Als je wapenlevel 31 haalt, dan krijg je die gouden kleur voor je wapen toch ? Vraag is of je die houdt als je daarna prestiged, of dat je dat dan, net als alle andere camo's weer kwijtraakt.quote:
Heb je dropzone al gespeeld?quote:Op zondag 18 december 2011 10:27 schreef Lampenklappert het volgende:
[..]
Ja jij maakt hem ff mooi zeg.
als ik een beetje lang speel ga ik elke week/ anderhalve week een prestige omhoog.
Never dat je in 1 dag een hele prestige omhoog gaat :p
Dan kan je veel beter Domination spelenquote:Op zondag 18 december 2011 13:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heb je dropzone al gespeeld?
Je haalt als je een beetje goed speelt met gemak 3000 xp met je score alleen al met uitschieters tot 5000. Je matchbonus en andere rewards niet meegerekend.. Als je daarbij ook nog double xp unlocked bij prestige haal je binnen 24 uur weer een prestige
Deed ik hiervoor. Iets minder actie chaosquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dan kan je veel beter Domination spelen.
Jep ik heb het al gespeeld.quote:Op zondag 18 december 2011 13:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heb je dropzone al gespeeld?
Je haalt als je een beetje goed speelt met gemak 3000 xp met je score alleen al met uitschieters tot 5000. Je matchbonus en andere rewards niet meegerekend.. Als je daarbij ook nog double xp unlocked bij prestige haal je binnen 24 uur weer een prestige
Ik heb dat nu ineens 10 keer erger.quote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Die update rox, geen last meer van lag of onbegrijpelijke deaths op de xbox!
Ze tellen alleen mee als je met je wapen schietquote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Moet je voor een MOAB echt 25 mensen killen zonder dood te gaan? Of tellen killstreaks ook mee voor de 25 killstreak?
Sarcastisch?quote:
Dan schiet je gewoon mis ben ik bang, sta de hele dag al bovenaan in SnD met mp7.quote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef tochweerhenk het volgende:
En die MP7 deelt ook geen fuck damage uit.
Ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik een MOAB tegen kreeg. Was in Outpost in een potje Domination. Hij was constant kills aan het maken zonder dood te gaan en ik had dit al vrij vroeg in de gaten. Ben toen naar m op zoek gegaan maar kon m nergens vinden... ben wel 3 keer de map doorgerend, snapte er niks vanquote:Op zondag 18 december 2011 17:45 schreef rickyszz het volgende:
KAAAAK, ik hoefde nog maar 2 kills voor MOAB![]()
! ik ben hem zelf nog nooit tegen gekomen dat iemand anders hem had
?
Is handig man, hip firen in 1vs1 gevechten.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is aim down the sight nou precies?
En wat is een moab?
quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Parafernalia het volgende:
En wat is een moab?
M16A4 vind ik geen n00b wapen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens wat betekent het als ze zeggen dat ik een noobwapen gebruik? Is dat een wapen dat steeds 3 kogels schiet in plaats van automaties?
Aim down sight (ADS) is als je met je wapen richt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Parafernalia het volgende:
En wat is een moab?
Afgelopen zaterdag was ik er 4 kills vanaf, voor de rest ook nog nooit meegemaakt in een potje dat iemand het haalde.quote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik een MOAB tegen kreeg. Was in Outpost in een potje Domination. Hij was constant kills aan het maken zonder dood te gaan en ik had dit al vrij vroeg in de gaten. Ben toen naar m op zoek gegaan maar kon m nergens vinden... ben wel 3 keer de map doorgerend, snapte er niks van
Op een gegeven moment na al dat zoekwerk kwam ik dus wel 2 teammates van m tegen, de MOAB gast zat dus lekker te campen op een afgesloten plekje (ik weet overigens nog altijd niet precies waar) terwijl zijn 2 billenmaatjes (beide met riot shield) hem beschermden en waarschuwden voor naderende vijandenzo kunnen we het allemaal wel natuurlijk.
Nog NOOIT heb ik het meegemaakt dat iemand zonder teammates de MOAB haalde, niet bij vijandelijke maar ook niet bij friendly teams. Ik heb er wel vaak lui in de buurt zien komen, maar die gaan dan vervolgens dood na een stuk of 15 kills
Ja is het.quote:Op zondag 18 december 2011 19:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is handig man, hip firen in 1vs1 gevechten.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ja is het.
Maar van jouw post spam hier neem ik aan dat jij niet zo heel goed bent in call of duty.
Flikker toch op man. :quote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ja is het.
Maar van jouw post spam hier neem ik aan dat jij niet zo heel goed bent in call of duty.
Met je wapen richt?quote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Aim down sight (ADS) is als je met je wapen richt.
MOAB is de nuke in MW3, deze haal je door 25 kills te maken met je wapen zonder dood te gaan. Als je ee MOAB hebt eindigt het spel niet na gebruik ervan.
Als in richten en niet zonder te zoomen schietenquote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Met je wapen richt?Waarmee anders?
Nou dat is gewoon wat het is..quote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Met je wapen richt?Waarmee anders?
Het is mij 1 keer gelukt, maar dat was echt uitzonderlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik een MOAB tegen kreeg. Was in Outpost in een potje Domination. Hij was constant kills aan het maken zonder dood te gaan en ik had dit al vrij vroeg in de gaten. Ben toen naar m op zoek gegaan maar kon m nergens vinden... ben wel 3 keer de map doorgerend, snapte er niks van
Op een gegeven moment na al dat zoekwerk kwam ik dus wel 2 teammates van m tegen, de MOAB gast zat dus lekker te campen op een afgesloten plekje (ik weet overigens nog altijd niet precies waar) terwijl zijn 2 billenmaatjes (beide met riot shield) hem beschermden en waarschuwden voor naderende vijandenzo kunnen we het allemaal wel natuurlijk.
Nog NOOIT heb ik het meegemaakt dat iemand zonder teammates de MOAB haalde, niet bij vijandelijke maar ook niet bij friendly teams. Ik heb er wel vaak lui in de buurt zien komen, maar die gaan dan vervolgens dood na een stuk of 15 kills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |