Ik wou van de week wel bijna een foto maken want ik heb een hele mooie nieuwe bhquote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef Mss het volgende:
Wanneer gaat er weer iemand tettenpics posten?
Er deed niemand meequote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wou van de week wel bijna een foto maken want ik heb een hele mooie nieuwe bh
Ja, dan moet je wel blijven slapen toch? Anders is het ook zo zonde van al die reistijdquote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik faal! Moest om 5 uur in Utrecht zijn, maar mijn bus was te laat, dus ik moest de volgende trein hebben.
Pak ik met mijn faalhoofd de verkeerde trein. Eerste stop: Zwolle! Dus nu ben ik rond half 7 in Utrecht.
Gelukkig kon hij er wel om lachen. Maar echt hoor, zo stom!
+1quote:Op woensdag 14 december 2011 17:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel blijven slapen toch? Anders is het ook zo zonde van al die reistijd
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel blijven slapen toch? Anders is het ook zo zonde van al die reistijd
Goeden puntquote:Op woensdag 14 december 2011 17:24 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Don't diss my birthplace.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Maar echt, ik pak nooit de verkeerde trein. En dan ga ik ook niet per ongeluk naar Hilversum ofzo, neee, ik ga naar Zwolle!
Niks mis met de plaats, wel met de ligging tegenover Utrecht, op dit moment. Nouja, tegen de tijd dat ik er ben kan ik er wel om lachen.quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:33 schreef Diconnected het volgende:
En ff 95 euro winst gemaakt op onze kaartjes voor Coldplay
Nee, dan zou ik met m'n krukken moeten en die stoelen zijn niet echt ruim bij Ahoy, dus broer zou eerst kijken of er iemand mee wou van z'n vrienden maar niemand wou/kon, dus hebben we ze gister op marktplaats gezet en iedereen ging tegen elkaar opbieden, en nu hebben we een deal met een meisje die kaarten voor der ouders wou hebben. Dus ze hebben of gaan zo nog 50 euro overmaken als aanbetaling en dan komen ze zaterdag voor het concert de kaartjes ophalen en betalen. Dus wij verdienen er ook nog eens ff lekker aan, kan ik weer een deel van m'n tattoo betalenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed bezig!
Jullie konden er toch niet heen ofzo?
Wat ga je op jezelf laten kalken?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik met m'n krukken moeten en die stoelen zijn niet echt ruim bij Ahoy, dus broer zou eerst kijken of er iemand mee wou van z'n vrienden maar niemand wou/kon, dus hebben we ze gister op marktplaats gezet en iedereen ging tegen elkaar opbieden, en nu hebben we een deal met een meisje die kaarten voor der ouders wou hebben. Dus ze hebben of gaan zo nog 50 euro overmaken als aanbetaling en dan komen ze zaterdag voor het concert de kaartjes ophalen en betalen. Dus wij verdienen er ook nog eens ff lekker aan, kan ik weer een deel van m'n tattoo betalen
Einz!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat ga je op jezelf laten kalken?
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Einz!
Nee, Carpe Diem. Sluit wel mooi aan hoe het nu met mij is, iedere dag is anders bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Geen 'Ik zie wel wat er gebeurt.'?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Einz!
Nee, Carpe Diem. Sluit wel mooi aan hoe het nu met mij is, iedere dag is anders bij mij
Sukkelquote:Op woensdag 14 december 2011 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
En toen was ik weer in Amersfoort.Op naar Utrecht!
Dat is nou eenmaal de snelste weg van Zwolle naar Utrecht! Nu aan het wachten tot de bus eens gaat vertrekken... En dan zie ik jullie morgen weer oid.quote:
Veel plezier!!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de snelste weg van Zwolle naar Utrecht! Nu aan het wachten tot de bus eens gaat vertrekken... En dan zie ik jullie morgen weer oid.Daaag!
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zie serieus alleen maar foto's van katten in kerstbomen langskomen op fb
Wij hebben dit jaar geen kerstboom, maar als ie dr staat rent mijn hond altijd zo, dat ze dwars door de onderste kerstballen ragt.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat mijn hond niks met onze boom doet
Díe van ons gaan er onder of willen met de rok spelenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier is jezus heel interessantquote:Op woensdag 14 december 2011 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Leer die van ons datquote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef PriemGirl het volgende:
Nope hier echt helemaal niks.
De kerstkoekjes op salontafel daarenten......![]()
Maar die laat ie ook gewoon staan als we 1x zeggen dat ie niet mag
Omnomnomnomnomquote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef PriemGirl het volgende:
Zoooo.. Vanavond ga ik pasta met zalm a la lindy koken
Maar eerst een aflevering van grey's kijken
Whehehehequote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Leer die van ons dat
Zojuist ging mijn stuk slavink wat ik niet meer op kreeg opeens bij de hond naar binnen
quote:Hi ik vind de tas nu ik vaker kijk toch echt maar niks kan je alsjeblieft het geld terugstorten als je het ontvangt? sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |