Deposito nog meer. Lopende rekening nog minder.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb een standaard spaarrekening bij de rabo en die zit al op 2,3%
Je moeder ook.quote:
Deposito is niet echt m'n ding, sta niet graag achteraan in de rij bij bankproblemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deposito nog meer. Lopende rekening nog minder.
En zo kunnen we wel ff.
Anniewee, Border had het laatst over om en nabij 20 mille. 200 ervan is 1%. Dus ik ga uit van een kutrekening. Rabo waarschijnlijk.
Ik had het over 20 mille, maar die heb ik niet een heel jaar op mijn rekening staan.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deposito nog meer. Lopende rekening nog minder.
En zo kunnen we wel ff.
Anniewee, Border had het laatst over om en nabij 20 mille. 200 ervan is 1%. Dus ik ga uit van een kutrekening. Rabo waarschijnlijk.
200 is 2,75%?quote:
Vast maar dan zit je er zo mee te zeulen voor een paar centen rente :p. Heb twee spaarrekeningen, dat is me wel zatquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:01 schreef De_Nuance het volgende:
Alle moslims gaan naar de hel, ik lees net op een radicale website dat rente gelijk staat aan 36 keer overspel en seks met je moeder
Dat is natuurlijk buitencategoriequote:Op donderdag 15 december 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blij dat m'n homoseksualiteit er niet meer toe doet dan.
Och, als mensen als de Amish, SGP'ers en EchtGaaf naar de hemel gaan laat mij maar lekker feesten in de hel dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk buitencategorie
Is dat niet afhankelijk van variabele rente? Allah is ook maar een economische klungel dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:01 schreef De_Nuance het volgende:
Alle moslims gaan naar de hel, ik lees net op een radicale website dat rente gelijk staat aan 36 keer overspel en seks met je moeder
Welke klootzakken zitter in de hemel dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:04 schreef GSbrder het volgende:
De hemel en de hel bestaan niet.
En als dat wel zo is, dan zitten er een hoop prima mensen in de hel en een hoop klootzakken in de hemel.
De hel lijkt me wel leuker inderdaad als we de strenge voorwaarden van entree in de hemel moeten hanteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:04 schreef GSbrder het volgende:
En als dat wel zo is, dan zitten er een hoop prima mensen in de hel en een hoop klootzakken in de hemel.
Bekeerde moordenaars, een stuk of twaalf pausen en nog meer tuig van de kerk.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke klootzakken zitter in de hemel dan?
Als ik in de hel kom betekent dat het einde. Ik breek die hele tent af.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:04 schreef GSbrder het volgende:
Heb je ooit uren doorgebracht met een relifundi?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:06 schreef De_Nuance het volgende:
Nou eerlijk gezegd lijkt de hel me niet zo leuk, heb je je ooit verbrand? voelt niet zo best hoor.
Het lijkt mij niet fijn daar idd.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:06 schreef De_Nuance het volgende:
Nou eerlijk gezegd lijkt de hel me niet zo leuk, heb je je ooit verbrand? voelt niet zo best hoor.
Volgens protestanten komen die niet in de hemel. Maar goed, het maakt allemaal weinig uit gezien de mormonen gelijk hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bekeerde moordenaars, een stuk of twaalf pausen en nog meer tuig van de kerk.
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:06 schreef De_Nuance het volgende:
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet fijn daar idd.
Dat is de christelijke hel. Je hebt ook een islamitische, en verscheidene andere.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bekeerde moordenaars, een stuk of twaalf pausen en nog meer tuig van de kerk.
Volgens de mormonen sprak Jezus American-English. Dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Volgens protestanten komen die niet in de hemel. Maar goed, het maakt allemaal weinig uit gezien de mormonen gelijk hebben.
Binnen elk geloof bestaan er onrechtvaardigheden.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:07 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is de christelijke hel. Je hebt ook een islamitische, en verscheidene andere.
De gay hemel lijkt me dan weer wel leuk.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:07 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is de christelijke hel. Je hebt ook een islamitische, en verscheidene andere.
De eerste taal was Nederlands. Kijk maar in de bijbel:quote:Op donderdag 15 december 2011 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens de mormonen sprak Jezus American-English. Dus.
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De eerste taal was Nederlands. Kijk maar in de bijbel:
"In den beginne...".
Touche.
Regenbogen en Madonnaquote:Op donderdag 15 december 2011 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De gay hemel lijkt me dan weer wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |