Bij deze gooi ik de handdoek dan in de ring.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, precies. En dat is meteen je antwoord op je 'huh', Heloef.
Het is avondquote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij deze gooi ik de handdoek dan in de ring.
Goedemiddag.
Ik ben rebels, ik zeg goedemiddag.quote:
Precies!!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
!![]()
Thx hè![]()
Kut aanpak, gewoon zwaar geschut erop in plaats van aaien!
Het komt goed. Op jouw leeftijd hoor je nog een nette lieve jongen te zijn. Maar dat gaat vanzelf over hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij deze gooi ik de handdoek dan in de ring.
Goedemiddag.
Tenzij 'M'n beste vriend wil meer van me maar ik niet met hem'.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
Er worden ook nooit topics in R&P geopend over die nette man
Ohja, die was ik even vergeten. Die lees ik dan ook nooit, want saaiquote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef Strani het volgende:
Tenzij 'M'n beste vriend wil meer van me maar ik niet met hem'.
Flashbackquote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Tenzij 'M'n beste vriend wil meer van me maar ik niet met hem'.
Nee al die topics worden geopend door die nette man.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
Er worden ook nooit topics in R&P geopend over die nette man
Trouwens, vrouwen gaan ook voor iemand met een dikke portemonnee, dan komt het automatisch goed. Als je op je 45e nog steeds rijk bent kun je zelfs aan een 2e leg beginnenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben rebels, ik zeg goedemiddag.
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, vrouwen gaan ook voor iemand met een dikke portemonnee, dan komt het automatisch goed. Als je op je 45e nog steeds rijk bent kun je zelfs aan een 2e leg beginnen
Ik heb een hele dikke portemonnee want ik leg m'n stuivers er altijd dwars in.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens, vrouwen gaan ook voor iemand met een dikke portemonnee, dan komt het automatisch goed. Als je op je 45e nog steeds rijk bent kun je zelfs aan een 2e leg beginnen
Vanzelf wel over ja?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het komt goed. Op jouw leeftijd hoor je nog een nette lieve jongen te zijn. Maar dat gaat vanzelf over hoor.
Ik rot liever alleen weg, dan samen met iemand die alleen mijn geld wil.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen papiergeld telt. Munten zijn peanuts voor de daklozenkrantverkopers of als fooiquote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een hele dikke portemonnee want ik leg m'n stuivers er altijd dwars in.
Tot op zekere hoogte wel denk ik. Veel mannen worden gewoon wat minder onschuldig en gaan dan ook andere dingen leuk vinden, wanneer ze iets ouder worden.quote:
Nee, er zit ook nog wat tussen in.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ok, maar als je niet net moet zijn, wat moet je dan wel zijn? Een of andere hork?
Nee, je moet oprecht zijn en een beetje speels.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ok, maar als je niet net moet zijn, wat moet je dan wel zijn? Een of andere hork?
Ja... ga door, het is niet helemaal zo retorisch als het lijkt...quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, er zit ook nog wat tussen in.
Daar klamp ik me maar aan vast.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel denk ik. Veel mannen worden gewoon wat minder onschuldig en gaan dan ook andere dingen leuk vinden, wanneer ze iets ouder worden.
Dat is toch best netjes toch? Oprecht en beetje speels.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, je moet oprecht zijn en een beetje speels.
Bij mij is dat helaas nooit gebeurd, ik ben wie ik ben en kan dit nooit veranderen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Strani het volgende:
Het komt goed. Op jouw leeftijd hoor je nog een nette lieve jongen te zijn. Maar dat gaat vanzelf over hoor.
Daadkrachtig, beetje dominant en zelfverzekerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Dat is ook best netjesquote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daadkrachtig, beetje dominant en zelfverzekerd.
Met de huidige situatie op de beurs hebben we er binnenkort heel wat daklozenkrantverkopers bij, dus ik spaar m'n muntjes nog even op.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen papiergeld telt. Munten zijn peanuts voor de daklozenkrantverkopers of als fooi
Dat ben ik dan tenminste welquote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, je moet oprecht zijn en een beetje speels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |