke grote aankopen niet, maar voor de mensen die dat wel doen, dan weet je dit!

Kan ik alleen maar beamen, voor de prijs prachtige dopjes. Geen overdreven bass weergave, werken goed met mijn smaak van muziek (Rock, Indie, Alternative en soms wat Dance / Metal).quote:

Vandaar dat ik even aan het zoeken ben naar het juiste bedrag hiervoor.quote:De inklaringskosten van DHL zijn onbekend

Geen enkele als je gaat zeuren om lang wachten en kwaliteit van de producten. Ik heb in elk geval nog geen enkele probleemloze Chinees gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:34 schreef zoz het volgende:
Zonet een boel boze threads gelezen op de forum van dx. Als ik dit eerder wist dan had ik daar niks besteld.
Welk China store is wel ok ?

Mensen die denken dat iets van 3 dollar de zelfde kwaliteit heeft als iets van 20 dollar hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:34 schreef zoz het volgende:
Zonet een boel boze threads gelezen op de forum van dx. Als ik dit eerder wist dan had ik daar niks besteld.

Op zich versturen ze wel snel toch? ik had iets in nov besteld in 3 dagen verzonden op 18-11. Alleen ik heb het nu nog niet binnen.. En als ik dan stomme armbandjes of wijvenspul bestel op Ebay dan heb ik het in een weekquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:34 schreef zoz het volgende:

Deze periode duurt het bij de webshops zeer lang, daarom heb ik vanaf 20 november ook maar niet te veel meer besteld. Deze periode gaat door tot na Chinees Nieuwjaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:51 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Op zich versturen ze wel snel toch? ik had iets in nov besteld in 3 dagen verzonden op 18-11. Alleen ik heb het nu nog niet binnen.. En als ik dan stomme armbandjes of wijvenspul bestel op Ebay dan heb ik het in een week

Ja maar ik denk dat het dus per website verschilt, want de armbandjes ed van Ebay zijn weer wel binnen. En het vervelende is, dat je dus moet wachten en na 45dagen niks meer kan openen op paypal..quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze periode duurt het bij de webshops zeer lang, daarom heb ik vanaf 20 november ook maar niet te veel meer besteld. Deze periode gaat door tot na Chinees Nieuwjaar.
Laatst ook een repairpart van ebay die er meer dan 30 dagen over deed, dus zoveel hoeft het niet uit te maken

Lezen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:21 schreef geertbukken het volgende:
Ik wil iets bestellen van 60 euro, hoeveel moet ik bij betalen? Voor de verzending bijvoorbeeld.

het is maar de vraag of t er ook daadwerkelijk word uit gehaald hoor.. maar stel dat het gepakt word gaan ze vaak uit van de waarde op het pakketje.. echter staat hier vaak een te laag bedrag op denk aan 4$ etc en dan vinden ze dat niet geloofwaardig.. Dan sturen ze je een brief van wat de waarde van het pakket is en je dient een factuur mee te sturen van de betaling.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:21 schreef geertbukken het volgende:
Ik wil iets bestellen van 60 euro, hoeveel moet ik bij betalen? Voor de verzending bijvoorbeeld.

Toch ook maar even gevraagd:quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:51 schreef Boppos het volgende:
Ik wil ook mijn ip camera van de dealextreme black friday
het was nog steeds niet verstuurd!!!! Dus ik even naar de DX chat en gevraagd wat er met mijn order was... na 20 min zei James het volgende
James: sorry for waiting
James: 103437 is out of stock now
James: will be in stock within one week or so . would you like to wait?
Nou like ik het niet zo erg om te wachten maar tis niet anders... andere pakje van de black friday is in Amsterdam dus die zal wel binnenkort komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:26 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Toch ook maar even gevraagd:
Simon: This is Simon from DealExtreme, how may I help you today?
Hydrogeny: Some of my friends allready received their product 3 days ago. Can you tell me where my product is?
Hydrogeny: ***
Simon: Your order has been hold due to item sku 103437 is unavailable now, are you willing to wait a few more days or change it to anything else? Or you may request to cancel it if you don't want to wait.
Hydrogeny: I find it strange that a product which is promoted on black friday can be sold out... This was a christmas present. When is it gonna be send, when can i receive it?
Simon: Sorry to say there is no estimated time of arrival provided by our supplier for the moment, would you like to change it to anything else or cancel it?
Hydrogeny: No
Hydrogeny: I know enough, do i get a message when it is send?
Simon: yes ,we will send you an email
Hydrogeny: Thank you, have a nice holiday, goodbye
Simon: You are most welcome,I wish you happy everyday,my dear friendJ If you are pleased with my service ,please dont forget give me a good rating,Thanks
Simon: Thank you for chatting with me. We welcome your feedback: please click Close Chat to complete our Exit Survey.Doet me denken aan die keer dat ik de service van Hainan-Airlines moest bellen, omdat ze zonder iets te laten weten mijn seats voor een vlucht van Beijing naar het Zuiden hadden gecancelled. 'Please stay on hold, your call is very important to us' 'We thank you for calling' Please stay on hold, your call is very important to us."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat een fuckin' kwartier lang. Als mijn call echt important is to jullie, dan nemen jullie wel eerder op!

Tuurlijk issie niet compatible.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef ElmoFan het volgende:
kutchinezen, zeggen dat ie compatible is terwijl die niet compatible is

Dus wat moet ik hier nou mee aan? Het is niet op mijn naam (voorletter is anders, maar m'n vader en broer zijn wel K.), er staat geen specifiek klantennummer ofzo dus als je al belt (¤0,45/minuut) kun je nog niets/weinig.quote:Het spijt ons u te moeten melden dat de inhoud van deze aan u geadresseerde postzending verloren is gegaan.
Helaas kunnen we de afzender niet informeren omdat deze onbekend is.
Deze schade is waarschijnlijk ontstaan tijdens de postverwerking
Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.
TNT Post
Klantenservice Consumentenmarkt 058-233 33 33
TNT Post Business Service 076-527 27 27

1. Verkoper informeren wat gebeurt is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:09 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ik zit met een probleem. Zoals gezegd verwacht ik 4 18650 batterijen (13 november besteld, dus vandaag 40 dagen geleden) en net kregen we een kaartje (in envelop) van TNT binnen op de naam van K. achternaam (mijn voorletter is H.), met de tekst:
[..]
Dus wat moet ik hier nou mee aan? Het is niet op mijn naam (voorletter is anders, maar m'n vader en broer zijn wel K.), er staat geen specifiek klantennummer ofzo dus als je al belt (¤0,45/minuut) kun je nog niets/weinig.
M'n vader verwacht geen pakket en ergens vermoed ik dat het om de batterijen gaat (vanwege het "Helaas kunnen we de afzender niet informeren omdat deze onbekend is")
Heb iemand een idee wat het slimst is om te doen?

Maar dat is het punt, gaat het wel om die batterijen? Vooral ook omdat het niet aan mijn naam gericht is. Aardige kans dat het zo is maar kan altijd anders zijn, we krijgen wel vaker pakketjes namelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:20 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
1. Verkoper informeren wat gebeurt is.
2. TNT aansprakelijk stellen en de bestelling kun je aantonen... dat hun maar vergoeden.
Idd, toen ik ook nog karrevrachten pakketje verwachtte, nu niets. Verslaving lijkt voorbij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:18 schreef shiznuts het volgende:
Paypalkoers: 1 EUR = 1,26160 USD
Ik weet nog dat het 1,45 was ofzo.
Dat waren goede Chinashoppingtijden.

2008 was nog veel beter toen heeft de koers ook 1.62 gestaan ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:18 schreef shiznuts het volgende:
Paypalkoers: 1 EUR = 1,26160 USD
Ik weet nog dat het 1,45 was ofzo.
Dat waren goede Chinashoppingtijden.

Julyquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:29 schreef Boppos het volgende:
[..]
2008 was nog veel beter toen heeft de koers ook 1.62 gestaan ofzo

23 days average = 23 daags gemiddelde!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
July
1.57564 USD (23 days average)![]()

Voor de mensen die geen Engels kunnen, bedankt voor de vertalingquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:33 schreef Boppos het volgende:
[..]
23 days average = 23 daags gemiddelde!!!!

De verkoper niets vertellen en gaan klagen dat je niets hebt ontvangen. Dan krijg je een refund of paypal claim. Het is niet eerlijk maar waarom zou jij opdraaien voor dit soort gedoequote:Op vrijdag 23 december 2011 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar dat is het punt, gaat het wel om die batterijen? Vooral ook omdat het niet aan mijn naam gericht is. Aardige kans dat het zo is maar kan altijd anders zijn, we krijgen wel vaker pakketjes namelijk.
En de verkoper informateren, met wat? Post is verkeerd gegaan kun je gratis 4 nieuwe bezorgen? Waarom zou hij dat doen?
2. TNT betaald bij en ik koop dan weer nieuwe batterijen? Of...?
Als dat geen gay code is dan weet ik het niet meerquote:[..]
Idd, toen ik ook nog karrevrachten pakketje verwachtte, nu niets. Verslaving lijkt voorbij.
Maar jij weet mijn andere doel/verslaving

Morgen maar 'ns bij beide claimen dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:08 schreef monkeybrain het volgende:
De verkoper niets vertellen en gaan klagen dat je niets hebt ontvangen. Dan krijg je een refund of paypal claim. Het is niet eerlijk maar waarom zou jij opdraaien voor dit soort gedoeVervolgens ook nog TNT laten betalen
Zo'n opvatting zegt meer over jouw dan over mij.quote:Als dat geen gay code is dan weet ik het niet meer

Klopt Hosting ligt er even uit ofzo.. zo wel weer goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:45 schreef ErkendFokker het volgende:
OP is dood, misschien morgen weer goed

klopt, ik ben de host. Maar ik verhuis mijn hosting. Fix het straks misschien aks dat lukt, of tokko1 moet de op even aanpassenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt Hosting ligt er even uit ofzo.. zo wel weer goed

Ja, wou ik doen dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:54 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
klopt, ik ben de host. Maar ik verhuis mijn hosting. Fix het straks misschien aks dat lukt, of tokko1 moet de op even aanpassen

quote:Dit topic sluit automatisch over 7 6 posts.

Neah eigenlijk ook niet nodigquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:23 schreef shiznuts het volgende:
Is dat nodig dan?
[..]
Edittijd van een OP (minus de TT) is net zo lang als elke post onder je abonnement (48 uur dus).

hoe kan je bandje veranderen??quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:26 schreef shiznuts het volgende:
Licht dat eens snel toe in een nieuw deel...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |