Ze tellen alleen mee als je met je wapen schietquote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Moet je voor een MOAB echt 25 mensen killen zonder dood te gaan? Of tellen killstreaks ook mee voor de 25 killstreak?
Sarcastisch?quote:
Dan schiet je gewoon mis ben ik bang, sta de hele dag al bovenaan in SnD met mp7.quote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef tochweerhenk het volgende:
En die MP7 deelt ook geen fuck damage uit.
Ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik een MOAB tegen kreeg. Was in Outpost in een potje Domination. Hij was constant kills aan het maken zonder dood te gaan en ik had dit al vrij vroeg in de gaten. Ben toen naar m op zoek gegaan maar kon m nergens vinden... ben wel 3 keer de map doorgerend, snapte er niks vanquote:Op zondag 18 december 2011 17:45 schreef rickyszz het volgende:
KAAAAK, ik hoefde nog maar 2 kills voor MOAB![]()
! ik ben hem zelf nog nooit tegen gekomen dat iemand anders hem had
?
Is handig man, hip firen in 1vs1 gevechten.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is aim down the sight nou precies?
En wat is een moab?
quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is aim down the sight nou precies?
En wat is een moab?
M16A4 vind ik geen n00b wapen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens wat betekent het als ze zeggen dat ik een noobwapen gebruik? Is dat een wapen dat steeds 3 kogels schiet in plaats van automaties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |