Voor die paar euro krijg je zeker geen spijt.quote:Op donderdag 22 december 2011 07:58 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die werkt inderdaad erg goed, die hebben we op kantoor staan om de boel 's nachts wat bij te lichten. Wel even de juiste adapter meebestellen voor zover je die nog niet hebt.
Mijn BlackFriday IPCam is nog niet binnen helaas. Maar goed, nieuwe dag, nieuwe kansenMaar aan de ervaringen hier te horen is het wel een leuk apparaatje!
![]()
Nice!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef mstr het volgende:
In het donker gefilmd, grootste afstand naar punt van het plafond is +- 4-5 meter.
Komen ze je tegemoet in de kosten van het verzenden? Anders is het het toch simpelweg niet waard?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef ElmoFan het volgende:
Mp4nation wil dat ik mijn kapotte betas op stuur, iemand daar ervaring mee?
Nog nietquote:Op donderdag 22 december 2011 11:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Komen ze je tegemoet in de kosten van het verzenden? Anders is het het toch simpelweg niet waard?
Ik heb ze hier ook liggen, ook kapot en ik moet ze ook opsturen... Neem er de moeite niet voor, denk dat het ook niet lucratief is inderdaad.. Veel tijd om heen te versturen, veel tijd om het te behandelen, veel tijd om het terug te sturen en dan ook nog dure verzendkosten.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef ElmoFan het volgende:
Mp4nation wil dat ik mijn kapotte betas op stuur, iemand daar ervaring mee?
het kost 1,90 euroquote:Op donderdag 22 december 2011 12:39 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb ze hier ook liggen, ook kapot en ik moet ze ook opsturen... Neem er de moeite niet voor, denk dat het ook niet lucratief is inderdaad.. Veel tijd om heen te versturen, veel tijd om het te behandelen, veel tijd om het terug te sturen en dan ook nog dure verzendkosten.
Klinken de M2's goed? Goede bass en warm geluid?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:22 schreef Raznov het volgende:
Heb m'n M2's ook ooit eens terug moeten zenden. Even opletten wat je op het RMA formuliertje moet zetten. Maandje later kreeg ik weer nieuwe. Koste me ergens 1,50 maar alles beter dan doppen die het niet doen...
Kun je zo terugvinden door de delen uit deze topicreeks te doorzoeken hoor. Verder is er ook altijd het reviewtopic nog (M2-review van Tokko1 bijvoorbeeld) en heb je ook nog de fora van head-fi en mp4nation:quote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Klinken de M2's goed? Goede bass en warm geluid?
Ik maak zulke grote aankopen niet, maar voor de mensen die dat wel doen, dan weet je dit!quote:1)$6 Off for Purchase of $100 or More (except for Special Offers)
2)$14 Off for Purchase of $200 or More (except for Special Offers)
Ja dat had ik een paar weken terug ook al, afzettersquote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef Levolution het volgende:
Je kunt bij Tinydeal een enquête invullen en een 20 dollar coupon ontvangen.
Even ingevuld, kijken of er een addertje onder het gras zit (minimumaankoopprijs ofzo).
edit: Ja dus:
[..]
Ik maak zulke grote aankopen niet, maar voor de mensen die dat wel doen, dan weet je dit!
Kan ik alleen maar beamen, voor de prijs prachtige dopjes. Geen overdreven bass weergave, werken goed met mijn smaak van muziek (Rock, Indie, Alternative en soms wat Dance / Metal).quote:
Vandaar dat ik even aan het zoeken ben naar het juiste bedrag hiervoor.quote:De inklaringskosten van DHL zijn onbekend
Geen enkele als je gaat zeuren om lang wachten en kwaliteit van de producten. Ik heb in elk geval nog geen enkele probleemloze Chinees gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:34 schreef zoz het volgende:
Zonet een boel boze threads gelezen op de forum van dx. Als ik dit eerder wist dan had ik daar niks besteld.
Welk China store is wel ok ?
Mensen die denken dat iets van 3 dollar de zelfde kwaliteit heeft als iets van 20 dollar hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:34 schreef zoz het volgende:
Zonet een boel boze threads gelezen op de forum van dx. Als ik dit eerder wist dan had ik daar niks besteld.
Op zich versturen ze wel snel toch? ik had iets in nov besteld in 3 dagen verzonden op 18-11. Alleen ik heb het nu nog niet binnen.. En als ik dan stomme armbandjes of wijvenspul bestel op Ebay dan heb ik het in een weekquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:34 schreef zoz het volgende:
Deze periode duurt het bij de webshops zeer lang, daarom heb ik vanaf 20 november ook maar niet te veel meer besteld. Deze periode gaat door tot na Chinees Nieuwjaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:51 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Op zich versturen ze wel snel toch? ik had iets in nov besteld in 3 dagen verzonden op 18-11. Alleen ik heb het nu nog niet binnen.. En als ik dan stomme armbandjes of wijvenspul bestel op Ebay dan heb ik het in een week
Ja maar ik denk dat het dus per website verschilt, want de armbandjes ed van Ebay zijn weer wel binnen. En het vervelende is, dat je dus moet wachten en na 45dagen niks meer kan openen op paypal..quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze periode duurt het bij de webshops zeer lang, daarom heb ik vanaf 20 november ook maar niet te veel meer besteld. Deze periode gaat door tot na Chinees Nieuwjaar.
Laatst ook een repairpart van ebay die er meer dan 30 dagen over deed, dus zoveel hoeft het niet uit te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |