Ja, want het verhoogt je pijngrens en maakt je niet zo'n slappe linkse zeikerd die over kleine, onbelangrijke details zit te zeuren.quote:
Het geweld zit in de mens, inderdaad, maar de oorlog lijkt me juist iets dat opgelost kan worden zodra staten op een bepaalde manier worden ingericht (zowel extern als intern).quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oorlog begint waar politiek ophoudt.
Denken dat het er nooit is of altijd voorkomen kan worden, is een overschatting van politieke machten.
Dan kunnen we nog harder bommen gooien inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef De_Nuance het volgende:
Zachte heelmeesters maken inderdaad stinkende wonden.
Daarom een machtig EU.
Idd, en alles wat niet mee marcheert in de grote bruine fakkeloptocht naar Brussel dat wordt met geweld onderdrukt.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef De_Nuance het volgende:
Zachte heelmeesters maken inderdaad stinkende wonden.
Daarom een machtig EU.
Ook dat klopt, wat is het leven toch verschrikkelijk. Ik heb net een document gezien over de moord op de schooljongen Jesse. Erg triest.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook zonde om mensen 18 jaar lang in leven te houden om ze dan voor de trein te zien springen.
Ja echt he, "oh het is hier zo vredig al 60 jaar, kijk ons beschaafd zijn!" terwijl we tonnen bommen en granaten uit vliegtuigen gooien over de grens.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Er is niets vreemds aan de constatering dat geweld, agressie en oorlog een onderdeel uit maakt van de Westerse samenleving. Dat wij het hier niet tolereren wil niet zeggen dat het hier niet bestaat.
Je kan je pijngrens niet verhogen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, want het verhoogt je pijngrens en maakt je niet zo'n slappe linkse zeikerd die over kleine, onbelangrijke details zit te zeuren.
Dat hoeft niet per se een obstakel te vormen. Europeanen knallen elkaar immers ook niet massaal overhoop.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Er is niets vreemds aan de constatering dat geweld, agressie en oorlog een onderdeel uit maakt van de Westerse samenleving. Dat wij het hier niet tolereren wil niet zeggen dat het hier niet bestaat.
Ben ik het wel mee eens. Maar op een gegeven moment krijg je een situatie waarin het ene land iets van het andere wil, wat het andere land niet wil geven/doen. Dan wordt het een conflict en kan de logica van alledag overboord.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het geweld zit in de mens, inderdaad, maar de oorlog lijkt me juist iets dat opgelost kan worden zodra staten op een bepaalde manier worden ingericht (zowel extern als intern).
Jup. Vooral Pruisen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en alles wat niet mee marcheert in de grote bruine fakkeloptocht naar Brussel dat wordt met geweld onderdrukt.
Ik denk juist dat inrichting van staten en zeker een te starre inrichting daarvan, met dus harde grenzen, oorlogen verergeren kan en hoe groter de machtsblokken, hoe vervelender een oorlog wordt. Als grofweg Tel Aviv moeite heeft met de Gaza-strook, dan is dat minder erg dan de hele westerse wereld tegen de hele arabische wereld.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het geweld zit in de mens, inderdaad, maar de oorlog lijkt me juist iets dat opgelost kan worden zodra staten op een bepaalde manier worden ingericht (zowel extern als intern).
Naja, 1/4e is dan ook gestorven in WO1 en 2.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se een obstakel te vormen. Europeanen knallen elkaar immers ook niet massaal overhoop.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, want het verhoogt je pijngrens en maakt je niet zo'n slappe linkse zeikerd die over kleine, onbelangrijke details zit te zeuren.
Dat waren allemaal cynici. Derhalve is het cynicus gen zeer sterk verminderd aanwezig.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja, 1/4e is dan ook gestorven in WO1 en 2.
Ja, een echte man is niet zo'n wijf wat van allerhande anderen de aandacht opeist.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Kerel, ga jij je lekker een jaar afzonderen van je medemens.
60 jaar. Chapeau.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se een obstakel te vormen. Europeanen knallen elkaar immers ook niet massaal overhoop.
Soms vraag ik me af met wie ik hier eigenlijk aan het praten ben.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Kerel, ga jij je lekker een jaar afzonderen van je medemens.
Gaarna, maar veeg je haar na gebruik wel eventjes netjes af, de laatste keer heb je er zo'n takkezooi van gemaakt dat ze overal aan bleef plakken.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef eriksd het volgende:
V_P, moet ik de moeder van Koos naar je sturen?
Met je geweten.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af met wie ik hier eigenlijk aan het praten ben.
Ja dat dan weer wel, alle mensen die er zin aan hadden even te matten meldden zich vrijwillig aan en zijn nu kassiewijle. Maar toch, we bestaan nog.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat waren allemaal cynici. Derhalve is het cynicus gen zeer sterk verminderd aanwezig.
vP mijn geweten. Zou wel vreemd zijn.quote:
De mindset is natuurlijk ook veranderd. Maar goed, jouw libertarische wereld gaat lekker werken als geweld niet is af te wenden.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
60 jaar. Chapeau.
Na Augustulus was het hier ook wel even stil. Maakt het niet geen wereldprestatie.
Het is kwestie van wil, als je een slappe wil hebt kan dat idd niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je kan je pijngrens niet verhogen.
het is gewoon fysiek onmogelijk. Maar goed, mensen kunnen zichzelf veel wijsmaken dus ik zal je niet van je illusie af helpen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is kwestie van wil, als je een slappe wil hebt kan dat idd niet.
Too far.... too far.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat ik maar naar minder labiele mensen op zoek ga om mee te praten.
In R&P ofzo.
Jouw wereld zonder geld gaat lekker werken als er continue wereldmachten zijn die blijkbaar gratis soldaten hebben rondlopen die hun leven wagen voor een stel pussy’s met ene graanrobot.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De mindset is natuurlijk ook veranderd. Maar goed, jouw libertarische wereld gaat lekker werken als geweld niet is af te wenden.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens hebben m'n ouders en naasten veel moeite moeten doen me om te praten niet het leger in te willen na 9/11, ik had m'n hoofd er al helemaal naar gezet wraak te nemen.
Maar ja, toen kwam loon ter sprake.
Een VVD hart klopt toch harder voor geld, helaas helaas voor Defensie.quote:
Tsja, dat jij je bezighoudt met pseudowetenschap dat weten we natuurlijk allang.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
het is gewoon fysiek onmogelijk. Maar goed, mensen kunnen zichzelf veel wijsmaken dus ik zal je niet van je illusie af helpen.
Natuurlijk niet vreemd als je een puber bent.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens hebben m'n ouders en naasten veel moeite moeten doen me om te praten niet het leger in te willen na 9/11, ik had m'n hoofd er al helemaal naar gezet wraak te nemen.
Lekker gebrainswashed door CNN&co ten strijde trekken en daar sneuvelen voor massavernietigingswapens die er niet waren.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk niet vreemd als je een puber bent.
Was jij toen niet 10 jaar VS?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, wou niets liever destijds.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net de brandweermanfase voorbij.quote:
Ik studeer Biologie en Rechten. Vind ik leuk zat.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, dat jij je bezighoudt met pseudowetenschap dat weten we natuurlijk allang.
Ga eens een vak leren man.
Yup, eigenlijk stopte die wens pas rond m'n 18e.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |