Ik had kunnen lessen in een porsche. Maar die lessen waren ¤50. Dan liever koekblik.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had rijles in een audi, van een mocro, like a boss.
Ah, dus Juno is kijkbaar?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Juno vergelijken met love actually!!!!!!! Kip toch, je zegt toch wel vaak helen raren dingen hoor
Ik heb de leasepeugeot van bb 2 keer gemold destijdsquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had kunnen lessen in een porsche. Maar die lessen waren ¤50. Dan liever koekblik.
En er staat een gloednieuwe auto voor de deur waar ik niet in mag rijden. Kutleasebak.
Het ligt vooral aan de kooktijd van de pasta dat het lang duurtquote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Courgette grof raspen op een kaasrasp, dan is het nog sneller klaar
Ja, die vond ik best tofquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dus Juno is kijkbaar?
Staat hier al een paar jaar in de kast te rotten.
En dat autootje zweten en hijgenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Twingo geef ik stiekem een beetje gelijk in
(Maar niet aan mijn moeder vertellen).
Ik ging na de lesauto voor het eerst in de twingo rijden. Zijn we naar een snelweg gegaan waar je 120 mocht, want dat had ik nog niet eerder gedaan (hier in de omgeving alles 100). Dus ik dat gaspedaal volledig ingedrukt terwijl ik riep "kom op jongen, je kan het!"
Toch er maar eens inprakken dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die vond ik best tofis geen romantische film hoor
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Twingo geef ik stiekem een beetje gelijk in
(Maar niet aan mijn moeder vertellen).
Ik ging na de lesauto voor het eerst in de twingo rijden. Zijn we naar een snelweg gegaan waar je 120 mocht, want dat had ik nog niet eerder gedaan (hier in de omgeving alles 100). Dus ik dat gaspedaal volledig ingedrukt terwijl ik riep "kom op jongen, je kan het!"
Oh, een skoda, daar mis je niks aan, wat een spartaanse bakkenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch er maar eens inprakken dan.
[ afbeelding ]
Erin rijden, ik niet mag.
Hij had het zwaarquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat autootje zweten en hijgen
Dit is de eco-friendly versie.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, een skoda, daar mis je niks aan, wat een spartaanse bakken
Maar wel ruim en goedkoop, einz
Goeden roestbak.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en in den starslet kun je ook hendig twee keer in anderhalf uur op en neer naar breda vanuit Tilburg om pellets te halen![]()
Zekerquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Keek ie toen zo?
[ afbeelding ]
Minder bijtelling natuurlijk, het blijft een Ollander!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is de eco-friendly versie.
Mijn vader in een milieuvriendelijke bak, wat een mop.
Verzekering is duur.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker
Ende zeer voordelig in wegenbelasting, benzine en verzekering
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Keek ie toen zo?
[ afbeelding ]
Mijn vader heeft ook zo'n aso leasebak met alles er op en er aan.. en idd 6 versnellingenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vader had hiervoor een BMW als leasebak. Geen idee welk type, maar het ding had leren bekleding, 6 versnellingen, regendetectie, cruisecontrol, automatische lichten en moest toen hij 4 jaar oud was nog 35.000 euro kosten.
Toen startte hij zijn eigen bedrijf en als hij nu kan rijden moet dat in de twingo van m'n moeder(die ook nog paars is en vlinders in de zijramen en bekleding heeft
)
Mijn stiefvader had eerst een Nissan QuashQai (schrijf je dat zo?) en nu een Hyndai ix35. Durf ik ook niet in.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En de auto van m'n zus durf ik niet in, da's een monster.
Nog wel, maar dat wordt minder hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verzekering is duur.Wegenbelasting stelt weinig voor.
Auto is van de baas. Wat overigens ook een Ollander is.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Minder bijtelling natuurlijk, het blijft een Ollander!
Succesquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ga in bed nog even wat studie-zaken lezen
Tot morgen
Die is toch ook wel enigszins schattig/romantisch? Of issie cynisch enzo genoegquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Juno vergelijken met love actually!!!!!!! Kip toch, je zegt toch wel vaak helen raren dingen hoor
Ja, maar dus minder bijtellingquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Auto is van de baas. Wat overigens ook een Ollander is.
Toch eens vragen wat onze laatste eigen auto was.Volgens mij iets Volkswagenachtigs, het ding van daarvoor weet ik alleen de bijnaam nog van.
Succes!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ga in bed nog even wat studie-zaken lezen
Tot morgen
En dan ben ik nog niet eens extreem jong. Alleen geen schadevrije jaren helaasch.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog wel, maar dat wordt minder hoor
Jonge bestuurders betalen veul
Sinds m'n 8e ben ik leasebakken gewend, dus kom maar op.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zeker ook aso met onze vulva met leren bekleding, kontverwarming en turbo?
Versche pasta, is in 4 minuten klaarquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het ligt vooral aan de kooktijd van de pasta dat het lang duurt
Je scheert dingen teveel over 1 kam. Dat er aandoenlijke momenten in een film zitten maakt 'm imo niet romantischquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die is toch ook wel enigszins schattig/romantisch? Of issie cynisch enzo genoeg
Gaat niet om je leeftijd, maar om hoe lang je je rijbewijs hebtquote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet eens extreem jong. Alleen geen schadevrije jaren helaasch.
[..]
Sinds m'n 8e ben ik leasebakken gewend, dus kom maar op.
Hij rijdt zoveel voor de baas dat de privéritjes in het niet vallen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dus minder bijtelling
Of betaalt de baas ook de prive ritjes?
Dat vind ik altijd zo hilarisch op die parkeerplaatsen van detacheringsbureaus jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn broer heeft een zwarte Seat Ibiza als lease-auto. Waarbij het leuke is dat het halve bedrijf dezelfde auto heeft. Als ze een werkoverleg hebben is het dus een kwestie van je afstandsbediening indrukken en kijken welke lichtjes gaan flikkeren
't Gaat om beiden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat niet om je leeftijd, maar om hoe lang je je rijbewijs hebt
Dus geen bijtelling? Want als je meer dan 500 km per jaar prive rijdt met een leaseauto ben je wettelijk verplicht om bijtelling te lappenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij rijdt zoveel voor de baas dat de privéritjes in het niet vallen.(Tsja, hij is zo gek om iedere dag van Alkmaar naar Alphen a/d Rijn te rijden.
)
Da's waar. En als je een petje hebt en naar hardstyle luistert nog eens het dubbele.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
't Gaat om beiden.Onder 24 betaal je nóg meer. En schadevrij (dus rijbewijs hébben nog niet eens zo zeer) telt het zwaarst.
Mja, ze omzeilen het een beetje geloof ik. (Auto is eigendom van baas, niet van een leasemaatschappij)quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus geen bijtelling? Want als je meer dan 500 km per jaar prive rijdt met een leaseauto ben je wettelijk verplicht om bijtelling te lappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |