Ik had kunnen lessen in een porsche. Maar die lessen waren ¤50. Dan liever koekblik.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had rijles in een audi, van een mocro, like a boss.
Ah, dus Juno is kijkbaar?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Juno vergelijken met love actually!!!!!!! Kip toch, je zegt toch wel vaak helen raren dingen hoor
Ik heb de leasepeugeot van bb 2 keer gemold destijdsquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had kunnen lessen in een porsche. Maar die lessen waren ¤50. Dan liever koekblik.
En er staat een gloednieuwe auto voor de deur waar ik niet in mag rijden. Kutleasebak.
Het ligt vooral aan de kooktijd van de pasta dat het lang duurtquote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Courgette grof raspen op een kaasrasp, dan is het nog sneller klaar
Ja, die vond ik best tofquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dus Juno is kijkbaar?
Staat hier al een paar jaar in de kast te rotten.
En dat autootje zweten en hijgenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Twingo geef ik stiekem een beetje gelijk in
(Maar niet aan mijn moeder vertellen).
Ik ging na de lesauto voor het eerst in de twingo rijden. Zijn we naar een snelweg gegaan waar je 120 mocht, want dat had ik nog niet eerder gedaan (hier in de omgeving alles 100). Dus ik dat gaspedaal volledig ingedrukt terwijl ik riep "kom op jongen, je kan het!"
Toch er maar eens inprakken dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die vond ik best tofis geen romantische film hoor
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Twingo geef ik stiekem een beetje gelijk in
(Maar niet aan mijn moeder vertellen).
Ik ging na de lesauto voor het eerst in de twingo rijden. Zijn we naar een snelweg gegaan waar je 120 mocht, want dat had ik nog niet eerder gedaan (hier in de omgeving alles 100). Dus ik dat gaspedaal volledig ingedrukt terwijl ik riep "kom op jongen, je kan het!"
Oh, een skoda, daar mis je niks aan, wat een spartaanse bakkenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch er maar eens inprakken dan.
[ afbeelding ]
Erin rijden, ik niet mag.
Hij had het zwaarquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat autootje zweten en hijgen
Dit is de eco-friendly versie.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, een skoda, daar mis je niks aan, wat een spartaanse bakken
Maar wel ruim en goedkoop, einz
Goeden roestbak.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en in den starslet kun je ook hendig twee keer in anderhalf uur op en neer naar breda vanuit Tilburg om pellets te halen![]()
Zekerquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Keek ie toen zo?
[ afbeelding ]
Minder bijtelling natuurlijk, het blijft een Ollander!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is de eco-friendly versie.
Mijn vader in een milieuvriendelijke bak, wat een mop.
Verzekering is duur.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker
Ende zeer voordelig in wegenbelasting, benzine en verzekering
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Keek ie toen zo?
[ afbeelding ]
Mijn vader heeft ook zo'n aso leasebak met alles er op en er aan.. en idd 6 versnellingenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vader had hiervoor een BMW als leasebak. Geen idee welk type, maar het ding had leren bekleding, 6 versnellingen, regendetectie, cruisecontrol, automatische lichten en moest toen hij 4 jaar oud was nog 35.000 euro kosten.
Toen startte hij zijn eigen bedrijf en als hij nu kan rijden moet dat in de twingo van m'n moeder(die ook nog paars is en vlinders in de zijramen en bekleding heeft
)
Mijn stiefvader had eerst een Nissan QuashQai (schrijf je dat zo?) en nu een Hyndai ix35. Durf ik ook niet in.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En de auto van m'n zus durf ik niet in, da's een monster.
Nog wel, maar dat wordt minder hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verzekering is duur.Wegenbelasting stelt weinig voor.
Auto is van de baas. Wat overigens ook een Ollander is.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Minder bijtelling natuurlijk, het blijft een Ollander!
Succesquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ga in bed nog even wat studie-zaken lezen
Tot morgen
Die is toch ook wel enigszins schattig/romantisch? Of issie cynisch enzo genoegquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Juno vergelijken met love actually!!!!!!! Kip toch, je zegt toch wel vaak helen raren dingen hoor
Ja, maar dus minder bijtellingquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Auto is van de baas. Wat overigens ook een Ollander is.
Toch eens vragen wat onze laatste eigen auto was.Volgens mij iets Volkswagenachtigs, het ding van daarvoor weet ik alleen de bijnaam nog van.
Succes!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ga in bed nog even wat studie-zaken lezen
Tot morgen
En dan ben ik nog niet eens extreem jong. Alleen geen schadevrije jaren helaasch.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog wel, maar dat wordt minder hoor
Jonge bestuurders betalen veul
Sinds m'n 8e ben ik leasebakken gewend, dus kom maar op.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zeker ook aso met onze vulva met leren bekleding, kontverwarming en turbo?
Versche pasta, is in 4 minuten klaarquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het ligt vooral aan de kooktijd van de pasta dat het lang duurt
Je scheert dingen teveel over 1 kam. Dat er aandoenlijke momenten in een film zitten maakt 'm imo niet romantischquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die is toch ook wel enigszins schattig/romantisch? Of issie cynisch enzo genoeg
Gaat niet om je leeftijd, maar om hoe lang je je rijbewijs hebtquote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet eens extreem jong. Alleen geen schadevrije jaren helaasch.
[..]
Sinds m'n 8e ben ik leasebakken gewend, dus kom maar op.
Hij rijdt zoveel voor de baas dat de privéritjes in het niet vallen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dus minder bijtelling
Of betaalt de baas ook de prive ritjes?
Dat vind ik altijd zo hilarisch op die parkeerplaatsen van detacheringsbureaus jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn broer heeft een zwarte Seat Ibiza als lease-auto. Waarbij het leuke is dat het halve bedrijf dezelfde auto heeft. Als ze een werkoverleg hebben is het dus een kwestie van je afstandsbediening indrukken en kijken welke lichtjes gaan flikkeren
't Gaat om beiden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat niet om je leeftijd, maar om hoe lang je je rijbewijs hebt
Dus geen bijtelling? Want als je meer dan 500 km per jaar prive rijdt met een leaseauto ben je wettelijk verplicht om bijtelling te lappenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij rijdt zoveel voor de baas dat de privéritjes in het niet vallen.(Tsja, hij is zo gek om iedere dag van Alkmaar naar Alphen a/d Rijn te rijden.
)
Da's waar. En als je een petje hebt en naar hardstyle luistert nog eens het dubbele.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
't Gaat om beiden.Onder 24 betaal je nķg meer. En schadevrij (dus rijbewijs hébben nog niet eens zo zeer) telt het zwaarst.
Mja, ze omzeilen het een beetje geloof ik. (Auto is eigendom van baas, niet van een leasemaatschappij)quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus geen bijtelling? Want als je meer dan 500 km per jaar prive rijdt met een leaseauto ben je wettelijk verplicht om bijtelling te lappen
Ik heb geen petje.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's waar. En als je een petje hebt en naar hardstyle luistert nog eens het dubbele.
Ja, wat is romantisch, dat is natuurlijk ook een mooie discussiequote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je scheert dingen teveel over 1 kam. Dat er aandoenlijke momenten in een film zitten maakt 'm imo niet romantisch
Surprise buttsecks!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Sommige mensen vinden buttsecks ook morantisch
Priemmobiel! Toettoet!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb allemaal geen idee.. Ik betaal.. Genoeg... Wat moet... En rijd in een tamelijk goeien/mooien bak
En straks wil ik heul graag een fiat 500; maar denk niet dat die er ooit zal komen
Gewoon hard meegillen!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
HA! Lege cd's.
Ik ga zķ de buurjongen wegblazen.
(Right, met het standaard audiosysteem.)
Rozen peuken?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb trouwens die roze sigaretten waar Lipglans zo boos over was
Oeh, dan mag ik de rest van de buurt wel oordoppen geven.quote:
OMG NEE DIE ZIJN ECHT SLEEEECHT want elk meisje gaat nou roken en dat is ongezondddquote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb trouwens die roze sigaretten waar Lipglans zo boos over was
Zulks een menschen zijn natuurlijk niet anders dan met een groots feest te eren en vol overtuiging te bewonderen endezo.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Sommige mensen vinden buttsecks ook morantisch
Whut?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef BGTes het volgende:
[..]
OMG NEE DIE ZIJN ECHT SLEEEECHT want elk meisje gaat nou roken en dat is ongezonddd
Pehehehequote:Op woensdag 14 december 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zulks een menschen zijn natuurlijk niet anders dan met een groots feest te eren en vol overtuiging te bewonderen endezo.
Ok, nu kan ik echt niks zinnigs meer zeggen geloof ik![]()
Ik ga broodjes in de oven flikkeren, mijn vent eet straks zelf maar als hij klaar is
Als je het maar betaalt van je SNS rekeningquote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef BGTes het volgende:
[..]
OMG NEE DIE ZIJN ECHT SLEEEECHT want elk meisje gaat nou roken en dat is ongezonddd
Het pakje is roze.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zulks een menschen zijn natuurlijk niet anders dan met een groots feest te eren en vol overtuiging te bewonderen endezo.
Ok, nu kan ik echt niks zinnigs meer zeggen geloof ik![]()
Ik ga broodjes in de oven flikkeren, mijn vent eet straks zelf maar als hij klaar is
Het klinkt heel suf.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het pakje is roze.
En er zit een blaadje in met tips over hoe je een smokey eye kan makenEINZ!
Benieuwd of ik er uberhaubt iets van proef als ik deze ga roken
Black death sigarettenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan zou ik nog eerder met die zwarte gaan lopen.
Moet je dan den as over je oogleden smotzen ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het pakje is roze.
En er zit een blaadje in met tips over hoe je een smokey eye kan makenEINZ!
Benieuwd of ik er uberhaubt iets van proef als ik deze ga roken
OH NOESquote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zelfs best wel zwaar in vergelijking met de watjes-peuken die ik normaal rook
Ik wil meer pakjes kopen, want misschien kan ik wel oogschaduwtips sparen
ZOMG IK BEN VERSLAAFD
WAAR IS ALBERTO STEGEMANquote:
quote:Als ik nog zou roken dan zou ik wel eerder zo’n pakje kopen dan die lelijke van Marlboro, bijvoorbeeld. Maar ik rook niet meer en zo’n pakje maakt me ook niet aan het twijfelen. Aan de andere kant: ik ben 27 en sta redelijk stevig in mijn schoenen.
Ik zou me goed kunnen voorstellen dat jonge meisjes heel makkelijk sneller gaan roken door zoiets.
IK KOOP M VOOR HET PAKJEquote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
JA ROKEN IS SLECHT MAAR HET PAKJE IS HOLO!
quote:Wat een zuur berichtje hier zeg. Ik had deze reclame nog niet gezien, maar moet zeggen: Leuk gedaan! En wat maakt het uit dat het om sigarettenreclame gaat? Ten eerste vindt je deze reclame-uiting alleen in sigarettenwinkels, ten tweede maakt het een pakje sigaretten aantrekkelijker en ten derde ben ik nu, ook mede dankzij het nieuwsberichtje op deze blog, om en ga morgen eens zo’n pakje JPS Blush proberen. Hopelijk smaken ze goed!
NU MOET JE WEL ROKEN ANDERS KRIJG JE GEEN OOGSCHADUW-TIPS!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef BGTes het volgende:
IK WIL NIET ROKEN MAAR HET PAKJE IS ZO MOOI WAT NU
Echtwel, like a boss.quote:
DAN BEN JE METEEN POPULAIR EN HEB JE VRIENDENquote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
KOPEN EN NEERZETTEN EN DE SIGARETTEN UITDELEN AAN ROKERS
OKE WANT DAT KAN IK NOG NIET EINZquote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NU MOET JE WEL ROKEN ANDERS KRIJG JE GEEN OOGSCHADUW-TIPS!
Dan nemen ze me niet meer serieus.quote:
HET EERSTE SLACHTOFFER!quote:Het vreemde hieraan is, ik ben een absolute anti-roker,
nooit geprobeerd en ook niet van plan. Maar ik moet toegeven
dat dit pakje er wel erg mooi uit ziet. Het geeft een beetje een
SATC feeling.
Het prasalje dat per preswalskiepaard in het te sjiek etiblassietementquote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Kak, weer het dictee gemist. Waarom vergeet ik dat ding ieder jaar?
HAHAHAquote:Op woensdag 14 december 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Als lipglans er geen artikel over had geschreven hadden al die meisjes niet eens geweten dat het bestond want die komen nooit in een tabakswinkel en nu wel en nu gaan ze door dat artikel er heen en dan gaan ze roken en dan gaan ze deaud EN ALLEMAAL DOOR MEVROUWLIPGLANS!! Stinkhoer! Moordenaar!
Haar vader heeft zelfs een tabakswinkel!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Als lipglans er geen artikel over had geschreven hadden al die meisjes niet eens geweten dat het bestond want die komen nooit in een tabakswinkel en nu wel en nu gaan ze door dat artikel er heen en dan gaan ze roken en dan gaan ze deaud EN ALLEMAAL DOOR MEVROUWLIPGLANS!! Stinkhoer! Moordenaar!
Vertelquote:Op woensdag 14 december 2011 22:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een leuken Hbo studie gevonden
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
Haar vader heeft zelfs een tabakswinkel!
DAT DIT KAN
Nee man, rapalje!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het prasalje dat per preswalskiepaard in het te sjiek etiblassietement
Ik voel mij faalpennymeisje, ik twijfel aan de spelling van dat paardenmerk.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het prasalje dat per preswalskiepaard in het te sjiek etiblassietement
Lolquote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel mij faalpennymeisje, ik twijfel aan de spelling van dat paardenmerk.
OHNOES ZE IS EEN SERIAL VERMOORDENAAR!!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
DAT DIT KAN
HET IS SLUIKRECLAME! (of heet het nou sluipreclame?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
DAT DIT KAN
NOG ENEN SLACHTOFFER EINZ!quote:Ik ben 15 en rook zo af en toe, alleen john player special en marlboro. Dus toen ik dit pakje zag was ik helemaal happy. Tuurlijk is het slecht, maar als je het zo bekijkt, bijna álles is slecht en er word beweert dat in veel dingen kankerverwekkende stoffen zitten. Maar als ik niet zou roken, zou ik hierdoor niet gaan roken.
En met SNS ad wilde ze mensen vermoorden door hartaanvallenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OHNOES ZE IS EEN SERIAL VERMOORDENAAR!!
Zonder google: przewalski.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel mij faalpennymeisje, ik twijfel aan de spelling van dat paardenmerk.
En fout. De z moest verder naar voren.quote:
Sluike reclame moet andrelon extra volume gebruikenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HET IS SLUIKRECLAME! (of heet het nou sluipreclame?)
[..]
NOG ENEN SLACHTOFFER EINZ!
Ja. Ik ging nadenken en dat gaat per definitie fout.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zonder google: przewalski.
Toch?
The virus is spreading, lipglans!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HET IS SLUIKRECLAME! (of heet het nou sluipreclame?)
[..]
NOG ENEN SLACHTOFFER EINZ!
Toen het roken net begon?quote:ik vind het ook echt niet kunnen! Het doet me denken aan verhalen van vroeger (toen het roken net begon) over van die jonge vrouwen met een sigaret in haar hand, alsof je door het roken zo’n mooie jonge vrouw zou worden!
Midden in de nacht stopt ze lipglansstokjes in je neus en probeert zo je hersenen eruit te halenquote:
5000 BC, toen werden al die neanderthalervrouwen ineensch blonde mokkels, einz!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen het roken net begon?
WAAR KAN JE DIE KOPEN?quote:Pink elephant heeft écht roze sigaretten met een vanille smaakje.
Nachtmerries.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Midden in de nacht stopt ze lipglansstokjes in je neus en probeert zo je hersenen eruit te halen
Dat wist ik zelfs.quote:
Een heus DATHETKANINNEDERLANDberichtquote:Dit is gewoon te walgelijk en absurd voor woorden!
nog absurder is het feit dat dit gewoon MAG! het is toch niet normaal dat zoiets gewoon is toegestaan in deze maatschappij! gaat helemaal nergens meer over dit! bah
Einz!!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een heus DATHETKANINNEDERLANDbericht
Je faalt. Ik bedoel, ik rook niet eens en ik weet het.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAAROM HEB IK DIE ROZE SIGARETTEN GEMIST IN DE 10 JAAR DAT IK NU ROOK?
Holy fuck, ik rook al 10 jaar
Fruitig smaakje?quote:Ik rook zelf soms, en meestal koop ik Marlboro Gold,
Maar toen ik dit zag vond ik het wel leuk om uit te proberen, ik dacht er zit iets in van een fruitig smaakje, ofzo, omdat het zo’n mooi pakje is, dacht ik het is iets speciaals, maar er is niks anders aan. Toch vind ik het wel leuk in mijn tas staan.
Ik ga ook stoer doen met mijn rosen holo-pakjequote:dit maakt zeker wel uit
toevallig praatte ik van ‘t weekend met ‘n meisje van 17 en die had zo’n pakje.
ze proberen er echt stoer mee te doen
tabaksbloesem ofzo?quote:
zekers!quote:
Ik heb hem van Lindy gepikt en opgeslagen op mijn computerquote:
Dat was spees icm mijquote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zekers!
Voor degene die hem bedacht heeft niets dan lof en bij deze:
HULDE!
Sorry, ik lig ernaast.quote:
't was een pabo-er denk ikquote:
Lipglans wilde bijna beginnen met roken door deze pakjesquote:fleur
01.12.2011
@ 11:34
stiekem vind ik de verpakking wel heel gaaf en krijg ik een “‘ HEBHEBHEB”‘ gevoel, terwijl ik niet eens rook!
Zegt genoeg, toch? :x
Miss Lipgloss
01.12.2011
@ 11:54
Dat had ik dus ook, en dat vond ik zo fout.
Hulde aan jullie!quote:
quote:Haha ik ben wel erg benieuwd… ik ben een lurker voor leuke en schattige peukjes ;-) Heb ze hier nog niet gezien.
JA WANT HOLO EN ROZE EN BLUSJ EN TIPS EN NEEEEEEEED.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lipglans wilde bijna beginnen met roken door deze pakjes![]()
Stelletje infantiele ekstersquote:Op woensdag 14 december 2011 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lipglans wilde bijna beginnen met roken door deze pakjes![]()
Ik nu ookquote:Op woensdag 14 december 2011 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedenk me er ook zo'n gooise r bij.
ik voel een meme geboren wordenquote:
KIJK SCHAAR, IK BEN NIET DE ENIGE DIE INFANTIEL GEBRUIKTquote:Op woensdag 14 december 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stelletje infantiele eksters
Tis roooooooooose! Must.have.now.
Nep gooise r want ze komt toch uit Aaaaaalmelooooo ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedenk me er ook zo'n gooise r bij.
Pehehehequote:Op woensdag 14 december 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik voel een meme geboren worden
Een vette pad die sacho kijkt, afkeurend kijkt en dat zegt
Ik heb de slinger bedachtquote:Op woensdag 14 december 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem van Lindy gepikt en opgeslagen op mijn computer
IK WEET NOG STEEDS DE DEFINITIE NIET, IK DACHT DAT HET IEMAND WAS DIE HEUL SNEL LUSH WILDE KOPEN.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KIJK SCHAAR, IK BEN NIET DE ENIGE DIE INFANTIEL GEBRUIKT
Infantiel is een bazen woordquote:Op woensdag 14 december 2011 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KIJK SCHAAR, IK BEN NIET DE ENIGE DIE INFANTIEL GEBRUIKT
"onvolwassen, kinderlijk"quote:Op woensdag 14 december 2011 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK WEET NOG STEEDS DE DEFINITIE NIET, IK DACHT DAT HET IEMAND WAS DIE HEUL SNEL LUSH WILDE KOPEN.
NU MOET IK ALSNOG GOOGELEN!![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel leuk..
ik rook zelf en ik zou dat pakje wel kopen
ik vind het een mooi pakje
het trekt zeker de aandacht..
maar voor kinderen is dit geen goede reclame
ps: ik ben zelf 14:$
Ik heb een associatie met foul bachelor frog. Maar dat beest heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik voel een meme geboren worden
Een vette pad die sacho kijkt, afkeurend kijkt en dat zegt
Daar heb ik jou niet voor nodig hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet gaan samenwerken met sq, dan komen er alleen geniale dingen uit
Die is best sneu. Eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel leuk..
Fuuuuquote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb ik jou niet voor nodig hoor
Studententijdherkenbaarquote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een associatie met foul bachelor frog. Maar dat beest heeft gewoon gelijk.
[ afbeelding ]
Goeden faalactie.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
RESPECT VOOR SPEES EN SQ VOOR DEN SLINGER!
EN NEE MIJN CAPS BLIJFT NIET HANGEN, IK TYP DIT ALLES MET MIJN PINK OP DE SHIFT-TOETS!!! EINZ!!! LIKE A FALER!
Zou Masja dat erop gezet hebben?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel leuk..
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik kom nog even mijn uitzicht delen met jullie....
[ afbeelding ]
Ik hoest te veel, ik lig op een matje in de inloopkast
Hahahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Lipglans is heul niet tegen roken, lipglans krijgt ervoor betaaldquote:Ik schrijf ook betaalde postings over roken (hoe slecht het is) in opdracht van stivoro.
Dat is echt ultiem falenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zet soms mijn caps aan en typ dan normaal met mijn shift toets ingedrukt
Slaap lekker he!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lipglans is heul niet tegen roken, lipglans krijgt ervoor betaald
Bij mij was het meestal andersom, maar ik ben dan ook een nachtdierquote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een associatie met foul bachelor frog. Maar dat beest heeft gewoon gelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lipglans is dus gewoon een vuile teringhoerquote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaat lindy nu ook met haar twitteren?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lipglans is dus gewoon een vuile teringhoer![]()
![]()
![]()
Niks nieuwsquote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lipglans is dus gewoon een vuile teringhoer![]()
![]()
![]()
I hope not... Lindy moet ķf leren, ķf slapen, EINZZZZquote:Op woensdag 14 december 2011 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaat lindy nu ook met haar twitteren?
Please, shoot them both!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
De vader van Lipglans (de eigenaar van de rookwinkel0 mengt zich ook in het debat:D
Deel het met onsquote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
De vader van Lipglans (de eigenaar van de rookwinkel0 mengt zich ook in het debat:D
Krijg toch kankerquote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Van roken kan je kanker krijgen, ook al heb je maar één sigaret gerookt (Ja, dat kan écht.) Van al het andere wat je noemt moet je véle hoeveelheden binnenkrijgen voordat het je gezondheid echt aantast. That’s the difference.
Hahaha lol, van 1 sigaret kanker krijgen. Nee, dan had je het vast niet gekregen als je die ene sigaret niet had gerookt
in haar vaders winkel ?quote:
Ik kan net zo goed beginnen, dood aan kanker ga ik toch wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Van roken kan je kanker krijgen, ook al heb je maar één sigaret gerookt (Ja, dat kan écht.) Van al het andere wat je noemt moet je véle hoeveelheden binnenkrijgen voordat het je gezondheid echt aantast. That’s the difference.
Hahaha lol, van 1 sigaret kanker krijgen. Nee, dan had je het vast niet gekregen als je die ene sigaret niet had gerookt
In de winkel van Lipglans haar vaderquote:
Wil je alsjeblieft niet schelden met kanker?! Dat raakt mensen, ook mij. Een vriend van mij (13 jaar oud) heeft botkanker in zijn gezicht. Hij is gelukkig geopereerd maar daardoor is hij wel een oog verloren en is zijn halve gezicht verminktquote:
quote:ha, als vader van Misslipgloss en eigenaar van de tabakszaak waar deze reclame staat:
de display staat IN de winkel, niet zichtbaar van buiten (dat is verboden). Dit soort displays zet meiden niet aan tot roken, want de reclame is nogmaals in de tabakszaak waar de rokers dus uit eigen wil binnen komen.
Klanten kunnen dus hooguit switchen van merk door deze leuke tijdelijke verpakking en display. Maar is dat verkeerd? Elke maand zijn er wel merken die met dit soort acties komen. De ene richt zich dan juist op de stoere man, de andere op de hippe roker en deze “blush” dus op de dames.
Verkeerd? Veel merken die ik op deze blog zie staan doen exact het zelfde. En niemand die zich hier dan af vraagt of dat kan of niet? Heeft hier wel eens iemand of bij een andere beautyblogger zich afgevraagd of alle cosmetica wel zo goed is?
Voor alle duidelijkheid, ik promoot roken niet, maar iedereen mag wel zijn eigen keuzes maken. Net zoals de keuze wel of geen make-up te gebruiken.
En voor alle duidelijkheid, Cynthia heeft van mij de tip gekregen voor dit artikel. Why not, eerlijkheid en openheid maakt elk vak alleen maar leuker.
En: er zijn mensen verslaafd aan roken… maar ook aan make-up. Zo ben ik verslaafd aan lippenbalsem maar die ben ik toch echt niet gaan kopen door de één of andere leuke display hoor.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet schelden met kanker?! Dat raakt mensen, ook mij. Een vriend van mij (13 jaar oud) heeft botkanker in zijn gezicht. Hij is gelukkig geopereerd maar daardoor is hij wel een oog verloren en is zijn halve gezicht verminkt
Voor de rest ben ik het wel met je eens
In een discussie over roken he
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet schelden met kanker?! Dat raakt mensen, ook mij. Een vriend van mij (13 jaar oud) heeft botkanker in zijn gezicht. Hij is gelukkig geopereerd maar daardoor is hij wel een oog verloren en is zijn halve gezicht verminkt
Voor de rest ben ik het wel met je eens
In een discussie over roken he
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In de winkel van Lipglans haar vader
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lippenbalsem! Gregor is de vader van lipglans!
Haar vader is dus verslaafd aan lipgloss-balsem, en valt haar openlijk hier af ofzo?quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAT? ZE GAAN WEER WEG! IK MOET NU ALLE PAKJES KOPEN! EINZ!quote:display staat er maximaal twee weken, pakjes leverbaar maximaal drie weken…
LE mčččnnnnnnquote:Op woensdag 14 december 2011 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT? ZE GAAN WEER WEG! IK MOET NU ALLE PAKJES KOPEN! EINZ!![]()
![]()
![]()
(en de vader van lipglans/gregor zegt dit, dus het is waar!)
Koop 1 voor mij !!!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT? ZE GAAN WEER WEG! IK MOET NU ALLE PAKJES KOPEN! EINZ!![]()
![]()
![]()
(en de vader van lipglans/gregor zegt dit, dus het is waar!)
Is vast nog wel verkrijgbaar in België, naast het zware vuurwerk en nepwapens enzoquote:
Of illegaal uit Polen, kost het ook maar de helftquote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is vast nog wel verkrijgbaar in België, naast het zware vuurwerk en nepwapens enzo
Maar ik woon heul niet in Belgiëquote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is vast nog wel verkrijgbaar in België, naast het zware vuurwerk en nepwapens enzo
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga morgen alle pakjes kopen en dan ga ik zo voor de middelbare school staan playen met mijn roze pakje peuken, en al die wijven kk jaloers natuurlijk hahaha
je familie toch wel?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik woon heul niet in België
Nee, want dan is het geen LE meer en dus niet meer exclusiefquote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gwoon een roze sigarettenpakjeshoesje kopen met holo en glitt0rz, dan ben ik altijd een baas! Zonder die stommen teksten HA!
En je krijgt geen handigen makeuptips!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, want dan is het geen LE meer en dus niet meer exclusief
Duuuuuuude ik ga doodquote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies... en als je weinig geld hebt, spaar je er gewoon voor en haal je iets kleins lekkers of weet ik het wat (of haal wat bij de voedselbank ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Met kerst moet het gewoon goed vreten zijn.
Mijn familie welquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, want dan is het geen LE meer en dus niet meer exclusief
oh ja, da's waarquote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En je krijgt geen handigen makeuptips!
whehehehequote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn familie welMaar ik verwacht niet dat ze die gaan verkopen in het mini boerendorp waar ik vandaan kom
Maar ik ga dus wel op jacht naar dezen blush jps sigaretten
Ik haalde ze gewoon bij de nep-primera, zo'n sigaretten/tijdschriften-boerquote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn familie welMaar ik verwacht niet dat ze die gaan verkopen in het mini boerendorp waar ik vandaan kom
Maar ik ga dus wel op jacht naar dezen blush jps sigaretten
zwanger worden op hun 13e van ķf een loverboy, ķf een Antilliaans zedendelinquent met een IQ van 60 met zo'n panty op zijn hoofdquote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wat moeten al die meisjes dan die nu door dezen pakjes beginnen met roken?
Ohja, duhhquote:Op woensdag 14 december 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zwanger worden op hun 13e van ķf een loverboy, ķf een Antilliaans zedendelinquent met een IQ van 60 met zo'n panty op zijn hoofd
Probleem opgelostquote:Op woensdag 14 december 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zwanger worden op hun 13e van ķf een loverboy, ķf een Antilliaans zedendelinquent met een IQ van 60 met zo'n panty op zijn hoofd
nee man, probleem vertienvoudigdquote:
5 minuten gebeld?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Dwyn het volgende:
WTF, mijn moeder belt op. Heel topic gemist.
Maar mensen die roken zouden meer moeten betalen aan de zorgverzekeringquote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, probleem vertienvoudigdwant ze biggen ook altijd heel erg vlotjes door, op kosten van de bijstand, met medewerking van Koffieshop "Sticky Fingers" en af en toe wat "hand en spandiensten" in de Geleenstraat of bij vrinden van de vaders van hun kinderen
Mensen die stress hebben ookquote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar mensen die roken zouden meer moeten betalen aan de zorgverzekering
En teveel zuipen en überhaupt iets leuks doen in het levenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mensen die stress hebben ook
" niet sporten
" overgewicht
" IQ onder de 80
" slecht eten
" werklozen
Etc etc.... where to begin???
Whehehequote:
Accijns op knoflookboter!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Wel gezellig geklept?
Ohhhh, knoflookboter is lekker!!!
(moet ik nu extra verzekering betalen???)
Zal elkaar wel ongeveer opheffen, als je rookt betaal je veel accijnzen en ga je een stuk eerder dood (gemiddeld), dus je doet weer weinig beroep op zorgkosten op latere leeftijd en ook geen beroep op pensioenen enzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En teveel zuipen en überhaupt iets leuks doen in het leven
En al die mensen betalen niet eens accijns
riel buttar jes!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Accijns op knoflookboter!
Ja haha dat wel. Maar jeetje, ik was net begonnen met sporten en daarna had ik dus geen zin meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Wel gezellig geklept?
Ohhhh, knoflookboter is lekker!!!
(moet ik nu extra verzekering betalen???)
Ik hoorde maandag dat er in Noorwegen een heuse boteroorlog was omdat ze tekorten hadden door grote vraag en beroerde zomer (dus weinig goeie melk).quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan ga je je knoflookboter halen op vakantie in Polen of Turkije...
En dan mag je maar een beperkte hoeveelheid voor eigen gebruik meenemen
Waar staat dan dat het een advertorial is?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
http://veracamilla.nl/201(...)tphone-lg-prada-3-0/
wat een eerlijken review(met klein erbij dat het een advertorial is
....)
En dan die kansloze reacties
Roken voor de maatschappij!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
van die hele gezonde mensen die tot hun 95e AOW trekken en 15 jaar in eenn bejaardenpakhuis wonen en drie keer een nieuwe heup moeten kosten veel geld. Rokers zijn sociaal omdat ze eerder dood gaan. Likeaboss.
Dat klopt ook weer.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
van die hele gezonde mensen die tot hun 95e AOW trekken en 15 jaar in eenn bejaardenpakhuis wonen en drie keer een nieuwe heup moeten kosten veel geld. Rokers zijn sociaal omdat ze eerder dood gaan. Likeaboss.
Links bovenin in ieder gevalquote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar staat dan dat het een advertorial is?
goeden slotconclusiequote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat klopt ook weer.
Daarom denk ik dat als je alles afweegt, het elkaar wel opheft.
Oftewel, we moeten niet zo zeiken met zijn allen
Die had je toch altijd? Afgezien van de rode neus?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een klassieker! Alleen valt het de meesten niet op. Chapeau dus
Dat ding gaat reteduur zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
http://veracamilla.nl/201(...)tphone-lg-prada-3-0/
wat een eerlijken review(met klein erbij dat het een advertorial is
....)
En dan die kansloze reacties
Mijn neues telefoon was 249,- en dat vond ik een behoorlijke klap geld, hoger dan dat zou ik echt niet gaan en we kunnen het behoorlijke makkelijk betalen, maar goed...quote:Op woensdag 14 december 2011 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat ding gaat reteduur zijnIk had de 2e versie van de Prada. Na een jaar kostte dat ding bij de meeste abonnementen nog steeds ¤300,- ik had toevallig een geīmpordeerde via een studentenactie voor ¤32,-
En dat was niet eens een smartphone met fatsoenlijk internet.
Gaat dat niet over het vorige artikel?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Links bovenin in ieder geval
Maar klein natuurlijk
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik word alleen soms wel misselijk in het ziekenhuis als er mensen bij me in de lift staan die 's ochtends om 8 uur al naar een mix van schraal bier, shag/rook en bitterballen ruiken
Oh, zou kunnen, ik ga even kijkenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaat dat niet over het vorige artikel?
Laten we het zo zeggen, er is een heel grijs gebied tussen niet drinken en alcoholist zijn en ik zie soms alles wat ertussen zitquote:
Fap fap fapquote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bij dit is mijn lijf zie ik ineens een klasgenoot van vroeger in beeld, gewoon als streetvision. Wat is die leuk opgedroogd zeg
quote:
Naah ik zie dat grijze gebied ook als alcoholistquote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, er is een heel grijs gebied tussen niet drinken en alcoholist zijn en ik zie soms alles wat ertussen zit![]()
En vergeet de bejaarden niet die eenzaam zijn en zich op dinsdagavond klemzuipen en dan op hun hoofd vallen en dan opgenomen moeten worden in het ziekenhuis
Inderdaad is die advertorial van dat winteraccesoiregebeuren-artikelquote:Op woensdag 14 december 2011 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen, ik ga even kijken
Heb je ook wel weer gelijk in.... ik kan me er ook weinig bij voorstellen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah ik zie dat grijze gebied ook als alcoholistMensen die om 10u in de ochtend al naar de sherry ruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |