Ik had kunnen lessen in een porsche. Maar die lessen waren ¤50. Dan liever koekblik.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had rijles in een audi, van een mocro, like a boss.
Ah, dus Juno is kijkbaar?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Juno vergelijken met love actually!!!!!!! Kip toch, je zegt toch wel vaak helen raren dingen hoor
Ik heb de leasepeugeot van bb 2 keer gemold destijdsquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had kunnen lessen in een porsche. Maar die lessen waren ¤50. Dan liever koekblik.
En er staat een gloednieuwe auto voor de deur waar ik niet in mag rijden. Kutleasebak.
Het ligt vooral aan de kooktijd van de pasta dat het lang duurtquote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Courgette grof raspen op een kaasrasp, dan is het nog sneller klaar
Ja, die vond ik best tofquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dus Juno is kijkbaar?
Staat hier al een paar jaar in de kast te rotten.
En dat autootje zweten en hijgenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Twingo geef ik stiekem een beetje gelijk in
(Maar niet aan mijn moeder vertellen).
Ik ging na de lesauto voor het eerst in de twingo rijden. Zijn we naar een snelweg gegaan waar je 120 mocht, want dat had ik nog niet eerder gedaan (hier in de omgeving alles 100). Dus ik dat gaspedaal volledig ingedrukt terwijl ik riep "kom op jongen, je kan het!"
Toch er maar eens inprakken dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die vond ik best tofis geen romantische film hoor
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Twingo geef ik stiekem een beetje gelijk in
(Maar niet aan mijn moeder vertellen).
Ik ging na de lesauto voor het eerst in de twingo rijden. Zijn we naar een snelweg gegaan waar je 120 mocht, want dat had ik nog niet eerder gedaan (hier in de omgeving alles 100). Dus ik dat gaspedaal volledig ingedrukt terwijl ik riep "kom op jongen, je kan het!"
Oh, een skoda, daar mis je niks aan, wat een spartaanse bakkenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch er maar eens inprakken dan.
[ afbeelding ]
Erin rijden, ik niet mag.
Hij had het zwaarquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat autootje zweten en hijgen
Dit is de eco-friendly versie.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, een skoda, daar mis je niks aan, wat een spartaanse bakken
Maar wel ruim en goedkoop, einz
Goeden roestbak.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en in den starslet kun je ook hendig twee keer in anderhalf uur op en neer naar breda vanuit Tilburg om pellets te halen![]()
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |