en onder welke benaming zou chinaprice me kunnen helpen ?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wel ervaring met Fadbus (redelijk, 'normale' shop).
En voor je Bamboo tablet, normale stylus zal niet werken. Je moet echt een 'speciale' hebben die voor je Bamboo werkt
Wat een zooi.quote:
nja dacht aan de gewone van wacom zelf maarja 35.70 voor een een simpele pen http://www.tablet4u.be/product/nl/bamboo-stylus.htmlquote:Op woensdag 21 december 2011 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Eh... Is dat geen AAA-powered pen dan?
Dat zijn die (Wacom) grafische tabletpennen namelijk meestal (ik heb er twee, een Odys en een Medion).
Ja, maar dat is een pen voor capacitieve computertablets zoals de iPad, niet voor de wacom-tablets. Bij de Wacomtablets zitten pennen met 1024 drukgevoelige stappen en vaak ook een knop of twee die als muisklikken fungeren. Die moeten die data wel kunnen doorgeven aan het tabletstation die met de computer in verbinding staat, daarom heeft deze elektronica aanboord en moet 'ie door een AAA-batterij van stroom voorzien worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef Syphixx het volgende:
[..]
nja dacht aan de gewone van wacom zelf maarja 35.70 voor een een simpele pen http://www.tablet4u.be/product/nl/bamboo-stylus.html
Mooie beelden! Ik denk steeds dat er: Wan Scam staatquote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef mstr het volgende:
In het donker gefilmd, grootste afstand naar punt van het plafond is +- 4-5 meter.
Haha, ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Mooie beelden! Ik denk steeds dat er: Wan Scam staat
Zodra ik het geld van mijn tablet terug heb van BiC ga ik er ook een aanschaffen. Ziet er heel goed uit hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, ik ook.
Alleen zou je eigenlijk nog een http://www.dealextreme.co(...)n-dc-12v-500ma-15235 erbij moeten plaatsen, dan heb je echt vrij goed beeld, zeker voor dat geld.
En de bewegings-detectie-functie met e-mail-functionaliteit, werkt erg goed
Je kan zelf instellen dat hij bijvoorbeeld op maandag tussen 11 uur 's avonds en 6 uur ;s ochtends surveilleert en op dinsdag een andere tijd.Zodat niet elke keer als er iemand overdags langsloopt, diegene op camera staat.
De OP is ChinaShopping approvedquote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef geertbukken het volgende:
Als ik iets bestel via een van de websites in de OP, word ik niet opgelicht of iets dergelijks?
Die werkt inderdaad erg goed, die hebben we op kantoor staan om de boel 's nachts wat bij te lichten. Wel even de juiste adapter meebestellen voor zover je die nog niet hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, ik ook.
Alleen zou je eigenlijk nog een http://www.dealextreme.co(...)n-dc-12v-500ma-15235 erbij moeten plaatsen, dan heb je echt vrij goed beeld, zeker voor dat geld.
En de bewegings-detectie-functie met e-mail-functionaliteit, werkt erg goed
Je kan zelf instellen dat hij bijvoorbeeld op maandag tussen 11 uur 's avonds en 6 uur ;s ochtends surveilleert en op dinsdag een andere tijd.Zodat niet elke keer als er iemand overdags langsloopt, diegene op camera staat.
Volgens mij is er de mogelijkheid niet om hem te volgen...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef shiznuts het volgende:
Best geinig.![]()
Bedankt voor de moeite.
Dat met bewegingsdetectie hè... volgt 'ie die beweging daarna ook automatisch? Of moet panning/tilting altijd handmatig?
Voor die paar euro krijg je zeker geen spijt.quote:Op donderdag 22 december 2011 07:58 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die werkt inderdaad erg goed, die hebben we op kantoor staan om de boel 's nachts wat bij te lichten. Wel even de juiste adapter meebestellen voor zover je die nog niet hebt.
Mijn BlackFriday IPCam is nog niet binnen helaas. Maar goed, nieuwe dag, nieuwe kansenMaar aan de ervaringen hier te horen is het wel een leuk apparaatje!
![]()
Nice!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef mstr het volgende:
In het donker gefilmd, grootste afstand naar punt van het plafond is +- 4-5 meter.
Komen ze je tegemoet in de kosten van het verzenden? Anders is het het toch simpelweg niet waard?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef ElmoFan het volgende:
Mp4nation wil dat ik mijn kapotte betas op stuur, iemand daar ervaring mee?
Nog nietquote:Op donderdag 22 december 2011 11:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Komen ze je tegemoet in de kosten van het verzenden? Anders is het het toch simpelweg niet waard?
Ik heb ze hier ook liggen, ook kapot en ik moet ze ook opsturen... Neem er de moeite niet voor, denk dat het ook niet lucratief is inderdaad.. Veel tijd om heen te versturen, veel tijd om het te behandelen, veel tijd om het terug te sturen en dan ook nog dure verzendkosten.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef ElmoFan het volgende:
Mp4nation wil dat ik mijn kapotte betas op stuur, iemand daar ervaring mee?
het kost 1,90 euroquote:Op donderdag 22 december 2011 12:39 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb ze hier ook liggen, ook kapot en ik moet ze ook opsturen... Neem er de moeite niet voor, denk dat het ook niet lucratief is inderdaad.. Veel tijd om heen te versturen, veel tijd om het te behandelen, veel tijd om het terug te sturen en dan ook nog dure verzendkosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |