Haha.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch iets van 60k op de rekening dan, netjes.
Komma, ugh.quote:
KOMMA!quote:
...en dat maal 3 (3-voudquote:
Oh ieh bah, geld, blegh!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:52 schreef De_Nuance het volgende:
Zozo, geld, leuk he VVD'ertjes van me.
Ah, dat zijn van die arbeidersuitsprakenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn pa zegt: een echte man heeft geld op zak
En
Van werken is nog nooit iemand doodgegaan.
Maar je moet het risico niet nemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn pa zegt: een echte man heeft geld op zak
En
Van werken is nog nooit iemand doodgegaan.
Hij is ook begonnen als arbeider.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dat zijn van die arbeidersuitspraken
Dan heeft hij wel een hele lage rentequote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
...en dat maal 3 (3-voud) plus klein beetje extra.
Rond de 1%? Neuh...quote:Op woensdag 14 december 2011 23:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel een hele lage rente.
Get your priorities straight.quote:
Ik heb wel meer rente dan dat ja. Waarom zou je geld stallen bij een rekening met 1% rente?quote:
Heb een standaard spaarrekening bij de rabo en die zit al op 2,3%quote:
Deposito nog meer. Lopende rekening nog minder.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb een standaard spaarrekening bij de rabo en die zit al op 2,3%
Je moeder ook.quote:
Deposito is niet echt m'n ding, sta niet graag achteraan in de rij bij bankproblemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deposito nog meer. Lopende rekening nog minder.
En zo kunnen we wel ff.
Anniewee, Border had het laatst over om en nabij 20 mille. 200 ervan is 1%. Dus ik ga uit van een kutrekening. Rabo waarschijnlijk.
Ik had het over 20 mille, maar die heb ik niet een heel jaar op mijn rekening staan.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deposito nog meer. Lopende rekening nog minder.
En zo kunnen we wel ff.
Anniewee, Border had het laatst over om en nabij 20 mille. 200 ervan is 1%. Dus ik ga uit van een kutrekening. Rabo waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |