quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:26 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Toch ook maar even gevraagd:
Simon: This is Simon from DealExtreme, how may I help you today?
Hydrogeny: Some of my friends allready received their product 3 days ago. Can you tell me where my product is?
Hydrogeny: ***
Simon: Your order has been hold due to item sku 103437 is unavailable now, are you willing to wait a few more days or change it to anything else? Or you may request to cancel it if you don't want to wait.
Hydrogeny: I find it strange that a product which is promoted on black friday can be sold out... This was a christmas present. When is it gonna be send, when can i receive it?
Simon: Sorry to say there is no estimated time of arrival provided by our supplier for the moment, would you like to change it to anything else or cancel it?
Hydrogeny: No
Hydrogeny: I know enough, do i get a message when it is send?
Simon: yes ,we will send you an email
Hydrogeny: Thank you, have a nice holiday, goodbye
Simon: You are most welcome,I wish you happy everyday,my dear friendJ If you are pleased with my service ,please dont forget give me a good rating,Thanks
Simon: Thank you for chatting with me. We welcome your feedback: please click Close Chat to complete our Exit Survey.Doet me denken aan die keer dat ik de service van Hainan-Airlines moest bellen, omdat ze zonder iets te laten weten mijn seats voor een vlucht van Beijing naar het Zuiden hadden gecancelled. 'Please stay on hold, your call is very important to us' 'We thank you for calling' Please stay on hold, your call is very important to us."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat een fuckin' kwartier lang. Als mijn call echt important is to jullie, dan nemen jullie wel eerder op!
Tuurlijk issie niet compatible.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef ElmoFan het volgende:
kutchinezen, zeggen dat ie compatible is terwijl die niet compatible is
Dus wat moet ik hier nou mee aan? Het is niet op mijn naam (voorletter is anders, maar m'n vader en broer zijn wel K.), er staat geen specifiek klantennummer ofzo dus als je al belt (¤0,45/minuut) kun je nog niets/weinig.quote:Het spijt ons u te moeten melden dat de inhoud van deze aan u geadresseerde postzending verloren is gegaan.
Helaas kunnen we de afzender niet informeren omdat deze onbekend is.
Deze schade is waarschijnlijk ontstaan tijdens de postverwerking
Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.
TNT Post
Klantenservice Consumentenmarkt 058-233 33 33
TNT Post Business Service 076-527 27 27
1. Verkoper informeren wat gebeurt is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:09 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ik zit met een probleem. Zoals gezegd verwacht ik 4 18650 batterijen (13 november besteld, dus vandaag 40 dagen geleden) en net kregen we een kaartje (in envelop) van TNT binnen op de naam van K. achternaam (mijn voorletter is H.), met de tekst:
[..]
Dus wat moet ik hier nou mee aan? Het is niet op mijn naam (voorletter is anders, maar m'n vader en broer zijn wel K.), er staat geen specifiek klantennummer ofzo dus als je al belt (¤0,45/minuut) kun je nog niets/weinig.
M'n vader verwacht geen pakket en ergens vermoed ik dat het om de batterijen gaat (vanwege het "Helaas kunnen we de afzender niet informeren omdat deze onbekend is")
Heb iemand een idee wat het slimst is om te doen?
Maar dat is het punt, gaat het wel om die batterijen? Vooral ook omdat het niet aan mijn naam gericht is. Aardige kans dat het zo is maar kan altijd anders zijn, we krijgen wel vaker pakketjes namelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:20 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
1. Verkoper informeren wat gebeurt is.
2. TNT aansprakelijk stellen en de bestelling kun je aantonen... dat hun maar vergoeden.
Idd, toen ik ook nog karrevrachten pakketje verwachtte, nu niets. Verslaving lijkt voorbij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:18 schreef shiznuts het volgende:
Paypalkoers: 1 EUR = 1,26160 USD
Ik weet nog dat het 1,45 was ofzo.
Dat waren goede Chinashoppingtijden.
2008 was nog veel beter toen heeft de koers ook 1.62 gestaan ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:18 schreef shiznuts het volgende:
Paypalkoers: 1 EUR = 1,26160 USD
Ik weet nog dat het 1,45 was ofzo.
Dat waren goede Chinashoppingtijden.
Julyquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:29 schreef Boppos het volgende:
[..]
2008 was nog veel beter toen heeft de koers ook 1.62 gestaan ofzo
23 days average = 23 daags gemiddelde!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
July
1.57564 USD (23 days average)![]()
Voor de mensen die geen Engels kunnen, bedankt voor de vertalingquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:33 schreef Boppos het volgende:
[..]
23 days average = 23 daags gemiddelde!!!!
De verkoper niets vertellen en gaan klagen dat je niets hebt ontvangen. Dan krijg je een refund of paypal claim. Het is niet eerlijk maar waarom zou jij opdraaien voor dit soort gedoequote:Op vrijdag 23 december 2011 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar dat is het punt, gaat het wel om die batterijen? Vooral ook omdat het niet aan mijn naam gericht is. Aardige kans dat het zo is maar kan altijd anders zijn, we krijgen wel vaker pakketjes namelijk.
En de verkoper informateren, met wat? Post is verkeerd gegaan kun je gratis 4 nieuwe bezorgen? Waarom zou hij dat doen?
2. TNT betaald bij en ik koop dan weer nieuwe batterijen? Of...?
Als dat geen gay code is dan weet ik het niet meerquote:[..]
Idd, toen ik ook nog karrevrachten pakketje verwachtte, nu niets. Verslaving lijkt voorbij.
Maar jij weet mijn andere doel/verslaving
Morgen maar 'ns bij beide claimen dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:08 schreef monkeybrain het volgende:
De verkoper niets vertellen en gaan klagen dat je niets hebt ontvangen. Dan krijg je een refund of paypal claim. Het is niet eerlijk maar waarom zou jij opdraaien voor dit soort gedoeVervolgens ook nog TNT laten betalen
Zo'n opvatting zegt meer over jouw dan over mij.quote:Als dat geen gay code is dan weet ik het niet meer
Klopt Hosting ligt er even uit ofzo.. zo wel weer goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:45 schreef ErkendFokker het volgende:
OP is dood, misschien morgen weer goed
klopt, ik ben de host. Maar ik verhuis mijn hosting. Fix het straks misschien aks dat lukt, of tokko1 moet de op even aanpassenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt Hosting ligt er even uit ofzo.. zo wel weer goed
Ja, wou ik doen dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:54 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
klopt, ik ben de host. Maar ik verhuis mijn hosting. Fix het straks misschien aks dat lukt, of tokko1 moet de op even aanpassen
quote:Dit topic sluit automatisch over 7 6 posts.
Neah eigenlijk ook niet nodigquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:23 schreef shiznuts het volgende:
Is dat nodig dan?
[..]
Edittijd van een OP (minus de TT) is net zo lang als elke post onder je abonnement (48 uur dus).
hoe kan je bandje veranderen??quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:26 schreef shiznuts het volgende:
Licht dat eens snel toe in een nieuw deel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |