Aim down sight (ADS) is als je met je wapen richt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is aim down the sight nou precies?
En wat is een moab?
Afgelopen zaterdag was ik er 4 kills vanaf, voor de rest ook nog nooit meegemaakt in een potje dat iemand het haalde.quote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik een MOAB tegen kreeg. Was in Outpost in een potje Domination. Hij was constant kills aan het maken zonder dood te gaan en ik had dit al vrij vroeg in de gaten. Ben toen naar m op zoek gegaan maar kon m nergens vinden... ben wel 3 keer de map doorgerend, snapte er niks van
Op een gegeven moment na al dat zoekwerk kwam ik dus wel 2 teammates van m tegen, de MOAB gast zat dus lekker te campen op een afgesloten plekje (ik weet overigens nog altijd niet precies waar) terwijl zijn 2 billenmaatjes (beide met riot shield) hem beschermden en waarschuwden voor naderende vijandenzo kunnen we het allemaal wel natuurlijk.
Nog NOOIT heb ik het meegemaakt dat iemand zonder teammates de MOAB haalde, niet bij vijandelijke maar ook niet bij friendly teams. Ik heb er wel vaak lui in de buurt zien komen, maar die gaan dan vervolgens dood na een stuk of 15 kills
Ja is het.quote:Op zondag 18 december 2011 19:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is handig man, hip firen in 1vs1 gevechten.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ja is het.
Maar van jouw post spam hier neem ik aan dat jij niet zo heel goed bent in call of duty.
Flikker toch op man. :quote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ja is het.
Maar van jouw post spam hier neem ik aan dat jij niet zo heel goed bent in call of duty.
Met je wapen richt?quote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Aim down sight (ADS) is als je met je wapen richt.
MOAB is de nuke in MW3, deze haal je door 25 kills te maken met je wapen zonder dood te gaan. Als je ee MOAB hebt eindigt het spel niet na gebruik ervan.
Als in richten en niet zonder te zoomen schietenquote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Met je wapen richt?Waarmee anders?
Nou dat is gewoon wat het is..quote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Met je wapen richt?Waarmee anders?
Het is mij 1 keer gelukt, maar dat was echt uitzonderlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik een MOAB tegen kreeg. Was in Outpost in een potje Domination. Hij was constant kills aan het maken zonder dood te gaan en ik had dit al vrij vroeg in de gaten. Ben toen naar m op zoek gegaan maar kon m nergens vinden... ben wel 3 keer de map doorgerend, snapte er niks van
Op een gegeven moment na al dat zoekwerk kwam ik dus wel 2 teammates van m tegen, de MOAB gast zat dus lekker te campen op een afgesloten plekje (ik weet overigens nog altijd niet precies waar) terwijl zijn 2 billenmaatjes (beide met riot shield) hem beschermden en waarschuwden voor naderende vijandenzo kunnen we het allemaal wel natuurlijk.
Nog NOOIT heb ik het meegemaakt dat iemand zonder teammates de MOAB haalde, niet bij vijandelijke maar ook niet bij friendly teams. Ik heb er wel vaak lui in de buurt zien komen, maar die gaan dan vervolgens dood na een stuk of 15 kills
ooh...gewoon richten...ik zat wat moeilijker te denkenquote:Op zondag 18 december 2011 23:28 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Als in richten en niet zonder te zoomen schieten.
dacht t ook.quote:Op maandag 19 december 2011 02:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht dat semtex' en frags ook tellen voor een moab?
Nee dat is elke keer dat jij met je brandweermannetje gaat spelen als je kriebels tussen je benen krijgt...quote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens wat betekent het als ze zeggen dat ik een noobwapen gebruik? Is dat een wapen dat steeds 3 kogels schiet in plaats van automaties?
Op console is cheaten niet mogelijk toch?quote:
Natuurlijk wel, zowel de PS3 als de Xbox 360 zijn gekraakt en kunnen dus homebrew code draaien.quote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op console is cheaten niet mogelijk toch?
Dat ben ik ook meerderemalen tegen gekomen maar dacht dat zij gewoon advanced UAV ofso hadden. Nooit echt bij stil gestaan of dat ten tijde van die gare deaths ook zo was.quote:Op maandag 19 december 2011 13:53 schreef SunTzu het volgende:
Wat ik opmerkelijk vond was dat ik de trap op liep en in de killcam zag je 'm al door de muur van beneden naar boven op mij richten.
Onmogelijk volgens mij op PS3 om online met MW3 homebrew te draaien.quote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zowel de PS3 als de Xbox 360 zijn gekraakt en kunnen dus homebrew code draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |